Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-11
Nysa: Dostawa manekinów do nauki resuscytacji krążeniowo-oddechowej
Numer ogłoszenia: 7812 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie , ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 448 47 00, faks 077 4352989.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa manekinów do nauki resuscytacji krążeniowo-oddechowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Instytutu Zdrowia Publicznego PWSZ w Nysie, mieszczącego się przy ul. Ujejskiego 12 w Nysie, trzech sztuk manekinów do nauki resuscytacji krążeniowo-oddechowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania i obsługi manekinów. Oferowane manekiny muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać minimalne wymagania określone przez Zamawiającego lub posiadać lepsze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ - Parametry funkcjonalno-użytkowe manekinów. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu zamówienia przekazał karty gwarancyjne i instrukcje obsługi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i niżej wymienionych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania: a) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnie z wymogami zawartymi w art. 44 Ustawy - w załączeniu wzór oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy (treść oświadczenia zawarta w pkt 10 Formularza Ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 (treść oświadczenia zawarta w pkt. 11 Formularza Ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca składa żądane dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu). Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika, wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa lub kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsz.nysa.pl/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, pokój nr 15. Cena SIWZ: odbiór osobisty pod adresem j.w. 5 zł; wysyłka pocztowa za pobraniem 15 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, Sekretariat pokój nr 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Budowa monitoringu podwórka w rejonie ulic: Zjednoczenia, Mariacka, Prudnicka, Moniuszki w Nysie
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- Dostawa przeszkód do biegu na 3000 m z przeszkodami.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Oddziale Zewnętrznym w Prudniku Zakładu Karnego w Nysie
- Dzierżawa analizatorów: parametrów krytycznych typu kasetowego, do koagulologii oraz backup i chłodziarki wraz z dostawą odczynników materiałów kontrolnych i zużywalnych
- Modernizacja nawierzchni drogi w ul. Głowackiego w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli dla przedszkoli z terenu gminy Rozprza w ramach Projektu "Gmina Rozprza stawia na przedszkolaków"
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Utworzenie Przedszkola Gminnego w Kościernicy
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.