Ogłoszenie nr 773985-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
"Modernizacja i renowacja budynku przy ul. Kard. Wyszyńskiego 2 w Józefowie mająca na celu dostosowanie obiektu do nowych funkcji: Domu Nauki i Sztuki"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Zadanie 1 i Zadanie 2 Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, konkurs nr RPMA.05.03.00-IP.01-14-013/16, Oś priorytetowa V, Gospodarka przyjazna środowisku, Działanie 5.3 Dziedzictwo kulturowe, Typ projektów - Poprawa dostępności do zasobów kultury poprzez ich rozwój i efektywne wykorzystanie. Ponadto Projekt ubiega się o dofinansowanie z programu MKiDN „Promesa dla kultury”.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 227 790 000
faks: 227 895 102
e-mail: m.fiedukowicz@jozefow.pl
www: https://jozefow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://jozefow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://jozefow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Oferty w formie pisemnej należy składać osobiście, za pośrednictwem poczty lub posłańca
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: POŚ.271.48.2020.MF
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące zadania:
Zadanie 1. Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku willa „Frankówka” (wpisanego do rejestru zabytków MWKZ) na potrzeby „Domu Nauki i Sztuki” - obiektu kultury oraz przebudowa i rozbudowa budynków gospodarczych na potrzeby zaplecza technicznego „Domu Nauki i Sztuki” wraz z zagospodarowaniem terenu oraz kompletnym wyposażeniem obu budynków.
Zadanie 2. Rozbiórka istniejącego budynku Domu Nauki i Sztuki
Zadanie 3. Roboty towarzyszące niezbędne dla zagospodarowania terenu niewyszczególnione w dokumentacji budowlanej.
Eksploatatorem majątku (Użytkownikiem) powstałego w wyniku realizacji projektu będzie Miejski Ośrodek Kultury ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów
Część Projektu objętego niniejszym zamówieniem (zadanie 1 i 2) jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka przyjazna środowisku” Działania 5.3 „Dziedzictwo kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (Umowa nr RPMA.05.03.00-14-5948/16-00)
Zadanie 3 - stanowią roboty towarzyszące nieobjęte dokumentacja techniczną, wykonanie których będzie stanowiło uzupełnienie zagospodarowania terenu przedsięwzięcia.
II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.10.2022
II.9) Informacje dodatkowe: Pod pojęciem „termin wykonania zamówienia” Zamawiający rozumie wykonanie kompletnych robót budowlanych ORAZ uzyskanie ostatecznej decyzji zezwalającej na użytkowanie każdego z wykonanego obiektów oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia rozbiórki budynku w organie nadzoru budowlanego.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania kompletnych robót budowlanych, sporządzenia dokumentacji powykonawczej oraz złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o użytkowanie / zgłoszenie rozbiórki we właściwym organie nadzoru budowlanego w terminie umożliwiającym uzyskanie do dnia 31 października 2022 r. ostatecznej decyzji zezwalającej na użytkowanie każdego z wykonanych obiektów oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia rozbiórki budynku w organie nadzoru budowlanego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli:
a) w okresie ostatnich 10 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie, rozbudowie co najmniej dwóch budynków objętych nadzorem konserwatora zabytków( budynek w rejestrze lub ewidencji zabytków),
b) wskaże do wykonania zamówienia następujące osoby:
(a)Kierownik Budowy – winien posiadać następujące kwalifikacje:
i. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi
ii. posiadać doświadczenie w ciągu 10 lat przed upływem terminu składania ofert przy pełnieniu funkcji kierownika budowy / kierownika robót konstrukcyjnych przy remoncie, przebudowie, rozbudowie co najmniej dwóch budynków objętych nadzorem konserwatora zabytków (budynek objęty ewidencją lub rejestrem zabytków), w tym co najmniej jeden musi posiadać istotne elementy drewniane konstrukcyjne zabytkowe poddawane renowacji. (za istotne elementy drewniane Zamawiający uzna: ściany, stropy, schody, okładziny zewnętrzne , stolarkę okienną i drzwiową, konstrukcję dachu)
iii. przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
(b) Kierownik Robót w zakresie budowy sieci i instalacji sanitarnych – winien posiadać następujące kwalifikacje :
i. posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie jw.,
ii. przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
(c) Kierownik Robót Elektrycznych – winien posiadać następujące kwalifikacje:
i. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -w zakresie wystarczającym do kierowania robotami elektrycznymi,
ii. przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Kierownik Budowy - doświadczenie podlega ocenie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 150 000,00 zł.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena ofertowa brutto: | 60,00 |
Doświadczenie Kierownika Budowy: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, za wyjątkiem sytuacji opisanych w ust. 3-7.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
1) realizacji dostaw , usług lub robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, nieobjętych pierwotnym zamówieniem lub zamiennych, podstawą dokonania zmiany jest protokół konieczności oraz kosztorys zamienny sporządzony przez Wykonawcę, sprawdzony przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu więcej niż o 15 %., w stosunku do wartości pierwotnej umowy,
2) zaniechania przez Zamawiającego wykonania części robót do wartości nieprzekraczającej 15 % wartości pierwotnej umowy
3) zmiana ceny brutto wskazanej w umowie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, przy czym Zmianie podlega tylko ta część wynagrodzenia, która obejmuje roboty niewykonane / niezafakturowane do końca miesiąca, w którym wystąpiła konieczność zmiany.
4. Dla umów zawartych na okres powyżej 12 miesięcy ustala się następujące warunki zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia ) wynagrodzenia umownego:
1) Strony mogą żądać zmiany wynagrodzenia, jeżeli wskaźnik cen produkcji budowlano montażowej , ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na podstawie upoważnienia zawartego w ustawie z dnia 2 kwietnia 2009 r. o zmianie ustawy o poręczeniach i gwarancjach udzielanych przez Skarb Państwa oraz niektóre osoby prawne, ustawy o Banku Gospodarstwa Krajowego oraz niektórych innych ustaw wzrośnie więcej niż 5 % w ujęciu rocznym, obliczony wg pkt 2;
2) Ustalenie wysokości wskaźnika będzie następujące:
WR=(100 %+/-A%)x(100 %+/-B%)x(100 %+/-C%)x(100 %+/-D%), gdzie A,B. C, D to wskaźniki kwartalne określone w komunikacie, o którym mowa w pkt 1, odpowiednio dla kwartału poprzedzającego pierwszą zmianę i 3 kwartałów poprzednich.
3) Zmiana wynagrodzenia możliwa jest nie częściej niż co 12 miesięcy, przy czym pierwsza zmiana może być dokonana nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od zawarcia umowy;
4) Zmianie podlega tylko ta część wynagrodzenia, która obejmuje roboty niewykonane / niezafakturowane do końca miesiąca, w którym wystąpiła możliwość zmiany,
5) Zmiana nastąpi w oparciu o wskaźnik wyliczony jak w pkt 2, z uwzględnieniem okresu od zawarcia umowy lub poprzedniej zmiany do dokonania kolejnej zmiany,
6) Maksymalna wartość wszystkich zmian wynagrodzenia, jakie dopuszcza zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia opisanych w ust.4 wynosi 15 % pierwotnej wartości umowy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, w następujących sytuacjach:
1) w przypadku wystąpienia przyczyny leżącej po stronie Zamawiającego, powodującej zwłokę w realizacji przedmiotu Umowy;
2) w przypadku konieczności realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych w trybie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP,
3) w przypadku konieczności realizacji dostaw , usług lub robót budowlanych nieobjętych pierwotnym zamówieniem lub zamiennych nieprzewidzianych w SIWZ;
4) w przypadku wystąpienia siły wyższej;
5) wstrzymania robót na skutek decyzji organów administracji publicznej, o ile wstrzymanie nie nastąpiło z winy Wykonawcy;
6) zmiana terminu wykonania umowy spowodowana opóźnieniem zatwierdzenia stałej i czasowej organizacji ruchu lub w uzyskaniu innych zezwoleń bądź uzgodnień, jeżeli przyczyna zwłoki nie będzie leżała po stronie Wykonawcy, przy czym o przedłużających się uzgodnieniach Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego na piśmie nie później niż 14 dni przed upływem terminu zakończenia robót;
7) zmiana terminu wykonania robót , jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpią warunki atmosferyczne lub inne obiektywne powody uniemożliwiające prawidłowe, zgodne z technologią wykonanie robót; Zamawiający dopuszcza w takiej sytuacji przerwanie robót na czas trwania tych warunków lub powodów z jednoczesnym powiadomieniem Zamawiającego; Wykonawca może przerwać roboty po wykonaniu czynności zabezpieczających wykonane prace w przed ewentualnymi szkodami ze strony warunków zewnętrznych oraz osób trzecich.
6. W przypadku konieczności zmiany terminu zakończenia robót strony ustalą nowy, możliwie najkrótszy, termin zakończenia robót objętych niniejszą Umową.
7. Nie stanowi istotnych zmian umowy:
1) zmiana polegająca na zmianie personelu oraz podwykonawców, których zasoby były wykazane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, jednak osoby wskazane do realizacji zamówienia oraz podwykonawcy muszą spełniać, co najmniej warunki brzegowe udziału w postępowaniu. W przypadku takiej zmiany Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty i oświadczenia wymagane na potwierdzenie spełniania warunków przez osoby lub podmioty w treści odpowiadającej składanym wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokonanie zmiany możliwe jest po akceptacji przez Zamawiającego, przy czym do zmiany Podwykonawców stosuje się odpowiednio zapisy § 6 umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.01.2021, godzina: 09:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Budowa odcinków bocznych sieci wodociągowej i kanalizacyjnej (4)
- Modernizacja oświetlenia ulicznego
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (dalej: decyzji ZRID) rozbudowy dróg gminnych (3 części) - powtórzenie
- Modernizacja pasa drogowego ulic (3 części)
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 5 M. 3 ZNAJDUJACEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie.
- Wykonanie robót budowlanych na terenie Ośrodka Reprezentacyjnego MON
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.