Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Naruszewo: Dostawa żwiru o frakcji 0÷32 mm na drogi znajdujące się na terenie Gminy Naruszewo w ilości około 8 000 ton.
Numer ogłoszenia: 78178 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Naruszewie , Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie, tel. 023 6631018.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żwiru o frakcji 0÷32 mm na drogi znajdujące się na terenie Gminy Naruszewo w ilości około 8 000 ton..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żwiru o frakcji 0÷32 mm na drogi znajdujące się na terenie Gminy Naruszewo w ilości około 8 000 ton..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.21.20 - Żwir .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zmawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t.j.Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) 2) Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o wartości powyżej 100 000 PLN każda z dostaw o rodzaju podobnym jak ta będąca przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów przez Wykonawcę wg zasady : spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków, jest złożenie przez Wykonawcę niżej wymienionych dokumentów: a) kserokopia aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie Wymagane jest wskazanie wykonania przez Wykonawcę w określonym powyżej okresie co najmniej dwóch dostaw o wartości powyżej 100 000 PLN brutto każda z nich wraz z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie należytego wykonania dostaw Wykonawca winien dołączyć do oferty potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie umów, faktur lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. c) oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnaruszewo.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Naruszewie, Naruszewo 19A, 09 - 152 Naruszewo, pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Naruszewie, Naruszewo 19A, 09 - 152 Naruszewo, pokój nr 1 (sekretariat urzędu).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI NARUSZEWO
więcej: przetargi NARUSZEWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.