eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa budynku nr 2" na terenie kompleksu wojskowego nr 8602 w Legionowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 774847-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa budynku nr 2" na terenie kompleksu wojskowego nr 8602 w Legionowie.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

Nazwa projektu lub programu: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Przebudowa budynku nr 2” na terenie kompleksu wojskowego nr 8602 w Legionowie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 12125985000000, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 261 849 003,
faks: 261 849 266
e-mail: 12tol.zamowienia@ron.mil.pl,
www: www.12tol.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Wojsko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.12tol.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w 12 Terenowym Oddziale Lotniskowym w Warszawie w kancelarii jawnej, pokój 416

Adres: Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa budynku nr 2" na terenie kompleksu wojskowego nr 8602 w Legionowie.

Numer referencyjny: 40/U/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Przebudowa budynku nr 2” na terenie kompleksu wojskowego Nr 8602 w Legionowie, polegająca na:
a) przebudowie istniejącego budynku nr 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Budynek został wybudowany w 1972 roku. Budynek średniowysoki, o czterech kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony, wykonany w technologii prefabrykowanej. Układ budynku oparto na module o szerokości 5,70
z wykorzystaniem żelbetowych płyt TT o rozstawie osiowym żeber 120 cm;
b) budowie przyłączy wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, zasilenia budynku ze złącza kablowego zlokalizowanego na elewacji budynku,
ze złącza kablowego należy zasilić rozdzielnię główną RG;
c) przebudowa budynku na poziomie parteru tylko na pomieszczenia biurowe.


II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 21

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.
z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.) w zakresie zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej tj.:
1) Posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa I stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej.
2) Posiadać ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1) Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zamówienie (robotę budowlaną) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania:
Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie co najmniej jednej z niżej wymienionych robót o wartości min. 4 000 000, 00 zł brutto:
a) budowa lub przebudowa budynku biurowego wielokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze powyżej 5000 m3; lub
b) budowa lub przebudowa budynku administracyjno-biurowego wielokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3; lub
c) budowa lub przebudowa części budynku wielokondygnacyjnego o przeznaczeniu biurowym lub administracyjnym, w ramach innych budynków i kubaturze powyżej 5000 m3 oraz łącznej ww. powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m2.
2) Wykonawcy powinni wykazać dysponowanie osobami (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób) posiadającymi uprawnienia wymienione w pkt. 7.7 ppkt. 3) SIWZ.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, a w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 Ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
5) Oświadczenie o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ);
6) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz osób funkcyjnych skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik Nr 5 do SIWZ);
2) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi aktualne dokumenty uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. POUFNE wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz:
a) kierownik budowy oraz kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych sprawowali samodzielne funkcje techniczne w budownictwie co najmniej 3 lata oraz posiadają:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- wpis na listę członków właściwej izby,
- aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie BHP;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia poszczególnych funkcji technicznych na budowie z wyjątkiem funkcji Kierownika Budowy. W rozumieniu niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia definicje budowy są zgodne z zapisami Ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z póżn. zm.);
b)kierownik robót sanitarnych:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- wpis na listę członków właściwej izby,
c) kierownik robót elektrycznych:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, wpis na listę członków właściwej izby,
d) kierownik robót telekomunikacyjnych:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności telekomunikacyjnej,
- wpis na listę członków właściwej izby,
e) geodeta:
- uprawnienia do dokonywania pomiarów geodezyjnych, sytuacyjno- wysokościowych;
f) pracownik zabezpieczenia technicznego (instalator systemów alarmowych) posiada:
- legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego oraz wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z 22.8.1997 0 ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142, 2245, z 2019 r. poz. 1495);
- świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4; (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ);
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi określone są przepisami ustawy z 7.7.1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r, poz. 1186, 1309, 1524, 1696, 1712, 1815, 2166, 2170, z 2020 r. poz. 148) lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
3) Kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem:
a) Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej;
b) Koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego.
4) Oświadczenie o zobowiązaniu się do przestrzegania, w procesie realizacji inwestycji przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, zgodnie
z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych - (tekst jednolity: Dz.U. z 2019, poz. 742 z późn. zm.) i aktów wykonawczych do ustawy oraz „Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego”, która stanowić będzie integralną część umowy w przypadku jej zawarcia z Wykonawcą (wg wzoru — Załącznik Nr 4 do SIWZ);


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wg wzoru - Załącznik Nr 6 do SIWZ);
2) Dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty budowlane ujęte w wykazie zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na etapie składania wniosków: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione wniosek; 2) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowaniu (zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ);
3) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ);
4) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że oferowane przez Wykonawcę roboty budowlane spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ (zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ);
5) oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ);
6) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Na etapie składania ofert:
1) Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz ofert;
2) tabelę elementów scalonych;
3) Informację na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 6.9 SIWZ albo informację o tym, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi (bez udziału podwykonawców);
4) Wadium, zgodnie z pkt. 9 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości 240.000,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych) należało będzie wnieść w terminie wyznaczonym w zaproszeniu do składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców: 5

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców: 1. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone w ogłoszeniu i uzyskają najwyższą ilość punktów.
2. Jeżeli liczba Wyk, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
3. Podczas oceny warunków udziału w postępowaniu szczególne znaczenie będzie miał warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia w postaci zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających opisanemu poniżej przedmiotu zamówienia, który stanowić będzie podstawę sporządzenia listy kwalifikacyjnej. Za każdą wykonaną, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robotę budowlaną w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania spełniające wymagania Zamawiającego (potwierdzoną dowodem) zostanie przyznany 1 punkt.
4. W przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów przez kolejnych wykonawców i braku możliwości ich sklasyfikowania w oparciu o zasady określone powyżej Wykonawcy ci zostaną sklasyfikowani na tej samej pozycji. Spowoduje to przekroczenie liczby Wykonawców, których Zamawiający wskazał w ogłoszeniu i do złożenia oferty zaproszeni zostaną wszyscy Wykonawcy sklasyfikowani na miejscach 1-5. W przypadku sklasyfikowania 2 lub więcej liczby Wykonawców w tej samej pozycji, kolejny wykonawca zostanie sklasyfikowany w rankingu na pozycji oznaczonej numerem niższym o ilość wykonawców sklasyfikowanych na pozycji wcześniejszej.
5. Maksymalna liczba punktów przyznanych według zasad określonych w niniejszym ogłoszeniu to 5 (pięć).
6. W przypadku takiej samej liczby punktów przyznanych dwóm lub więcej Wykonawcom decydujące znaczenie dla kwalifikacji będzie miała:
a) w pierwszej kolejności - liczba wskazanych i wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych bez polegania na zasobach innych Wykonawców ww. podobnych zamówień określonych w ogłoszeniu zrealizowanych dla: jednostek nadzorowanych przez MON, jednostek wojskowych, jednostek służby kontrwywiadu wojskowego, jednostek wywiadu wojskowego, policji;
b) w drugiej kolejności: liczba wskazanych i wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych bez polegania na zasobach innych Wykonawców;
7. W przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów przez kolejnych wykonawców, i braku możliwości ich sklasyfikowania w oparciu o zasady określone powyżej Wykonawcy ci zostaną sklasyfikowani na tej samej pozycji. Spowoduje to przekroczenie liczby Wykonawców, których Zamawiający wskazał w ogłoszeniu i do złożenia oferty zaproszeni zostaną wszyscy Wykonawcy sklasyfikowani na miejscach 1-5. W przypadku sklasyfikowania 2 lub więcej liczby Wykonawców w tej samej pozycji, kolejny wykonawca zostanie sklasyfikowany w rankingu na pozycji oznaczonej numerem niższym o ilość wykonawców sklasyfikowanych na pozycji wcześniejszej.
8. Na Wykonawcy ciąży obowiązek potwierdzenia (udowodnienia), że wykazane przez niego zamówienie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane oraz zawierały zakres wymagany przez Zamawiającego poprzez przedstawienie dowodów wystawionych przez Inwestora.
9. Jeżeli z przedstawionych dowodów nie będzie wynikać jednoznacznie, spełnienia powyższego warunku Zamawiający zaleca by Wykonawca brakujące dane wpisał do wykazu robót, stanowiący załącznik do SIWZ.
10. W sytuacji, gdy Wyk potwierdzi spełnienie warunku udziału w postęp, dotyczące wiedzy i doświadczenia, dopiero w wyniku uzupełnienia wykazu robót budowlanych na Wezwanie Zamawiającego wystosowanego na podstawie art.26 ust. 3 ustawy Pzp, Wyk. za żadną robotę nie będą przyznawane punkty.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiany niniejszej Umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w formie Aneksu do niniejszej Umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia w przypadku:
a) wystąpienie istotnych okoliczności, które uniemożliwiły Wykonawcy z winy nie leżącej po jego stronie na dotrzymanie terminu umownego,
b) wstrzymania/ wydłużenia przez Zamawiającego czasu robót z uwagi na konieczność skoordynowania prac z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu wojskowego;
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy lub świadczenia jednej lub obu stron;
d) zmiany zakresu, zmniejszenia zakresu rzeczowego, czasowego wstrzymania realizacji robót przez Zamawiającego, wydłużenia procedury wydania decyzji administracyjnych z powodów niezależnych od Wykonawcy, opóźnień projektanta w dostarczeniu rozwiązań projektowych uszczegółowiających zakres zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego
i Wykonawcy;
e) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do wykonania celem zakończenia realizacji zamówienia;
f) w przypadku konieczności skoordynowania prac z robotami realizowanymi przez inny podmiot.
3) Zmiany zakresu rzeczowego i wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) konieczności zaniechania realizacji części przedmiotu Umowy,
b) stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, zwiększających przedmiar pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, wynikających z rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową
a przedmiarami lub wynikających z dostosowania do obowiązującej wiedzy technicznej dokumentacji stanowiącej podstawę ich realizacji, które nie przekraczają wartości rezerwy finansowej ujętej w „Zestawieniu Kosztów Zadania”. Strony mają obowiązek ustalić zakres i szacunkową wartość tych robót w protokole konieczności;
c) w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku konieczności dostosowania realizacji robót do potrzeb związanych
z zapewnieniem możliwości użytkowania kompleksu wojskowego i wynikającego ze zmiany limitu finansowego przydzielonego zamawiającemu na dany rok oraz w przypadku zachowania płynności finansowej inwestycji.
4) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, które będą spowodowane obiektywnymi czynnikami niezależnymi od Wykonawcy lub Zamawiającego.
5) Zmiany, w okresie obowiązywania Umowy, stawki podatku VAT, przy czym określone w S 3 ust. 1 Umowy wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, a wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian.
6) W przypadku zmiany w drugim roku i kolejnych latach obowiązywania Umowy:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
6) Zmiany rachunku bankowego Wykonawcy;
7) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2), 3)
i 4) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Strony ustalą szczegółowe warunki zmiany wynagrodzenia i jego wysokości. Każda zmiana kwoty wynagrodzenia wykonawcy dokonywana w oparciu o art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych powinna być poparta odwołaniem się do stosownych wyliczeń, które przybiorą postać dokumentów załączanych do niniejszej Umowy: kalkulacji kosztów pracy z oferty oraz kosztów pracy wynikających z bieżącego i planowanego stanu zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących pracę na rzecz wykonawcy, kalkulacji wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych obciążających Wykonawcę.
18.4. Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 19.01.2021, godzina: 09:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) Wgląd do dokumentacji niejawnej (w wersji papierowej) znajdującej się w siedzibie Zamawiającego może nastąpić po złożeniu pisemnego wniosku przez Oferenta z zastrzeżeniem obowiązku posiadania i okazania przez osoby dokonujące wglądu oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „POUFNE" lub wyższej oraz aktualnego zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnej.
2) W związku z faktem, że dokumentacja, o której mowa w pkt. 3.4 SIWZ jest o klauzuli ZASTRZEŻONE i POUFNE, zostanie przesłana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert, po spełnieniu wymagań dotyczących ochrony informacji niejawnych (etap II postępowania) za odrębnym pismem na płycie CD za pośrednictwem kancelarii (punktu ewidencyjnego) 12 TOL w Warszawie na adres kancelarii (punktu ewidencyjnego) Wykonawcy, wskazany we wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.