eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi naprawy, kalibracji (adiustacji) lub legalizacji urządzeń kontrolno-pomiarowych stanowiących wyposażenie komórek i jednostek Policji woj. małopolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-02

Ogłoszenie nr 77959 - 2017 z dnia 2017-05-02 r.

Kraków: Usługi naprawy, kalibracji (adiustacji) lub legalizacji urządzeń kontrolno-pomiarowych stanowiących wyposażenie komórek i jednostek Policji woj. małopolskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48826-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000, ul. ul. Mogilska  109, 31571   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219, e-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://malopolska.policja.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi naprawy, kalibracji (adiustacji) lub legalizacji urządzeń kontrolno-pomiarowych stanowiących wyposażenie komórek i jednostek Policji woj. małopolskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na naprawie, kalibracji (adiustacji) lub legalizacji urządzeń kontrolno-pomiarowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 11 maja 2001 roku Prawo o miarach (j.t. - Dz. U. 2016 r., poz. 884 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. 2. Obowiązki Wykonawcy w zależności od zadania: Zadanie nr 1. Naprawa i legalizacja laserowych mierników prędkości Urządzenia: Truspeed 100, Ultra Lyte -LTI 2020 100 LR, TRUCAM. Liczba urządzeń - 39 szt. 1) Zamawiający będzie zlecał usługi będące przedmiotem umowy sukcesywnie, w zależności od zaistniałych potrzeb. 2) Przed wykonaniem naprawy urządzenia Wykonawca zobowiązany jest przesłać wstępną kalkulację cenową Zamawiającemu w celu jej zatwierdzenia. 3) Wykonawcy zobligowani są do zastosowania fabrycznie nowych materiałów i elementów w trakcie naprawy. 4) Wykonawca udzieli, co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na wykonane usługi naprawy oraz co najmniej 12-miesięcznej gwarancji, na użyte materiały i części, nie krótszej jednak niż gwarancja producenta . Wykonawca dokona odbioru od Zamawiającego osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej urządzeń podlegających naprawie, kalibracji (adiustacji) lub legalizacji oraz dokona zwrotu urządzeń po wykonaniu usługi do bezpośredniego użytkownika. 5) Wszelkie koszty transportu i ubezpieczenia związane z realizacją usługi ponosi Wykonawca. 6) Zamawiający wymaga, aby czas realizacji usług od daty odbioru urządzeń nie przekroczył: a) 16 dni w przypadku jednoczesnego lub osobnego realizowania którejś z usług: naprawy, legalizacji b) 10 dni w przypadku realizowania usługi naprawy urządzenia, w którym stwierdzono wadę jakościową poprzednio wykonanej usługi. 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach legalizacji urządzeń wydał stosowne świadectwo legalizacji ponownej. Świadectwa mogą być jedynie wydane przez organy administracji miar. Zadanie nr 2. Naprawa, kalibracja (adiustacja) testerów trzeźwości AL 4000, ADB Liczba urządzeń - 6 szt. 1) Zamawiający będzie zlecał usługi będące przedmiotem umowy sukcesywnie, w zależności od zaistniałych potrzeb. 2) Przed wykonaniem naprawy urządzenia Wykonawca zobowiązany jest przesłać wstępną kalkulację cenową Zamawiającemu w celu jej zatwierdzenia. 3) Wykonawcy zobligowani są do zastosowania fabrycznie nowych materiałów i elementów w trakcie naprawy. 4) Wykonawca udzieli, co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na wykonane usługi naprawy oraz co najmniej 12-miesięcznej gwarancji, na użyte materiały i części, nie krótszej jednak niż gwarancja producenta . 5) Wykonawca dokona odbioru od Zamawiającego osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej urządzeń podlegających naprawie, kalibracji (adiustacji) oraz dokona zwrotu urządzeń po wykonaniu usługi do bezpośredniego użytkownika. 6) Wszelkie koszty transportu i ubezpieczenia związane z realizacją usługi ponosi Wykonawca. 7) Zamawiający wymaga, aby czas realizacji usług od daty odbioru urządzeń nie przekroczył: a) 16 dni w przypadku jednoczesnego lub osobnego realizowania którejś z usług: naprawy, kalibracji (adiustacji), b) 10 dni w przypadku realizowania usługi naprawy urządzenia, w którym stwierdzono wadę jakościową poprzednio wykonanej usługi. 8) Kalibrację urządzeń należy przeprowadzić co 12 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach kalibracji (adiustacji) urządzeń wydał zaświadczenie o wykonanej kalibracji (adiustacji)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 50410000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1. Naprawa i legalizacja laserowych mierników prędkości
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT163447.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Safety Camera Systems Sp. z o.o.,  ,  ul. Jeżewskiego 5B/30,  02-796,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163447
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163447
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163447
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie nr 2. Naprawa, kalibracja (adiustacja) testerów trzeźwości AL 4000, ADB
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3640
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Promiler Sp. z o.o,  ,  ul. 28 Czerwca 1996 r. 223/229,  61-485 ,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3640
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3640
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3640
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.