eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 776126-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Miasto i Gmina Ostrzeszów:

Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Ostrzeszów, krajowy numer identyfikacyjny 25085514000000, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 627 320 600
faks: 627 320 601
e-mail: kom@ostrzeszow.pl
www: http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pocztą, osobiście, kurierem

Adres: Miasto i Gmina Ostrzeszów, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów

Numer referencyjny: IDR.271.14.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów.

Części zamówienia:
Nr 1. „Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów – bieżące”
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości, tj. bieżące sprzątanie (zamiatanie) dróg, parkingów i placów na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. Usługa bieżącego sprzątania polega na mechanicznym i ręcznym oczyszczaniu nawierzchni dróg, parkingów i placów z zanieczyszczeń oraz nagromadzonych liści przy krawężnikach i obrzeżach, likwidacji zarastającej roślinności na nawierzchniach utwardzonych poprzez wykonanie oprysków środkami chwastobójczymi, przycinaniu i usuwaniu roślinności na nawierzchniach utwardzonych przy krawężnikach i obrzeżach, sprzątanie przystanków autobusowych i wokół przystanków - z wywozem zebranych nieczystości na składowisko odpadów, zgodnie z „Wykazem ulic do bieżącego oczyszczania na terenie miasta i gminy Ostrzeszów” i „Wykazem przystanków autobusowych na terenie gminy Ostrzeszów” stanowiących załączniki do wzoru umowy. Średnia szerokość utwardzonej nawierzchni oczyszczanej dla zamiatania mechanicznego i ręcznego, wynosi 5,50 m. Długość dla zamiatania mechanicznego: 442,83 km [przy uwzględnieniu określonej ilości i przyjętej częstotliwości, łącznie dla terenu miasta (433,53 km) i gminy (9,30 km)]. Długość dla zamiatania ręcznego: 458,40 km (przy uwzględnieniu określonej ilości i przyjętej częstotliwości). Ręczne oczyszczenie nawierzchni z papierów i innych zanieczyszczeń - omiatanie (w soboty) – omiatanie, zgodnie z „Wykazem ulic do bieżącego oczyszczania na terenie miasta i gminy Ostrzeszów” lit. f): 185,60 km – przy uwzględnieniu określonej ilości i przyjętej częstotliwości. Oczyszczeniu podlega cała szerokość jezdni drogi wraz z miejscami postoju pojazdów, cała nawierzchnia parkingów i placów. Likwidacja zarastającej roślinności na nawierzchniach utwardzonych poprzez wykonywanie oprysków środkami chwastobójczymi na powierzchni 25 000 m2, we wskazanych miejscach. Przycinanie i usuwanie roślinności (chwasty, trawa, darń,) oraz nagromadzonych liści na nawierzchniach utwardzonych przy krawężnikach i obrzeżach (pas o szer. do 0,5 m) na długości 25 000 mb, we wskazanych miejscach. Sprzątanie przystanków autobusowych i wokół przystanków – 34 szt. (816 szt. przy uwzględnieniu określonej ilości i przyjętej częstotliwości). Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz innymi przepisami związanymi z przedmiotem umowy.
Szacunkową ilość prac zawiera „Wykaz rodzaju usług”. „Wykaz ulic do bieżącego oczyszczania na terenie miasta i gminy Ostrzeszów” oraz „Wykaz przystanków autobusowych na terenie gminy Ostrzeszów” stanowią załączniki do wzoru umowy. Warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy. Rzeczywista ilość wykonywanych prac będzie uzależniona od faktycznych potrzeb.
Miejsce wykonania zamówienia: drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów.




Nr 2. „Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - pozimowe":
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości, tj. pozimowe sprzątanie (zamiatanie) dróg, chodników, parkingów i placów na miasta i gminy Ostrzeszów. Usługa pozimowego sprzątania obejmuje:
1) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni dróg, parkingów i placów na terenie miasta i gminy Ostrzeszów, poprzez dokładne oczyszczenie wskazanych terenów z piasku i innych zanieczyszczeń wraz z ich odwozem na wysypisko. Średnia szerokość utwardzonej nawierzchni oczyszczanych ulic to 5,50 m, łączna długość ulic to 49,08 km. Oczyszczeniu podlega cała szerokość jezdni drogi wraz z miejscami postoju pojazdów, cała nawierzchnia parkingów i placów, zgodnie z „Wykazem ulic do pozimowego oczyszczania na terenie miasta i gminy Ostrzeszów” stanowiącym załącznik do wzoru umowy;
2) oczyszczenie nawierzchni chodników na terenie miasta Ostrzeszów, poprzez dokładne oczyszczenie wskazanych terenów z piasku i innych zanieczyszczeń wraz z ich odwozem na wysypisko, zgodnie z „Wykazem chodników do pozimowego oczyszczania na terenie miasta Ostrzeszów” stanowiącym załącznik do wzoru umowy. Łączna powierzchnia nawierzchni chodników przeznaczonych do pozimowego oczyszczenia: 25 342,80 m2. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz innymi przepisami związanymi z przedmiotem umowy.
Szacunkową ilość prac zawiera „Wykaz rodzaju usług”. „Wykaz ulic do pozimowego oczyszczania na terenie miasta i gminy Ostrzeszów” oraz „Wykaz chodników do pozimowego oczyszczania na terenie miasta Ostrzeszów” stanowią załączniki do wzoru umowy. Warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy. Rzeczywista ilość wykonywanych prac będzie uzależniona od faktycznych potrzeb.
Miejsce wykonania zamówienia: drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów.

Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji:

Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. mechaniczne oczyszczanie (zamiatanie mechaniczne) nawierzchni utwardzonych.


II.5) Główny kod CPV: 90.61.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 31.12.2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: dotyczy części nr 1 i nr 2 zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wpis do rejestru bazy danych o odpadach (BDO) wymagany przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), w odniesieniu do transportu odpadów z oczyszczania ulic i placów oraz do wytwórcy odpadów z oczyszczania ulic i placów, właściwe dla terenu objętego realizacją przedmiotu zamówienia.

Warunek dotyczy tych wykonawców, którzy będą uczestniczyć w realizacji tej części zamówienia, w której wymagane jest posiadanie takich uprawnień, stosownie do podziału czynności pomiędzy podmiotami występującymi wspólnie.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: dotyczy części nr 1 i nr 2 zamówienia:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.

W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, dla uznania w/w warunku wystarczające będzie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł;


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1.Wykonawca posiada doświadczenie:

dotyczy części nr 1 i nr 2 zamówienia:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej dwie usługi (jedna usługa oznacza usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy), każda o wartości minimum 50 000,00 PLN (brutto), polegających na mechanicznym oczyszczaniu, zamiataniu lub sprzątaniu nawierzchni dróg, placów, parkingów lub innych nawierzchni utwardzonych.

W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, dla uznania w/w warunku wystarczające będzie, że Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej dwie usługi (jedna usługa oznacza usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy), każda o wartości minimum 50 000,00 PLN (brutto), polegających na mechanicznym oczyszczaniu, zamiataniu lub sprzątaniu nawierzchni dróg, placów, parkingów lub innych nawierzchni utwardzonych.

Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełnić wymogi określone przez Zamawiającego.

Warunek zostanie spełniony wyłącznie jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni wymagany warunek samodzielnie.

2. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym:

dotyczy części nr 1 i nr 2 zamówienia:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia, co najmniej jedną zamiatarką na podwoziu samochodowym, samojezdną, samozbierającą, o szerokości zamiatania nie mniej niż 2 mb, z systemem zraszania wodnego.

W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, dla uznania w/w warunku wystarczające będzie, że Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia, co najmniej jedną zamiatarką na podwoziu samochodowym, samojezdną, samozbierającą, o szerokości zamiatania nie mniej niż 2 mb, z systemem zraszania wodnego.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wpis do rejestru bazy danych o odpadach (BDO) wymagany przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), w odniesieniu do transportu odpadów z oczyszczania ulic i placów oraz do wytwórcy odpadów z oczyszczania ulic i placów, właściwe dla terenu objętego realizacją przedmiotu zamówienia;

b) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (składane na wezwanie Zamawiającego);

c) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu łub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (składane na wezwanie Zamawiającego);

d) Dokumenty potwierdzające, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego (składane na wezwanie Zamawiającego);

e) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (składane wraz z ofertą – o ile dotyczy).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw,
b) kosztorys ofertowy (wykaz rodzaju usług) według załącznika nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów Umowy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) wystąpienie opóźnień wynikających z:działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, pożar na terenie objętym Przedmiotem Umowy), protesty społeczne, itp. mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania prac,
2) wystąpienie okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę,
4) wystąpienie innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących brakiem możliwości prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
2. Jeżeli zmiana nastąpi w zakresie terminu realizacji, przedłużenie terminu realizacji Umowy nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi niemożności wykonywania robót będących przedmiotem niniejszej Umowy z uwagi na wystąpienie okoliczności wskazanych w ust. 1.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów – bieżące

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości, tj. bieżące sprzątanie (zamiatanie) dróg, parkingów i placów na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. Usługa bieżącego sprzątania polega na mechanicznym i ręcznym oczyszczaniu nawierzchni dróg, parkingów i placów z zanieczyszczeń oraz nagromadzonych liści przy krawężnikach i obrzeżach, likwidacji zarastającej roślinności na nawierzchniach utwardzonych poprzez wykonanie oprysków środkami chwastobójczymi, przycinaniu i usuwaniu roślinności na nawierzchniach utwardzonych przy krawężnikach i obrzeżach, sprzątanie przystanków autobusowych i wokół przystanków - z wywozem zebranych nieczystości na składowisko odpadów, zgodnie z „Wykazem ulic do bieżącego oczyszczania na terenie miasta i gminy Ostrzeszów” i „Wykazem przystanków autobusowych na terenie gminy Ostrzeszów” stanowiących załączniki do wzoru umowy. Średnia szerokość utwardzonej nawierzchni oczyszczanej dla zamiatania mechanicznego i ręcznego, wynosi 5,50 m. Długość dla zamiatania mechanicznego: 442,83 km [przy uwzględnieniu określonej ilości i przyjętej częstotliwości, łącznie dla terenu miasta (433,53 km) i gminy (9,30 km)]. Długość dla zamiatania ręcznego: 458,40 km (przy uwzględnieniu określonej ilości i przyjętej częstotliwości). Ręczne oczyszczenie nawierzchni z papierów i innych zanieczyszczeń - omiatanie (w soboty) – omiatanie, zgodnie z „Wykazem ulic do bieżącego oczyszczania na terenie miasta i gminy Ostrzeszów” lit. f): 185,60 km – przy uwzględnieniu określonej ilości i przyjętej częstotliwości. Oczyszczeniu podlega cała szerokość jezdni drogi wraz z miejscami postoju pojazdów, cała nawierzchnia parkingów i placów. Likwidacja zarastającej roślinności na nawierzchniach utwardzonych poprzez wykonywanie oprysków środkami chwastobójczymi na powierzchni 25 000 m2, we wskazanych miejscach. Przycinanie i usuwanie roślinności (chwasty, trawa, darń,) oraz nagromadzonych liści na nawierzchniach utwardzonych przy krawężnikach i obrzeżach (pas o szer. do 0,5 m) na długości 25 000 mb, we wskazanych miejscach. Sprzątanie przystanków autobusowych i wokół przystanków – 34 szt. (816 szt. przy uwzględnieniu określonej ilości i przyjętej częstotliwości). Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz innymi przepisami związanymi z przedmiotem umowy.
Szacunkową ilość prac zawiera „Wykaz rodzaju usług”. „Wykaz ulic do bieżącego oczyszczania na terenie miasta i gminy Ostrzeszów” oraz „Wykaz przystanków autobusowych na terenie gminy Ostrzeszów” stanowią załączniki do wzoru umowy. Warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy. Rzeczywista ilość wykonywanych prac będzie uzależniona od faktycznych potrzeb.
Miejsce wykonania zamówienia: drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90611000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:40,00
Cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - pozimowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości, tj. pozimowe sprzątanie (zamiatanie) dróg, chodników, parkingów i placów na miasta i gminy Ostrzeszów. Usługa pozimowego sprzątania obejmuje:
1) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni dróg, parkingów i placów na terenie miasta i gminy Ostrzeszów, poprzez dokładne oczyszczenie wskazanych terenów z piasku i innych zanieczyszczeń wraz z ich odwozem na wysypisko. Średnia szerokość utwardzonej nawierzchni oczyszczanych ulic to 5,50 m, łączna długość ulic to 49,08 km. Oczyszczeniu podlega cała szerokość jezdni drogi wraz z miejscami postoju pojazdów, cała nawierzchnia parkingów i placów, zgodnie z „Wykazem ulic do pozimowego oczyszczania na terenie miasta i gminy Ostrzeszów” stanowiącym załącznik do wzoru umowy;
2) oczyszczenie nawierzchni chodników na terenie miasta Ostrzeszów, poprzez dokładne oczyszczenie wskazanych terenów z piasku i innych zanieczyszczeń wraz z ich odwozem na wysypisko, zgodnie z „Wykazem chodników do pozimowego oczyszczania na terenie miasta Ostrzeszów” stanowiącym załącznik do wzoru umowy. Łączna powierzchnia nawierzchni chodników przeznaczonych do pozimowego oczyszczenia: 25 342,80 m2. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz innymi przepisami związanymi z przedmiotem umowy.
Szacunkową ilość prac zawiera „Wykaz rodzaju usług”. „Wykaz ulic do pozimowego oczyszczania na terenie miasta i gminy Ostrzeszów” oraz „Wykaz chodników do pozimowego oczyszczania na terenie miasta Ostrzeszów” stanowią załączniki do wzoru umowy. Warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy. Rzeczywista ilość wykonywanych prac będzie uzależniona od faktycznych potrzeb.
Miejsce wykonania zamówienia: drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90611000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:40,00
Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.