Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 775848-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
usługa - realizacja w roku 2021 zadania z zakresu pomocy społecznej w formie zakupu i wydawania ciepłego posiłku dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu w ilości około 16700
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 566 508 565,
faks: 566 486 447
e-mail: sekretariat@mopr.torun.pl,
www: www.mopr.torun.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.mopr.torun.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.mopr.torun.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: ul. Słowackiego 114, 87-100 Toruń, pokój 05 (kancelaria)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: OA.2611.26.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa - realizacja w roku 2021 zadania z zakresu pomocy społecznej w formie zakupu i wydawania ciepłego posiłku dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu w ilości około 16700 w okresie od
1 lutego 2021 do 31 grudnia 2021 r.
1. Wykonawca ma obowiązek dysponowania jednym lokalem gastronomicznym zlokalizowanym w prawobrzeżnej dzielnicy Miasta Torunia, w którym będą przygotowywane, wydawane i spożywane ciepłe posiłki przez klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
2. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca może przygotowywać posiłki w innym miejscu niż w lokalu o którym mowa w pkt.1.
3. Zamawiający nie dopuszcza wydawania posiłków w miejscach stanowiących wizytówkę Miasta Torunia (w tym w szczególności w rejonie Starego Miasta) oraz w miejscach mobilności turystów (np. dworce, centra handlowe)
4. W przypadku, o którym mowa w pkt.2 Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo posiadać :
a) zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na wydawanie ciepłych posiłków przez Wykonawcę w tym lokalu lub umowę najmu / użyczenia lokalu spełniającego taki warunek,
b) posiadać środek transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia oraz zezwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia.
c) posiadać odpowiednie pojemniki ( termosy) do przewozu ciepłych posiłków.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
w Toruniu.
6. W okresie zagrożenia epidemicznego Wykonawca ma obowiązek wydawania posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości ciepłych posiłków, w okresie objętym przedmiotem zamówienia, ze względu na potrzeby środowiska oraz możliwości finansowe gminy w tym zakresie.
8. Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy ilość wydanych ciepłych posiłków może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu
o około 20 % ilości szacunkowej.
a) O każdej przewidywanej zmianie zapotrzebowania na ilość ciepłych posiłków Zamawiający poinformuje Wykonawcę z wyprzedzeniem 3 – dniowym.
b) W okresie obowiązywania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający zawiadamiać będzie Wykonawcę o dokładnej ilości zamawianych ciepłych posiłków na okres kolejnych 7 dni, raz na tydzień, w piątek do godziny 15.00, na tydzień następny.
9. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, które również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
10. Minimalna wartość kaloryczna ciepłego posiłku wynosi 1100 kcal. Kaloryczność posiłków musi być zamieszczona w jadłospisie, przekazywanym w drodze mailowej Zamawiającemu z tygodniowym wyprzedzeniem.
11. Ciepły posiłek składać się będzie w dni powszednie minimum z zupy z tzw. „wkładką” w postaci mięsa, kiełbasy, natomiast w niedziele i święta składać się będzie z mięsa/ryby o gramaturze minimum 100g / osobę, ziemniaków, ryżu, kasz itp. oraz surówki warzywnej.
12. Wykonawca zapewni wydawanie ciepłych posiłków każdego dnia tygodnia, w tym
w niedziele i święta w godzinach od 12:00 do 14:00 przez osobę wyznaczoną do wydawania posiłków oraz zapewni miejsca do ich spożycia, w którym obowiązuje zakaz sprzedaży i spożywania alkoholu w godzinach wydawania posiłków.
13. Wykonawca zobowiązany będzie codziennie zawiadamiać Zamawiającego o ilości ciepłych posiłków, które pozostały do jego dyspozycji po realizacji bonów obiadowych
w danym dniu. Ciepłe posiłki, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowią własność Zamawiającego.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.
15. Wykonawca zobowiązany jest:
– do przestrzegania przepisów dotyczących: warunków zdrowotnych zbiorowego żywienia, w tym warunków i wymagań sanitarnych obowiązujących przy przechowywaniu, przygotowaniu żywności, warunków sanitarno -epidemiologicznych stawianych osobom prowadzącym działalność w zakresie zbiorowego żywienia;
– do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zgodnie z Kodeksem pracy kucharza,
na czas trwania zamówienia (wymagania dot. zatrudnienia zostały określone w pkt. 13 niniejszego rozdziału);
- do dysponowania osobą, która wydawać będzie posiłki (na podstawie umowy zlecenia), oraz która posiadać będzie ważne badania pozwalające wykonywać pracę przy wydawaniu żywności;
– do przygotowania posiłków zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2021) oraz zasadami racjonalnego żywienia i przestrzegania norm żywieniowych zalecanych przez Instytut Żywności i Żywienia.
- do nieużywania w trakcie realizacji zamówienia jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych, w tym sztućców, talerzy, słomek itp.
16. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE UMOWY
O PRACĘ – art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
1) W przypadku konieczności zatrudnienia osób w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Warunek ten zostanie spełniony po zatrudnieniu na umowę o pracę kucharza.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest
do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę kucharza. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu
i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania usługi i żądania okazania umów
o pracę.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego
w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 4 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę kucharza. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę kucharza, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku nr 2 do SIWZ (Ogólnych warunkach umowy) oraz możliwości rozwiązania umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia.
Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych oświadczeń w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia kucharza na podstawie umowy o pracę.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy
przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się
o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
II.5) Główny kod CPV: 55.32.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 100 000 zł.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca ma obowiązek dysponowania jednym lokalem gastronomicznym zlokalizowanym w prawobrzeżnej dzielnicy Miasta Torunia, w którym będą przygotowywane, wydawane
i spożywane ciepłe posiłki przez Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu,
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca może przygotowywać posiłki w innym miejscu niż
w lokalu wskazanym wyżej. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo posiadać :
a) zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na wydawanie ciepłych posiłków przez Wykonawcę w tym lokalu lub umowę najmu / użyczenia lokalu spełniającego taki warunek,
b) posiadać środek transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia oraz zezwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia.
c) posiadać odpowiednie pojemniki ( termosy) do przewozu ciepłych posiłków.
Wykonawca składa stosowne oświadczenia w tym zakresie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2) zaakceptowane Ogólne warunki umowy (załącznik nr 2 do SIWZ);
3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI.1- niniejszej SIWZ (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ);
4) oświadczenie o posiadaniu zezwolenia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie przez Wykonawcę działalności w lokalu / lokalach, zlokalizowanym/zlokalizowanych na terenie Miasta Torunia, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia (z podaniem dokładnego adresu).W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował oddzielnymi lokalami, w którym będą jedynie wydawane i spożywane posiłki – dodatkowo – oświadczenie o posiadaniu zezwolenia Powiatowego Inspektora Sanitarnego na wydawanie posiłków obiadowych przez Wykonawcę w tym lokalu lub umowę najmu/ umowę użyczenia lokalu spełniającego wymogi - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;
5) oświadczenie o posiadaniu zezwolenia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;
6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną 100 000 zł;
7) oświadczenie, że usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ;
8) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) – jeżeli dotyczy.
9) Upoważnienie do podpisania i złożenia oferty, chyba że wynika ono z odrębnych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 40,00 |
Cena ofertowa brutto: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przygotowanie i przeprowadzenie w 2024 roku kampanii informacyjno-promocyjnej promującej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji)
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych służących do oceny dysfunkcji płytek krwi.
- Świadczenie usług kserograficznych oraz dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową urządzeń kopiujących
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Dobrzany wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
- Całodniowe świadczenie usług w zakresie przygotowywania posiłków w pomieszczeniach wydzierżawionych przez Zamawiającego i dystrybucji posiłków do stołówki Domu Pomocy Społecznej w Pucku.
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W JURKOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.