Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 776261-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Dostawa wyposażenia pracowni chowu i hodowli koni zlokalizowanej przy Zespole Szkół im. Adama Naruszewicza w Janowie Podlaskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego” w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 83 35 11 354
faks: 83 35 11 355
e-mail: przetargi@powiatbialski.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://spbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=859
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie , Inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Pisemnie.
Adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej 21-500 Biała Podlaska ul. Brzeska 41, pokój nr 316
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: FI.272.2.2.2020.KC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni chowu i hodowli koni obejmująca elementy wymienione, opisane i w ilościach określonych w Formularzu cenowym: Część A – F – stanowiącym załączniki nr 1 - 6 do SIWZ:
1. Część A: wyposażenie dla koni;
2. Część B: odzież dla ludzi pracujących z końmi;
3. Część C: sprzęt i wyposażenie pracowni;
4. Część D: bryczka wagonetta;
5. Część E: samochód typu van z hakiem;
6. Część F: przyczepa dwukonna.
II.5) Główny kod CPV: 39.29.00.00
Dodatkowe kody CPV:
18.91.00.00
18.00.00.00
34.91.10.00
34.11.00.00
34.22.33.20
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy (stosowane w przypadku części: A: wyposażenie dla koni; B: odzież dla ludzi pracujących z końmi; C: sprzęt i wyposażenie pracowni): | 20,00 |
okres gwarancji (stosowane w przypadku części: D: bryczka wagonetta; E: samochód typu van z hakiem; F: przyczepa dwukonna): | 40,00 |
termin wymiany reklamowanych produktów (stosowane w przypadku części: A: wyposażenie dla koni; B: odzież dla ludzi pracujących z końmi; C: sprzęt i wyposażenie pracowni): | 20,00 |
cena (stosowana we wszystkich częściach zamówienia): | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z zastrzeżeniem postanowień ustawy – Prawo zamówień publicznych i zapisów umowy wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności zmian dokonanych z naruszeniem tej formy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w razie: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy; b) siły wyższej, tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń o ich dokonanie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: CZĘŚĆ A: wyposażenie dla koni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla koni do pracowni chowu i hodowli koni do Zespołu Szkół imienia A. Naruszewicza w Janowie Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część A ” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wytok (rozmiar FULL)-8 szt.; Wytok (rozmiar COB)-7 szt.; Lonża pojedyncza-15 szt.; Wypinacze pojedyncze (rozmiar FULL)-7 szt.; Wypinacze pojedyncze (rozmiar COB)-8 szt.; Popręg (115 cm)-2 szt.; Popręg (120 cm)-2 szt.; Popręg (125 cm)-4 szt.; Popręg (130 cm)-5 szt.; Popręg (135 cm)-2 szt.; Palcat skokowy-15 szt.; Bat do lonżowania-15 szt.; Ochraniacze komplet na 4 kończyny (przód i tył) (rozmiar FULL)-7 kompletów; Ochraniacze komplet na 4 kończyny (przód i tył) (rozmiar COB)-8 kompletów; Bat ujeżdżeniowy-15 szt.; Ochraniacze transportowe kompletne na 4 kończyny (rozmiar FULL)-7 kompletów; Ochraniacze transportowe kompletne na 4 kończyny (rozmiar COB)-6 kompletów; Ochraniacze transportowe kompletne na 4 kończyny (rozmiar PONY)-2 komplety; Laska zoometryczna-15 szt.; Taśma zoometryczna-15 szt.; Taśma krawiecka-15 szt.; Derka polarowa (rozmiar FULL)-9 szt.; Derka polarowa (rozmiar COB)-6 szt.; Uwiąz-15 szt.; Czaprak (kolor biały)-10 szt.; Czaprak (kolor granatowy)-5 szt.; Ogłowie kompletne (rozmiar FULL)-3 komplety; Ogłowie kompletne (rozmiar COB)-8 kompletów; Ogłowie kompletne (rozmiar PONY)-4 komplety; Wędzidło (z wąsami, 13,5 cm)-2 szt.; Wędzidło (wielokrążek, 13,5 cm)-1 szt.; Wędzidło (z zabawką, 12,5 cm)-1 szt.; Wędzidło (z łopatką, 13,5 cm)-1 szt.; Wędzidło (zwykłe, 13,5 cm)-3 szt.; Wędzidło (podwójnie łamane, 12,5 cm)-2 szt.; Wędzidło (podwójnie łamane, 13,5cm)-4 szt.; Wędzidło (podwójnie łamane, 14-14,5 cm)-1 szt.; Worek na szczotki do pielęgnacji koni-15 szt.; Zgrzebła i środki do pielęgnacji koni-15 kompletów; Siodła kompletne (w zestaw wchodzi: siodło, puśliska, strzemiona, popręg oraz czaprak)-5 kompletów; Uprząż parokonna szorowa-1 komplet; Derka siatkowa, treningowa z kapturem HKM przeciw owadom-1 szt.; Maska moskitiera przeciw owadom HKM-1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18910000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wymiany reklamowanych produktów: | 20,00 |
termin dostawy: | 20,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: CZĘŚĆ B: odzież dla ludzi pracujących z końmi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży dla ludzi pracujących z końmi do pracowni chowu i hodowli koni do Zespołu Szkół imienia A. Naruszewicza w Janowie Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część B ” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Bezrękawnik jeździecki (rozmiar 36)-2 szt.; Bezrękawnik jeździecki (rozmiar 38)-7 szt., Bezrękawnik jeździecki (rozmiar 40)-4 szt.; Bezrękawnik jeździecki (rozmiar 42)-2 szt.; Rękawiczki do lonżowania koni (rozmiar S)-2 szt.; Rękawiczki do lonżowania koni (rozmiar M)-6 szt.; Rękawiczki do lonżowania koni (rozmiar L)-5 szt.; Rękawiczki do lonżowania koni (rozmiar XL)-2 szt.; Bryczesy do jazdy konnej (białe, rozmiar 38)-2 szt.; Bryczesy do jazdy konnej (białe, rozmiar 40)-3 szt.; Bryczesy do jazdy konnej (białe, rozmiar 42)-1 szt.; Bryczesy do jazdy konnej (ciemne, rozmiar 38)-4 szt.; Bryczesy do jazdy konnej (ciemne, rozmiar 40)-3 szt.; Bryczesy do jazdy konnej (ciemne, rozmiar 42)-2 szt.; Kamizelka ochronna jeździecka-15 szt.; Odzież robocza (bluza + spodnie ogrodniczki)-15 kompletów; Buty robocze-15 kompletów; Rękawice robocze (rozmiar M)-15 szt.; Kamizelka odblaskowa (rozmiar uniwersalny)-15 szt.; Bluza polarowa (robocza)-15 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy: | 20,00 |
cena: | 60,00 |
termin wymiany reklamowanych produktów: | 20,00 |
Nazwa: CZĘŚĆ C: sprzęt i wyposażenie pracowni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni do Zespołu Szkół imienia A. Naruszewicza w Janowie Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część C ” stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Model czaszki konia-1 szt.; Bezprzewodowy system monitoringu koni podczas ich transportu z funkcją widoczności nocnej-1 komplet; Sprzęt do korekcji kopyt-2 zestawy; Zestaw podków-2 zestawy; Wieszak na siodło podwójny przenośny-10 szt.; Zestaw podstawowych liter na czworobok (A, B, C, E, F, H, K, M) – 2 komplety; Lampa owadobójcza, elektryczna, zasięg do 20m2-1 szt.; Wieszak na kask jeździecki-10 szt.; Szafka na siodło-1 szt.; Łykawka dla konia-2 szt.; Stojak na siodło lakierowany z półeczką na skrzynkę ze szczotkami-5 szt.; Przeszkoda do skoków dla konia (2 stojaki, 6 kłódek, 3 dragi)-3 komplety
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin dostawy: | 20,00 |
termin wymiany reklamowanych produktów: | 20,00 |
Nazwa: CZĘŚĆ D: bryczka wagonetta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bryczki wagonetty - 1 szt. do pracowni chowu i hodowli koni do Zespołu Szkół imienia A. Naruszewicza w Janowie Podlaskim - wymienionej, opisanej i w ilości określonej w „Formularzu cenowym: Część D ” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34911000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
okres gwarancji: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: CZĘŚĆ E: samochód typu van z hakiem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu typu van z hakiem - 1 szt. do pracowni chowu i hodowli koni do Zespołu Szkół imienia A. Naruszewicza w Janowie Podlaskim - wymienionego, opisanego i w ilości określonej w „Formularzu cenowym: Część E ” stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
okres gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: CZĘŚĆ F: przyczepa dwukonna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyczepy dwukonnej - 1 szt. do pracowni chowu i hodowli koni do Zespołu Szkół imienia A. Naruszewicza w Janowie Podlaskim - wymienionej, opisanej i w ilości określonej w „Formularzu cenowym: Część F ” stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34223320-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
okres gwarancji: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Biała Podlaska wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Remont nawierzchni dróg powiatowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Wykonanie robót remontowych w budynku Rektoratu oraz infrastruktury zewnętrznej przy budynkach: Rektoratu, Hali sportowej, Domu Studenta nr 1
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej BHP dla pracowników Białowieskiego Parku Narodowego
- Zakup dwóch samochodów osobowych
- Zakup samochodu osobowego typu pick-up
- Zakup samochodu
- Zakup 1 szt. samochodu z napędem elektrycznym dla Zarządu Dróg Wojewódzkich z siedzibą w Olsztynie
- dostawa osobowego samochodu typu BUS na potrzeby Grupy Jurajskiej GOPR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.