eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa wsparcia merytorycznego ministra koordynatora Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w realizacji projektu MEN "Wzmocnienie Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji poprzez wsparcie ministrów właściwych"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 776143-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Ministerstwo Edukacji Narodowej:

Usługa wsparcia merytorycznego ministra koordynatora Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w realizacji projektu MEN "Wzmocnienie Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji poprzez wsparcie ministrów właściwych"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (projekt nr POWR.02.13.00-00-0002/20 pt. Wzmocnienie Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji poprzez wsparcie ministrów właściwych).
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Edukacji Narodowej, krajowy numer identyfikacyjny 17793900000000, al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 223 474 242
faks: 226 215 010
e-mail: de_men@men.gov.pl
www: https://www.gov.pl/web/edukacja/biuletyn-informacji-publicznej-men
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://www.gov.pl/web/edukacja/zamowienia-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-prawa-zamowien-publicznych

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.gov.pl/web/edukacja/zamowienia-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-prawa-zamowien-publicznych

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Ministerstwo Edukacji Narodowej, al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa (III piętro, pok. 353).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wsparcia merytorycznego ministra koordynatora Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w realizacji projektu MEN "Wzmocnienie Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji poprzez wsparcie ministrów właściwych"

Numer referencyjny: DE-WZP.261.16.2020.MB

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia merytorycznego ministra koordynatora Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w realizacji projektu MEN „Wzmocnienie Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji poprzez wsparcie ministrów właściwych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy, zwane dalej IPU).


II.5) Główny kod CPV: 79.40.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.06.2023

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2023 r. lub do momentu wyczerpania środków przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia (w zależności co nastąpi pierwsze).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji umowy 1 osobą, którą skieruje do realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia, która będzie spełniać poniższe wymagania:
a) posiada co najmniej roczne doświadczenie we wdrażaniu Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji,
b) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert była prowadzącą lub współprowadzącą minimum 3 badania/analizy na poziomie krajowym lub międzynarodowym, w zakresie funkcjonowania systemów kwalifikacji opartych o Europejską Ramę Kwalifikacji,
c) posiada co najmniej półroczne doświadczenia w koordynowaniu prac zespołu (minimum 3 osobowego),
d) posiada wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk społecznych.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, należy przedłożyć aktualny na dzień złożenia oferty wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie aktualne na dzień składania ofert – wg treści określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ.
1.1. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie potwierdza również brak podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp.
1.2. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca powołuje się na ich zasoby oraz w celu potwierdzenia, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa oświadczenie dotyczące tych podmiotów.
1.3. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składał w stosunku do nich oświadczenie, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
SKŁADANE PRZEZ WSZYSTKICH WYKONAWCÓW W ZAKRESIE GRUPY KAPITAŁOWEJ
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przekaże Wykonawcom oraz zamieści na stronie https://www.gov.pl/web/edukacja/biuletyn-informacji-publicznej-men (link: zamówienia publiczne - Zamówienia do których stosuje się przepisy prawa zamówień publicznych) wzór stosownego oświadczenia.
2.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu.
2.2. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
2.3. W sytuacji, gdy ofertę w postępowaniu złoży tylko jeden Wykonawca, Wykonawca ten zwolniony jest ze złożenia ww. oświadczenia.
3. Oferta musi zawierać:
1) Wypełniony formularz ofertowy (sporządzony zgodnie z zapisami ust. 19 Rozdziału 10), z uwzględnieniem informacji zawartych we wzorze formularza oferty (Załącznik nr 4 do SIWZ),
2) oświadczenia i dokumenty zgodnie z wymogami wskazanymi w Rozdziale 6 SIWZ,
3) dokument, o którym mowa w ust. 9 rozdziału 10 (jeżeli dotyczy),
4) informację o Podwykonawcach zgodnie z Rozdziałem 3 ust. 10 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena (C):30,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji usług (D):20,00
Jakość (J):50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) zmiany uzasadnione z uwagi na bieżącą sytuację epidemiczną, obejmujące:
a) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
b) zmianę sposobu wykonywania przedmiotu umowy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy,
c) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy,
Zmiany, o których wyżej będą polegały na dostosowaniu treści umowy do sytuacji epidemicznej w tym do wynikających z niej przeszkód, utrudnień lub ograniczeń dotyczących wykonania umowy.
2) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa dopuszcza się możliwość zmiany tych postanowień umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ poprzez ich dostosowania do zmienionych przepisów;
3) w przypadku likwidacji Zamawiającego, lub zmiany jego struktury organizacyjnej, połączenia z innym ministerstwem lub innego przekształcenia, dopuszczalne są wszelkie zmiany w zakresie uzasadnionym potrzebą dostosowania umowy do nowej sytuacji;
4) zmian związanych z podwykonawstwem, zmiany są dopuszczalne na zasadach wskazanych w § 6;
5) w zakresie poprawy omyłek, w sytuacji gdy wystąpią w umowie, poprzez ich poprawę na właściwe zapisy.
2. Strony mogą dokonać zmiany wysokości stawki za 1 godzinę realizacji usługi, o której mowa w § 2 ust. 2 oraz związaną w tym proporcjonalną zmianę maksymalnego wynagrodzenia o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, w formie aneksu, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- na zasadach i w sposób określony w ust. 3 – 11 niniejszego paragrafu, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy, którego realizacja następuje nie wcześniej niż po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1, wartość stawki za 1 godzinę realizacji usługi może zostać zwiększona nie więcej niż o kwotę o jaką zwiększa się obciążanie Wykonawcy z tytułu realizacji umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług.
5. W przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 2, 3 lub 4 zmiana wysokości stawki za 1 godzinę realizacji usługi będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, a także zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. Stawka za 1 godzinę realizacji usługi, o której mowa w § 2 ust. 2 może zostać zwiększona odpowiednio o wpływ jaki ww. zmiany mają na koszt wykonania 1 godziny pracy przez osobę świadczącą usługę na rzecz Zamawiającego (tj. stawka, o której mowa wyżej może zostać zwiększona nie więcej niż o wzrostu kosztu jaki ponosił wykonawca za 1 godzinę świadczenia usługi przez osobę świadczącą usługi na rzecz Zamawiającego przed ww. zmianą przepisów a kosztem jaki zobowiązany jest ponosić z powodu zmiany przepisów).
6. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie kwoty, o jaką stawka za 1 godzinę realizacji usługi Wykonawcy powinna ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy, uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
7. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 2, 3 lub 4 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności:
1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracownika świadczącego usługę (bez ujawniania tzw. „danych wrażliwych”)– w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, lub
2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracownika świadczącego usługę (bez ujawniania tzw. „danych wrażliwych”), wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę– w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 3 lub
3) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie) pracownika świadczącego usługę (bez ujawniania tzw. „danych wrażliwych”), wraz z kwotami wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, w części finansowanej przez Wykonawcę– w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4.
8. Zamawiający, jest uprawniony do zobowiązania Wykonawcy przed zawarciem aneksu do umowy, do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni roboczych, również innych dokumentów i informacji niż wymienione w ust. 7, w celu udowodnienia prawdziwości danych przekazanych przez Wykonawcę lub z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiana o której mowa w ust. 2 ma wpływ na koszty wykonania umowy.
9. W terminie do 30 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą stawka za 1 godzinę świadczenia usługi powinna ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
10. W przypadku otrzymania przez Wykonawcę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Wykonawca może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 6. W takim przypadku przepisy ust. 7-10 stosuje się odpowiednio.
11. Zmiany wysokości wynagrodzenia, dokonywane na podstawie ust. 2 – 11 poza ograniczeniami wynikającymi z tych ustępów dodatkowo:
- nie mogą powodować (dotyczy łącznie wszystkich zmian, dokonywanych na tej podstawie w okresie realizacji umowy), zwiększenia stawki za 1 godzinę świadczenia usługi oraz maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy o więcej niż 5% kwot określonych w dniu zawarcia umowy;
- w przypadku zmiany wynagrodzenia wynikającego ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę mogą dotyczyć, jedynie wynagrodzenia należnego wykonawcy za okres od dnia 1 stycznia 2022 r. (tym samym w cenie swojej oferty Wykonawca musi uwzględnić zmiany minimalnego wynagrodzenia/minimalnej stawki godzinowej jakie mogą wystąpić w 2021 r.).
12. Do zmian umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 1, stosuje się odpowiednio art. 15r ust. 1 -3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.).
13. Strony zobowiązane są do niezwłocznego, wzajemnego informowania się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem sytuacji epidemicznej na należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
14. Możliwe jest wprowadzenie również innych zmian niż wskazane powyżej, jeżeli zmiany te będą dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa, w tym art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych; w szczególności strony są uprawnione do wprowadzania do umowy zmian nieistotnych, tj. innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
15. Dla ważności zmian w umowie i jej załącznikach, niezbędne jest zachowanie formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w umowie.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.