eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa wentylacji i klimatyzacji w sali konferencyjnej oraz pomieszczeniach towarzyszących 3 piętra w budynku O-1 Polskiego Radia S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 777518-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych:

Budowa wentylacji i klimatyzacji w sali konferencyjnej oraz pomieszczeniach towarzyszących 3 piętra w budynku O-1 Polskiego Radia S.A.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 10420591000000, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: +48 22 645 36 90,
faks: +48 22 645 39 57
e-mail: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl,
www: prsa.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.prsa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.prsa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wentylacji i klimatyzacji w sali konferencyjnej oraz pomieszczeniach towarzyszących 3 piętra w budynku O-1 Polskiego Radia S.A.

Numer referencyjny: BZP.B5.36.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowalnej w zakresie instalacji wentylacji
w pomieszczeniu 302, 303 i 304a oraz klimatyzacji w pomieszczeniach 301, 304a i 304b w obiekcie O-1 Polskiego Radia S.A. w szczególności:
1) wykonanie konstrukcji wsporczych zgodnie z Dokumentacją Techniczną;
2) montaż jednostek zewnętrznych oraz centrali na konstrukcji stalowej;
3) wykonanie prac budowalnych, przewiertów, przekuć oraz prac wykończeniowych;
4) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej jednostki zewnętrzne, jednostki wewnętrzne oraz centralę wentylacyjną;
5) zasilanie centrali oraz urządzeń towarzyszących z rozdzielni głównej, z sieci „G” mieszczącej się na kondygnacji „-2” w obiekcie O-1;
6) wykonanie instalacji wentylacji;
7) wykonanie instalacji freonowych;
8) wykonanie instalacji automatyki oraz sterowniczych;
9) wykonanie instalacji odprowadzenia kondensatu;
10) montaż jednostek wewnętrznych;
11) wykonanie próby szczelności instalacji;
12) wykonanie próżni instalacji chłodniczej;
13) napełnienie całej instalacji chłodniczej nowym czynnikiem;
14) rozruch instalacji wentylacyjnej wraz z regulacją;
15) zaprogramowanie systemu;
16) wykonanie prób, testów i pomiarów;
17) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Załącznikach 8-16 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 39.71.72.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 120

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 9.4. Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności technicznych lub zawodowych za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że:
9.4.1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował minimum dwa systemy wentylacyjne o wydatku każdej z central minimum 9 000 m3/h;
9.4.2. dysponuje co najmniej następującymi osobami:
 minimum 2 osoby z uprawnieniami SEP Eksploatacji wykonujących prace instalacyjne z branży elektrycznej,
 minimum 2 osoby z uprawnieniami F-Gaz wykonujących prace instalacyjne z branży sanitarnej.
9.5. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymagalnych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
9.6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału, o którym mowa w pkt. 9.1.3. SIWZ w zakresie określonym w pkt. 9.4. SIWZ, w stosownych sytuacjach polegać, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich z tymi podmiotami stosunków prawnych. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz że będzie miał do tych zasobów faktyczny/rzeczywisty dostęp. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13) –22) ustawy. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
9.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzą spełnienia przez wykonawcę warunku udziału, o którym mowa w pkt. 9.1.3. SIWZ w zakresie określonym w pkt. 9.4. SIWZ, lub jeżeli w wyniku badania okaże się, że wobec tego podmiotu zachodzą podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 13) – 22) ustawy, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe określone w pkt 9.4. SIWZ.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
10.4.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy (podstawa określona w pkt. 9.2. SIWZ),

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
10.4.2. wypełniony wykaz robót budowalnych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana,
b) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać powyższych dokumentów.
10.4.3. wypełniony wykaz osób w celu potwierdzenia, że osoby wskazane do realizacji zamówienia spełniają wymagania określone w pkt 9.4.2. według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ,
10.4.4. w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku udziału, o którym mowa w pkt 9.1.3. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów – do złożenia w odniesieniu do tych podmiotów:
10.4.4.1. dokumentów, o których mowa w pkt 10.4.1. SIWZ,
10.4.4.2. w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokumentów, które określają w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego.
UWAGA 1:
Zamawiający informuje, że wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona nie będzie obowiązany do przedłożenia dokumentów lub oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ, jeżeli Zamawiający posiada już te dokumenty lub oświadczenia lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych.
UWAGA 2:
Zamawiający informuje, że jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiednego przebiegu niniejszego postępowania, Zamawiający wezwie wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia do złożenia wszystkich lub niektórych z dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 10.4. SIWZ, na każdym etapie prowadzonego postępowania. Zamawiający będzie również uprawniony do wezwania do złożenia aktualnych dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 10.4. SIWZ, jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty i oświadczenia nie są już aktualne

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13) – 22) ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy, wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są przedłożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w przedmiotowym oświadczeniu własnym wykonawcy stanowić będą wstępny dowód, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
10.2. Poza oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt. 10.1 SIWZ, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
10.2.1. wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
10.2.2. wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 10.1. SIWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach. Wykonawca, w takim wypadku, przedkłada wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego, albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
10.2.3. dowód wniesienia wadium - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądzu;
10.2.4. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w którym należy określić zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
B. Wymagane do złożenia po otwarciu ofert
10.3. W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej podanej w pkt. 1 SIWZ, informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
10.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
10.5.1. zamiast dokumentu wskazanego w pkt 10.4.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 10.4.1. SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.5.2. jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiedni oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowe dokumenty powinny być również wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.5.3. składa również dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.4.2 – 10.4.3. SIWZ, a w przypadku polegania na potencjale innych podmiotów, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokumenty, o których mowa w pkt. 10.4.4. SIWZ.

10.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców:
10.6.1. wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy, uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i określającego zakres tego umocowania,
10.6.2. w celu wykazania braku istnienia podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13) – 22) oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy oświadczenie własne, o którym mowa
w pkt 10.1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Postanowienie pkt. 10.2.3. ma zastosowanie,
10.6.3. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w terminie wskazanym w pkt. 10.3. SIWZ, przedkłada oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia,
10.6.4. przedkładają pozostałe dokumenty, o których mowa w pkt 10.2.1. oraz 10.2.3. SIWZ,
10.6.5. gdy najwyżej zostanie oceniona oferta wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, Zamawiający wezwie do złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w terminie podanym w pkt 10.4 SIWZ, dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 10.4.1. – 10.4.3. SIWZ, a w przypadku, gdy wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunku w przypadku, o którym mowa w pkt 9.1.3. SIWZ polegają na potencjale innych podmiotów również dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 10.4.4. SIWZ.
Postanowienie pkt. 10.5. SIWZ ma zastosowanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
16.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100).
16.2 Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy):
16.2.1. pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (PKO BP S.A.)
nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389;
16.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
16.2.3. gwarancjach bankowych;
16.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
16.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2020, poz. 299).
16.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 16.2.1. SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego).
16.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, albo poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja/poręczenie obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ, poczynając od dnia składania ofert.
16.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 16.2.1. SIWZ konieczne jest dołączenie oryginału dowodu wniesienia wadium (np. gwarancji bankowej) do oferty. W takim przypadku nie ma zastosowania zalecenie z pkt. 18.9. SIWZ, a oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w sposób, który nie będzie powodował dekompletacji oferty, w sytuacji zwrotu wadium wniesionego w innej formie, niż w pkt. 16.2.1. SIWZ.
16.6 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:20,00
cena oferty:80,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących okolicznościach w zakresie:
1) w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku:
a) wstrzymaniem realizacji przez Nadzór Budowlany,
b) wstrzymaniem realizacji robót, gdy wstrzymanie robót wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
c) wstrzymaniem realizacji robót wynikających z przyczyn technologicznych,
d) wydania orzeczeń sądowych lub administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień umowy do treści orzeczenia, w szczególności w przypadku orzeczenia przez właściwe organy, iż przewidziane w niniejszej umowie prace powinny być wykonywane na podstawie pozwolenia na budowę,
e) wystąpieniem warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych tj. obfitych opadów atmosferycznych, z zastrzeżeniem, iż okoliczności powodujące wstrzymanie robót mają charakter; całodzienny,
Poprzez wydłużenie terminu wykonania prac o czas ich wstrzymania. W przypadkach opisanych w pkt 1) Wykonawca na wniosek Inspektora nadzoru zobowiązuje się wstrzymać wykonywane roboty do czasu uzyskania decyzji o wznowieniu prac. Przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 1) może nastąpić na podstawie zgodnego oświadczenia Stron.
2) w przypadku wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej poprzez dostosowanie Umowy do warunków istniejących w następstwie zdarzeń Okoliczności Siły Wyższej, w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu Umowy w warunkach będących skutkiem Okoliczności Siły Wyższej;
3) w zakresie podwykonawstwa, gdy Wykonawca, składając ofertę, zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2, a w okresie realizacji, wskazanym w § 3, zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed przystąpieniem do realizacji Umowy z udziałem podwykonawców, zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania zakresu czynności/prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu
z nim;
4) w zakresie zamiany podwykonawców wymienionych w § 9 ust. 3 pod warunkiem, że:
a) w przypadku, gdy podwykonawcy wymienieni w § 9 ust. 3 nie są podmiotami na zasobach, których Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunku udziału, Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed przystąpieniem do realizacji Umowy z udziałem podwykonawców, zobowiązany jest do:
a. wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b. wskazania zakresu czynności/prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania,
c. podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu z nim,
b) w przypadku, gdy podwykonawcy wymienieni w § 9 ust. 3 są podmiotami na zasobach, których Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunku udziału – spełnienie wymogów określonych w § 11 ust. 1 i 2 z uwzględnieniem §11 ust. 4.
5) klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzuli zawartych w Umowie, w celu zapewnienia ich zgodności z przepisami prawa;
6) w zakresie terminu wskazanego w § 3 ust. 1 – w przypadku, gdy istniejący stan epidemii oraz rozprzestrzeniania się pandemii choroby COVID-19, wywołana wirusem SARS-CoV-2 oraz ich następstwa skutkować będą czasowym zawieszeniem albo wstrzymaniem transportu lub produkcji urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych lub ich elementów składowych, lub innymi utrudnieniami w transporcie lub produkcji – poprzez jego wydłużenie o przewidywany, czas występowania utrudnień, zawieszenia bądź wstrzymania transportu, produkcji, nie dłuższy jednak niż kolejne 2 miesiące, liczone od upływu terminu wskazanego w § 3 ust. 1 – pod warunkiem, bezzwłocznego, nie później niż w terminie 2 dni kalendarzowych poinformowania drugiej Strony o tym fakcie oraz pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. utrudnień;
7) w zakresie terminu, wskazanego w § 3 ust. 1 – w przypadku, gdy istniejący stan epidemii oraz rozprzestrzeniania się pandemii choroby COVID-19, wywołana wirusem SARS-CoV-2 oraz ich następstwa, skutkują brakiem kadry niezbędnej do przeprowadzenia prac montażowych – poprzez wydłużenie o przewidywany czas niezbędny do pozyskania tej kadry, nie dłuższy jednak niż kolejne 30 dni, liczone od upływu terminu wskazanego w § 3 ust. 1 – pod warunkiem, bezzwłocznego, nie później niż w terminie 2 dni kalendarzowych poinformowania drugiej Strony o tym fakcie oraz pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. problemu.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 29.01.2021, godzina: 11:50

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy i przedłożenia dowodu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia;
23.2. w przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji/poręczenia – przekazania Zamawiającemu projektu treści gwarancji/poręczenia, celem zaakceptowania przez Zamawiającego warunków gwarancji/poręczenia, przed ostatecznym ustanowieniem zabezpieczenia w tej formie;
23.3 Przedłożenie za zgodność z oryginału uprawnień Kierownika robót z branży konstrukcyjnej, sanitarnej oraz elektrycznej oraz zaświadczenia o wpisie do odpowiedniej Izby.
23.4. Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem umowy, wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do przedłożenia celem akceptacji przez Zamawiającego dowodu posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub posiadanego mienia pokrywającej roszczenia wynikające ze szkód osobowych lub rzeczowych wyrządzonych przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem czynności będących przedmiotem umowy, z sumą gwarancyjną na poziomie nie niższym, niż 1.000.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Zakresem ochrony objęta będzie odpowiedzialność cywilna z tytułu czynów niedozwolonych (OC deliktowa) oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (OC kontraktowa), z dodatkowych rozszerzeniem na:
a) szkody spowodowane rażącym niedbalstwem;
b) szkody wyrządzone przez podwykonawców – o ile będą zaangażowani
w realizację prac;
c) szkody nie będące następstwem szkód osobowych, ani szkód rzeczowych (tzw. czyste straty finansowe) z limitem odpowiedzialności min. 500 000 zł;
d) szkody spowodowane wadą produktu;
e) szkody polegające na poniesieniu kosztów dodatkowych na demontaż wadliwego produktu oraz montaż produktu wolnego od wad, z limitem odpowiedzialności min. 500 000 zł;
f) szkody powstałe po przekazaniu przedmiotu pracy lub usługi w użytkowanie odbiorcy (completed operations);
g) szkody powstałe w mieniu powierzonym lub przekazanym, będącym w pieczy lub pod nadzorem – w przypadku gdy w związku z realizacją Umowy wystąpi omawiane ryzyko, z limitem odpowiedzialności min. 200 000 zł;
h) szkody powstałe w mieniu będącym przedmiotem usługi, naprawy, obróbki – w przypadku gdy w związku z realizacją Umowy wystąpi omawiane ryzyko, z limitem odpowiedzialności min. 200 000 zł;
i) szkody wyrządzone podczas prac ładunkowych;
j) Franszyza lub udział własny będą ustalone na rozsądnym poziomie rynkowym, w wysokości nieprzekraczającej 5 000 zł dla szkód rzeczowych, 10% odszkodowania, nie mniej niż 5 000 zł dla czystych strat finansowych, z zastrzeżeniem braku franszyzy i udziałów własnych w odniesieniu do szkód osobowych.
23.5. Wykonawca ma obowiązek przedstawić kopie ww. umowy ubezpieczenia, nie później niż w dniu podpisania niniejszej Umowy.
23.6. Zamawiający może na każdym etapie obowiązywania Umowy żądać przedłożenia aktualnej polisy do wglądu, celem weryfikacji wypełnienia ww. zobowiązania.
23.7. W przypadku zawarcia Umowy przez Konsorcjum, obowiązek zawarcia powyższej umowy ubezpieczenia dotyczy łącznie Konsorcjum, a ochrona ubezpieczeniowa uwzględniać powinna odpowiedzialność każdego członka Konsorcjum (współubezpieczeni).
23.8. Dodatkowo – w przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenia zamówienia przedłożą umowę regulującą ich współpracę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.