eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia w ramach projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 774164-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Muzeum Kinematografii w Łodzi:

Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia w ramach projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łodzkiego na lata 2014 - 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Kinematografii w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 00123717000000, Plac Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 674 09 57,
e-mail: muzeum@kinomuzeum.pl,
www: www.kinomuzeum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.kinomuzeum/zakładka "BIP"

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.kinomuzeum/zakładka "BIP"

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnie do siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca

Adres: 90-312 Łódź, Plac Zwycięstwa 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia w ramach projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA

Numer referencyjny: 5/MK/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia w ramach projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA, składającego się z:

Część I – dostawa kamery filmowej wraz z osprzętem, o którym mowa w części I OPZ
Część II – dostawa i montaż Wideo Wall, o którym mowa w części II OPZ
Część III – dostawa Gablot do prezentacji eksponatów, o którym mowa w części III OPZ
Część IV – dostawa systemu audio wideo, o których mowa w części IV OPZ
Część V – dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów, o których mowa w części V OPZ


II.5) Główny kod CPV: 32.32.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 1

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. dla części I - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2. dla części II – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z uruchomieniem urządzeń klasy wideo wall o wartości brutto minimum 150.000,00 – wartość jednej dostawy (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest podać
w wykazie wartości dostaw, przedmiot, daty ich wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane należycie.
3. dla części III – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawy witryn/gablot do prezentacji obiektów w ramach jednego lub kilku zamówień/umów o wartości brutto minimum 30.000,00 (trzydzieści tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie wartości dostaw, przedmiot, daty ich wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane należycie.
4. dla części IV – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy urządzeń audio wideo o wartości brutto minimum 300.000,00 – wartość jednej dostawy (trzysta tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest podać
w wykazie wartości dostaw, przedmiot, daty ich wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane należycie.
5. dla części V– Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy urządzeń komputerowych o wartości brutto minimum 80.000,00 - wartość jednej dostawy (osiemdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest podać
w wykazie wartości dostaw, przedmiot, daty ich wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane należycie.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających wymagania określone w punkcie III.1.3 ogłoszenia wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wysokość wadium ustala się w następującej kwocie:
1) dla części I – 300 zł
2) dla części II – 3000 zł
3) dla części III – 1400 zł
4) dla części IV – 9000 zł
5) dla części V – 1700 zł

2. Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób:
„WADIUM postępowanie numer 5/MK/2020 ”

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP, nr konta: 55 1020 3352 0000 1702 0222 6066 podając w tytule przelewu nr referencyjny postępowania: 5/MK/2020. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 1), przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).

5. WADIUM WNIESIONE W INNEJ NIŻ PIENIĄDZ DOPUSZCZONEJ FORMIE
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona zostać sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, być bezwarunkowa i nieodwołalna oraz zaleca się, aby zawierała ona następujące elementy:
1) oznaczenie dającego zlecenie;
2) wskazanie beneficjenta gwarancji – tj. Zamawiającego - Muzeum Kinematografii w Łodzi;
3) oznaczenie gwaranta – tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji oraz wskazanie ich siedzib;
4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, w tym w szczególności określenie podmiotu składającego ofertę (Wykonawcy) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazanie wszystkich tych podmiotów (Wykonawców);
5) kwotę gwarancji;
6) termin ważności gwarancji (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą);
7) nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie, że:
a) Wykonawca (którykolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej lub
b) Wykonawca (którykolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp lub
c) Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp lub
d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

6. Wadium, wniesione w innej niż pieniądz dopuszczonej formie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale, opatrzone podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia (gwaranta / poręczyciela),
UWAGA: Wniesienie dokumentu wadium powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta / poręczyciela, tj. oryginału dokumentu.

7. Postanowienia pkt. 5. oraz 6. stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych
w art. 45 ust. 6 pkt. 5 ustawy Pzp.
8. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:20,00
termin naprawy gwarancyjnej:20,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1) wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiot zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym,
2) wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie przedmiotu zamówienia zamiennego o parametrach nie gorszych od przedmiotu zamówienia objętego umową pod warunkiem zachowania ceny netto na poziomie nie wyższym, niż cena określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy przedmiotu zamówienia wycofanego z produkcji i zastąpienie go zamiennym,
3) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę jednak nie dłużej niż o kolejne 30 dni w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia.
4) wystąpiła konieczność zmiany sposobu wystawiania faktur wynikająca z reorganizacji struktury wewnętrznej Zamawiającego,
5) nastąpiła zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu itp.,
6) wystąpiła konieczność zmiany terminu realizacji umowy z powodu działania siły wyższej (w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia), przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne:
a) o charakterze niezależnym od stron,
b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
d) której nie można przypisać drugiej stronie,
mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron umowy. Strona może powołać się na okoliczności siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje ona o tym pisemnie stronę w terminie dwóch dni roboczych od powstania tych okoliczności. Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez Stronę, która się na nie powołuje,
7) wystąpiła konieczność zmiany treści umowy w zakresie terminu lub oferowanego Sprzętu w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku Sprzętu wskazanego w ofercie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą Sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny model o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o braku możliwości dostarczenia wskazanego w ofercie Sprzętu wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji, wskazaniem modelu i typu sprzętu proponowanego oraz oświadczeniem, iż sprzęt tożsamy spełnia wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy, uznaje się za zgodę na zmianę sprzętu,

8) nastąpi zmiana powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
9) wystąpiła konieczność zmiany terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia opóźnień w realizacji prac wykonywanych przez innych wykonawców w siedzibie Zamawiającego oraz opóźnień w odbiorach robót budowlanych mających miejsce w siedzibie Zamawiającego.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.01.2021, godzina: 08:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Część I – dostawa kamery filmowej wraz z osprzętem

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu rejestrującego wideo z kompletem akcesoriów.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrukcje obsługi, odpowiednie atesty i instrukcję użytkowania w języku polskim w postaci papierowej i elektronicznej oraz opis użytkowania sprzętu (konfiguracja, normy przeciążeniowe).
Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym OPZ. Całość dostarczanego sprzętu musi być sprawna, nowa, nieużywana we wcześniejszych projektach. Zamawiający nie dopuszcza dostaw sprzętu naprawianego, modernizowanego, refabrykowanego tzn. odnawianego.
Wykonawca ma obowiązek zapewnić kompletność dostawy o elementy nie wymienione w OPZ, a niezbędne do zapewnienia poprawności i bezpieczeństwa działania oferowanego sprzętu, jeśli uzna to za konieczne.
Szczegółowy opis techniczny

Kamera cyfrowa
Parametry opisujące urządzenie:
• Czujnik minimum – 9 Mpx
• Matryca minimum 1”
• Nagrywanie obrazu minimum 4K
• Stabilizator obrazu
• Obiektyw typu „zoom”
• Zoom minimum 15x
• Minimalny zakres ogniskowej – 26do 382 mm ( dla klatki 35mm)
• Wizjer elektroniczny
• Wbudowany wyświetlacz o przekątnej minimum - 8.50 cm
• Złącze HDMI
• Złącze USB
• Złącze słuchawkowe
• Obsługiwane karty pamięci – SDHC,SDXC

Nośnik pamięci
• Pojemność minimum – 64 GB
• Minimum UHS Speed Class 3

Statyw
• trójnóg teleskopowy
• stalowy lub aluminiowy
• Głowica olejowa, kulowa ( kompatybilna z kamerą )
• Regulacja wysokości od w zakresie minimum 50 cm do 180 cm




2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin naprawy gwarancyjnej:20,00
cena:60,00
okres gwarancji:20,00
Część nr: 2
Nazwa: dostawa i montaż Wideo Wall

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem i uruchomieniem ściany wideo z kompletem akcesoriów. Zamawiający wymaga, aby konfiguracja odbyła się po szczegółowych uzgodnieniach zakończonych spisanym protokołem.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrukcje obsługi, odpowiednie atesty i instrukcję użytkowania w języku polskim w postaci papierowej i elektronicznej oraz opis użytkowania sprzętu (konfiguracja, normy przeciążeniowe).
Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym OPZ. Całość dostarczanego sprzętu musi być sprawna, nowa, nieużywana we wcześniejszych projektach. Zamawiający nie dopuszcza dostaw sprzętu naprawianego, modernizowanego, prefabrykowanego tzn. odnawianego.
Wykonawca ma obowiązek zapewnić kompletność dostawy o elementy nie wymienione w OPZ, a niezbędne do zapewnienia poprawności i bezpieczeństwa działania oferowanego sprzętu, jeśli uzna to za konieczne.

W ramach postępowania należy dostarczyć i zamontować stojak mobilny pod konstrukcję składającą̨ się z 9 monitorów w układzie 3x3. Minimalna wysokość do krawędzi pierwszego monitora 800mm. Kolor konstrukcji: czarny. Do rozłożenia masy statywu z monitorami, należy dostarczyć dwie kształtki o profilu U, w których osadzone zostaną koła statywu. Pozwoli to na rozłożenie masy statywu na większej powierzchni podłogi. Minimalna długość kształtek to 4000mm.
Trzy dodatkowe monitory należy dostarczyć z kompletem uchwytów ściennych.

Szczegółowy opis techniczny

• Wielkość ekranów – minimum 54” IPS
• Jasność ekranów minimum 500 nit
• Minimalna obsługiwana rozdzielczość – 1920x1080 przy 60 Hz
• Kontrast minimum 500 000:1
• Minimalne kąty widzenia 178x178
• Przeznaczone do pracy ciągłej 24/7
• Wejścia minimum- 1x Display Port (HDCP) ,2x HDMI 1.4 (HDCP), 1x 3,5mm jack
• Wyjścia minimum - 1x DisplayPort , 1x 3,5mm jack
• Złącza dodatkowe - 1x RJ-45, RS232, 1x USB
• Maksymalna grubość ramki – 3,5 mm
• Możliwość łączenia monitorów w ścianę̨ wideo w pętli DisplayPort lub HDMI
• Port OPS
• Praca w pozycji poziomej i w pionowej
• Kontroler, serwer graficzny wraz z oprogramowaniem posiadającym następujące minimalne funkcjonalności:
o możliwość podłączenia do kontrolera dostarczonych monitorów i wyświetlania ekranów z rozdzielczością natywną, obsługa technologii Display Port v1.2
o wyświetlanie obrazu na ścianie wideo Wall jako jednej powierzchni roboczej w rozdzielczości nie mniejszej niż 5760 x 4320@60Hz
o możliwość tworzenia, zapisywania i edytowania dowolnej ilości scenariuszy (layoutów) wyświetlania obejmujących dowolną aranżację ekranu, a także wyświetlanie obrazu z różnych źródeł zgodnie z ustalonym harmonogramem
o możliwość wyświetlania wielu okien VNC jako elementów aranżacji ekranu, z zapewnieniem pełnej funkcjonalności również w zakresie przechwyconego sterowania klawiaturą i myszką zdalnie podłączonych stacji roboczych
o możliwość tworzenia templates dla wyświetlania informacji pochodzących z zewnętrznych źródeł i baz danych (MSSQL, Oracle, PostgreSQL, MySQL) i wyświetlania jako jednego z elementów aranżacji ekranu)
o oprogramowanie do zarządzania wyświetlanym obrazem zainstalowane na serwerze graficznym umożliwiające jednoczesny dostęp dla wielu użytkowników do możliwości projektowania i zarządzania aranżacjami ekranu z dowolnego komputera w sieci lokalnej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania
o możliwość szybkiego przełączania stworzonych scenariuszy (layoutów) za pomocą klawiatury i myszki oraz dodatkowego oprogramowania dla systemów operacyjnych Windows / Linux, zainstalowanego na komputerach operatorów (wykonawca dostarczy wraz z serwerem minimum 10 licencji)
o możliwość dowolnego zarządzania oknami ze źródłami obrazu za pomocą bezprzewodowego pilota żyroskopowego 2.4GHz oraz klawiatury i myszki bezprzewodowej
o licencje na oprogramowanie do wyświetlania i zarządzania – bezterminowe
o urządzenie dedykowane do pracy jako kontroler ścian wizyjnych w trybie 24/7
• Dodatkowe playery Audio Wideo do pozostałych trzech monitorów (zarządzane poprzez sieć LAN)


Dla wszystkich elementów należy dostarczyć pełne okablowanie zasilające, łączące monitory i inne niezbędne do wykonywania założonych funkcji.




2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:20,00
termin naprawy gwarancyjnej:20,00
cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: dostawa Gablot do prezentacji eksponatów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa z montażem trzech gablot według załączonego projektu. Zamawiający wymaga, aby montaż oraz wykończenie odbyło się po szczegółowych uzgodnieniach zakończonych spisanym protokołem.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć niezbędne atesty i instrukcję konserwacji dla wszystkich elementów wykonanych gablot.

Gabloty muszą być wykonane zgodnie z rozporządzeniem MKiDM z 2 września 2014 roku oraz w części ekspozycyjnej wykonane z materiałów neutralnych chemicznie.

Oświetlenie musi być wykonane zgodnie normą dotyczącą ilości maksymalnego natężenia oświetlenia PN-84/E-02033 "Oświetlenie wnętrz światłem elektrycznym" dla przedmiotów szczególnie wrażliwych na światło np. papiery, dywany, tekstylia, akwarele czy okazy przyrodnicze.
Temperatura barwowa w zakresie 3000 – 3300 Kelwinów oraz z minimalnym współczynnikiem CRI - 90.


Wykonawca ma obowiązek zapewnić kompletność dostawy o elementy nie wymienione w OPZ, a niezbędne do zapewnienia poprawności i bezpieczeństwa użytkowania wykonanych gablot, jeśli uzna to za konieczne.


Szczegółowy opis


Gablota nr 1 (pionowa)

Budowa i wymiary według rysunku „Gablota nr 1 - rysunek” (załącznik 1a do SIWZ) – uwzględnieniem poniższego opisu, jako kluczowych wytycznych.

• Gablota przeznaczona do prezentacji oryginalnej, damskiej sukni pochodzącej z filmu polskiego o wysokości 150 cm i szerokości 190 cm
• Oświetlenie górne:
 2 punkty LED
 żywotność: L70/B10 ≥ 60,000 h
 dopuszczalne natężenie na poziomie maksimum 50 lx
 kształt – smukła lampka na słupku
 obudowa lampki – okrągła, jak na rysunku
 kolor obudowy ciemna, matowa stal
 przewody zasilające oświetlenie muszą pozwalać na zasilenie gabloty z odległości 10 m.
 przewody zasilające oświetlenie nie mogą być widoczne na tafli szkła, musza być zamaskowane( z tyłu witryny/gabloty na krawędziach)

• Szkło:
 drzwi (tył) szklane wykonane według normy szkła: PN-EN 356:2000 Szkło w budownictwie — Szyby ochronne — Badania i klasyfikacja odporności na ręczny atak
 pozostałe boki nie mogą być łączone profilami, łączenie powinno być niewidoczne np. klejenie szkła do szkła.
 szkło z filtrem UV

• Wnętrze – mocowanie obiektów:
 mocowanie obiektu (sukni) musi być możliwe, dzięki manekinowi o następujących cechach:
1. manekin damski rozmiar: 36-38
2. kolor manekina: biały, matowy
3. manekin musi posiadać korpus z rękami, bez głowy i bez nóg
4. manekin typu ghost z co najmniej 3 zdejmowanymi częściami – szyja dekolt
i głębszy dekolt
5. manekin może być wykonany z tworzywa sztucznego
 korpus manekina musi być stabilnie osadzony na stojaku w kształcie słupka/rurki/walca (o średnicy max. 6 cm) w kolorze identycznym do korpusu
 stojak musi być stabilnie montowany wewnątrz gabloty, w centralnym punkcie dolnej obudowy
 sposób montażu musi być prosty np. poprzez wstawienie w odpowiednio przygotowany otwór w podłożu dolnej podstawy (może być wkręcany lub wpinany – z zastrzeżeniem, że front manekina zawsze musi zrównać się z frontem gabloty)
 montaż korpusu na stojaku i samego stojaka nie może wymagać od użytkownika rozłożenia gabloty oraz zestawu specjalistycznych narzędzi - musi być to możliwie poprzez wstawienie stojaka przez otwarte drzwi.
• Kolor elementów zewnętrznych zwieńczenia, podestu pod eksponaty i podstawy wykonanych z MDF i nie wytworzonych ze szkła: imitacja ciemnego drewna np. orzech lub ciemny dąb –nie dopuszcza się kolorystyki zbliżonej do odcieni czerwieni (rodzaj i kolor imitacji drewna musi zostać skonsultowany z Muzeum na etapie realizacji zamówienia)










Gablota nr 2 (pionowa)

Budowa i wymiary według rysunku „Gablota nr 2 - rysunek” (załącznik 1b do SIWZ) – uwzględnieniem poniższego opisu, jako kluczowych wytycznych.

• Gablota przeznaczona do prezentacji oryginalnej, damskiej sukni Jadwigi Smosarskiej o wysokości 152 cm i szerokości 41 cm

• Bez oświetlenia

• Szkło:
 drzwi (tył) szklane wykonane według normy szkła: PN-EN 356:2000 Szkło w budownictwie — Szyby ochronne — Badania i klasyfikacja odporności na ręczny atak
 pozostałe boki nie mogą być łączone profilami, łączenie powinno być niewidoczne np. klejenie szkła do szkła.
 szkło z filtrem UV
 pełen klosz –zwieńczenia w postaci szklanej
 zwieńczenie łączone z bokami gabloty – klejone szkło

• Wnętrze – mocowanie obiektów:
 mocowanie obiektu (sukni) musi być możliwe, dzięki manekinowi o następujących cechach:
1. manekin damski rozmiar: 36-38
2. kolor manekina: biały, matowy
3. manekin musi posiadać korpus z rękami, bez głowy i bez nóg
4. manekin typu ghost z co najmniej 3 zdejmowanymi częściami – szyja dekolt
i głębszy dekolt
5. manekin może być wykonany z tworzywa sztucznego
 korpus manekina musi być stabilnie osadzony na stojaku w kształcie słupka/rurki/walca (o średnicy max. 6 cm) w kolorze identycznym do korpusu
 stojak musi być stabilnie montowany wewnątrz gabloty, w centralnym punkcie dolnej obudowy
 sposób montażu musi być prosty np. poprzez wstawienie w odpowiednio przygotowany otwór w podłożu dolnej podstawy (może być wkręcany lub wpinany – z zastrzeżeniem, że front manekina zawsze musi zrównać się z frontem gabloty)
 montaż korpusu na stojaku i samego stojaka nie może wymagać od użytkownika rozłożenia gabloty oraz zestawu specjalistycznych narzędzi - musi być to możliwie poprzez wstawienie stojaka przez otwarte drzwi.

• Kolor elementów zewnętrznych zwieńczenia, podestu pod eksponaty i podstawy wykonanych z MDF i nie wytworzonych ze szkła biały matowy – identyczny, jak manekin.


Gablota nr 3


II. Budowa i wymiary według rysunku „Gablota nr 3 - rysunek” (załącznik 1c do SIWZ)– uwzględnieniem poniższego opisu, jako kluczowych wytycznych.

• Przeznaczenie: gablota przeznaczona do prezentacji materiałów płaskich i książek
• Oświetlenie górne:
 2 punkty LED,
 żywotność: L70/B10 ≥ 60,000 h,
 dopuszczalne natężenie na poziomie 50 lx
 kształt – smukła lampka na słupku
 obudowa lampki – okrągła, jak na rysunku
 kolor obudowy ciemna, matowa stal
 przewody zasilające oświetlenie muszą pozwalać na zasilenie gabloty z odległości 10 m.
 przewody zasilające oświetlenie nie mogą być widoczne na tafli szkła, musza być zamaskowane, najlepiej z tyłu witryny/gabloty na krawędziach

• Szkło:
 klosz szklany wykonany według normy szkła: PN-EN 356:2000 Szkło w budownictwie — Szyby ochronne — Badania i klasyfikacja odporności na ręczny atak
 szkło z filtrem UV

• Wnętrze – mocowanie obiektów:
 pod szklanym kloszem powinna znajdować się osobna płaska podkładka o neutralnie chemicznych właściwościach – najlepiej z regulowanym nachyleniem (bezkwasowa)
 wymiary podkładki powinny być idealnie dopasowane do wewnętrznych wymiarów klosza (miejsca na oświetlenie mogą być wycięte, ale muszą być estetycznie wykończone – bez oznak ingerencji)
 podkładka powinna mieć kolor biały
 pod szkłem szuflady powinna znajdować się podkładka z bezkwasowego materiału
 podkładka powinna pozwolić na położenie na niej płaskich materiałów i przymknięcie wszystkich elementów szybą
 podkładka nie może mieć cech higroskopijnych

• Kolor elementów zewnętrznych zwieńczenia, podestu pod eksponaty i podstawy wykonanych z MDF i nie wytworzonych ze szkła: imitacja ciemnego drewna np. orzech lub ciemny dąb –nie dopuszcza się kolorystyki zbliżonej do odcieni czerwieni (rodzaj i kolor imitacji drewna musi zostać skonsultowany z Muzeum na etapie realizacji zamówienia)













2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:20,00
termin naprawy gwarancyjnej:20,00
cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: dostawa systemu audio wideo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audio wideo z kompletem akcesoriów oraz uruchomienie systemu.
Zamawiający wymaga, aby instalacja oraz konfiguracja systemu odbyła się po szczegółowych uzgodnieniach zakończonych spisanym protokołem.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrukcje obsługi, odpowiednie atesty i instrukcję użytkowania w języku polskim w postaci papierowej i elektronicznej oraz opis użytkowania sprzętu (konfiguracja, normy przeciążeniowe).
Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym OPZ. Całość dostarczanego sprzętu musi być sprawna, nowa, nieużywana we wcześniejszych projektach. Zamawiający nie dopuszcza dostaw sprzętu naprawianego, modernizowanego, refabrykowanego tzn. odnawianego.
Wykonawca ma obowiązek zapewnić kompletność dostawy o elementy nie wymienione w OPZ, a niezbędne do zapewnienia poprawności i bezpieczeństwa działania oferowanego sprzętu, jeśli uzna to za konieczne.


Wykaz elementów stanowiących przedmiot dostawy
1. Projektor multimedialny typ 1 – 10 szt.
2. Projektor multimedialny typ 2 – 1 szt.
3. Monitor typ 1 – 3 szt.
4. Tablet przemysłowy – 21 szt.
5. Stół multimedialny – 2 szt.
6. Ramka cyfrowa – 3 szt.
7. Audio przewodniki – 10szt.
8. Zestaw z głośnikem ultrakierunkowym – 2 szt.
9. System nagłośnienia – 8 kpl.
10. System do rejestracji audio – 1 kpl.











Szczegółowy opis minimalnych parametrów dla elementów stanowiących przedmiot dostawy

1. Projektor multimedialny typ 1
Multimedium zarządzalne ,dające możliwość zdalnego importu i uruchamiania plików multimedialnych (audio, wideo oraz obrazy) z serwera Muzeum po
sieci lokalnej przy wykorzystaniu protokołu TCP/IP oraz konfiguracji urządzenia.

• Technologia projekcji – 3 LCD
• Rozdzielczość rzeczywista - Min. 1920 x 1200
• Jasność - Min. 5000 Lumenów
• Kontrast - Min. 2 000 000:1
• Współczynnik projekcji: Min. w zakresie 1.10 – 1.75:1
• Dwuosiowa regulacja położenia obiektywu: Min. Poziomo +/- 20%
Min. Pionowo +43%
• Powiększenie optyczne: Min. 1,6x
• Poziom szumu Max. 27dB w trybie ECO
• Wejścia sygnałowe wideo: Min. 2x D-Sub 15 , 1x HDBaseT, 2x HDMi
• Wejścia audio / wyjścia audio Min. 2x 3,5mm jack in / Min. 1x 3,5mm jack out
• Kontrola: Min. 1 x RJ-45; RS-232
• Złącza USB: Min. 1x USB-A
• Głośnik: Min. 10W
• Waga: Max. 7,5kg
• Możliwość bezprzewodowego sterowania pilotem
• Sterowanie poprzez dedykowane oprogramowanie producenta projektora
• Możliwość przesyłania kontentu przez sieć LAN lub bezprzewodowo po zainstalowaniu playera
• Możliwość ustawienia trybu pracy źródła światła
• Uchwyt sufitowy

2. Projektor multimedialny typ 2

• Technologia projekcji – 3 LCD
• Rozdzielczość rzeczywista - Min. WXGA 1280 x 800
• Jasność - Min. 3500 Lumenów
• Kontrast - Min. 6 000:1
• Współczynnik projekcji: Max. 0,36:1
• Odległość projekcji w zakresie 0.1 – 0.51 m
• Powiększenie optyczne: Min. 1,4x
• Poziom szumu Max. 28dB
• Wejścia sygnałowe wideo: Min. 1x D-SUB (component) , 1x HDMI, 1x RCA
• Wyjścia sygnałowe wideo: Min. 1x D-SUB
• Wejścia audio / wyjścia audio Min. 1x 3.5 mm Mini Jack, 1x RCA, 1x 3.5 mm Mini Jack (out)
• Kontrola: Min. 1 x RJ-45; RS-232 (D-Sub 9 pin)
• Złącza USB: Min. 1x Typ B; 2x Typ A
• Głośnik: Min. 20 W
• Automatyczne dostosowanie geometrii obrazu
• Przeglądarka na USB dla plików JPEG
• Zdalne sterowanie i zarządzanie przez LAN za pomocą przeglądarki i dedykowanego oprogramowania producenta
• Dedykowanym uchwyt ścienny tego samego producenta



3. Monitor typ 1
Multimedium zarządzalne ,dające możliwość zdalnego importu i uruchamiania plików multimedialnych (audio, wideo oraz obrazy) z serwera Muzeum po
sieci lokalnej przy wykorzystaniu protokołu TCP/IP oraz konfiguracji urządzenia.
• Wielkość i rodzaj ekranu: min. 55” LED
• Matryca IPS
• Rozdzielczość natywna min. 3840 x 2160 pikseli
• Jasność Min. 500 cd/m2
• Czas reakcji matrycy Max. 8ms
• Przystosowany do pracy ciągłej 24/7
• Wejścia video Min. 3x HDMI (zgodność z HDCP): 1x DisplayPort (zgodność z HDCP)
• Wyjścia audio Min. 1x Optical out, 1x stereo jack 3,5mm
• Kontrola: Min. 1 xRS-232
• Złącza USB: Min. 1x Typ C; 1x Typ A
• Głębokość monitora Max. 11cm
• Możliwość pracy monitora w trybie portretowym
• Możliwość przesyłania kontentu przez sieć LAN
• Uchwyty w standardzie VESA
• Uchwyt umożliwiający regulację nachylenia
od 0° do 12°, posiadający certyfikaty TUV oraz GS, wykonane zgodne z normą ISO 9001.





4. Tablet przemysłowy
Multimedium zarządzalne ,dające możliwość zdalnego importu i uruchamiania plików multimedialnych (audio, wideo oraz obrazy) z serwera Muzeum po
sieci lokalnej przy wykorzystaniu protokołu TCP/IP oraz konfiguracji urządzenia.

• Procesor minimum 1.44GHz , czterordzeniowy
• Pamięć Flash min. 64 GB
• RAM min. 4 GB
• Wyświetlacz 10.1’’, IPS, min.WXGA (1280 x 800)
• Panel dotykowy Pojemnościowy, min.10 punktów, twardość min.7H
• Proporcje ekranu 16:9
• Jasność min.400 cd/m2
• WI-FI min. 802.11(a/b/g/n/ac)
• Bluetooth
• min. 2 Kamery
• Wbudowane złącza min. 2x USB, HDMI, RJ45, RS232, karta SIM
• Gniazdo kart pamięci
• System operacyjny Windows 10 PRO
• Bateria Min. 10000 mAh
• Obudowa min. IP65
• Zasilacz sieciowy

5. Stół multimedialny

• Monitor 55” LED, powłoka szklana typu AG, open frame
• Wielkość robocza 1209 x 680 mm
• Rozdzielczość natywna 3840 x 2160 pikseli
• Przepuszczalność światła 80%
• Technologia dotyku Pojemnościowa ,15 punktowa
• Jasność 420cd/m2 z panelem dotykowym
• Kontrast 1100:1
• Przystosowany do pracy 24/7
• Wejścia wideo: 2x HDMI, 1x Display Port, 1x DVI, 1x VGA
• Kontrola monitora: RJ-45, RS232
• Zintegrowane głośniki 2x 8W
• Praca w orientacji poziomej, ekranem do góry
• Możliwość obsługi dotyku za pomocą palca, rysika lub rękawiczek
• Powłoka antyrefleksyjna
• Pełna dostępność wszystkich funkcji dla osoby poruszającej się na wózku dla
niepełnosprawnych
• Kolor: ciemny grafit
• Komputer:
o Obudowa typu miniPC;
o RAM min. 12 GB DDR4, 2666MHz z możliwością rozbudowy do min. 16 GB;
o procesor klasy min. I7 (min. 8 generacji),
o min. 240 GB SSD;
o System operacyjny Win 10 pro
o Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z
High Definition 5.1
o Okablowanie: kabel HDMI; min. HDMI 2.0 o rozdzielczości min. 4K/60Hz; min. potrójne ekranowanie przewodu

6. Ramka cyfrowa

• Rozmiar 17 ”
• Typ matrycy LED IPS
• Rozdzielczość natywna: min. 1440 / 900,
• Wejścia: min. SD, USB
• Wyjścia min.: 1 x jack 3,5mm audio
• Formaty obsługiwanych plików minimum: RM, MKV, MOV, M4V, MPG, FLV, PMP, DAT, MP4, 3GP
• Dodatkowe funkcje: auto odtwarzanie video, audio, pilot IR

7. Audio przewodniki

• Audio format: hight quality audio compression
• Zakres: 50Hz ~ 18kHz
• Zakres dynamiczny: 95 dB
• Głośnik: wbudowany 0.5W 8 Ohm
• Wyjście słuchawkowe: 3.5mm jack x 2 (stereo)
• Wyświetlacz OLED: 1.3 (FullColor 128x96)
• Pamięć: 8GB
• Kontroler pętli indukcyjnej + pętla
• RFID Tag + 100 Tagów
• Możliwość identyfikacji eksponatu wewnątrz budynku
• Ładowarka z funkcją transmisji kontentu i pobierania danych statycznych.
• Słuchawki
• System zabezpieczenia przed kradzieżą
• Ilość obsługiwanych języków nie mniej niż 10
• Czas pracy na baterii min 11h


8. Zestaw z głośnikem ultrakierunkowym

Parametry minimalne

Audio
• Kierunkowość: 3°
• Impedancja wejściowa: 10 kOhm
• Pasmo przenoszenia: 300Hz – 18kHz
• Maksymalny poziom dźwięku: 89dB @ 1,5kHz/2m
• Poziom sygnału wejściowego: liniowy
• Wzmacniacz: dedykowany z wbudowanym procesorem

Złącza
• Wejściowe: 2 x RCA
• Wyjściowe: 2 zaciski bananowe
• Złącze subwoofera: 1 x RCA

Właściwości fizyczne
• Rozmiary wzmacniacza min. 16x17x5cm (nie większe niż 25x25x8 cm)
• Rozmiary emitera min. 32x16x5,5cm (nie większe niż 40x25x8 cm)
• kolor: czarny

Akcesoria
• Uchwyt ścienny/sufitowy głośnika, kolor czarn

Czujnik ruchu IR:
• Czujnik ruchu na podczerwień kompatybilny z dostarczonym odtwarzaczem
• Zasięg wykrywania: 3m
• Kąt wykrywania: 100°
• Zasilanie: 7 do 18V DC

Odtwarzacz audio z wbudowanym wzmacniaczem
• Pliki WAV (44.1kHz -16 bitów) i MP3 na karcie SD/SDHC
• Wyjście stereo liniowe - Mini-jack 3.5mm.
• Wyjście stereo wzmacniacza: 2 x 8W @ 8 Ohm @ THD 1%
• Dwa wyjścia na słuchawki: 2 x 250 mW @ 8 Ohm @THD 1%
• Ustawienie głośności
• Autoplay: Odtwarzanie rozpoczyna się automatycznie po włączeniu
• Złącze wejściowe - Phoenix 3.81mm
• HSS 3000 z czujnikiem ruchu
• Czujka podczerwieni na pilot
• Wyzwalanie plików przez złącza I pilot
• Zasilanie: 12V DC 
9. System nagłośnienia (jeden komplet)

• 2 głośniki bezprzewodowe szerokopasmowe + głośnik soundbar
• Wejścia min.:1 x HDMI eARC with CEC, 1 x optical TOSLINK, 1 x 1/8" / 3.5 mm IR (control),1 x RJ45 Ethernet (LAN)
• Wyjścia min.: 1 x 1/8" / 3.5 mm bass
• Komunikacja bezprzewodowa : Wi-Fi , Bluetooth:
• Obsługa AirPlay 2
• Format audio min. Dolby Digital, DTS
• Kontrola z aplikacji: Android and iOS
• Funkcje audio: kalibracja adaptacyjna dla pomieszczenia
• Zdalne sterowanie:
• Kolor: czarny


10. System do rejestracji audio (komplet)
System będzie wyposażeniem mini studia dźwiękowego służącego jako przestrzeń warsztatowa do osiągania efektów foley oraz do tworzenia postsynchronów.
W skład systemu wchodzą:
Monitory studyjne – 2 szt
• 2-drożny, aktywny komplet cyfrowych monitorów studyjnych studyjne bliskiego pola
• Zintegrowany wzmacniacz min.2x10 W
• Wejścia min. : optyczne i współosiowe umożliwiające podłączenie źródeł za pośrednictwem interfejsu S/PDIF, stereofoniczne wejścia analogowe RCA
• wymiary min.: 27,9 cm x 17,3 cm x 24,5 cm
• kolor: czarny

Mikrofonu kontaktowego do nagrań podwodnych – 1 szt.
• Zakres liniowy co najmniej od 5Hz do 90KHz
• Głębokość pracy min.50m
• Wyjście BNC
• Przedwzmacniacz mikrofonowy: złącze XLR, THD<0,0065% przy 1KHz
• Statyw z uchwytem

Mikrofon wielomembranowy studyjny– 1 szt.

• Pojemonściowy
• Charakterystyka: kardioidalna
• Pasmo częstotliwościowe min.: 20 Hz – 20.000 Hz
• Czułość min.: -32 dB (25.1 mV)
• Impedancja: 100 ohm
• maksymalny poziom wejściowy:145 dB SPL, 1 kHz na 1 % zniekształceń harmonicznych, 155 dB SPL, z tłumikiem 10 dB
• Poziom szumów własnych maksymalnie: 12 dB SPL
• Zakres dynamiki min.: 133 dB, 1 kHz na 1 Pa
• Stosunek sygnał/szum maksimum: 82 dB, 1 kHz na 1 Pa
• Tłumik min. – 10dB
• Filtr dolnozaporowy
• Dedykowany uchwyt przeciwwstrząsowy
• Statyw mikrofonowy

Mikrofon superkardioidalny – 1 kpl.

• Komplet typu nadajnik-odbiornik
• Zasięg min. 100 metrów
• Liczba kanałów: maksymalnie 20
• Całkowite zniekształcenia harmoniczne (THD) maksimum 0,9%
• Nominalna dewiacja ±24 kHz
• Maks. Dewiacja ±48 kHz
• Częstotliwości transmisji w zakresie 606-670 Mhz
• Złącza antenowe : 2 x BNC
• Wyjścia min. 1 x Jack TRS niezbalansowany(6.3 mm),1x XLR zbalansowany
• Stosunek sygnał-szum maksimum 110 dBA
• Nadajnik z przetwornikiem dynamicznym o charakterystyce superkardioidalnej
• Pasmo przenoszenia mikrofonu w zakresie min. 80-18.000 Hz
• Minimalny poziom wytrzymałości ciśnienia akustycznego – 154 dB
• Czas pracy na jednym ładowaniu min 8 godzin
• Zestaw montażowy do szafy typu RACK 19”
• Uchwyt mikrofonowy
• Zasilacz sieciowy
• Akumulator dedykowany przez producenta
• Statyw mikrofonowy

Mikser audio z portem USB i procesorem efektów – 1 zestaw
• Min. 12-kanałowy mikser analogowy z wbudowanym procesorem efektów
• Preampy o bardzo niskim poziomie szumów
• Silnik efektów wyposażony w reverby, delaye, chorusy i modulacje.
• Limitery (kompresory z wysokim ratio) na min. dwóch kanałach wejściowych
• Odtwarzanie i zapis dźwięku przez USB min. 4 wejścia/ 2wyjścia
• Przełączane wejścia Hi-Z do podłączenia instrumentów.
• Filtry dolnozaporowe (low-cut) i 48 V zasilanie fantomowe na wszystkich kanałach mikrofonowych.
• Tłumiki kanałowe o długości min. 60 mm
• Wytrzymała metalowa konstrukcja
• Wewnętrzny zasilacz sieciowy
• Korektor: 3-pasmowy (z przestrajanym pasmem środkowym)
• Min. 3 szyny Aux
• Podgrupy min.: 2 mono/1 stereo
• Kompatybilność interfejsu USB :
-PC: Obsługuje systemy Windows 7, Windows 8 i Windows 10.
-Mac: Obsługa systemu Mac OS 10.7.x Lion przez 10.11.x El Capitan)
• Kabel zasilający




Do wszystkich wymieniowych elementów systemu należy dostarczyć komplet okablowania pozwalający na zachowanie pełnej funkcjonalności według opisanych parametrów urządzeń oraz połączeń w ramach systemów.

W niniejszym opisie dokonano wskazania na system operacyjny Windows 10 PRO jako jedyną wersję posiadającą możliwość pełnej integracji z systemami posiadanymi przez Zamawiającego. Pozwoli to w pełni wykorzystać możliwości urządzeń np. zdalna
administracja, funkcjonalność, nadzór, dostęp zdalny oraz pełne wsparcie usługi katalogowej Active Directory.
System musi zostać dostarczony w najnowszej stabilnej wersji oferowanej przez producenta.





2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin naprawy gwarancyjnej:20,00
cena:60,00
okres gwarancji:20,00
Część nr: 5
Nazwa: dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych z kompletem akcesoriów. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrukcje obsługi, odpowiednie atesty i instrukcję użytkowania w języku polskim w postaci papierowej i elektronicznej.
Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym OPZ. Całość dostarczanego sprzętu musi być sprawna, nowa, nieużywana we wcześniejszych projektach. Zamawiający nie dopuszcza dostaw sprzętu naprawianego, modernizowanego, refabrykowanego tzn. odnawianego.
Wykonawca ma obowiązek zapewnić kompletność dostawy o elementy nie wymienione w OPZ, a niezbędne do zapewnienia poprawności i bezpieczeństwa działania oferowanego sprzętu, jeśli uzna to za konieczne.


Wykaz elementów stanowiących przedmiot dostawy
1. Zestaw komputerowy typ 1 – 2 kpl.
2. Zestaw komputerowy typ 2 – 1 kpl.
3. Zestaw komputerowy typ 3 – 1 kpl.
4. Switch sieciowy – 8 szt.
5. Moduły miniGIBIC – 5 kpl.
6. Serwer z systemem operacyjnym – 1 kpl.
7. Router (Access Point) – 10 szt.
8. Zasilacz UPS – 3 szt.












Szczegółowy opis minimalnych parametrów dla elementów stanowiących przedmiot dostawy

1. Zestaw komputerowy typ 1
W skład zestawu wchodzą :
• Monitor do zabudowy
• Komputer do zabudowy
• Oprogramowanie

Monitor do zabudowy

• Wygląd Open Frame
• Przekątna 32"
• Rozdzielczość fizyczna min.1920 x 1080
• Format obrazu 16:9 Jasność 500 cd/m² typowa
• Jasność min. 460 cd/m² z panelem dotykowym
• Kontrast statyczny: 3000:1 z panelem dotykowym
• Przepuszczalność światła: 92%
• Max. czas reakcji: 8 ms
• Kąty widzenia poziomo/pionowo: 178°/178°, prawo/lewo: 89°/89°, góra/dół: 89°/89°
• Technologia dotykowa pojemnościowa
• Punkty dotykowe min.30 (HID, wymaga kompatybilnego systemu operacyjnego)
• Dokładność dotyku +- 2mm
• Dotyk wykonywany palcem, w rękawiczce (lateks),
• Interfejs dotykowy USB
• System operacyjny Windows 10 PRO
• Through-Glass 6mm
• Tryb kiosk
• Obudowa metalowa
• Praca w orientacji poziomej i pionowej
• Konstrukcja bez wentylatora

Komputer do zabudowy

• Mała obudowa
• Wbudowany system zabezpieczeń Trusted Platform Module (TPM 2.0) Security Chip
• Procesor / Chipset – wymagania minimalne- Intel Core i7 (9. Generacja) 9700 / 3 GHz lub równoważny
• RAM – min. 16 GB w technologii DDR4 SDRAM - non-ECC
• Dysk Typ SSD min.- 240 GB
• Kontroler pamięci masowej
Typ 1 x SA T A
Rodzaj interfejsu kontrolera S A T A 6Gb/s
Ilość kanałów 5
Poziom RAID RAID 0,RAID 1,RAID 5,RAID 10
• Napęd optyczny
Typ DVD SuperMulti - SA T A
• Monitor
min. 21,5 cala / 55 cm, 16:9
Full HD, 1920 x 1080
HDMI x1, DVI x1
• Karta grafiki
min. 4 GB RAM DDR5
Zgodność z HDCP
HDMI x1,DisplayPort x1,DVI x1
PCI Express 3.0 x16
• Wyjście sygnału audio
Tryb wyjścia dźwięku 5.1 channel surround
Zgodność z normami High Definition Audio
• Urządzenie wejściowe
Mysz, klawiatura
• Klawiatura
Interfejs USB
• Mysz
Technologia Optyczna, Interfejs USB
• Praca w sieci
Obsługa WIFI, Protokół komunikacyjny danych Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, IEEE 802.11b,IEEE 802.11a,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n,IEEE 802.11ac,Bluetooth 5.0
Protokół zdalnego zarządzania D M I , C I M
• Rozszerzenie / połączenie
Dodatkowe interfejsy – wymagania minimalne
1 x wejście liniowe audio, 1 x wyjście liniowe audio, 1 x mikrofon (1 z przodu), 1 x słuchawki (1 z przodu), 2 x USB 2.0, 4 x USB 3.1
• Zasilanie
Napięcie nominalne AC 120/230 V (50/60 Hz)
• System operacyjny / Oprogramowanie
Dołączony system operacyjny Windows 10 Pro 64-bit Edition
• Parametry środowiska
Minimalna temperatura pracy co najmniej - 10 °C
• certyfikat ISO 9001, 14001, 27001 lub równoważne dla producenta komputera
• deklaracja CE oferowanego sprzętu
• możliwość pobrania ze strony producenta aktualnych sterowników po podaniu numeru seryjnego komputera

Oprogramowanie infokiosk



2. Zestaw komputerowy typ 2
W skład zestawu wchodzą :
• Komputer osobisty
• Monitor
• Oprogramowanie

Komputer:
• Komputer osobisty
• Wbudowany system zabezpieczeń Trusted Platform Module (TPM 2.0) Security Chip
• Procesor / Chipset - min. C P U min. Intel Core i5 (9. Generacja) 9500 / 3 GHz lub równoważny
• RAM Zainstalowany min.16 GB w technologii DDR4 SDRAM
• Dysk Typ SSD min.- 240 GB
• NVM Express (NVMe)
• Kontroler pamięci masowej
Typ 1 x SA T A
Ilość kanałów 4
• Napęd optyczny
Typ DVD-Writer - SA T A
• Karta grafiki
min. 4 GB RAM DDR5
Zgodność z HDCP
HDMI x1,DisplayPort x1,DVI x1
PCI Express 3.0 x16
• Karta dźwiękowa
Wewnętrzna PCI Express
Wejścia 3.5 mm jack, optyczne
Wyjścia 3.5 mm jack
Obsługa technologii: EAX 4.0 i ASIO 2.0
Próbkowanie 24 bit-y, częstotliwość próbkowania 192 kHz
Liczba kanałów 7.1
• Urządzenie wejściowe
Typ Mysz, klawiatura USB
• Dodatkowe interfejsy – wymagania minimalne
2 x USB 2.0, 4 x USB 3.1 Gen 2 (2 z przodu,2 z tyłu), 1 x wejście liniowe audio, 1 x wyjście liniowe audio, 1 x LAN (Gigabit Ethernet) RJ 45, 1 x słuchawki/mikrofon (1 z przodu)

System operacyjny / Oprogramowanie
Windows 10 Pro 64-bit Edition polski, oprogramowanie do montażu dźwięku wykorzystujące bibliotekę plików audio, na którą złożą się wcześniej przygotowane pliki oraz nagrania dokonane przez użytkowników. Minimalna liczba ścieżek audio 20.
Inne:
• certyfikat ISO 9001, 14001, 27001 lub równoważne dla producenta komputera
• deklaracja CE oferowanego sprzętu
• możliwość pobrania ze strony producenta aktualnych sterowników po podaniu numeru seryjnego komputera




Monitor
• LCD z podświetleniem LED / matryca aktywna TFT
• Wielkość przekątnej 23.8"
• Współczynnik kształtu 16:9
• Rozdzielczość natywna Full HD (1080p) 1920 x 1080 przy 60 Hz
• Współczynnik kontrastu min. 1000:1 / min. 5000000:1 (dynamic)
• Czas reakcji max. 4 ms (gray-to-gray)
• Kąty widzenia poziomo/pionowo: 178°/178°
• Powłoka ekranu Antyrefleksyjny, antystatyczna
• Kolor Czarny
• Złącza:
VGA (D-sub) - 1 szt.
HDMI - 1 szt.
DisplayPort - 1 szt.
• Audio
Głośniki – stereo min 2x2W
• Mechaniczne
Regulacja pozycji ekranu Wysokość, pivot (obrót),pokrętło, odchylenie
Interfejs Montażowy VESA
• Slot blokady bezpieczeństwa


Komputer z kartą dźwiękową musi być kompatybilny z Systemem do rejestracji audio (poz nr. 10 w części IV niniejszego OPZ)

Całość musi stanowić zestaw do studia dźwiękowego służącego, jako przestrzeń warsztatowa do osiągania efektów foley oraz do tworzenia postsynchronów.




3. Zestaw komputerowy typ 3

W skład zestawu wchodzą :
• Komputer
• Monitor

Komputer
• Micro tower
• Wbudowany głośnik
• Wbudowany system zabezpieczeń Trusted Platform Module (TPM 2.0) Security Chip
• Procesor / Chipset - min. C P U min. Intel Core i5 (9. Generacja) 9500 / 3 GHz lub równoważne
• Ilość procesorów min. 1
• RAM zainstalowany min. 16 GB w technologii DDR4 SDRAM
• Napęd dyskowy Typ SSD min.- 240 GB
• Kontroler pamięci masowej
Typ 1 x SA T A
Ilość kanałów 4
• Napęd optyczny
Typ DVD-Writer - SA T A
• Karta grafiki
min. 4 GB RAM DDR5
Zgodność z HDCP
HDMI x1,DisplayPort x1,DVI x1
PCI Express 3.0 x16
• Wyjście sygnału audio
Tryb wyjścia dźwięku Stereo
Max częstotliwość
próbkowania 192 kHz
Zgodność z normami High Definition Audio
• Urządzenie wejściowe
Typ Mysz, klawiatura
• Klawiatura
Interfejs USB
• Mysz
Technologia Optyczna
Interfejs USB
• Praca w sieci
Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet
Zgodność z normami IEEE 802.3,IEEE 802.3u,IEEE 802.3i,IEEE 802.1Q,IEEE 802.3ab,IEEE
802.1p,IEEE 802.3x,IEEE 802.3az
• Interfejsy – wymagania minimalne:
2x USB 2.0 , 4 x USB 3.1 Gen 2 (2 z przodu,2 z tyłu), 1 x wejście liniowe audio, 1 x wyjście liniowe audio, 1 x LAN RJ45 (Gigabit Ethernet), 1 x słuchawki/mikrofon (1 z przodu)
• Ochrona przeciw kradzieżowa Gniazdo blokady bezpieczeństwa

System operacyjny / Oprogramowanie
• Dołączony system operacyjny Windows 10 Pro 64-bit Polish Edition
• certyfikat ISO 9001, 14001, 27001 lub równoważne dla producenta komputera
• deklaracja CE oferowanego sprzętu
• możliwość pobrania ze strony producenta aktualnych sterowników po podaniu numeru seryjnego komputera

Monitor
• LCD z podświetleniem LED / matryca aktywna TFT
• Wielkość przekątnej 23.8"
• Współczynnik kształtu 16:9
• Rozdzielczość natywna Full HD (1080p) 1920 x 1080 przy 60 Hz
• Współczynnik kontrastu min. 1000:1 / min. 5000000:1 (dynamic)
• Czas reakcji max. 4 ms (gray-to-gray)
• Kąty widzenia poziomo/pionowo: 178°/178°
• Powłoka ekranu Antyrefleksyjny, antystatyczna
• Kolor Czarny
• Złącza:
VGA (D-sub) - 1 szt.
HDMI - 1 szt.
DisplayPort - 1 szt.
• Audio
Głośniki – stereo min 2x2W
• Mechaniczne
Regulacja pozycji ekranu Wysokość, pivot (obrót),pokrętło, odchylenie
Interfejs Montażowy VESA
• Slot blokady bezpieczeństwa















4. Switch
• Zarządzany
• Tryb pracy: stackable
• Wartswy L2/L3
• QOS (ACL, CoS, DiffServ), zarządzanie przez stronę www.
• Liczba portów Ethernet RJ 45: min. 48 Gigabit Ethernet (10/100/1000)
• Liczba portów Ethernet RJ 45 PoE: min. 48
• Licza portów SFP: min. 2 (1 Gb/s)
• Liczba portów SFP+: min. 2 (10 Gb/s)
• Obsługa standardów:IEEE 802.1Q, IEEE 802.1D,IEEE 802.1p, IEEE 802.1ab, IEEE 802.1s,IEEE 802.1w, IEEE 802.1x, ,IEEE 802.3ab, IEEE 802.3, IEEE 802.3ac,IEEE 802.3ad,IEEE 802.3af,IEEE 802.3at,IEEE 802.3u,IEEE 802.3x
• Wielkość tablicy: min. 8K
• Protokoły:SNMP v1, v2, v3
• Przeznacznie : max 1U
• PoE: tak , maksymalny pobór energii : min. 490W
• Multicast, Radius, IPv6, SSL 3.0, TLS
• Przepustowość przełączania 140 Gb/s
• Funkcje Layer2: DHCP, IGMP, Jumbom VLAN, Broadcast





5. Moduły mini GIBIC

W skład jednego kompletu wchodzą moduły Rx i Tx

Minimalne parametry dla obu rodzajów modułów
• przesył sygnału: światłowód jednomodowy
• typ modułu: SFP+
• rodzaj złączy: 1x LC
• typ światłowodu: simplex
• odległość transmisji: minimum 10 km
• prędkość transmisji: do 10Gbps - (IEEE 802.3ae)
• Typ transmisji BiDi / WDM
• nadajnik: 1270nm/1330nm
• zasilanie: DC 3.3V
• temperatura pracy: 0 ~ +70ºC




6. Serwer z systemem operacyjnym

• Seria procesora: Intel Xeon
• Taktowanie procesora min.: 3.5 GHz
• Liczba rdzeni min.: 6
• Procesor: 1 x Intel Xeon E-2246G 6C/12T 3.60 GHz lub równoważny
• Zainstalowana pamięć RAM min.: 2x 16 GB , DDR4-2666 U ECC
• Maks. wielkość pamięci: 64 GB
• Typ pamięci : DDR4
• Rodzaj pamięci: Unbuffered, ECC , Dual rank
• Interfejs sieciowy min.: 2 x 10/100/1000 Mbit/s
• Karta sieciowea: 2 x 1Gb + 1Gb IRMC
• Kontroler dysków: SAS
• Poziomy RAID: 0,1,5,6
• Kontroler: PERC (12Gbit)
• Format szerokości: 3,5'' (LFF)
• Obsługa hot-swap dysków
• Typ interfejsów klatki na dyski serwera : SATA , SAS
• Maks. liczba dysków w konfiguracji: 4
• Liczba zainstalowanych dysków HD SAS 12G 1.2 TB 10K 512n HOT PL 3.5’ EP.: 4
• Pojemność sumaryczna wszystkich zainstalowanych dysków: min. 4.8 TB
• Napęd optyczny: DVD-RW
• Grafika:
Gniazda rozszerzeń: 1 x PCIe 3.0 x 4
Gniazda rozszerzeń: 2 x PCIe 3.0 x 8
Gniazda we/wy: 1 x 15-pin D-Sub
Gniazda we/wy: 2 x USB 3.1
Gniazda we/wy: 2 x RJ-45 LAN
Gniazda we/wy: 2 x USB 2.0
• Liczba zamontowanych zasilaczy: 2
• Obsługa hot-plug zasilaczy: Tak
• Liczba wentylatorów min.: 5
• Obudowa: Rack 1U


System operacyjny: Windows Server 2019 Standard 16Core,
WINDOWS SERVER 2019 - 50 DEVICE CAL EDU, 3 X Windows Remote Desktop Services CAL EDU
Inne:
• certyfikat ISO 9001, 14001, 27001 lub równoważne dla producenta serwera
• deklaracja CE oferowanego sprzętu
• możliwość pobrania ze strony producenta aktualnych sterowników po podaniu numeru seryjnego komputera


7. Router (Access Point)

• Architektura procesora - MIPS-BE
• Taktowanie procesora – min. 600 MHz
• Zintegrowany moduł radiowy - 2.4GHz 802.11 b/g/n
• Zintegrowana antena
• Zysk energetyczny - 2.5 dBi
• Moc maksymalna min. - 30 dBm
• USB
• Zasilanie PoE
• Ethernet min. - 5 x Gigabit
• CPU Atheros AR9344 600MHz
• 128MB pamięci RAM
• Interfejs radiowy 802.11b/g/n o mocy 1000mW
• 2x2 MIMO

W komplecie z urządzeniem musi znajdować się zasilacz.


8. Zasilacz UPS

• Moc min. 2700 W
• Moc pozorna min. 3000 VA
• Napięcie wejściowe – 80V-285V
• Napięcie wyjściowe - 220/230/240
• Zniekształcenia tddi - <5%
• Czas podtrzymania min.- 18 min przy obciążeniu 60%
• Kształt napięcia – Sinusoida
• Czas przełączenia – 0 ms
• Zakres częstotliwości - 45Hz – 55Hz, 54Hz – 66Hz
• Obudowa typu Tower
• Wyświetlacz
• USB
• Alarmy dźwiękowe
• Liczba gniazd min. - 4 x IEC C13, 1 x IED C19
• Możliwość rozszerzenia akumulatora
• Czas ładowania - Max. 4,5h do 80%
• Metoda ładowania z kompensacją temperaturową
• Automatyczny test baterii
• Ochrona przed głębokim rozładowaniem
• Automatyczne rozpoznawanie podłączonych
jednostek modułów baterii zewnętrznych


Do wszystkich wymieniowych elementów należy dostarczyć komplet okablowania pozwalający na zachowanie pełnej funkcjonalności według opisanych parametrów urządzeń oraz połączeń w ramach kompletów.

W niniejszym opisie dokonano wskazania na system operacyjny Windows 10 PRO jako jedyną wersję posiadającą możliwość pełnej integracji z systemami posiadanymi przez Zamawiającego. Pozwoli to w pełni wykorzystać możliwości urządzeń np. zdalna
administracja, funkcjonalność, nadzór, dostęp zdalny oraz pełne wsparcie usługi katalogowej Active Directory.
System musi zostać dostarczony w najnowszej stabilnej wersji oferowanej przez producenta.





2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:20,00
termin naprawy gwarancyjnej:20,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.