Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 775427-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Przetarg nieograniczony Poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu - zakup doposażenia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 327 861 400
faks: 327 861 646
e-mail: zp@szpital2.bytom.pl
www: www.szpital2.bytom.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 34/34PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie w przetargu nieograniczonego jest zakup doposażenia w rozbiciu na pakiety:
Pakiet ILOSC Rok Produkcji Kod CPV
Pakiet nr 1 – Fotele biurowe ergonomiczne 79 szt. 2020
39113100-8
Pakiet nr 2 - Wózek do transportu pacjenta w pozycji siedzącej 7szt. 2020
34114122-0
Pakiet nr 3 – Wózek do transportu pacjenta w pozycji lezącej 8szt. 2020
34114122-0
Pakiet nr 4 - Rolki do przemieszania pacjenta 7szt. 2020 33192600-8
Pakiet nr 5 – Łatwoślizgi 10szt. 2020 33190000-8
Pakiet nr 6 - Podnośniki pacjenta 2szt. 2020 33192600-8
Pakiet nr 7 - Wózek serwisowy do sprzątania 15szt. 2020 34912100-4
Pakiet nr 8 - Maszyna czyszcząca 2szt 2020 42995000-7
Pakiet nr 9 - Odkurzacz na sucho i mokro 1szt 2020 39713430-6
Pakiet nr 10 - Parownica do mycia i dezynfekcji 1szt. 2020 39330000-4
Pakiet nr 11 - Drabina aluminiowej do mycia okien teleskopowych 1szt. 2020 44423200-3
Pakiet nr 12 - Drabina aluminiowa do mycia okien (6 i 7 stoniowa) 8szt. 2020 44423200-3
Pakiet nr 13 – Pojazd elektryczny bagażowo- osobowy 1szt. 2020 34144900-7
Pakiet nr 14 - Wózek wielofunkcyjny zabiegowy 2szt. 2020 33192310-8
II.5) Główny kod CPV: 39.11.31.00
Dodatkowe kody CPV:
34.11.41.22
33.19.26.00
33.19.00.00
34.91.21.00
42.99.50.00
39.71.34.30
39.33.00.00
44.42.32.00
34.14.49.00
33.19.23.10
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 45
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Pakiet: wadium w PLN
Pakiet nr 1 – Fotele biurowe ergonomiczne 1 650,00
Pakiet nr 2 - Wózek do transportu pacjenta w pozycji siedzącej 150,00
Pakiet nr 3 – Wózek do transportu pacjenta w pozycji lezącej 600,00
Pakiet nr 4 - Rolki do przemieszania pacjenta 200,00
Pakiet nr 5 – Łatwoślizgi 40,00
Pakiet nr 6 - Podnośniki pacjenta 195,00
Pakiet nr 7 - Wózek serwisowy do sprzątania 500,00
Pakiet nr 8 - Maszyna czyszcząca 135,00
Pakiet nr 9 - Odkurzacz na sucho i mokro 15,00
Pakiet nr 10 - Parownica do mycia i dezynfekcji 210,00
Pakiet nr 11 - Drabina aluminiowej do mycia okien teleskopowych 17,00
Pakiet nr 12 - Drabina aluminiowa do mycia okien (6 i 7 stoniowa 65,00
Pakiet nr 13 - Pojazd melex 750,00
Pakiet nr 14 - Wózek wielofunkcyjny zabiegowy 185,00
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Tak
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony wyłączają stosowanie do niniejszej umowy Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów, sporządzonej w Wiedniu w dniu 11.04.1980 r.
2. Strony poddają swoje stosunki w zakresie zobowiązań umownych określonych niniejszą umową wybranemu prawu, tj. prawu polskiemu.
3. Ewentualne spory mogące wyniknąć ze stosunku prawnego zainicjowanego niniejszą umową, strony poddają rozstrzygnięciu właściwemu rzeczowo sądowi powszechnemu w Bytomiu, jako sądowi wyłącznej właściwości miejscowej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Pakiet nr 1 – Fotele biurowe ergonomiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 1 – Fotele biurowe ergonomiczne 79 szt. rok produkcji: 2020 Kod CPV: 39113100-8. Szczegółowe informacje Zamawiający zawarł w Załączniku A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Pakiet nr 2 - Wózek do transportu pacjenta w pozycji siedzącej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 2 - Wózek do transportu pacjenta w pozycji siedzącej 7szt. Rok produkcji: 2020 Kod CPV: 34114122-0
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114122-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Gwarancja: | 40,00 |
Nazwa: Pakiet nr 3 – Wózek do transportu pacjenta w pozycji lezącej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 3 – Wózek do transportu pacjenta w pozycji lezącej 8szt. Rok produkcji: 2020 Kod CPV: 34114122-0
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114122-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Pakiet nr 4 - Rolki do przemieszania pacjenta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 4 - Rolki do przemieszania pacjenta 7szt. Rok Produkcji: 2020 KOD CPV: 33192600-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Gwarancja: | 40,00 |
Nazwa: Pakiet nr 5 – Łatwoślizgi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 5 – Łatwoślizgi 10szt. Rok produkcji: 2020 Kod CPV: 33190000-8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu Zamawiający zarwał w załączniku A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Pakiet nr 6 - Podnośniki pacjenta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 6 - Podnośniki pacjenta 2szt. rok produkcji: 2020 kod CPV: 33192600-8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu Zamawiający zarwał w załączniku A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Pakiet nr 7 - Wózek serwisowy do sprzątania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 7 - Wózek serwisowy do sprzątania 15szt. Rok produkcji: 2020 Kod CPV: 34912100-4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu Zamawiający zarwał w załączniku A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34912100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Pakiet nr 8 - Maszyna czyszcząca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 8 - Maszyna czyszcząca 2szt Rok produkcji: 2020 Kod CPV: 42995000-7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu Zamawiający zarwał w załączniku A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42995000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Gwarancja: | 40,00 |
Nazwa: Pakiet nr 9 - Odkurzacz na sucho i mokro
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 9 - Odkurzacz na sucho i mokro 1szt Rok produkcji: 2020 KOD CPV: 39713430-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu Zamawiający zarwał w załączniku A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39713430-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Pakiet nr 10 - Parownica do mycia i dezynfekcji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 10 - Parownica do mycia i dezynfekcji 1szt. Rok produkcji: 2020 Kod CPV: 39330000-4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu Zamawiający zarwał w załączniku A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39330000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Gwarancja: | 40,00 |
Nazwa: Pakiet nr 11 - Drabina aluminiowej do mycia okien teleskopowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 11 - Drabina aluminiowej do mycia okien teleskopowych 1szt. Rok produkcji: 2020 Kod CPV: 44423200-3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu Zamawiający zarwał w załączniku A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423200-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Gwarancja: | 40,00 |
Nazwa: Pakiet nr 12 - Drabina aluminiowa do mycia okien (6 i 7 stopniowa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 12 - Drabina aluminiowa do mycia okien (6 i 7 stoniowa) 8szt. Rok produkcji: 2020 Kod CPV: 44423200-3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu Zamawiający zarwał w załączniku A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423200-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Pakiet nr 13 – Pojazd elektryczny bagażowo- osobowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 13 – Pojazd elektryczny bagażowo- osobowy 1szt. Rok produkcji: 2020 Kod CPV: 34144900-7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu Zamawiający zarwał w załączniku A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144900-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Pakiet nr 14 - Wózek wielofunkcyjny zabiegowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 14 - Wózek wielofunkcyjny zabiegowy 2szt. Rok produkcji: 2020 Kod CPV: 33192310-8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu Zamawiający zarwał w załączniku A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192310-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Gwarancja: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa samochodu elektrycznego
- Dostawa rur i kształtek rurowych, w tym: Część I - IV dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Sukcesywna dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia CRM (ISO 17034) oraz gazów wysokiej czystości przez okres 12 miesięcy wraz z dzierżawą butli
- Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
- "Naprawa instalacji wentylacyjnej w szalecie miejskim przy ul. Kościelnej 10 w Bytomiu - montaż jednostki wentylacyjnej z nagrzewnicą wodną, chłodnicą z odparowaniem bezpośrednim" - II
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wieży szybu Staszic dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa motocykla - doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp"
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- Najem długoterminowy elektrycznego samochodu osobowego
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.