Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 775707-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Domu Kultury w Boguchwale w ramach realizacji zadania pn. "Kompleksowa re-witalizacja na terenie ROF - zakup wyposażenia, przebudowa Domu Kultury - Gminy Boguchwała"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zadanie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa VI Spójność Przestrzenna i Społeczna, Działanie 6.5 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej – ZIT
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 017 8755201
faks: 017 8755209
e-mail: um@boguchwala.pl
www: www.bip.boguchwala.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.boguchwala.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
Adres: Urząd Miejski w Boguchwale, ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała; Biuro Obsługi Klienta - parter
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RIZ.271.30.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Doku Kultury w Boguchwale.
pakiet nr 1: sprzęt komputerowy i multimedialny, w tym:
Projektor multimedialny – 1 szt;
Ekran projekcyjny na statywie – 1 szt;
Wieża zestaw muzyczny w formie głośnika – 1 szt;
Telewizor LED 55” – 1 szt;
Projektor multimedialny, jasność min. 6000 lm – 1 szt;
Uchwyt sufitowy do projektora – 1 szt;
Ekran projekcyjny ścienny, sterowany automatycznie – 1 szt;
Notebook 15,6” – 1 szt;
Zestaw nagłośnienia – 1 szt;
Zestaw oświetlenia – 1 szt.
pakiet nr 2: meble, w tym:
Stół składany – 40 szt;
Krzesło bankietowe – 200 szt;
Biurko – 3 szt;
Fotel biurowy – 3 szt;
Szafa aktowa z płyty melaminowej – 22 szt;
Szafa biurowa metalowa – 1 szt;
Stolik biurowy – 7 szt;
Wieszak drewniany wolnostojący – 9 szt;
Krzesło kubełkowe tapicerowane – 24 szt;
Szafka na naczynia górna – 1 szt;
Stolik socjalny – 1 szt;
Krzesło biurowe profilowane ze sklejki – 58 szt;
Sztaluga ekspozycyjna trójnożna – 10 szt;
Stolik świetlicowy – 15 szt;
Krzesło kubełkowe z tworzywa – 56 szt;
Stolik do gry w piłkarzyki – 1 szt;
Mównica aluminiowa – 1 szt;
Szafa magazynowa zamykana metalowa – 1 szt;
Regał magazynowy – 20 szt;
Wieszak do szatni wolnostojący na min. 50 haczyków – 6 szt;
Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej o poj. 15 l – 10 szt;
Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej o poj. 30 l – 7 szt;
Roleta rzymska przyciemniająca – 12 szt.
pakiet nr 3: sprzęt AGD, w tym:
Lodówka o poj. chłodziarki 160 l – 1 szt;
Ekspres ciśnieniowy do kawy – 1 szt;
Szafa chłodnicza pojedyncza o poj. min. 350 l – 1 szt;
Szafa chłodnicza o poj. min. 1400 l – 1 szt;
Stół roboczy z półką ze stali nierdzewnej – 7 szt. w tym;
Regał magazynowy stalowy – 2 szt;
Piec konwekcyjno–parowy elektryczny – 1 szt;
Stół zmywakowy z dwoma komorami i półką dolną – 4 szt;
Stół zmywakowy z jedną komorą i półką dolną – 1 szt;
Stół zmywakowy z basenem jednokomorowym – 1 szt;
Patelnia grzewcza elektryczna – 1 szt;
Regał ociekowy z półkami perforowanymi – 1 szt;
Szafa przelotowa na naczynia – 1 szt;
Bemar jezdny trzykomorowy – 1 szt;
Zmywarka do naczyń z funkcją wyparzania – 1 szt;
Szafa magazynowa ze stali nierdzewnej – 3 szt;
Szafka odzieżowa dwudzielna podwójna – 1 szt
II.5) Główny kod CPV: 32.00.00.00
Dodatkowe kody CPV:
39.10.00.00
39.70.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 90
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga składania żadnych dokumentów
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium.
Oferta na zadanie częściowe nr 1 musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100).
Oferta na zadanie częściowe nr 2 musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100).
Oferta na zadanie częściowe nr 3 musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Pakiet 1 - Parametr techniczny - Pojemność pamięci RAM notebooka (pozycja nr 8 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ): | 10,00 |
Pakiet 2 - Cena: | 60,00 |
Pakiet 1 - Cena: | 60,00 |
Pakiet 3 - Cena: | 60,00 |
Pakiet 1 - Długość okresu gwarancji na projektor multimedialny o jasności min. 6000 lm (pozycja nr 5 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ): | 20,00 |
Pakiet 1 - Parametr techniczny - Pojemność dysku SSD notebooka (pozycja nr 8 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ): | 10,00 |
Pakiet 3 - długość okresu gwarancji jakości na sprzęt AGD: | 40,00 |
Pakiet 2 - długość okresu gwarancji jakości: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie opisanym w § 8 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 09:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrek-tywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1], dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o numerze referen-cyjnym: RIZ.271.30.2020 pod nazwą: Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Domu Kultury w Boguchwale w ramach realizacji zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja na te-renie ROF – zakup wyposażenia, przebudowa Domu Kultury – Gminy Boguchwała” jest Zamawiający, tj. Gmina Boguchwała z siedzibą przy ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała - reprezentowana przez Burmistrza Boguchwały – dalej Administrator lub Gmina.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych oso-bowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przy-sługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochro-ny Danych Osobowych w Gminie za pomocą adresu: iod@boguchwala.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążą-cych na Gminie w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
4.1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 869 z późn. zm.]oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 1843 z późn. zm.] – dalej PZP.
4.2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Boguchwała przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Boguchwała.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archi-wach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczą-cych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udzia-łem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre-ślonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 4 ustawy PZP tj. przeprowa-dzenia postępowania o zamówienie publiczne z wyłączeniem stosowania wymogów określo-nych w ustawie PZP, nie podanie przez Panią/ Pana danych osobowych wyłącza możliwość wzięcia udziału w tym postępowaniu oraz zawarcia umowy.
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następują-ce uprawnienia:
8.1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
8.2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
8.3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
8.3.1. osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobo-wych,
8.3.2. przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane do-tyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ogranicze-nia,
8.3.3. Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
8.3.4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania da-nych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
8.3.5. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobo-wych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobo-wych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Boguchwale Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wnie-sienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
11. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma cha-rakter dobrowolny.
12. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Pakiet 1 - sprzęt komputerowy i multimedialny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) pakiet nr 1: sprzęt komputerowy i multimedialny, w tym:
Projektor multimedialny – 1 szt;
Ekran projekcyjny na statywie – 1 szt;
Wieża zestaw muzyczny w formie głośnika – 1 szt;
Telewizor LED 55” – 1 szt;
Projektor multimedialny, jasność min. 6000 lm – 1 szt;
Uchwyt sufitowy do projektora – 1 szt;
Ekran projekcyjny ścienny, sterowany automatycznie – 1 szt;
Notebook 15,6” – 1 szt;
Zestaw nagłośnienia – 1 szt;
Zestaw oświetlenia – 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Długość okresu gwarancji na projektor multimedialny o jasności min. 6000 lm (pozycja nr 5 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ): | 20,00 |
Parametr techniczny - Pojemność pamięci RAM notebooka (pozycja nr 8 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ): | 10,00 |
Parametr techniczny - Pojemność dysku SSD notebooka (pozycja nr 8 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ): | 10,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Pakiet 2 - meble
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) pakiet nr 2: meble, w tym:
Stół składany – 40 szt;
Krzesło bankietowe – 200 szt;
Biurko – 3 szt;
Fotel biurowy – 3 szt;
Szafa aktowa z płyty melaminowej – 22 szt;
Szafa biurowa metalowa – 1 szt;
Stolik biurowy – 7 szt;
Wieszak drewniany wolnostojący – 9 szt;
Krzesło kubełkowe tapicerowane – 24 szt;
Szafka na naczynia górna – 1 szt;
Stolik socjalny – 1 szt;
Krzesło biurowe profilowane ze sklejki – 58 szt;
Sztaluga ekspozycyjna trójnożna – 10 szt;
Stolik świetlicowy – 15 szt;
Krzesło kubełkowe z tworzywa – 56 szt;
Stolik do gry w piłkarzyki – 1 szt;
Mównica aluminiowa – 1 szt;
Szafa magazynowa zamykana metalowa – 1 szt;
Regał magazynowy – 20 szt;
Wieszak do szatni wolnostojący na min. 50 haczyków – 6 szt;
Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej o poj. 15 l – 10 szt;
Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej o poj. 30 l – 7 szt;
Roleta rzymska przyciemniająca – 12 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Długość okresu gwarancji jakości: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Pakiet 3 - sprzęt AGD
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3) pakiet nr 3: sprzęt AGD, w tym:
Lodówka o poj. chłodziarki 160 l – 1 szt;
Ekspres ciśnieniowy do kawy – 1 szt;
Szafa chłodnicza pojedyncza o poj. min. 350 l – 1 szt;
Szafa chłodnicza o poj. min. 1400 l – 1 szt;
Stół roboczy z półką ze stali nierdzewnej – 7 szt. w tym;
Regał magazynowy stalowy – 2 szt;
Piec konwekcyjno–parowy elektryczny – 1 szt;
Stół zmywakowy z dwoma komorami i półką dolną – 4 szt;
Stół zmywakowy z jedną komorą i półką dolną – 1 szt;
Stół zmywakowy z basenem jednokomorowym – 1 szt;
Patelnia grzewcza elektryczna – 1 szt;
Regał ociekowy z półkami perforowanymi – 1 szt;
Szafa przelotowa na naczynia – 1 szt;
Bemar jezdny trzykomorowy – 1 szt;
Zmywarka do naczyń z funkcją wyparzania – 1 szt;
Szafa magazynowa ze stali nierdzewnej – 3 szt;
Szafka odzieżowa dwudzielna podwójna – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39700000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Długość okresu gwarancji jakości na sprzęt AGD: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia w budynku szkoły podstawowej w Jabłoni Kościelnej
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.