eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › "Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2021 roku".

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 773613-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu:

"Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2021 roku".

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Informacje dodatkowe: Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:
1). W kwestiach merytorycznych:
- Maciej Kasperczyk Kierownik Referatu ds. Dróg i Gospodarki Komunalnej,
- Anna Satora Podinspektor w Wydziale Dróg, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
- Mateusz Jamiłowski Inspektor w Wydziale Dróg, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
2). W kwestiach formalnych:
- Gabriela Bury Inspektor w Biurze ds. Zamówień Publicznych.
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu, krajowy numer identyfikacyjny 27625798900000, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 326 271 311,
faks: 326 249 290
e-mail: urzad@libiaz.pl,
www: www.libiaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.libiaz.pl (zakładka: Strefa Miejska, Urząd Miejski, Zamówienia Publiczne)

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.libiaz.pl (zakładka: Strefa Miejska, Urząd Miejski, Zamówienia Publiczne)

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: przesyłka kurierska, osobiście, pocztą

Adres: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, dziennik podawczy (pokój nr 1, parter).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2021 roku".

Numer referencyjny: ZP.271.21.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2021 roku”.
2. Zamówienie podzielono na III części:
1) Część I – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2021 roku – tereny miasta (Sektor 1).
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bieżącego utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanej na terenie miasta Libiąża, m.in. poprzez:
- koszenie trawników,
- nasadzenia,
- pielęgnacja roślin jednorocznych, bylin, róż,
- pielęgnacja drzew i krzewów,
- grabienie liści,
- wycinka drzew.
2) Część II – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2021 roku – tereny miasta (Sektor 2).
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bieżącego utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanej na terenie miasta Libiąża, m.in. poprzez:
- koszenie trawników,
- nasadzenia,
- pielęgnacja roślin jednorocznych, bylin, róż,
- pielęgnacja drzew i krzewów,
- grabienie liści,
- wycinka drzew.
3) Część III – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2021 roku – tereny miasta i sołectw (Sektor 3).
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bieżącego utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanej na terenie miasta Libiąża oraz sołectwa Żarki i sołectwa Gromiec,
m.in. poprzez:
- koszenie trawników,
- nasadzenia,
- pielęgnacja roślin jednorocznych, bylin, róż,
- pielęgnacja drzew i krzewów,
- grabienie liści,
- wycinka drzew.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie/zwiększenie) ilości w zakresie poszczególnych pozycji ujętych w zakresach prac (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie dla Części I, Części II oraz Części III i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w „Formularzu cenowym”.
4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy, aby czynności polegające na faktycznym wykonaniu usługi bieżącego utrzymania terenów zieleni (m.in. prace polegające na: koszeniu, plewieniu, pielęgnacji drzew i krzewów, wycinki drzew i krzewów, podlewaniu, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej), były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wymóg nie dotyczy osoby nadzorującej wykonanie prac.
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały opisane w załącznikach nr 10.1 (dla Cz. I), nr 10.2 (dla Cz. II) i nr 10.3 (dla Cz. III) do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 77.31.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 14.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin rozpoczęcia przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy.
2. Termin zakończenia przedmiotu zamówienia: do dnia 14.12.2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla Części I, Części II oraz Części III:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej:
- w przypadku składania oferty na Część I – jedno zamówienie obejmujące świadczenie usług bieżącego utrzymania terenów zieleni na obszarze o powierzchni nie mniejszej niż 30 000 m2,
- w przypadku składania oferty na Część II – jedno zamówienie obejmujące świadczenie usług bieżącego utrzymania terenów zieleni na obszarze o powierzchni nie mniejszej niż 27 000 m2,
- w przypadku składania oferty na Część III – jedno zamówienie obejmujące świadczenie usług bieżącego utrzymania terenów zieleni na obszarze o powierzchni nie mniejszej niż 12 000 m2.
W sytuacji, gdy Wykonawca przedkłada ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać obszar powierzchni należytego wykonanie usługi dla każdej części oddzielnie.

b) Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował:
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe ogrodnicze lub z zakresu architektury krajobrazu, która będzie odpowiedzialna za nadzór podczas świadczenia usługi i kontrolę jakości wykonywanych prac.
W sytuacji, gdy Wykonawca przedkłada ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby dla więcej niż jednej części zamówienia, w zakresie wymagania dysponowania przez Wykonawcę osobą zdolną do wykonywania zamówienia.

- co najmniej trzema osobami do realizacji zamówienia.
W sytuacji, gdy Wykonawca przedkłada ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać dysponowanie w/w osobami osobno dla każdej części zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji osób wykazanych w tiret pierwszym i tiret drugim.

c) Wykonawca musi wykazać posiadanie w ramach każdej części zamówienia z osobna następującego sprzętu:
dla Części I:
- kosa spalinowa – min. 2 szt.,
- kosiarka spalinowa prowadzona z koszem zbierającym – min. 2 szt.,
- nożyce spalinowe do żywopłotu – min. 1 szt.,
- piła spalinowa – min. 1 szt.,
- samochód o ładowności do 3,5 tony przystosowany do zbierania odpadów pochodzących z pielęgnacji zieleni – min. 1 szt.

Zamawiający nie dopuszcza używania do koszenia ciężkiego sprzętu o wadze powyżej 1 tony.



dla Części II:
- kosa spalinowa – min. 2 szt.,
- kosiarka spalinowa prowadzona z koszem zbierającym – min. 2 szt.,
- nożyce spalinowe do żywopłotu – min. 1 szt.,
- piła spalinowa – min. 1 szt.,
- samochód o ładowności do 3,5 tony przystosowany do zbierania odpadów pochodzących z pielęgnacji zieleni – min. 1 szt.
Zamawiający nie dopuszcza używania do koszenia ciężkiego sprzętu o wadze powyżej 1 tony.


dla Części III:
- kosa spalinowa – min. 2 szt.,
- kosiarka spalinowa prowadzona z koszem zbierającym – min. 2 szt.,
- nożyce spalinowe do żywopłotu – min. 1 szt.,
- piła spalinowa – min. 1 szt.,
- samochód o ładowności do 3,5 tony przystosowany do zbierania odpadów pochodzących z pielęgnacji zieleni – min. 1 szt.
Zamawiający nie dopuszcza używania do koszenia ciężkiego sprzętu o wadze powyżej 1 tony.

W sytuacji, gdy Wykonawca przedkłada ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać, iż posiada sprzęt techniczny oddzielnie dla każdej części zamówienia.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga:
a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.

c) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony „Formularz oferta” sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wypełniony „Formularz cenowy” sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.1 do SIWZ.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) i 2) SIWZ, (Załącznik nr 2 do SIWZ i Załącznik nr 3 do SIWZ).
4) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (Załącznik nr 4 do SIWZ).
6) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 9.1, nr 9.2, nr 9.3 do SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 07:45

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Część I – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2021 roku – tereny miasta (Sektor 1).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bieżącego utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanej na terenie miasta Libiąża, m.in. poprzez:
- koszenie trawników,
- nasadzenia,
- pielęgnacja roślin jednorocznych, bylin, róż,
- pielęgnacja drzew i krzewów,
- grabienie liści,
- wycinka drzew.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części został opisany w załączniku nr 10.1 (dla Cz. I) do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 14.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Część II – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2021 roku – tereny miasta (Sektor 2).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bieżącego utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanej na terenie miasta Libiąża, m.in. poprzez:
- koszenie trawników,
- nasadzenia,
- pielęgnacja roślin jednorocznych, bylin, róż,
- pielęgnacja drzew i krzewów,
- grabienie liści,
- wycinka drzew.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części został opisany w załączniku nr 10.2 (dla Cz. II) do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 14.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Część III – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2021 roku – tereny miasta i sołectw (Sektor 3).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bieżącego utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanej na terenie miasta Libiąża oraz sołectwa Żarki i sołectwa Gromiec,
m.in. poprzez:
- koszenie trawników,
- nasadzenia,
- pielęgnacja roślin jednorocznych, bylin, róż,
- pielęgnacja drzew i krzewów,
- grabienie liści,
- wycinka drzew.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części został opisany w załączniku nr 10.3 (dla Cz. III) do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 14.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.