eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Malowanie wraz z naprawą elementów wyposażenia w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Szpitalnej 1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-10

Poznań: Malowanie wraz z naprawą elementów wyposażenia w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Szpitalnej 1.
Numer ogłoszenia: 79349 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121094 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie wraz z naprawą elementów wyposażenia w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Szpitalnej 1..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest malowanie wraz z naprawą elementów wyposażenia w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Szpitalnej 1. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1Malowanie pomieszczeń: Przygotowania pomieszczeń przed przystąpieniem do prac: a) zabezpieczenie podłóg, grzejników, balustrad, okien, drzwi, umywalek, sufitów podwieszanych i innych elementów wyposażenia przed zabrudzeniem, b) przestawienie/wystawienie z danego pokoju mebli, Przygotowanie powierzchni przed malowaniem z naprawą spękań: a) odkurzenie i umycie powierzchni, b) oczyszczenie powierzchni z wystających elementów jak niepotrzebne gwoździe, c) przygotowanie szczeliny do naprawy poprzez oczyszczenie fragmentu ściany przy szczelinie i wybruzdowanie oraz oczyszczenie bruzdy, d) zagruntowanie szczeliny, e) przyklejenie taśmy reperacyjnej z włókna szklanego- siatki- przez naklejoną taśmę w głąb rysy wciśnięcie zaprawy, f) naprawienie tynków poprzez uzupełnienie braków (wytarcia od foteli) i wygładzenie powierzchni gładzią gipsową, g) wygładzenie powierzchni tynku poprzez szpachlowanie w miejscach, które tego będą wymagały- ok 20%, h) gruntowanie powierzchni ścian środkiem gruntującym. Malowanie powierzchni: a) malowanie dwukrotne farbami akrylowymi starych tynków wewnętrznych ścian, sufitów oraz rur wszystkich pomieszczeń budynku Inspektoratu ZUS w kolorze wg uzgodnień z Zamawiającym, b) malowanie dwukrotne farbami klatek schodowych w budynku Inspektoratu ZUS - w ramach tej pozycji należy ustawić rusztowanie, c) wszystkie pomieszczenia i elementy przeznaczone do malowania - malowane w kolorze wg uzgodnień z Zamawiającym. Sprzątanie po malowaniu: Po zakończeniu prac malarskich należy usunąć wszelkie zabezpieczenia typu folie, które zostały zamontowane w pomieszczeniu przed malowaniem a następnie Wykonawca umyje i posprząta pomieszczenie. Ostatnią czynnością będzie wstawienie mebli. 2.2 Wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami: a) wycięcie starej ościeżnicy metalowej, b) w przypadku zbyt małego otworu - poszerzenie otworu drzwiowego, c) w przypadku zbyt dużego otworu - zmniejszenie otworu drzwiowego poprzez przemurowanie ściany, d) montaż nowych ościeżnic wraz z wypoziomowaniem i wypionowaniem, e) wykonanie obrzutki połączenia ościeżnicy ze ścianą - gładź, f) wypełnienie pianką szczeliny między ościeżami a ościeżnicami, g) silikonowanie złączy, h) montaż skrzydeł z przeszkleniem ze szkła mlecznego - 3-7 paski poziome o wysokości ok 10-20cm - zarówno model jak i kolor drzwi skrzydeł zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. i) montaż wyposażenie drzwi - klamki, zamki, uszczelki itd. Należy zamontować klamki i rozety w kolorze i modelu zaakceptowanym przez Zamawiającego - klamki wykonane z materiałów trwałych na wycieranie, które nie ulegną szybkiemu zużyciu w wyniku codziennej eksploatacji. Dopuszcza się wykonanie w/w prac związanych z wymianą stolarki drzwiowej poprzez pozostawienie starych ościeżnic stalowych i zastosowanie tzw. ościeżnic maskujących, jednak tylko w przypadku gdy, zostanie uzyskany otwór drzwiowy o szerokości typowej tj. 90cm. 2.3 Remont cokołu zewnętrznego: a) demontaż płytek, b) skucie pozostałej zaprawy, c) zagruntowanie ściany, d) montaż nowych płytek na zaprawie klejowej, f) spoinowanie płytek, g) oczyszczenie miejsca naprawionego z resztek zaprawy i obmycie płytek. 2.4 Wykonanie otworu drzwiowego w archiwum: UWAGA: ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ, KTÓRĄ DYSPONUJE ZAMAWIAJĄCY, W MIEJSCU PLANOWANEGO OTWORU ISTNIAŁY DRZWI WIĘC JEST WYSOCE PRAWDOPODOBNE, ŻE ISTNIEJE TAM NADPROŻE. WYKONAWCA PRZED PRZYSTĄPEINIEM DO PRAC SPRAWDZI CZY W DANYM MIEJSCU JEST NADPROŻE ORAZ JEGO STAN I WŁAŚCIWOŚCI, w przypadku gdy zaistnieje potrzeba montażu nowego nadproża: a) wykucie bruzd pod belki stalowe dwuteowe 180mm z obu stron ściany (bruzdy powinny mieć głębokość równą połowie grubości ściany i długość odpowiadającą szerokości otworu drzwiowego powiększonego o 10cm z każdej strony), b) osadzenie belek owiniętych siatką i ich obetonowanie ze szczególną uwagą na naroża belek, c) po związaniu zaprawy powtórzenie czynności z drugą belką, d) po 2 dniach od zamontowania drugiej belki - przystąpienie do wykucia otworu należy rozpocząć od nacięcie ściany piłą diamentową. e) wyrównanie powierzchni otworu, f) uzupełnienie posadzki wykładziną i wylewką w miejscu po rozbiórce ściany. 2.5 Remont sanitariatów: Istniejące sanitariaty należy wyremontować w następującym zakresie zgodnie z rysunkiem Układ pomieszczeń 104,105,106 po remoncie załączonym do OPZ: a) Pomieszczenie 104 - w ramach remontu należy: zdemontować 2 szt. drzwi i ościeżnic, skuć ściankę wydzielającą kabinę ustępową, skuć płytki ceramiczne na ścianach oraz podłodze, zdemontować stare sufity podwieszone, zdemontować urządzenia sanitarne tj. umywalkę oraz miskę ustępową, zdemontować oprawy oświetleniowe, wykonać podejścia pod nowe urządzenia sanitarne tj.: pisuar, umywalka wisząca, miska ustępowa z systemem spłukującym podtynkowym, ewentualne wyrównanie posadzki wylewką, wykonać licowanie ścian i podłóg płytkami ceramicznymi, wykonać montaż drzwi wraz z ościeżnicami, wykonać montaż sufitów podwieszonych, wykonać montaż opraw oświetleniowych oraz wentylatora, wykonać montaż urządzeń sanitarnych tj.: pisuar, umywalka wisząca, miska ustępowa z systemem spłukującym podtynkowym, urządzenie podgrzewające wodę. b) Pomieszczenie 105 i 106 - w ramach remontu należy: zdemontować 5 szt. drzwi i ościeżnic, skuć ścianki wydzielające kabiny ustępowe oraz ściankę pomiędzy pomieszczeniami 105 i 106, skuć płytki ceramiczne na ścianach oraz podłodze, zdemontować stare sufity podwieszone, zdemontować urządzenia sanitarne tj. 2 umywalki, 2 miski ustępowe, pisuar, demontować oprawy oświetleniowe, wykonać podejścia pod nowe urządzenia sanitarne tj.: 2 umywalki wiszące i 2 miski ustępowe z systemem spłukującym podtynkowym, ewentualnie wyrównać posadzki wylewką, wykonać licowanie ścian i podłóg płytkami ceramicznymi, wykonać montaż drzwi wraz z ościeżnicami w ścianie oddzielającej WC od korytarza- 1 szt., wykonać montaż sufitów podwieszonych, wykonać montaż systemowych ścianek wygradzających kabiny ustępowe wraz z montażem drzwi do ustępów w ilości 2 szt., wykonać montaż opraw oświetleniowych oraz wentylatora, wykonać montaż urządzeń sanitarnych tj.: 2 umywalki oraz 2 miski ustępowe z systemem spłukującym podtynkowym, 2 urządzenia podgrzewające wodę, grzejnik łazienkowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: - opis przedmiotu zamówienia - załącznik 1 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANIX Nieruchomości i Inwestycje Jarosław Tadeusz i Maciej Halec Spółka Jawna, ul. Rawicka nr 42, 60-113 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125329,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145399,94

  • Oferta z najniższą ceną: 121270,61 / Oferta z najwyższą ceną: 203141,39

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.