eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej - 3 zadania AC/BZP/16/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Wrocław: Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej - 3 zadania AC/BZP/16/2015
Numer ogłoszenia: 79658 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29502 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej - 3 zadania AC/BZP/16/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej. Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 3 zadaniach: Zadanie nr 1 obejmujące dostawę: 1. Długopis metalowy - ilość sztuk 7830 2. Długopis plastikowy - 4700 sztuk 3. Ołówek - 3110 sztuk 4. Zestaw piśmienniczy I - 2925 sztuk 5. Zestaw piśmienniczy II - 1207 sztuk 6. Parasol - 1175 sztuk 7. Opaski odblaskowe - 900 sztuk 8. Brelok żarówka z lampką LED - 450 sztuk 9. Kubek ceramiczny z grafiką - 1480 sztuk 10. Mini bidon z karabinkiem - 1310 sztuk 11. Smycz reklamowa - 6010 sztuk 12. Komplet 4 gier trikes- 2430 sztuk 13. Jojo - 4200 sztuk 14. Kompas z karabińczykiem - 3400 sztuk 15. Torba bawełniana z długimi uszami - 1230 sztuk 16. Piłeczka antystresowa - 2310 sztuk 17. Torba bawełniana z krótkimi uszami - 1260 sztuk 18. Notes ekologiczny z długopisem - 1585 sztuk 19. Wizytownik - 885 sztuk 20. Balony - 2500 sztuk 21. Świecące pałeczki - 2500 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4.1 do SIWZ Zadanie nr 2 obejmujące dostawę: 22. Power bank - 1058 sztuk 23. Torba na ramię z kolorowym nadrukiem - 1570 sztuk 24. Narzędzie wielofunkcyjne - 1040 sztuk 25. Głośniki w kształcie kuli - 100 sztuk 26. Neocube - 560 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4.2 do SIWZ Dla w/w produktów okres gwarancji wynosi nie mniej niż 12 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru. Zadanie nr 3 obejmujące dostawę: 27. Koszulki T-shirt - 450 sztuk 28. Koszulki T-shirt polo - 160 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4.3 do SIWZ 1.2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 niniejszej SIWZ. 1.3. Zamówienie obejmuje również: a. wykonanie próbnego egzemplarza (prototypu) do każdego rodzaju materiału promocyjnego celem akceptacji przed produkcją seryjną b. dostawę materiałów pod wskazany przez Zamawiającego adres. 1.4. Dostarczane materiały promocyjne, będące przedmiotem zamówienia, powinny spełniać następujące kryteria: a. winny być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku b. winny być pozbawione przebarwień, pęknięć, zarysowań, ewentualnie innych uszkodzeń widocznych gołym okiem c. poszczególne części każdego z materiałów muszą być do siebie precyzyjnie dopasowane i trwale zamocowane d. elementy graficzne powinny być trwale naniesione, nie mogą być starte, łatwo ścieralne przy standardowym użytkowaniu, rozmazane, popękane, ani nie mogą posiadać zmienionych kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych egzemplarzy próbnych. Ponadto produkty piśmiennicze winny spełniać również poniższe wymagania: a. wszystkie części są trwale ze sobą połączone, nie odpadają, a mechanizm uruchamiający pracuje, b. brak przerywania w trakcie pisania, płynność pisania, c. etui/opakowanie jest jednolite, bez przebarwień i bez szpar, d. długopis oraz pióro nie mają żadnych uszczerbków i zarysowań, e. wyposażone we wkłady f. oznakowanie na opakowaniu jest trwałe i czytelne. Koszulki T-shirt (Zadanie nr 3) winny spełniać: a. jakość szwów - koszulki nie prują się, na szwach nie ma wystających nitek, b. kolor koszulki jest jednolity, nie ma przebarwień, c. jednolitość koloru sitodruku. Zdjęcia poglądowe, o których mowa w Załącznikach 4.1 - 4.3 do SIWZ wskazują na spełnienie parametrów opisanych w załącznikach i stanowią wzór rozwiązania - odniesienie do wyglądu danego artykułu. Wzory koszulek w Zadaniu nr 3 zawierają wymagany wzór nadruku (haftu) oraz pożądany kolor. Przedmiot umowy będzie realizowany partiami i będzie fakturowany na mocy faktur częściowych. 1.5. PRAWO OPCJI Zamawiający przewiduje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp polegające na ewentualnym zwiększeniu zamówienia o maksymalnie 20 % każdego asortymentu wg ceny określonej w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę. a) Zamawiającemu przysługuje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia, do maksymalnie 20 % ilości poszczególnych materiałów promocyjnych. b) Prawo opcji polega na sukcesywnej dostawie poszczególnego asortymentu w ramach dodatkowych zamówień, będących zwiększeniem zamówienia materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej. Dodatkowe wynagrodzenie Wykonawcy zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych materiałów, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji. Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się ceny jednostkowe poszczególnego asortymentu podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. c) Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia. d) Zamawiający przewiduje w ramach prawa opcji wydłużenie terminu realizacji umowy do maksymalnie 13 miesięcy od dnia podpisania umowy. 1.6. Termin wykonania dostawy strony określają na: 10 miesięcy od dnia podpisania umowy. Terminy realizacji poszczególnych materiałów będą do końca czasu trwania umowy każdorazowo ustalane z Wykonawcą, z wyprzedzeniem 10 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia realizacji konkretnego zamówienia, przy czym termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia rozpoczęcia realizacji konkretnego zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia dla Zadania nr 1 i 3 będzie podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym i będzie on podlegał ocenie ofert w kryterium: termin wykonania zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Media Consulting Agency Irina Chicherina, ul. Słotna 5, 53-023 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223866,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 208917,78

  • Oferta z najniższą ceną: 201095,71 / Oferta z najwyższą ceną: 265841,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERMEDIA Paweł Kędzierski, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101712,64

  • Oferta z najniższą ceną: 81604,10 / Oferta z najwyższą ceną: 112510,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.