eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa wyposażenia pracowni chowu i hodowli koni zlokalizowanej przy Zespole Szkół im. Adama Naruszewicza w Janowie Podlaskim

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 776261-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Powiat Bialski:

Dostawa wyposażenia pracowni chowu i hodowli koni zlokalizowanej przy Zespole Szkół im. Adama Naruszewicza w Janowie Podlaskim

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Zawodowcy z powiatu bialskiego” w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bialski, krajowy numer identyfikacyjny 30237345000000, ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 83 35 11 354
faks: 83 35 11 355
e-mail: przetargi@powiatbialski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://spbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=859

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie , Inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnie.

Adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej 21-500 Biała Podlaska ul. Brzeska 41, pokój nr 316

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pracowni chowu i hodowli koni zlokalizowanej przy Zespole Szkół im. Adama Naruszewicza w Janowie Podlaskim

Numer referencyjny: FI.272.2.2.2020.KC

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni chowu i hodowli koni obejmująca elementy wymienione, opisane i w ilościach określonych w Formularzu cenowym: Część A – F – stanowiącym załączniki nr 1 - 6 do SIWZ:
1. Część A: wyposażenie dla koni;
2. Część B: odzież dla ludzi pracujących z końmi;
3. Część C: sprzęt i wyposażenie pracowni;
4. Część D: bryczka wagonetta;
5. Część E: samochód typu van z hakiem;
6. Część F: przyczepa dwukonna.


II.5) Główny kod CPV: 39.29.00.00

Dodatkowe kody CPV:
18.91.00.00
18.00.00.00
34.91.10.00
34.11.00.00
34.22.33.20


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
termin dostawy (stosowane w przypadku części: A: wyposażenie dla koni; B: odzież dla ludzi pracujących z końmi; C: sprzęt i wyposażenie pracowni):20,00
okres gwarancji (stosowane w przypadku części: D: bryczka wagonetta; E: samochód typu van z hakiem; F: przyczepa dwukonna):40,00
termin wymiany reklamowanych produktów (stosowane w przypadku części: A: wyposażenie dla koni; B: odzież dla ludzi pracujących z końmi; C: sprzęt i wyposażenie pracowni):20,00
cena (stosowana we wszystkich częściach zamówienia):60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z zastrzeżeniem postanowień ustawy – Prawo zamówień publicznych i zapisów umowy wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności zmian dokonanych z naruszeniem tej formy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w razie: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy; b) siły wyższej, tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń o ich dokonanie.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: CZĘŚĆ A: wyposażenie dla koni

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla koni do pracowni chowu i hodowli koni do Zespołu Szkół imienia A. Naruszewicza w Janowie Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część A ” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wytok (rozmiar FULL)-8 szt.; Wytok (rozmiar COB)-7 szt.; Lonża pojedyncza-15 szt.; Wypinacze pojedyncze (rozmiar FULL)-7 szt.; Wypinacze pojedyncze (rozmiar COB)-8 szt.; Popręg (115 cm)-2 szt.; Popręg (120 cm)-2 szt.; Popręg (125 cm)-4 szt.; Popręg (130 cm)-5 szt.; Popręg (135 cm)-2 szt.; Palcat skokowy-15 szt.; Bat do lonżowania-15 szt.; Ochraniacze komplet na 4 kończyny (przód i tył) (rozmiar FULL)-7 kompletów; Ochraniacze komplet na 4 kończyny (przód i tył) (rozmiar COB)-8 kompletów; Bat ujeżdżeniowy-15 szt.; Ochraniacze transportowe kompletne na 4 kończyny (rozmiar FULL)-7 kompletów; Ochraniacze transportowe kompletne na 4 kończyny (rozmiar COB)-6 kompletów; Ochraniacze transportowe kompletne na 4 kończyny (rozmiar PONY)-2 komplety; Laska zoometryczna-15 szt.; Taśma zoometryczna-15 szt.; Taśma krawiecka-15 szt.; Derka polarowa (rozmiar FULL)-9 szt.; Derka polarowa (rozmiar COB)-6 szt.; Uwiąz-15 szt.; Czaprak (kolor biały)-10 szt.; Czaprak (kolor granatowy)-5 szt.; Ogłowie kompletne (rozmiar FULL)-3 komplety; Ogłowie kompletne (rozmiar COB)-8 kompletów; Ogłowie kompletne (rozmiar PONY)-4 komplety; Wędzidło (z wąsami, 13,5 cm)-2 szt.; Wędzidło (wielokrążek, 13,5 cm)-1 szt.; Wędzidło (z zabawką, 12,5 cm)-1 szt.; Wędzidło (z łopatką, 13,5 cm)-1 szt.; Wędzidło (zwykłe, 13,5 cm)-3 szt.; Wędzidło (podwójnie łamane, 12,5 cm)-2 szt.; Wędzidło (podwójnie łamane, 13,5cm)-4 szt.; Wędzidło (podwójnie łamane, 14-14,5 cm)-1 szt.; Worek na szczotki do pielęgnacji koni-15 szt.; Zgrzebła i środki do pielęgnacji koni-15 kompletów; Siodła kompletne (w zestaw wchodzi: siodło, puśliska, strzemiona, popręg oraz czaprak)-5 kompletów; Uprząż parokonna szorowa-1 komplet; Derka siatkowa, treningowa z kapturem HKM przeciw owadom-1 szt.; Maska moskitiera przeciw owadom HKM-1 szt.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18910000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 20

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany reklamowanych produktów:20,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: CZĘŚĆ B: odzież dla ludzi pracujących z końmi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży dla ludzi pracujących z końmi do pracowni chowu i hodowli koni do Zespołu Szkół imienia A. Naruszewicza w Janowie Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część B ” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Bezrękawnik jeździecki (rozmiar 36)-2 szt.; Bezrękawnik jeździecki (rozmiar 38)-7 szt., Bezrękawnik jeździecki (rozmiar 40)-4 szt.; Bezrękawnik jeździecki (rozmiar 42)-2 szt.; Rękawiczki do lonżowania koni (rozmiar S)-2 szt.; Rękawiczki do lonżowania koni (rozmiar M)-6 szt.; Rękawiczki do lonżowania koni (rozmiar L)-5 szt.; Rękawiczki do lonżowania koni (rozmiar XL)-2 szt.; Bryczesy do jazdy konnej (białe, rozmiar 38)-2 szt.; Bryczesy do jazdy konnej (białe, rozmiar 40)-3 szt.; Bryczesy do jazdy konnej (białe, rozmiar 42)-1 szt.; Bryczesy do jazdy konnej (ciemne, rozmiar 38)-4 szt.; Bryczesy do jazdy konnej (ciemne, rozmiar 40)-3 szt.; Bryczesy do jazdy konnej (ciemne, rozmiar 42)-2 szt.; Kamizelka ochronna jeździecka-15 szt.; Odzież robocza (bluza + spodnie ogrodniczki)-15 kompletów; Buty robocze-15 kompletów; Rękawice robocze (rozmiar M)-15 szt.; Kamizelka odblaskowa (rozmiar uniwersalny)-15 szt.; Bluza polarowa (robocza)-15 szt.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 20

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:20,00
cena:60,00
termin wymiany reklamowanych produktów:20,00
Część nr: 3
Nazwa: CZĘŚĆ C: sprzęt i wyposażenie pracowni

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni do Zespołu Szkół imienia A. Naruszewicza w Janowie Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część C ” stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Model czaszki konia-1 szt.; Bezprzewodowy system monitoringu koni podczas ich transportu z funkcją widoczności nocnej-1 komplet; Sprzęt do korekcji kopyt-2 zestawy; Zestaw podków-2 zestawy; Wieszak na siodło podwójny przenośny-10 szt.; Zestaw podstawowych liter na czworobok (A, B, C, E, F, H, K, M) – 2 komplety; Lampa owadobójcza, elektryczna, zasięg do 20m2-1 szt.; Wieszak na kask jeździecki-10 szt.; Szafka na siodło-1 szt.; Łykawka dla konia-2 szt.; Stojak na siodło lakierowany z półeczką na skrzynkę ze szczotkami-5 szt.; Przeszkoda do skoków dla konia (2 stojaki, 6 kłódek, 3 dragi)-3 komplety

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 20

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:20,00
termin wymiany reklamowanych produktów:20,00
Część nr: 4
Nazwa: CZĘŚĆ D: bryczka wagonetta

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bryczki wagonetty - 1 szt. do pracowni chowu i hodowli koni do Zespołu Szkół imienia A. Naruszewicza w Janowie Podlaskim - wymienionej, opisanej i w ilości określonej w „Formularzu cenowym: Część D ” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34911000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: CZĘŚĆ E: samochód typu van z hakiem

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu typu van z hakiem - 1 szt. do pracowni chowu i hodowli koni do Zespołu Szkół imienia A. Naruszewicza w Janowie Podlaskim - wymienionego, opisanego i w ilości określonej w „Formularzu cenowym: Część E ” stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
okres gwarancji:40,00
Część nr: 6
Nazwa: CZĘŚĆ F: przyczepa dwukonna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyczepy dwukonnej - 1 szt. do pracowni chowu i hodowli koni do Zespołu Szkół imienia A. Naruszewicza w Janowie Podlaskim - wymienionej, opisanej i w ilości określonej w „Formularzu cenowym: Część F ” stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34223320-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.