eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym (Zadanie Nr IN/2017/16), Instalacja fotowoltaiczna na budynku zaplecza administracyjnego (Zadanie Nr IN/2021/06), Instalacja fotowoltaiczna na budynku przechowalni sadzonek (Zadanie Nr IN/2020/10), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Lipnica (Zadanie Nr IN/2020/07), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Kamień (Zadanie Nr IN/2020/08), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Podwolskie (Zadanie Nr IN/2020/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 776440-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Nadleśnictwo Kolbuszowa:

Instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym (Zadanie Nr IN/2017/16), Instalacja fotowoltaiczna na budynku zaplecza administracyjnego (Zadanie Nr IN/2021/06), Instalacja fotowoltaiczna na budynku przechowalni sadzonek (Zadanie Nr IN/2020/10), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Lipnica (Zadanie Nr IN/2020/07), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Kamień (Zadanie Nr IN/2020/08), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Podwolskie (Zadanie Nr IN/2020/09)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kolbuszowa, krajowy numer identyfikacyjny 69002709400000, Świerczów 138, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 17 581 21 20
faks: 17 581 21 21
e-mail: kolbuszowa@krosno.lasy.gov.pl
www: http://www.kolbuszowa.krosno.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Jednostaka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_kolbuszowa/zamówienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_kolbuszowa/zamówienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym (Zadanie Nr IN/2017/16), Instalacja fotowoltaiczna na budynku zaplecza administracyjnego (Zadanie Nr IN/2021/06), Instalacja fotowoltaiczna na budynku przechowalni sadzonek (Zadanie Nr IN/2020/10), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Lipnica (Zadanie Nr IN/2020/07), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Kamień (Zadanie Nr IN/2020/08), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Podwolskie (Zadanie Nr IN/2020/09)

Numer referencyjny: SA.270.147.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie: „Instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym (Zadanie Nr IN/2017/16), Instalacja fotowoltaiczna na budynku zaplecza administracyjnego (Zadanie Nr IN/2021/06), Instalacja fotowoltaiczna na budynku przechowalni sadzonek (Zadanie Nr IN/2020/10), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Lipnica (Zadanie Nr IN/2020/07), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Kamień (Zadanie Nr IN/2020/08), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Podwolskie (Zadanie Nr IN/2020/09)”.
2) Szczegółowy zakres i charakterystyka robót zawarta jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji


II.5) Główny kod CPV: 09.33.20.00

Dodatkowe kody CPV:
45.23.24.60


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Część nr 1 zamówienia tj. wykonanie "Instalacji fotowoltaicznej na budynku administracyjnym (Zadanie Nr IN/2017/16), Instalacji fotowoltaicznej na budynku zaplecza administracyjnego (Zadanie Nr IN/2021/06), Instalacji fotowoltaicznej na budynku przechowalni sadzonek (Zadanie Nr IN/2020/10)" należy zrealizować w terminie do dnia 30.04.2021 r.
Część nr 2 zamówienia tj. "Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Lipnica (Zadanie Nr IN/2020/07), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Kamień (Zadanie Nr IN/2020/08), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Podwolskie (Zadanie Nr IN/2020/09)" należy zrealizować w terminie do dnia 30.06.2021 r

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje w okresie nie krótszym niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert, środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 50000,00 zł dla każdej części zamówienia.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 3) zdolności technicznej lub zawodowej.
3.1. W zakresie doświadczenia: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
1. Dla części zamówienia nr 1 tj.: Instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym (Zadanie Nr IN/2017/16); Instalacja fotowoltaiczna na budynku zaplecza administracyjnego (Zadanie Nr IN/2021/06); Instalacja fotowoltaiczna na budynku przechowalni sadzonek (Zadanie Nr IN/2020/10) zrealizował zamówienie polegające na wykonywaniu instalacji fotowoltaicznej, na łączną kwotę nie mniejszą niż 50000,00 zł brutto
2. Dla części zamówienia nr 2 tj.: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Lipnica (Zadanie Nr IN/2020/07); Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Kamień (Zadanie Nr IN/2020/08); Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Podwolskie (Zadanie Nr IN/2020/09): zrealizował zamówienie polegające na wykonywaniu przydomowej oczyszczalni ścieków, na łączną kwotę nie mniejszą niż 20000,00 zł brutto

3.2. W zakresie potencjału technicznego warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

3.3. W zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
1. Dla części zamówienia nr 1 tj.: Instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym (Zadanie Nr IN/2017/16); Instalacja fotowoltaiczna na budynku zaplecza administracyjnego (Zadanie Nr IN/2021/06); Instalacja fotowoltaiczna na budynku przechowalni sadzonek (Zadanie Nr IN/2020/10) co najmniej czterema osobami, które skieruje do realizacji zamówienia w tym co najmniej:
a) jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do kierowania robotami w przedmiotowym zakresie, zgodnie z przepisami art. 13 i 14 Prawa budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia wcześniejsze, lub posiadającym uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 220),
b) trzema robotnikami ogólnobudowlanymi.
2. Dla części zamówienia nr 2 tj.: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Lipnica (Zadanie Nr IN/2020/07); Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Kamień (Zadanie Nr IN/2020/08); Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Podwolskie (Zadanie Nr IN/2020/09) co najmniej czterema osobami, które skieruje do realizacji zamówienia w tym co najmniej:
a) jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawniające do kierowania robotami w przedmiotowym zakresie, zgodnie z przepisami art. 13 i 14 Prawa budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia wcześniejsze, lub posiadającym uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 220),
b) trzema robotnikami ogólnobudowlanymi.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP;
e) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo –w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 15 PZP) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ);
g) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 PZP) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ);
h) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ);
i) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 PZP(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ);

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Zamawiający zażąda Wykazu robót budowlanych wykonanych lub wykonywanych (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dowody, że roboty budowlane wykazane jako potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
b) na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający zażąda – Wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
8.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000 zł (trzy tysiące złotych) osobno na każdą część zamówienia.
Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
8.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP nr rachunku: 07 1020 4405 0000 2202 0407 0553 z dopiskiem: „Wadium SA.270.147.2020 Inwestycje 2021 część …”
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone i wykazane na rachunku bankowym Zamawiającego.
8.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Jakiekolwiek warunki gwaranta w zakresie wypłaty pełnej kwoty wadium będą traktowane jako nie spełnienie wymagań dotyczących wniesienia wadium.
8.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z Ofertą w oryginale Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP.
8.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo
i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
8.7. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.01.2021, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: „Instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym (Zadanie Nr IN/2017/16), Instalacja fotowoltaiczna na budynku zaplecza administracyjnego (Zadanie Nr IN/2021/06), Instalacja fotowoltaiczna na budynku przechowalni sadzonek (Zadanie Nr IN/2020/10).”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie: „Instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym (Zadanie Nr IN/2017/16), Instalacja fotowoltaiczna na budynku zaplecza administracyjnego (Zadanie Nr IN/2021/06), Instalacja fotowoltaiczna na budynku przechowalni sadzonek (Zadanie Nr IN/2020/10)”.
2) Szczegółowy zakres i charakterystyka robót zawarta jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:40,00
Cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: „Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Lipnica (Zadanie Nr IN/2020/07), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Kamień (Zadanie Nr IN/2020/08), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Podwolskie (Zadanie Nr IN/2020/09).”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie: „Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Lipnica (Zadanie Nr IN/2020/07), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Kamień (Zadanie Nr IN/2020/08), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Podwolskie (Zadanie Nr IN/2020/09)”.
2) Szczegółowy zakres i charakterystyka robót zawarta jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232460-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:40,00
Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.