eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gruta › Dostawy paliwa dla potrzeb Gminy Gruta w 2021 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 776138-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Gmina Gruta:

Dostawy paliwa dla potrzeb Gminy Gruta w 2021 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gruta, krajowy numer identyfikacyjny 53429100000000, Gruta 244, 86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 564 683 121
faks: 564 683 188
e-mail: przetargi@gruta.pl
www: www.gruta.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.bip.gruta.akcessnet.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://www.bip.gruta.akcessnet.net/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy paliwa dla potrzeb Gminy Gruta w 2021 r.

Numer referencyjny: RIR.271.89.2020.CC

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy paliwa dla potrzeb Gminy Gruta w 2021 r.

Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania. Wykonawcy mogą składać oferty na realizację jednego i wszystkich zadań.
Zadanie 1
Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r..
Zadanie 2
Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.

3.2.
Zadanie 1
Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 r. do 31.12.2021 r.

1.) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w następujących budynkach:

Kotłownia Szacowana ilość pojedynczego zamówienia
/litry/
Urząd Gminy – budynek administracyjny 500-1500
Budynek zespolony, Gruta 277 – SPZOZ, Szkoła Podstawowa, budynek mieszkalny komunalny GOPS 1500-2500
Remiza OSP, Gruta 500-1000
Szkoła Podstawowa Nicwałd 500-1500

2.) Przewidywana ilość dostarczonego oleju opałowego w czasie realizacji zamówienia wynosi ok. 40.000 dm3 (litrów), zamawiający zastrzega realizację zakupów w ilości +/- 20% zaplanowanego zamówienia
3) Min. ilość zamówionego oleju opałowego nie będzie mniejsza niż 500 l.
4) Dostawy oleju opałowego do kotłowni w budynkach wymienionych w pkt. 1 muszą nastąpić w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia telefonicznego zamówienia bez względu na ilość zamówionego jednorazowo oleju opałowego w dni robocze; w uzasadnionych przypadkach w dni ustawowo wolne od pracy.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.
6) Cena ofertowa za jeden dm3 (litr) oleju opałowego musi obejmować koszt transportu do kotłowni wskazanych w pkt. 1, oraz uwzględniać wszystkie inne koszty wykonania zamówienia.
7) Zaoferowany olej opałowy lekki musi spełniać następujące wymagania:

Parametr Jednostka Zakres
Metoda badań
min. max.
Gęstość w temp. 15 oC kg/m3 - 860,0
PN-EN ISO 12185
PN-EN ISO 3675
Wartość opałowa MJ/kg 42,6
-
PN-C-04062
Temperatura zapłonu oC 56,0
-
PN-EN ISO 2719
Lepkość kinematyczna w temp. 20 oC mm2/s - 6,000 PN-EN ISO 3104
Skład frakcyjny



PN-EN ISO 3405
do temp. 250 oC destyluje %(V/V)
-
65,0
do temp. 350 oC destyluje
%(V/V)
85,0 -

Temperatura płynięcia oC
-
-20
PN-EN ISO 3016

Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej %(m/m)
-
0,30
PN-EN ISO 10370
Zawartość siarki %(m/m)
-
0,100
PN-EN ISO 8754
PN-EN ISO 14596
Zawartość wody mg/kg
-
200
PN-EN ISO 12937
Zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg
-
24,0
PN-EN 12662
Pozostałość po spopieleniu %(m/m)
-
0,010
PN-EN ISO 6245
Smarność, skorygowana średnica śladu zużycia (WSI,4) w temp. 60oC mm
-
460
PN-EN ISO 12156-1
Stabilność oksydacyjna g/m3
-
25
PN-ISO 12205
Barwa2) -
czerwona
wzrokowo
1) Nie normalizuje się, wartość podawać w atestach.
2) Olej napędowy grzewczy powinien zawierać barwnik czerwony oraz znacznik zgodnie z aktualnymi wymogami formalno-prawnymi.


8.) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do każdej dostawy paliwa odpowiednie atesty, świadectwa i certyfikaty na dostarczany olej opałowy, potwierdzające właściwą jego jakość i zgodność z odpowiednimi normami.
9.) Dostawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów (Dz.U. z 2020 r. poz. 859 t.j) oraz niektórych innych ustaw
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania w obecności osoby dostarczającej olej, próbek tego oleju w celu zbadania w uprawnionym laboratorium zgodności dostarczonego oleju z specyfikacją dla zaoferowanego rodzaju oleju opałowego. W przypadku niezgodności parametrów koszty badania ponosi Wykonawca, a umowa na dostawę oleju opałowego zostanie rozwiązana z winy Wykonawcy.
2. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem dostawy.
3. Dostawy oleju opałowego mogą być realizowane jedynie w godzinach od 7.00 do 14.00 w obecności przedstawiciela wyznaczonego przez Zamawiającego.


3.3 Zadanie 2
Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.
1.) Przedmiot zamówienia
Zamówienie obejmuje: Dostawę paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Grucie (obejmuje zakupy częściowe - tankowanie samochodów oraz sprzętu silnikowego). Szacunkowa ilość paliw wynosi:
- Olej napędowy – 30.000 litrów,
- Benzyna Pb95 – 2.200 litrów.
2.) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa sprzedaż oleju napędowego oraz benzyny Pb 95 do pojazdów i sprzętu silnikowego Urzędu Gminy w Grucie.
3.) Sprzedaż paliw prowadzona będzie na stacji paliw Wykonawcy, której usytuowanie nie może być dalej niż 2 km do 3 km od siedziby Zamawiającego.
4.) Paliwo będzie sprzedane wyłącznie osobom wskazanym w załączniku do umowy, tj. upoważnionym przez Urząd Gminy do zaopatrywania w paliwo pojazdów i sprzętów spalinowych należących do Gminy Gruta:
5.) Zmiana osób upoważnionych do odbioru paliw może być tylko w formie pisemnej.
6.) W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż szacunkowe ilości, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy.
7.) Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie ze złożonej oferty przez Wykonawcę.
8.) Oferowane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1680) oraz Wymaganiom wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1679). Dz.U. z 2017 r. poz. 247 t.j.
9.) W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy Wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm.
10.) Stacja paliw będzie czynna co najmniej w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do godz. 16.00.
2. Dostawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazania w co miesięcznego rejestru wystawionych faktur z dołączonym szczegółowym wykazem tankowań, który zawierać będzie: datę pobrania paliwa, nr rejestracyjny pojazdu - rodzaj sprzętu, ilość pobranego paliwa; Imię i nazwisko osoby pobierającej paliwo (wzór rejestru w zał. – do projektu umowy).


II.5) Główny kod CPV: 09.20.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowane minimum:
dla Zadania 1
Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.
- 3 dostawy paliwa opałowego w ilości minimum 35.000 l paliwa.
dla Zadania 2
Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.
- 3 dostaw oleju napędowego w ilości minimum 20.000 litrów,
- 3 dostaw benzyny Pb95 w ilości 1.500 litrów.

przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Wykonawca wraz z ofertą (załącznik nr 1 do SIWZ) składa niżej podane oświadczenia aktualne na dzień składania ofert (informacje zwarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu):
1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 do SIWZ,
3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ,
4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ,
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykonawca wraz z ofertą (załącznik nr 1 do SIWZ) składa niżej podane oświadczenia aktualne na dzień składania ofert (informacje zwarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu):
1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 do SIWZ,
3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ,
4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ,
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Wykazu dostaw: należy sporządzić wykaz robót budowlanych na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, oraz dołączyć dowody, którymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
UWAGA:
a) wartości podane w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs,
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie przedmiotowego warunku,
1) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
3) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
4) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wysokość wadium ustala się w kwocie:
Zadanie 1
Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r. - 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych zero groszy.
Zadanie 2
Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.- 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych zero groszy.

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank: Bank Spółdzielczy w Brodnicy
nr rachunku bankowego: 34 9484 1033 2306 1600 2219 0009
z dopiskiem:
„Wadium postępowanie RIR.271.89.2020.CC – zadanie 1, zadanie 2”.
– należy wpisać w przelewie bankowym lub gwarancji nr zadania na które Wykonawca składa ofertę.
5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Czas dostawy od terminu złożenia zamówienia:30,00
Cena:70,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ - Załącznik nr 6 i nr 7 do SIWZ.
2. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie uregulowań zawartych w art. 144 ust. 1. ustawy Pzp.
3. Warunki umożliwiające zmianę treści umowy oraz dopuszczalny zakres zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego zawierają zapisy zamieszczone we wzorze umowy dla zadania nr 1, nr 2, nr 3 - Załączniki nr 6, 7 do SIWZ.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 r. do 31.12.2021 r.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1
Dostawa paliw –opałowego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 r. do 31.12.2021 r.

1.) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w następujących budynkach:

Kotłownia Szacowana ilość pojedynczego zamówienia
/litry/
Urząd Gminy – budynek administracyjny 500-1500
Budynek zespolony, Gruta 277 – SPZOZ, Szkoła Podstawowa, budynek mieszkalny komunalny GOPS 1500-2500
Remiza OSP, Gruta 500-1000
Szkoła Podstawowa Nicwałd 500-1500

2.) Przewidywana ilość dostarczonego oleju opałowego w czasie realizacji zamówienia wynosi ok. 40.000 dm3 (litrów), zamawiający zastrzega realizację zakupów w ilości +/- 20% zaplanowanego zamówienia
3) Min. ilość zamówionego oleju opałowego nie będzie mniejsza niż 500 l.
4) Dostawy oleju opałowego do kotłowni w budynkach wymienionych w pkt. 1 muszą nastąpić w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia telefonicznego zamówienia bez względu na ilość zamówionego jednorazowo oleju opałowego w dni robocze; w uzasadnionych przypadkach w dni ustawowo wolne od pracy.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.
6) Cena ofertowa za jeden dm3 (litr) oleju opałowego musi obejmować koszt transportu do kotłowni wskazanych w pkt. 1, oraz uwzględniać wszystkie inne koszty wykonania zamówienia.
7) Zaoferowany olej opałowy lekki musi spełniać następujące wymagania:

Parametr Jednostka Zakres
Metoda badań
min. max.
Gęstość w temp. 15 oC kg/m3 - 860,0
PN-EN ISO 12185
PN-EN ISO 3675
Wartość opałowa MJ/kg 42,6
-
PN-C-04062
Temperatura zapłonu oC 56,0
-
PN-EN ISO 2719
Lepkość kinematyczna w temp. 20 oC mm2/s - 6,000 PN-EN ISO 3104
Skład frakcyjny



PN-EN ISO 3405
do temp. 250 oC destyluje %(V/V)
-
65,0
do temp. 350 oC destyluje
%(V/V)
85,0 -

Temperatura płynięcia oC
-
-20
PN-EN ISO 3016

Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej %(m/m)
-
0,30
PN-EN ISO 10370
Zawartość siarki %(m/m)
-
0,100
PN-EN ISO 8754
PN-EN ISO 14596
Zawartość wody mg/kg
-
200
PN-EN ISO 12937
Zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg
-
24,0
PN-EN 12662
Pozostałość po spopieleniu %(m/m)
-
0,010
PN-EN ISO 6245
Smarność, skorygowana średnica śladu zużycia (WSI,4) w temp. 60oC mm
-
460
PN-EN ISO 12156-1
Stabilność oksydacyjna g/m3
-
25
PN-ISO 12205
Barwa2) -
czerwona
wzrokowo
1) Nie normalizuje się, wartość podawać w atestach.
2) Olej napędowy grzewczy powinien zawierać barwnik czerwony oraz znacznik zgodnie z aktualnymi wymogami formalno-prawnymi.


8.) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do każdej dostawy paliwa odpowiednie atesty, świadectwa i certyfikaty na dostarczany olej opałowy, potwierdzające właściwą jego jakość i zgodność z odpowiednimi normami.
9.) Dostawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów (Dz.U. z 2020 r. poz. 859 t.j) oraz niektórych innych ustaw
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania w obecności osoby dostarczającej olej, próbek tego oleju w celu zbadania w uprawnionym laboratorium zgodności dostarczonego oleju z specyfikacją dla zaoferowanego rodzaju oleju opałowego. W przypadku niezgodności parametrów koszty badania ponosi Wykonawca, a umowa na dostawę oleju opałowego zostanie rozwiązana z winy Wykonawcy.
2. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb - na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem dostawy.
3. Dostawy oleju opałowego mogą być realizowane jedynie w godzinach od 7.00 do 14.00 w obecności przedstawiciela wyznaczonego przez Zamawiającego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena brutto:70,00
Czas dostawy od terminu złożenia zamówienia:30,00
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 2
Dostawa paliw płynnych /napędowych/ dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 01.02.2021 do 31.12.2021 r.
1.) Przedmiot zamówienia
Zamówienie obejmuje: Dostawę paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Grucie (obejmuje zakupy częściowe - tankowanie samochodów oraz sprzętu silnikowego). Szacunkowa ilość paliw wynosi:
- Olej napędowy – 30.000 litrów,
- Benzyna Pb95 – 2.200 litrów.
2.) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa sprzedaż oleju napędowego oraz benzyny Pb 95 do pojazdów i sprzętu silnikowego Urzędu Gminy w Grucie.
3.) Sprzedaż paliw prowadzona będzie na stacji paliw Wykonawcy, której usytuowanie nie może być dalej niż 2 km do 3 km od siedziby Zamawiającego.
4.) Paliwo będzie sprzedane wyłącznie osobom wskazanym w załączniku do umowy, tj. upoważnionym przez Urząd Gminy do zaopatrywania w paliwo pojazdów i sprzętów spalinowych należących do Gminy Gruta:
5.) Zmiana osób upoważnionych do odbioru paliw może być tylko w formie pisemnej.
6.) W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż szacunkowe ilości, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy.
7.) Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie ze złożonej oferty przez Wykonawcę.
8.) Oferowane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1680) oraz Wymaganiom wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1679). Dz.U. z 2017 r. poz. 247 t.j.
9.) W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy Wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm.
10.) Stacja paliw będzie czynna co najmniej w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do godz. 16.00.
2. Dostawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazania w co miesięcznego rejestru wystawionych faktur z dołączonym szczegółowym wykazem tankowań, który zawierać będzie: datę pobrania paliwa, nr rejestracyjny pojazdu - rodzaj sprzętu, ilość pobranego paliwa; Imię i nazwisko osoby pobierającej paliwo (wzór rejestru w zał. – do projektu umowy).


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09200000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena brutto:70,00
Czas dostawy od terminu złożenia zamówienia:30,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.