eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeżów Sudecki › 1. Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim; 2. Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działce nr 5; 3.1.: "Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na działce nr 5 w Jeżowie Sudeckim, 3.2.: "Budowa sieci wodociągowej w drodze na Stromiec w Jeżowie Sudec-kim"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 777320-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Gmina Jeżów Sudecki:

1. Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim; 2. Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działce nr 5; 3.1.: "Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na działce nr 5 w Jeżowie Sudeckim, 3.2.: "Budowa sieci wodociągowej w drodze na Stromiec w Jeżowie Sudec-kim"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżów Sudecki, krajowy numer identyfikacyjny 23082168700000, ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 757 132 254, -255, -257,
faks: 757 132 254, -255, -257
e-mail: zwojt@jezowsudecki.pl, inwestycje@jezowsudecki.pl
www: http://www.jezowsudecki.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://www.jezowsudecki.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim; 2. Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działce nr 5; 3.1.: "Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na działce nr 5 w Jeżowie Sudeckim, 3.2.: "Budowa sieci wodociągowej w drodze na Stromiec w Jeżowie Sudec-kim"

Numer referencyjny: ZP.271.12.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych 3 zadań: 1.Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim; 2. Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działce nr 5; 3.1.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na działce nr 5 w Jeżowie Sudeckim, 3.2.: „Budowa sieci wodociągowej w drodze na Stromiec w Jeżowie Sudeckim”
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w niżej wymienionych opracowaniach:
a) Dokumentacja projektowa: Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim wykonana przez firmę MG-TECH Inżynieria Lądowa Mariusz Gałkowski, ul. Szybowcowa 23 b, 58-521 Jeżów Sudecki;
b) Dokumentacja projektowa: Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działce nr 5 wykonana przez firmę MG-TECH Inżynieria Lądowa Mariusz Gałkowski, ul. Szybowcowa 23 b, 58-521 jeżów Sudecki;
c) Dokumentacja projektowa dla sieci wodno-kanalizacyjnej wykonana przez ABRYS Technika sp. z o.o. Biuro Projektowe, ul. Wiślana 46, 60-401 Poznań.


Zamówienie należy wykonać zgodnie z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działkach nr 5:

Przedmiotem inwestycji jest:
1. „Przebudowa drogi gminnej dz. nr 5 w Jeżowie Sudeckim wraz z budową sieci wodno-kanalizacyjnej”.
Projektuje się przebudowę drogi gminnej następujących parametrach:
 szerokość jezdni z nawierzchni MMA 3 m,
 poszczególne nawierzchnie obramowane będą krawężnikiem betonowym, lub opornikiem,
 nawierzchnia zjazdów z MMA.
Droga gminna posiadać będzie odwodnienie w postaci:
 ścieku kamiennego,
 spadki poprzeczne i podłużny które poprowadzą wodę do istniejącego rowu.
Powierzchnie i długości elementów podlegających przebudowie:
 powierzchnia jezdni – 950m2,
 szerokość jezdni – 3m,
 długość ścieku – 16mb,
 pobocza – 270m2,
 zjazdy – 50m2,
 krawężnik najazdowy – 202mb,
 opornik betonowy – 355mb.
Nawierzchnię drogi gminnej na działce nr 5 zaprojektowano w następującej konstrukcji:
 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11 gr. 4 cm – AC-0/11-S,
 warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6cm – AC-0/16-W,
 podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie warstwa górna gr. 25cm (tłuczeń 0-31,5),
 stabilizacja Rm 1,5-2,5MPa grub 15cm.
Zadanie obejmuje również swoim zakresem budowę w drodze:
 sieci wodociągowej PEø110 SDR 17, dł. ok. 277 m od węzła W 155.2 do W 168 wraz z przyłączami do granicy działek i 3 nadziemnymi hydrantami naziemnymi z podwójnym zabezpieczeniem, kloszem odwadniającym i kompletem oznakowania w postaci tablic informacyjnych zgodnie z PZT,
 przebudowę kanalizacji sanitarnej Ksø160 na Ksø200 PCV lite SN8 na dł. ok 69 m,
 budowę kanalizacji sanitarnej Ksø200 PCV lite SN8 o dł. ok. 30 m zakończonej korkiem za studnią ø425 S04.47 na granicy nawierzchni asfaltowej w km 0+270,00 (na studniach o średnicy ø425 mm należy zastosować rury wznośne gładkie zamiast karbowanych).


Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim:


1. Powierzchnie i długości elementów podlegających przebudowie:

 długość odcinka 795mb,
 powierzchnia jezdni - 2800m2
 szerokość jezdni – 3m,
 długość ścieku 60mb,
 pobocza - 800m2,
 zjazdy 50m2,
 przepust fi 500 – 12mb,
 przepust fi 400 – 12mb.


2. Branża elektryczna

- budowę linii kablowej zasilającej sieć oświetlenia ulicznego drogi na Stromiec – zasilanie
z istniejącej napowietrznej nN TAURON DYSTRYBUCJA S.A. (słup oznaczony JGJ413849);
- montaż szafy oświetlenia ulicznego
- budowę linii kablowych oświetlenia ulicznego droga na Stromiec;
- montaż słupów i opraw oświetleniowych.

3. Przekrój poprzeczny – konstrukcyjny
Nawierzchnię drogi gminnej na Stromiec zaprojektowano w następującej konstrukcji:
 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11 gr. 4 cm – AC-0/11-S
 warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6cm – AC-0/16-W
 podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie warstwa górna gr. 25cm (tłuczeń 0-31,5),
 stabilizacja Rm 1,5-2,5MPa grub 15cm

4. Roboty ziemne
Roboty ziemne w zakresie branży drogowej dotyczą:
 mechaniczne korytowanie drogi
 wykonania wykopów pod przepusty
 wykopy pod urządzenia odwodnienia drogowego oraz oświetlenia drogowego.


„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na działkach nr 5 w Jeżowie Sudeckim, „Budowa sieci wodociągowej w drodze na Stromiec w Jeżowie Sudeckim:

Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa kanalizacji i wodociągów w Jeżowie Sudeckim – ETAP III”, ABRYS Technika, Poznań, 2017 z uwzględnieniem następujących zmian wprowadzonych aneksem – projektem zamiennym:
• w zakresie zastosowania materiałów, przyjętej technologii robót ziemnych i instalacyjnych,
• układu hydraulicznego sieci wodociągowej
Zmiany dotyczące zastosowanych materiałów, przyjętej technologii wykonania robót ziemnych i instalacyjnych:
1. Została zredukowana ilość piasku do zasypywania wykopów. Podsypka zostanie wykonana z piasku specjalnego do tego przygotowanego, natomiast zasypka zostanie wykonana z gruntu rodzimego.
2. Przyjęto odwodnienie liniowe wykopów, zamiast stosowania igłofiltrów.
3. Zmieniono sposób łączenia rurociągów PE na metodę zgrzewu doczołowego, potwierdzonego kontrolą poprawności zgrzewu.
4. Zmienia się materiał z jakiego wykonane będą rurociągi kanalizacji sanitarnej – z PP na PCV lite SN8. Na studniach o średnicy Ø425mm należy zastosować rury wznośne – gładkie zamiast karbowanych.
5. Zmienia się zaprojektowane hydranty z zabudowy podziemnej na hydranty naziemne z podwójnym zabezpieczeniem, kloszem odwadniającym i kompletem oznakowania w postaci tablic informacyjnych.
Zakres zadania obejmuje:
Zadanie I:
a) Sieć wodociągowa z rur PE i PEHD o średnicy zewnętrznej 160mm (399,15mb)
b) Studzienki wodomierzowe o głębokości do 2 metrów i średnicy 600mm (15 szt.)
c) Sieć wodociągowa z rur PE i PEHD o średnicy zewnętrznej 32mm (67,5mb)
d) Zasuwy typu „E” kołnierzowe 40mm (15 szt.)
e) Kanały z rur PCV litych SN8 200mm (120,25mb)
f) Studnie z kręgów 1000mm o głębokości do 3m (5 szt.)
g) Studnie kanalizacyjne, systemowe 425mm (4 szt.)
h) Hydranty naziemne z podwójnym zabezpieczeniem (5 szt.)
Zadanie II:
a) Sieć wodociągowa z rur PE i PEHD o średnicy zewnętrznej 160mm (192,5mb)
b) Hydrant naziemny z podwójnym zabezpieczeniem (1 szt.)
c) Studzienki wodomierzowe o głębokości do 2 metrów i średnicy 600mm (2 szt.)
d) Sieć wodociągowa z rur PE i PEHD o średnicy zewnętrznej 63mm (54,5mb)
e) Zasuwy typu „E” kołnierzowe 40mm (2 szt.)



Dla każdego zadania Zamawiający wymaga wystawienia faktury VAT osobno.
W ramach inwestycji należy wykonać projekt zabezpieczenia i oznakowania pasa drogowego na czas robót. Koszty zajęcia pasa drogowego pokrywa wykonawca.

W ramach zadania należy wykonać aktualizację ewidencji dróg w oprogramowaniu Road Man i i uzupełnić w aplikacji LP-Portal na licencji LEHAMN + PARTNER Polska sp. z o.o. z siedzibą w Koninie.


II.5) Główny kod CPV: 45.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.07.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą jest zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu
aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, ubezpieczenie Wykonawcy od
odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującą odpowiedzialność cywilną deliktową i
kontraktową ubezpieczonego tj. Wykonawcy, na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej: - 2 (dwa) zadania (realizację zamówienia) w zakresie budowy lub przebudowy drogi wraz z wykona-niem sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej o wartości min. 600 000,00 zł brutto każde z po-daniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wy-konane , z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wy-stawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne doku-menty. UWAGA: warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego, musi być spełniony: - przez Wykonawcę samodzielnie, - przez jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie zawodowe (Podwykonawcę) samodzielnie, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego z Wykonawców występują-cych wspólnie. 3.2) Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ogra-niczeń oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwaj-carskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także za-kresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. 8 z 21 10.07.2020, 11:44 zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wy-dane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze-żeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwali-fikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z
2015 r. poz. 184, 1618 i 1634 z póżn. zm.)

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a je-żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone . Wykonawca wykaże
dysponowanie co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –
budowlanej bez ograniczeń , zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub
odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.
12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z
2016 r. poz. 65), zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz
informację o podstawie dysponowania tymi osobami.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni
Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania
wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowiązanie musi mieć formę pisemną, być dołączone do oferty w oryginale i być
podpisane przez Podmiot udostępniający zasoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Informacja na temat wadium
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1. Każdy Wykonawca jest zobowiązany
zabezpieczyć składaną ofertę wadium tzn. wnieść wadium w wysokości 10. 000,00 zł 2.
Forma wadium. 1) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach
przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach
ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2019, poz. 310, 836 i 1572). 2) W przypadku złożenia przez
Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń – dokumenty te muszą być
sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja/poręczenie musi być
nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,
sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a)
nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta
(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich
siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę
gwarancji lub poręczenia d) termin ważności gwarancji lub poręczenia e) zobowiązanie
gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze
pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące
oświadczenia: Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić
Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z
oświadczeniem, że: ................ (nazwa Wykonawcy): - w odpowiedzi na wezwanie, o którym
mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, z
przyczyn leżących po jego stronie ,nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, oświadczenia o którym mowa w
art. 25a ust. 1, ww. ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o
której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ww. ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania
oferty złożonej przez Wykonawcę jak oferty najkorzystniejszej, - w przypadku kiedy nie
wywiązał się ze zobowiązań wynikających z poniższych warunków, a postawionych w art. 46
ust. 5 ww. ustawy: -- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -- nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -- zawarcie umowy stało
się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wadium w formie gwarancji
lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie. 4. Wykonawca zobowiązany jest
wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy
wnieść wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: prowadzony przez bank
PKO PB S.A.: Nr 74 1020 2124 0000 8802 0011 1419 z adnotacją na tytule wpłaty: wadium
– ZP.271.9.2020 – Przetarg: 1. Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim; 2.
Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działce nr 5;
3.1.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na działce nr 5 w Jeżowie
Sudeckim, 3.2.: „Budowa sieci wodociągowej w drodze na Stromiec w Jeżowie Sudeckim” 6.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za skuteczne wniesienie Zamawiający uzna
wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku
Zamawiającego. Dołączenie do oferty kopi polecenia przelewu nie jest wystarczającym
warunkiem stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Ze względu na
ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń między-bankowych Zamawiający zaleca
dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. W przypadku wniesienia wadium w
formie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminu
składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. 101 – Sekretariat - I piętro. Jeżeli
Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien
kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu
wadialnego umieścić np. w odrębnej kopercie oznaczonej -oryginał dowodu wniesienia
wadium, przy czym oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale spinać z ofertą. 8.
Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie
zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca
wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należyte-go wykonania
umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub
oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o
którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,
o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania
oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. UWAGA: W przypadku wadium
w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty
wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu w/w okoliczności – patrz punkt 2 ppkt 2) lit. e., a
także przywołanych w punkcie 12 i 15 niniejszego Rozdziału. 13. Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z
punktem 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy
na rachunek Wykonawcy. 15. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium
wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy
na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy. 16. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi
obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz
Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie
możliwych roszczeń Zamawiającego, określonych ustawą PZP – oferta Wykonawca zostanie
od-rzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Gwarancja jakości (okres, czas trwania udzielonej gwarancji jakości i rękojmi) na wykonany przedmiot zamówienia:40,00
Cena oferty:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: , godzina:

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.