eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Przebudowa- remont ulicy Stawnej w Krotoszynie od ul. Witosa do ronda ul. Wiśniowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-04

Ogłoszenie nr 78322 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.

Krotoszyn: Przebudowa- remont ulicy Stawnej w Krotoszynie od ul. Witosa do ronda ul. Wiśniowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36934-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny 25086482400000, ul. ul. Transportowa  1, 63700   Krotoszyn, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 226 531, faks 627 226 531, e-mail biuro@pzdkrotoszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzdkrotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa- remont ulicy Stawnej w Krotoszynie od ul. Witosa do ronda ul. Wiśniowa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZD- 09/109/2017 ; l.dz. 878/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego jest podpisanie umowy (udzielenie zamówienia) z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego roboty budowlane.Przedmiot postępowania obejmuje: Przebudowa- remont ulicy Stawnej w Krotoszynie od ul. Witosa do ronda ul. Wiśniowa.Zakres prac obejmuje: -roboty przygotowawcze : 0,228 km,- roboty rozbiórkowe: rozebranie krawężników 15x30 : 466 m, , rozebranie wjazdów do posesji z kostki betonowej: 390,55 m3, rozebranie chodników z płytek: 442,46 m2 , rozebranie obrzeży 6x20 cm : 132 m,- nawierzchnie i elementy ulic: frezowanie nawierzchni o grubości do 7 cm: 1692 m2 , wyrównanie istniejącego podłoża masą mineralno-asfaltową w ilości 75 kg/m2 w ilości 126,90 t , wzmocnienie- regeneracja nawierzchni bitumicznej przy użyciu geowłókniny : 1692 m2 , mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej: 1692 m2,nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 16W -grubości 6 cm : 1692 m,nawierzchnie z betonu asfaltowego AC 11S grubości 4 cm :1692 m2,- chodniki i zjazdy: podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa dolna grubości 10 cm (zjazdy): 746 m2, podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości 15 cm (zjazdy): 746 m2 , podsypka cementowo-piaskowa grubości 10 cm (chodnik): 940 m2 , podsypka cementowo- piaskowa grubości 5 cm po zagęszczeniu (zjazdy) ,nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara nowa, bezfazowa (chodnik i zjazdy): 1686 m2, - zieleń: rozścielenie ziemi urodzajnej: 100,40 m3 , wykonanie trawników dywanowych siewem: 1004 m2,- elementy ulic: ława pod krawężniki betonowa z oporem: 30,29 m3, krawężniki betonowe wystające 15x30 cm : 466 m, obrzeża betonowe 30x8 cm : 414 m,- roboty inne : regulacja pionowa studzienek do włazów kanalizacyjnych: 21 szt, regulacja pionowa studzienek ściekowych ulicznych: 10 szt, regulacja pionowa studzienek wodociągowych i gazowych: 6 szt, regulacja pionowa studzienek telefonicznych: 4 szt,- odwodnienie nawierzchni: wykopy pod przepusty i kratki ściekowe i przykanaliki: 105 m3, podsypka cementowo-piaskowa grub. 10 cm : 70 m2 , warstwa podbudowy z kruszyw łamanych grubości 254 cm : 70 m2 , demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm: kpl 10 szt , kanały z rur PP SN u średnicy zewnętrznej 160 mm: 70 m , studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu, wpust deszczowy o śr. 0,50 m z gotowych elementów betonowych z osadnikiem i skrzynką żeliwną kl. C250 z rusztem uchylnym: 10 szt,- organizacja ruchu: słupki do znaków drogowych z rur stalowych śr. 70 mm: 8 szt, przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o pow. ponad 0,3 m2 : 8 szt, wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowo(przejścia dla pieszych): 26 m2.UWAGA : szczegółowy przedmiar robót stanowi załącznik Nr 1a.Wykonawca wykona prace zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), sztuką budowlaną, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233252-0, 34953300-5, 34928472-7, 45233221-4, 45232410-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT598004.82
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Gembiak-Mikstacki Sp.j.,  gembiakmikstacki@pro.onet.pl,  ul. Transportowa 3 ,  63-700,  Krotoszyn,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 406058.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 406058.81
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 463727.11
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.