Ogłoszenie nr 775168-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Ubezpieczenie floty pojazdów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. na lata 2021-2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 032 2716340, 2716640 w. 102
faks: 322 716 340
e-mail: zam_publiczne@tlen.pl
www: www.mosir.zabrze.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie https://bip.miastozabrze.pl/engine//bip/137/18?o=tp1&e=s|18|2020
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://bip.miastozabrze.pl/engine//bip/137/18?o=tp1&e=s|18|2020
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie , Inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w formie pisemnej, poczta/kurier lub złożenie osobiście w siedzibie Zamawiającego
Adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL): Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: KZP/26/XII/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie floty pojazdów - ubezpieczeniem objęta ilość 12 pojazdów stanowiących własność MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. –Oszacowanie wysokości składki OC – zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych – (t.j. DZ.U.2019 poz. 2214
z późn.zm.).W przypadku likwidacji szkód z tytułu ubezpieczenia AC w zakresie pełnym (tzw. all risks); ustalenie odszkodowania winno odbywać się w systemie ASO / Warsztatowym (Autoryzowany Serwis Obsługi), amortyzacja części zniesiona.
Ww. zamówienie obejmuje ubezpieczenie pojazdów:
Renault MAXITY – ładowność 1200 – pojemność silnika 2488 ccm
rok produkcji 2008, ubezpieczenie OC/AC/NNW, numer rejestracyjny SZ4442G, VIN VF6SGFF2481043944 – wartość pojazdu rynkowa netto na dzień 14.12.2020 r. – 28.664 zł, suma ubezpieczenia dla NNW – 10.000 zł,
traktor M 185-107 (kosiarka) – pojemność silnika 7 ccm, rok produkcji 2014, ubezpieczenie OC,
przyczepa rolnicza do traktora Agromet - ładowność 3000 –
rok produkcji 1997, ubezpieczenie OC,
Ciągnik Ursus – ładowność 10500 (traktor) – pojemność silnika 2502 ccm, rok produkcji 1988, ubezpieczenie OC/NNW, suma ubezpieczenia dla NNW – 10.000 zł,
traktor (kosiarka – pojazd wolnobieżny) – rok produkcji 2007, ubezpieczenie OC/NNW, suma ubezpieczenia dla NNW – 10.000 zł,
traktor Shibaura (pojazd rolniczy) – pojemność silnika 1496 ccm,
rok produkcji 2009, ubezpieczenie OC/NNW, suma ubezpieczenia dla NNW – 10.000 zł, nr rejestracyjny SZ8064, nr seryjny ST44510148,
przyczepa Wiola N55 – ładowność 2400 (przyczepa), rok produkcji 2009, ubezpieczenie OC, numer rejestracyjny SZ1077P,
VIN SUCW4N55A91000400,
traktor CT 126 (kosiarka) – ładowność 2400 (przyczepa), rok produkcji 2013, ubezpieczenie OC,
fiat Ducato – ładowność 1340 (ciężarowy) – pojemność silnika 2198 ccm rok produkcji 2009, ubezpieczenie OC/AC/NNW, numer rejestracyjny SZ3771C, VIN ZFA25000001649691 – wartość pojazdu rynkowa netto określona na dzień 14.12.2020 r. – 21.988,- zł, suma ubezpieczenia dla NNW – 10.000 zł,
Fiat Panda – ładowność 505 (ciężarowy) – pojemność silnika 1242 ccm rok produkcji 2009, ubezpieczenie OC/AC/NNW, numer rejestracyjny SZ92797, VIN ZFA16900001595878 – wartość pojazdu rynkowa netto określona na dzień 14.12.2020 r. – 7.636,- zł, suma ubezpieczenia dla NNW – 10.000 zł,
Kosiarka VIKING (wolnobieżny), rok produkcji 2017, ubezpieczenie OC,
Kompaktor – ładowność 5000 (ładowarko – spycharka) – pojemność silnika 11100 ccm, rok produkcji 1991, ubezpieczenie OC.
Na przestrzeni ostatnich 4 lat, nie wystąpiła szkoda na żadnym z ww. pojazdów.
II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w odniesieniu do zamówienia podstawowego, o wartości nie większej niż 4.000 zł netto.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 03.03.2021
data zakończenia: 02.03.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji i uprawnień na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 895 z późn. zm.), tzn. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskał zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r.) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28.08.1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający informuje, iż przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. V.1.2) SIWZ, tj. kserokopii aktualnego zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskał zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r.) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28.08.1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
c) Warunki płatności (możliwość przeliczenia składki rocznej na raty przy niezmienności wysokości składki rocznej): | 20,00 |
b) Wysokość franszyzy redukcyjnej (udziału własnego): | 20,00 |
a) Łączna cena ofertowa brutto: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumiane są zgodnie z art. 144, ust. 1e ustawy PZP.
2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty, w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia, w przypadku, gdy wystąpi:
a) sytuacja, w której wykonawca wprowadzi do obrotu w czasie trwania umowy ubezpieczenia zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść zamawiającego,
b) zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania dostosowująca warunki umowy ubezpieczenia do zmian w przepisach prawa,
c) zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść zamawiającego,
d) doubezpieczenie, odtworzenie, uzupełnienie lub podwyższenie sumy ubezpieczenia lub limitów odpowiedzialności w okresie ubezpieczenia, odpowiednio do wartości składnika majątkowego i okresu ubezpieczenia,
e) zmiana stawek i składek w sytuacji ujawnienia się okoliczności, o których mowa w art. 816 Kodeksu Cywilnego,
f) objęcie ochroną mienia nabywanego w trakcie okresu ubezpieczenia,
g) aktualizacja wykazu lub wartości mienia objętego ubezpieczeniem,
h) zmiana dotycząca ustalonych świadczeń ubezpieczeniowych (z wyłączeniem franszyz) w przypadku zidentyfikowania przez ubezpieczającego potrzeby dokonania takiej zmiany,
i) rozliczenie i aktualizacja składek, w związku ze zmianami opisanymi w pkt d-h powyżej,
j) rozliczenie składki uzupełniającej należnej z tytułu udzielenia automatycznej ochrony ubezpieczeniowej na zasadach określonych w klauzuli automatycznego pokrycia i zmniejszenia wartości,
k) rozszerzenie zakresu ochrony oraz rozliczenie i aktualizacja lub zmiana składek ubezpieczeniowych - w przypadku zidentyfikowania przez zamawiającego potrzeby objęcia ochroną ubezpieczeniową dodatkowych składników majątku lub ryzyk, względnie usunięcia części wyłączeń z ubezpieczenia stanowiącego przedmiot zamówienia w postępowaniu, a także podjęcia działań, zobowiązań, powodujących konieczność zmiany zakresu ochrony,
l) ograniczenie zakresu ubezpieczenia oraz rozliczenie i aktualizacja lub zmiana składek ubezpieczeniowych - w przypadku rezygnacji przez zamawiającego z objęcia ochroną ubezpieczeniową określonych składników majątku lub ryzyk, względnie wprowadzenia dodatkowych wyłączeń do ubezpieczeń stanowiących przedmiot zamówienia w postępowaniu,
m) zmiana terminów aktualizacji wykazu lub wartości przedmiotu ubezpieczenia, lub terminów aktualizacji sum ubezpieczenia,
n) zmiana w zakresie części zamówienia powierzonych do realizacji podwykonawcy o ile zmiana ta nie wpłynie na pogorszenie warunków ochrony lub realizacji umowy, w sytuacji zaistnienia takiej potrzeby po stronie wykonawcy w celu prawidłowej realizacji umowy,
o) zmiany dotyczące ilości i rodzaju ubezpieczonych składników majątkowych objętych umową i ich formy prawnej w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębnienia, połączenia, likwidacji lub zbycia przedsiębiorstwa przez ubezpieczonego, a także w przypadku zawierania przez zamawiającego umów leasingu, najmu, dzierżawy lub innych o podobnym charakterze, jeżeli z treści tych umów wynika, że obowiązek ubezpieczenia mienia, będącego przedmiotem tych umów należy do zamawiającego,
p) zmiana w zakresie zasad współpracy stron przy realizacji umowy,
w szczególności zmiany sposobu likwidacji szkód, jeśli nie wpłynie to na ograniczenie uprawnień zamawiającego oraz zmiany treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy - w sytuacji zmian organizacyjnych po stronie wykonawcy bądź zamawiającego lub w razie konieczności usprawnienia procedury likwidacji szkód,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 01.02.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu, ul. Matejki 6;
kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. możliwy jest pod adresem e-mail: daneosobowe@mosir.zabrze.pl, tel. 32 271 66 40 w. 109. ;
Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych go dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- ZAKUP POMP INSULINOWYCH
- Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 1.72 MWp wraz z infrastrukturą techniczną na terenie zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zabrzu przy ul. Cmentarnej 19
- "Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Most w ciągu ul. Jagiellońskiej nad rzeką Bytomką."
- ZBO 2024-"Budowa oświetlenia przejść dla pieszych w formule Zaprojektuj i wybuduj" Zadanie nr 1, 2
- Zabrzańskie Innowacje Energetyczne - koncepcja rozwoju klastra energii
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO BENRALIZUMAB
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Kompleksowe Ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Łukowa
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZDUŃSKA WOLA"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZBROSŁAWICE WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności gminy Tuchomie
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.