eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › "Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: "AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu" - DYDAKTYKA"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29



Ogłoszenie nr 772750-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy:

"Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: "AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu" - DYDAKTYKA"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK- Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, krajowy numer identyfikacyjny 19724400000000, ul. Powstańców 1863 R., 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 468 375 772
faks: 468 375 712
e-mail: soswlowicz@pro.onet.pl
www: https://soswlowicz.szkolnastrona.pl/bip/index.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - jednostka organizacyjna JST, szkoła
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://soswlowicz.szkolnastrona.pl/bip/index.php

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Wymagane jest przesyłanie / dostarczenie ofert w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.

Adres: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Jana Brzechwy w Łowiczu, ul. Powstańców 1863 r. 12 h, 99-400 Łowicz,

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: "AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu" - DYDAKTYKA"

Numer referencyjny: SOS-W.26.33.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ.
W ramach w/w zadań Zamawiający wskazuje na realizację zadania nr 1 - dostawa pomocy dydaktycznych, dla którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ i obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych, gier, kloców, pomocy terapeutycznych, gimnastycznych, bieżni dla dzieci, materacy i innych pomocy edukacyjnych i terapeutycznych itp. w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.

Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.

Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany będzie - zgodnie z § 9 ust. 6 SIWZ dla WSZYSTKICH oferowanych przedmiotów, wyposażenia - dostarczyć opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie WSZYSTKICH parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie, nazwie modelu / numeru katalogowego. Każdy opis musi być oznaczony numerem części, zadania/pozycji, której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wszystkich wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych przez Zmawiającego.

Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki:
a) dostarczone pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane dla danego produktu,
c) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w załącznikach dla poszczególnych części zamówienia,

Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta - w razie powzięcia uzasadnionych wątpliwości.

Oznaczenie wg CPV:
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 37524100-8 Gry edukacyjne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny, 37421000-5 Maty gimnastyczne, 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny, 37441000-2 Bieżnie mechaniczne

UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.
Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.


II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00

Dodatkowe kody CPV:
37.44.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 45

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o
10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:
2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 2 pkt 2.1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
3.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3.2. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 3.1. podpkt 3.1.1., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 pkt 3.2. stosuje się.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP, natomiast spełnienie warunków wskazanych w SIWZ i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w § 8 Wykonawcy wykazują łącznie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
opisy, fotografie, rysunki, wzory, modele, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z ofertą Wykonawca składa:
1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 – w zakresie danej części zamówienia,
1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2,
1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3,
1.4. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Skrócenie terminu wykonania zamówienia:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy, w tym zmianę terminu realizacji umowy, w następujących przypadkach:
1.1. w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
1.2. w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia,
1.3. zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczenia,
1.4. zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp.
1.5. uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.),
1.6. zmiany stanu prawnego, zmiany stawki podatku VAT,
1.7. braku możliwości kontynuacji dostawy z winy Zamawiającego,
1.8. rezygnacji przez Zamawiającego z części dostawy,
1.9. konieczności zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy,
1.10. możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminów i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia,
1.11. gdy wystąpi konieczność wykonania dodatkowych robót, w celu instalacji, montażu przedmiotu umowy,
1.12. w przypadku wystąpienia awarii, siły wyższej np. klęski żywiołowe, konflikt zbrojny, zdarzenia związane z działaniem sił natury, ogłoszenia stanu epidemicznego, pandemii itp.
1.13. zmiany wymiarów, lokalizacji, kolorystyki, miejsca dostawy, uruchomienia,
1.14. wycofania podzespołów, modelu sprzętu / urządzenia z produkcji,
1.15. obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwacje, inne,
1.16. po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta,
1.17. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zamówienia, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,
1.18. Zamawiający dopuszcza zmianę Wykonawcy, któremu udzielił zamówienia. Wykonawcę dotychczasowego może zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
1.19. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy Pzp,
1.20. Wydłużenia terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego.
2. Warunki dokonania zmian:
2.1. zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie (w formie aneksu), pod rygorem nieważności,
2.2. strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy:
2.2.1. opisze zaistniałe okoliczności,
2.2.2. uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności,
2.2.3. obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
2.2.4. opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy.
2.3. wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę w związku z tzw. Tarczą antykryzysową 4.0, w tym w szczególności w kwestii potrącania kar umownych. Tarcza 4.0 zawiera uregulowania m.in. w związku z zakazem potrącania kar umownych zastrzeżonych na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z wynagrodzenia wykonawcy lub z innych jego wierzytelności a także zakaz zaspokojenia tych kar z zabezpieczenia należytego wykonania umowy - w okresie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, o ile zdarzenie, w związku z którym zastrzeżono tę karę, nastąpiło w okresie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.01.2021, godzina: 15:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Jana Brzechwy w Łowiczu, tel.: tel./fax: (46) 837-57-12, e-mail: sekretariatsoswlowicz@gmail.com.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w SOS-W w Łowiczu którą jest Pan / Pani Patrycja Graczyk-Zielińska, z inspektorem można się skontaktować e-mail: patrycja.g@cuwpowiatlowicki.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie w/w zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) nie przysługuje Pani/Panu:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
II.
Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczę części przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
8. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
9. Zamawiający nie przewiduje złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
10. Ewentualne podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Ewentualne użycie w opisie przedmiotu zamówienia określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości przeznaczonych do dostarczenia urządzeń. Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenia, sprzęt, wyposażenie posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w SIWZ. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
11. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ będą dokonywane w PLN.
12. Do przeliczenia wszelkich wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia otwarcia ofert, przy czym średnie kursy dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: „Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ.
Część 1 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych - edukacyjnych i terapeutycznych w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.

Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.

Oznaczenie wg CPV:
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny, 37421000-5 Maty gimnastyczne, 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Skrócenie terminu wykonania zamówienia:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: 2
Nazwa: „Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ.
Część 2 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych - edukacyjnych i terapeutycznych w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.

Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.

Oznaczenie wg CPV:
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny, 37421000-5 Maty gimnastyczne, 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Skrócenie terminu wykonania zamówienia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: 3
Nazwa: „Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ.
Część 3 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych - edukacyjnych i terapeutycznych tj. bieżni dla dzieci, w ilości wskazanej przez Zamawiającego.

Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.

Oznaczenie wg CPV: 37441000-2 Bieżnie mechaniczne


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37441000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Skrócenie terminu wykonania zamówienia:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: 4
Nazwa: „Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ.
Część 4 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych, gier, kloców, pomocy terapeutycznych i innych pomocy edukacyjnych i terapeutycznych itp. w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.

Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.

Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Skrócenie terminu wykonania zamówienia:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: 5
Nazwa: „Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ.
Część 5 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych, gier, kloców, pomocy terapeutycznych i innych pomocy edukacyjnych i terapeutycznych itp. w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.

Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.

Oznaczenie wg CPV:
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny, 37421000-5 Maty gimnastyczne


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Skrócenie terminu wykonania zamówienia:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: 6
Nazwa: „Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 6

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ.
Część 6 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych, gier, pomocy terapeutycznych i innych pomocy edukacyjnych i terapeutycznych itp. w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.

Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.

Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Skrócenie terminu wykonania zamówienia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.

Część nr: 7
Nazwa: „Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 7

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ.
Część 7 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych - terapeutycznych i innych pomocy edukacyjnych i terapeutycznych itp. w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.

Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.

Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Skrócenie terminu wykonania zamówienia:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: 8
Nazwa: „Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część nr 8

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ.
Część 8 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych - terapeutycznych w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.

Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.

Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Skrócenie terminu wykonania zamówienia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: 9
Nazwa: „Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 9

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ.
Część 9 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych - terapeutycznych - dostawa maty kodującej, w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.

Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.

Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Skrócenie terminu wykonania zamówienia:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.
Część nr: 10
Nazwa: „Doposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu” – DYDAKTYKA” - Część 10

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania pn.: Zadanie nr 1 - Dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami. Typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „AKTYWNY PRZEDSZKOLAK - Rozszerzenie Oferty Edukacyjnej w Przedszkolu Specjalnym SOS-W im. Jana Brzechwy w Łowiczu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w odrębnych – dziesięciu - załącznikach od nr 6.1. do nr 6.10. do SIWZ.
Część 10 obejmuje dostawę m.in.: pomocy dydaktycznych – terapeutycznych, gier, klocków, puzzli w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.

Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe.

Oznaczenie wg CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Skrócenie terminu wykonania zamówienia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 10 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego – dla danej części zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.