eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › adaptacja poddasza i pierwszego piętra na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy oraz parteru na cele mieszkalne dla 10 mieszkanek - w budynku pałacowym Domu Pomocy Społecznej w Chwałkowie, Chwałkowo 74, 63-840 Krobia



Ogłoszenie z dnia 2006-02-10

POZYCJA 7878

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gostyń: adaptacja poddasza i pierwszego piętra na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy oraz parteru na cele mieszkalne dla 10 mieszkanek - w budynku pałacowym Domu Pomocy Społecznej w Chwałkowie, Chwałkowo 74, 63-840 Krobia

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Gostyński w imieniu którego działa Zarząd Powiatu Gostyńskiego, do kontaktów: Wiesława Sokołowska, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5722663, fax 065 5723146, e-mail: powiat@gostyn.pl, www.powiat.gostyn.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, Wiesława Sokołowska, Beata Szymanowska, ul. Wrocławska 256, pokój 30a, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752549, fax 065 5723146, e-mail: powiat@gostyn.pl, www.powiat.gostyn.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, Wiesława Sokołowska, Beata Szymanowska, ul. Wrocławska 256, pokój 30a, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752549, fax 065 5723146, e-mail: powiat@gostyn.pl, www.powiat.gostyn.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Starostwo Powiatowe w Gostyniu, Maria Mucha, ul. Wrocławska 256, pokój nr 7(BIURO OBSŁUGI KLIENTA)), 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752553, fax 065 5723146, e-mail: powiat@gostyn.pl, www.powiat.gostyn.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja poddasza i pierwszego piętra na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy oraz parteru na cele mieszkalne dla 10 mieszkanek - w budynku pałacowym Domu Pomocy Społecznej w Chwałkowie, Chwałkowo 74, 63-840 Krobia. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych (kod CPV 45.21.52.10-2 Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej) adaptacyjnych parteru w budynku pałacowym Domu Pomocy Społecznej w Chwałkowie, przeznaczonego na cele mieszkalne dla 10 mieszkanek, stanowiących III etap (ostatni) realizacji zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja poddasza i pierwszego piętra na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy oraz parteru na cele mieszkalne dla 10 mieszkanek w budynku pałacowym Domu Pomocy Społecznej w Chwałkowie, Chwałkowo 74, 63-840 Krobia. Budynek pałacowy DPS w Chwałkowie (PKOB 1264) nie jest budynkiem zbiorowego zamieszkania w rozumieniu przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r, w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (Dz.U. z 1999 r. Nr 112, poz.1316 z póź. zm.). Większą część budynku stanowi część niemieszkalna (dom dziennego pobytu, w którym odbywają się zajęcia terapeutyczne jedynie w ciągu dnia). Budynek pałacowy, w którym będą wykonywane roboty budowlane jest zabytnkiem wpisanym do rejestru. Zamawiający oświadcza, że uzyskał pozwolenie Wielkopolskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru. Etap III realizacji ww. zdania inwestycyjnego obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych polegających na dostosowaniu parteru budynku pałacowego DPS w Chwałkowie na cele mieszkalne dla 10 mieszkanek, w tym m.in.: wymianę i remont istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, roboty murarskie i tynkarskie, roboty malarskie, remont i wymianę posadzek, remont sanitariatów, a także wykonanie robót budowlanych remontowych klatki schodowej do piwnicy. Sczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót, który jest częścią składową dokumentacji projektowej oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie udzielił: 1) co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wbudowane urządzenia; 2) co najmniej 30 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dom Pomocy Społecznej w Chwałkowie, Chwałkowo 74, 63-840 Krobia - budynek pałacowy. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Ogólna wartość zamówienia obejmująca wszystkie etapy, przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro. Dwa etapy zostały zrealizowane w latach 2004-2005. Trzeci (ostatni)etap dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z adaptacją parteru budynku pałacowego na cele mieszkalne dla 10 mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Chwałkowie. Wartość robót trzeciego etapu nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na okoliczność spełniania ww. warunków zamawiający żąda przedłożenia stosownych dokumentów, zgodnych z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr 71, poz. 645). Żądane dokumenty zamawiający określił szczegółowo w SIWZ. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 31.03.2006, cena - 41.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.03.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Gostyniu, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256, pokój nr 19 (sala posiedzeń).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.