Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Ogłoszenie nr 773924-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Szamotuły na okres styczeń 2021 - 31.12.2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 612 921 829,
faks: 612 921 857
e-mail: sekretariat@zgkszamotuly.pl ,
www: www.zgkszamotuly.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zgkszamotuly.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zgkszamotuly.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: PN/8/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) transport ze stacji przeładunkowej Zamawiającego w m. Piotrkówko
i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) odebranych wcześniej przez Zamawiającego z terenu nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Szamotuły - CZĘŚĆ I,
2) transport ze stacji przeładunkowej Zamawiającego w m. Piotrkówko
i zagospodarowanie opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07), opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) odebranych wcześniej przez Zamawiającego z pojemników typu „dzwon” z terenu nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Szamotuły - CZĘŚĆ II,
3) transport ze stacji przeładunkowej Zamawiającego w m. Piotrkówko
i zagospodarowanie opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07), opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) odebranych wcześniej przez Zamawiającego z terenu nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Szamotuły w workach - CZĘŚĆ II,
4) rozstawienie kontenerów w ilości 4 szt. na potrzeby obsługi odbioru odpadów
w lokalizacji – stacja przeładunkowa w m. Piotrkówko - CZĘŚĆ II.
5) transport ze stacji przeładunkowej Zamawiającego w m. Piotrkówko
i zagospodarowanie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (20 02 01) odebranych wcześniej przez Zamawiającego z terenu nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Szamotuły – CZĘŚĆ III,
Szczegóły w opisie przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 90.51.20.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Wykonawca zobowiązany jest posiadać na I , II i III.
1. Posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 797 z zm.)
2. Posiadania aktualnego zezwolenia na zagospodarowanie wszystkich zbieranych odpadów komunalnych, wymienionych w tab. nr 1, zgodnie ustawą z dnia 14 grudnia 2012r.o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 797 z zm.).
3. Status instalacji komunalnej zgodnie z art. 35 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) wpisanej na listę, udostępnioną w Biuletynie Informacji Publicznej przez marszałka województwa funkcjonujących instalacji o których mowa w art. 35 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.),
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: CZĘŚĆ I
a) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) oraz zagospodarowaniu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o masie co najmniej 1000 Mg – łącznie w danym roku;
CZĘŚĆ II
a) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie odpadów komunalnych i zagospodarowaniu odpadów o następujących frakcjach: opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02, o masie co najmniej 100 Mg – łącznie w danym roku;
b) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie odpadów komunalnych i zagospodarowaniu odpadów o następujących frakcjach: opakowania ze szkła 15 01 07 o masie co najmniej 100 Mg – łącznie w danym roku;
c) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie odpadów komunalnych i zagospodarowaniu odpadów o następujących frakcjach: opakowania z papieru i tektury 15 01 01 o masie co najmniej 100 Mg – łącznie w danym roku;
CZĘŚĆ III
a) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie odpadów komunalnych i zagospodarowaniu odpadów ulegających biodegradacji (o kodzie 20 02 01) o masie co najmniej 100 Mg – łącznie w danym roku;
Dla części I, II, III
a) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę dysponowania minimum 1 pojazdem ze skrzyniami samowyładowczymi o ładowności minimum 20 Mg dla każdej części zamówienia.
Wszystkie pojazdy używane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi normy emisji spalin nie niższą niż EURO 4, zgodnie z Dyrektywą 98/969/EC (i 200/80/EC),
Pojazdy powinny spełniać standardy techniczne, określone w przepisach szczególnych z uwzględnieniem zabezpieczenia przed wydostaniem się odpadów oraz wydzielaniem zapachów.
Wykonawca zobowiązany jest dysponować także minimum 2 pojazdami ze skrzyniami samowyładowczymi o ładowności minimum 20 Mg, pod warunkiem braku mieszania i transportowania przez Wykonawcę jednym transportem różnych frakcji odpadów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Posiadania aktualnego zezwolenia na zagospodarowanie wszystkich zbieranych odpadów komunalnych, wymienionych w tab. nr 1, zgodnie ustawą z dnia 14 grudnia 2012r.o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 797 z zm.).
3. Status instalacji komunalnej zgodnie z art. 35 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) wpisanej na listę, udostępnioną w Biuletynie Informacji Publicznej przez marszałka województwa funkcjonujących instalacji o których mowa w art. 35 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.),
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę dysponowania minimum 1 pojazdem ze skrzyniami samowyładowczymi o ładowności minimum 20 Mg dla każdej części zamówienia.
Wszystkie pojazdy używane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi normy emisji spalin nie niższą niż EURO 4, zgodnie z Dyrektywą 98/969/EC (i 200/80/EC),
Pojazdy powinny spełniać standardy techniczne, określone w przepisach szczególnych z uwzględnieniem zabezpieczenia przed wydostaniem się odpadów oraz wydzielaniem zapachów.
Wykonawca zobowiązany jest dysponować także minimum 2 pojazdami ze skrzyniami samowyładowczymi o ładowności minimum 20 Mg, pod warunkiem braku mieszania i transportowania przez Wykonawcę jednym transportem różnych frakcji odpadów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
2. Posiadania aktualnego zezwolenia na zagospodarowanie wszystkich zbieranych odpadów komunalnych, wymienionych w tab. nr 1, zgodnie ustawą z dnia 14 grudnia 2012r.o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 797 z zm.).
3. Status instalacji komunalnej zgodnie z art. 35 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) wpisanej na listę, udostępnioną w Biuletynie Informacji Publicznej przez marszałka województwa funkcjonujących instalacji o których mowa w art. 35 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.),
a) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę dysponowania minimum 1 pojazdem ze skrzyniami samowyładowczymi o ładowności minimum 20 Mg dla każdej części zamówienia.
Wszystkie pojazdy używane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi normy emisji spalin nie niższą niż EURO 4, zgodnie z Dyrektywą 98/969/EC (i 200/80/EC),
Pojazdy powinny spełniać standardy techniczne, określone w przepisach szczególnych z uwzględnieniem zabezpieczenia przed wydostaniem się odpadów oraz wydzielaniem zapachów.
Wykonawca zobowiązany jest dysponować także minimum 2 pojazdami ze skrzyniami samowyładowczymi o ładowności minimum 20 Mg, pod warunkiem braku mieszania i transportowania przez Wykonawcę jednym transportem różnych frakcji odpadów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy wyłącznie w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na warunkach określonych poniżej:
1) zmiana zakresu usług, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie i niniejszej umowy,
2) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawnych – w celu dostosowania umowy;
3) zmiana wynagrodzenia brutto – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy niezmienności ceny netto,
4) zmiany w obowiązujących przepisach, w tym przepisach prawa miejscowego, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
5) zmiana danych osobowych i teleadresowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) transport ze stacji przeładunkowej Zamawiającego w m. Piotrkówko
i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) odebranych wcześniej przez Zamawiającego z terenu nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Szamotuły
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: transport i zagospodarowanie odpadów selektywnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) transport ze stacji przeładunkowej Zamawiającego w m. Piotrkówko
i zagospodarowanie opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07), opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) odebranych wcześniej przez Zamawiającego z pojemników typu „dzwon” z terenu nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Szamotuły - CZĘŚĆ II,
3) transport ze stacji przeładunkowej Zamawiającego w m. Piotrkówko
i zagospodarowanie opakowań z papieru i tektury (15 01 01), opakowań ze szkła (15 01 07), opakowań z tworzyw sztucznych (15 01 02) odebranych wcześniej przez Zamawiającego z terenu nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Szamotuły w workach - CZĘŚĆ II,
4) rozstawienie kontenerów w ilości 4 szt. na potrzeby obsługi odbioru odpadów
w lokalizacji – stacja przeładunkowa w m. Piotrkówko - CZĘŚĆ II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
transport ze stacji przeładunkowej Zamawiającego w m. Piotrkówko
i zagospodarowanie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (20 02 01) odebranych wcześniej przez Zamawiającego z terenu nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Szamotuły
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
- Profilowanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szamotuły
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1860P Brodziszewo - Pamiątkowo na odcinku około 990 mb.
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
- Odbiór odpadów z terenów komunalnych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady"
- Remont dachu Domu Parafialnego w Łubiu przy ul. 1 Maja 35
- Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych z posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin
- Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.