eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › Dostawa odzieży ochronnej, roboczej, sprzętu ochrony osobistej oraz odzieży służbowej dla S.A. Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Krynica: Dostawa odzieży ochronnej, roboczej, sprzętu ochrony osobistej oraz odzieży służbowej dla S.A. Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój
Numer ogłoszenia: 77505 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46289 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A., ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jenoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej, roboczej, sprzętu ochrony osobistej oraz odzieży służbowej dla S.A. Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, roboczej, sprzętu ochrony osobistej oraz odzieży służbowej dla S.A. Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój w ilościach podanych w załączniku nr 4 według pakietów: Pakiet I- odzież dla personelu technicznego zał. nr 4a Pakiet II- odzież dla personelu medycznego zał. nr 4b Pakiet III- odzież robocza dla personelu gastronomicznego zał. nr 4c Pakiet IV- obuwie dla personelu medycznego zał. nr 4d Pakiet V- odzież służbowa zał. nr 4e Pakiet VI- sprzęt ochrony osobistej zał. nr 4f 2. Zamówienie polega na dostawie odzieży specjalistycznej dla personelu Spółki Akcyjnej Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S. A. , zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia , z postanowieniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej przenoszącym wymagania dyrektywy 89/686/EWG z późniejszymi zmianami oraz z wymaganiami zawartymi w normach : PN-EN ISO 20345:2005, oznaczenie CE. 2.2. Wykonawca wraz z pierwszą dostawą towaru dostarczy deklarację zgodności jakości na odzież ochronną. 3. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: dostarczania zamówionych towarów z zastrzeżeniem, że dostawy będą sukcesywne/ na podstawie zamówień częściowych składanych Wykonawcy faksem przez Zamawiającego/ przez cały okres objęty zamówieniem stosownie do potrzeb zamawiającego. 4. Wykonawca dostarczy wzory oferowanej odzieży, na podstawie których zostanie złożone zapotrzebowanie na odpowiedni rozmiar odzieży oraz zapewni wymianę odzieży w przypadku niedopasowania. 5. Odzież zostanie dostarczona do Zamawiającego zapakowana kompletami. 6. Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru w ciągu 14 dni od daty zamówienia złożonego przez Zamawiającego faksem (dotyczy wszystkich pakietów ). 7. W każdym z zamówionych ubrań (żakiety, bluzy, spodnie, spódnice, ubrania, fartuchy itd.): od spodu - zostanie wszyta informacja określająca: rodzaj materiału, temperaturę prania, możliwość prasowania. 8. Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego: Krynica-Zdrój ul. Nowotarskiego 9/4). 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 11. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (zał. nr 4a-f pakiet nr I, II, III, IV, V, VI)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne 33.19.19.90 - 33.19.19.90 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I- odzież dla personelu technicznego 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Fryda, Andrzej Fryda, adres: ul. Składowa 26, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29695,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47915,88

  • Oferta z najniższą ceną: 47915,88 / Oferta z najwyższą ceną: 59901,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II- odzież dla personelu medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcji Pościeli Świt Izabela Wintoniak, ul. Błotna 5B, 65-133 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14412,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5630,94

  • Oferta z najniższą ceną: 5630,94 / Oferta z najwyższą ceną: 14065,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet III- odzież robocza dla personelu gastronomicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Fryda, Andrzej Fryda, ul. Składowa 26, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6129,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5136,48

  • Oferta z najniższą ceną: 5136,48 / Oferta z najwyższą ceną: 5136,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet IV- obuwie dla personelu medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIBUT Zakład Produkcyjny, ul. Dąbrowskiego 45, 93-177 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9072,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4286,55

  • Oferta z najniższą ceną: 4286,55 / Oferta z najwyższą ceną: 8204,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.