To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-15
Gdańsk: DOSTAWA SPRZĘTU W 5 ZADANIACH (12/2011) Zadanie 1 Aparat ultrasonograficzny Zadanie 2 Fotele do wlewów leczniczych - 2 szt. Zadanie 3 Łóżko intensywnego nadzoru - 10 szt. Zadanie 4 Łóżko ortopedyczne wielofunkcyjne - 1 szt. Zadanie 5 Łóżko szpitalne z regulowaną wysokością - 33 szt.
Numer ogłoszenia: 79636 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47592 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ, ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 5526407, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU W 5 ZADANIACH (12/2011) Zadanie 1 Aparat ultrasonograficzny Zadanie 2 Fotele do wlewów leczniczych - 2 szt. Zadanie 3 Łóżko intensywnego nadzoru - 10 szt. Zadanie 4 Łóżko ortopedyczne wielofunkcyjne - 1 szt. Zadanie 5 Łóżko szpitalne z regulowaną wysokością - 33 szt..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać następujące dokumenty: Wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć katalogi i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań oferowanych produktów zaznaczając na dokumencie nr poz. z załącznika nr 2. Zamawiający wymaga by oferowany sprzęt posiadał min. 24 miesięczny okres gwarancji dla wszystkich zadań. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny na następujących warunkach miejscem świadczenia usług serwisowych jest 7 SZPITAL MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ w Gdańsku. Zamawiający wymaga zapewnienia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego przez Producenta (załączyć kopię autoryzacji). Czas reakcji serwisowej do 48 godzin od otrzymania skutecznego powiadomienia od Zamawiającego. Pod pojęciem świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych w 7 SZPITALU MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ nr 1534 SP ZOZ należy rozumieć (szczegóły w umowie), że w przypadku awarii sprzętu w okresie gwarancji Wykonawca, po otrzymaniu zgłoszenia o uszkodzeniu od Zamawiającego, w czasie podanym jako czas reakcji serwisowej rozpoczyna usuwanie usterki w miejscu użytkowania sprzętu. Jeśli usunięcie awarii nie jest możliwe w siedzibie Zamawiającego Wykonawca, wystawiwszy stosowny dokument, może zabrać sprzęt na własny koszt do swojej firmy i kontynuować jego naprawę w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych. Po usunięciu awarii Wykonawca dostarcza sprzęt do Zamawiającego, także na własny koszt. Pod pojęciem czasu reakcji serwisowej należy rozumieć, że jest to czas upływający od przyjęcia zgłoszenia o wystąpieniu awarii do momentu pojawienia się serwisanta przy uszkodzonym sprzęcie. (Wymagania serwisowe podano w tabelach odpowiednio do zadań) Koszty świadczenia serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny (części i elementy wymienne) dla zadania 1-5 na min. 7 lat. Usługi w ramach serwisu pogwarancyjnego świadczone są na koszt Zamawiającego. O miejscu świadczenia usług serwisowych pogwarancyjnych decyduje Wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 2 Fotele do wlewów leczniczych - 2 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- KONKRET Dorota Fik, Marcin Mazurkiewicz Sp. J., ul. Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18518,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18518,00
Oferta z najniższą ceną: 18518,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18518,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 3 Łóżko intensywnego nadzoru - 10 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- KONKRET Dorota Fik, Marcin Mazurkiewicz Sp. J., ul. Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185185,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184070,00
Oferta z najniższą ceną: 184070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184070,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 4 Łóżko ortopedyczne wielofunkcyjne - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MILASYSTEM Mirosław Czech, ul. K.I. Gałczyńskiego 9, 45-523 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7870,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7870,00
Oferta z najniższą ceną: 7870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7870,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 5 Łóżko szpitalne z regulowaną wysokością - 33 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MILASYSTEM Mirosław Czech, ul. K.I. Gałczynśkiego 9, 45-523 Opole, ul. K.I. Gałczyńskiego 9, 45-523 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152777,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152757,00
Oferta z najniższą ceną: 152757,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152757,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Opracowanie Narzędzia dla pracodawców obejmującego prototyp e-kwestionariusza w wersji mid-fidelity oraz sporządzenie Opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie cyfrowej wersji Narzędzia dla pracodawców
- Monitoring kolonii rozrodczej Nocka dużego Myotis myotis w obszarze Natura 2000 Wejherowo PLH220084
- Dostawa mebli oraz krzeseł biurowych dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- "Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino-Lubnia PLH220077".
- Świadczenie kompleksowej obsługi kontraktowania dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB 95 DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZESTAW ULTRASONOGRAFICZNY
- Dostawa aparatów USG w celu podniesienia jakości usług medycznych świadczonych przez Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
- Zakup zestawu do ultrasonografii dla Działu Brachyterapii i Hipertermii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.103.2024.AJ
- Dostawa 2 aparatów USG na potrzeby poradni ginekologicznych SPZOZ w Tarczynie
- APARAT USG - dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.