eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › "Przebudowa drogi powiatowej nr 1285R Stacja Kochanówka - Paszczyna - budowa chodnika w km 1+366 - 2+445 - etap II w km 1+996 - 2+445"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 777080-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Zarząd Dróg Powiatowych:

"Przebudowa drogi powiatowej nr 1285R Stacja Kochanówka - Paszczyna - budowa chodnika w km 1+366 - 2+445 - etap II w km 1+996 - 2+445"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 85166523200000, ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 146 803 155
faks: 146 803 155
e-mail: zdp@rde.pl
www: www.zdp.rde.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zdp.rde.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zdp.rde.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnie

Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1285R Stacja Kochanówka - Paszczyna - budowa chodnika w km 1+366 - 2+445 - etap II w km 1+996 - 2+445"

Numer referencyjny: ZP.271.29.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem przebudowy drogi powiatowej
zgodnie z przepisami prawa budowlanego. 4.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia stanowi: projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załącznik do SIWZ. Asortyment robót budowlanych
przewidzianych do wykonania: - roboty przygotowawcze; - rozbiórki; - roboty ziemne; - odwodnienie wgłębne;
- poszerzenie jezdni; - ściek przykrawężnikowy; - chodnik; - roboty dodatkowe
Zamówienie obejmuje: 1. wykonanie i oddanie przedmiotu przetargu, zrealizowanego zgodnie z
kosztorysem, dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2. inne elementy ujęte w cenie
ofertowej składające się na przedmiot zamówienia: a) obsługę geodezyjną robót i wykonanie inwentaryzacji
powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej w formacie .pdf oraz .dwg (lub .dxf) w wersji 2014, b)
wytyczenie robót zgodnie z dokumentacją przed przystąpieniem do realizacji zadania – czynności te należy
zgłosić do odbioru przed przystąpieniem do robót budowlanych, c) wykonanie niezbędnych prób, badań,
pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami, d) ustalenie lokalizacji, wykonanie
i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzeniu odpowiednich
mediów na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych, e) ubezpieczenie placu budowy, f)
uporządkowanie placu budowy, g) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy,
posesje) – Wykonawca winien dostarczyć po zakończeniu inwestycji oświadczenia właścicieli posesji o
przywróceniu posesji do stanu pierwotnego, (w przypadku braku oświadczenia za zgodą Zamawiającego można
odstąpić od obowiązku), h) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy – Wykonawca winien
opracować i przedłożyć uzgodniony i zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, i)
utrzymanie przejezdności drogi i dojazdów do posesji w trakcie okresu realizacji, j) opracowanie instrukcji
BIOZ.


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 6. Zamawiający przewiduje
zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 UPzp.
Wielkości lub zakresu zamówienia: do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu: -
roboty przygotowawcze; - rozbiórki; - roboty ziemne; - odwodnienie wgłębne; - poszerzenie jezdni; - ściek
przykrawężnikowy; - chodnik; - roboty dodatkowe.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego. 9.1. O udzielenie
zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
9.1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów – zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 9.1.2. sytuacji ekonomicznej lub
finansowej – zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 9.1.3. zdolności technicznej lub
zawodowej: a) Osób: Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, legitymująca się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka
zostanie jej powierzona: osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy ( 1 osoba) posiadająca
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b) Wykonawcy:
Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jednego
zadania polegającego na wykonaniu robót budowlanych o wartości co najmniej 250 000zł brutto, którego
przedmiotem była budowa chodnika; (Dopuszcza się łączenie poświadczenia robót na poszczególne
elementy realizacji zadania zawartych w pkt. 4.1 IDW). Wartości podane w dokumentach potwierdzających
spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg
średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z
Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w
przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
11.6.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
składają: 11.6.2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 11.6.2.2. oświadczenia Wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje
potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu. 11.6.3. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których
mowa w pkt. 11.6.1. IDW budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do
właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi, były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 11.6.4. Jeżeli Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w pkt. 11.6.2.1. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11.6.5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 11.6.4. IDW, powinny
być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 11.6.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w 11.6.4 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt.
11.6.5. IDW stosuje się odpowiednio. 11.6.7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego
przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11.6.8. Wykonawca nie jest
obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1 pkt 1 i 3 UPzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego
Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020r., poz. 346)

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
11.6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.6.1.1. wykazu robót
budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, jednego zadania polegającego na wykonaniu robót budowlanych o wartości co
najmniej 250 000zł brutto, którego przedmiotem była budowa chodnika; wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o
tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 11.6.1.2. wykazu osób,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych
za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają
Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
13.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie
może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
oraz o których mowa w pkt. 10.2. IDW, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu
Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 9.1.3. IDW. 13.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.1. IDW składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 13.4. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 11.2. IDW składa każdy z
Wykonawców. 13.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni
zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 11.2.,
przy czym: 13.5.1. dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. 11.6.1. składa odpowiednio
Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 9.1.2. IDW,
13.5.2. dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 11.6.2. składa każdy z nich.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) UPzp przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie: I. Zmiany terminu, zakresu realizacji przedmiotu umowy; a) zmiany będące następstwem
działania organów administracji, jak: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez
organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., odmowa wydania przez organy administracji
wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji technicznej; konieczność
uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano
przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich-w tym grup
społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili
zawierania umowy. b) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące
niemożliwością prowadzenia prac jak np. brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robót
spowodowany awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców, c)
niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. d) wstrzymanie
robót przez inspektora nadzoru potwierdzonego wpisem do dziennika budowy pod warunkiem wystąpienia
przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. e) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie
Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; konieczność
wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń. f) wystąpienie
trudnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie
odbiorów, tj. wystąpienie średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższym
niż 7 dni lub ciągłych opadów atmosferycznych, utrzymujących się przez 3 kolejne dni przekraczających stan
średnich opadów na danym terenie, klęski żywiołowe Przedłużenia terminu dokonuje się o długość okresu, w
jakim roboty były wstrzymane. II. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki
VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy,
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w
kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę dla zakresu robót niewykonanych, b) zmiana sposobu
rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian zawartej przez
Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, c)
wydłużenie okresu rękojmi lub gwarancji jakości, o dowolny okres. d) w każdym przypadku, gdy zmiana jest
korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy). e)miarkowanie wysokości
kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego. f)zmiana
osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego
doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym
wymogi SIWZ.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.02.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do
zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postepowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy
z siedzibą w Dębicy przy ul. Parkowej 28, 2) inspektorem ochrony danych osobowych w
zdp@rde.pl, tel.14 680 31 55. 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego ZP.271.16.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1285R Stacja Kochanówka – Paszczyna – budowa
chodnika w km 1+366 – 2+445 – etap I w km 1+366 – 1+996” 4)odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy; 6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO; 8)posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)nie
przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ___________________ * Wyjaśnienie:
informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora
lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony
danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.