Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Ogłoszenie nr 772622-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Margoninie współfinansowana przez PFRON w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III" w obszarze D - likwidacja barier transportowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 672 846 068
faks: (067) 284 72 73
e-mail: sekretariat@margonin.pl, przetargi@margonin.pl
www: www.bip.margonin.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.margonin.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.margonin.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Urząd Miasta i Gminy w Margoninie, ul. Kościuszki 13 64-830 Margonin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL): www.bip.margonin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.271.31.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Margoninie współfinansowana przez PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D – likwidacja barier transportowych o następujących parametrach:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę samochodu
1) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2020., nie rejestrowany, nie używany, nie powystawowy, przystosowany do przewozu 9 osób (8+1), w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim (osoba pozostaje na wózku inwalidzkim w trakcie jazdy),
2) homologacja auta podstawowego i skompletowanego (jeżeli dotyczy)
3) dopuszczalna masa całkowita do 3,5 Mg
4) silnik o zapłonie samoczynnym o mocy nie mniejszej niż 125 KM z turbodoładowaniem,
5) pojemność silnika nie mniej niż 1900 cm3
6) rodzaj paliwa - ON,
7) skrzynia biegów - manualna
8) wspomaganie układu kierowniczego,
9) regulacja kolumny kierowniczej,
10) poduszka powietrzna przednia kierowcy i pasażera,
11) poduszki boczne kierowca i pasażerowie,
12) wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa,
13) lusterka boczne elektrycznie ustawiane i podgrzewane elektrycznie sterowane szyby - przód,
14) lampy ksenonowe lub na diodach LED
15) radioodtwarzacz cyfrowy z nagłośnieniem pojazdu,
16) obrotomierz,
17) oświetlenie w podsufitce,
18) oświetlenie przedziału pasażerskiego,
19) hak holowniczy
20) przednie światła p/mgielne,
21) centralny zamek sterowany pilotem, auto-alarm,
22) dodatkowe ogrzewanie tyłu pojazdu(dogrzewacz)
23) regulacja wysokości fotela kierowcy co najmniej w 3 płaszczyznach,
24) przesuwane prawe drzwi boczne,
25) drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone
26) pełne przeszklenie samochodu.
27) w oknach przedziału pasażerskiego szyby przyciemniane
28) klimatyzacja ze sterowaniem przód i tył pojazdu
29) czujniki parkowania - minimum z tyłu
30) pełnowymiarowe koło zapasowe,
31) lakier srebrny, czerwony, grantowy, biała perła
32) hamulce tarczowe przód i tył,
33) dywaniki gumowe przód,
34) komplet kół zimowych (opony i felgi),
35) stanowisko do mocowania wózka inwalidzkiego wraz z kompletem pasów do mocowania wózka inwalidzkiego oraz osoby podróżującej na wózku.
36) fotele w przestrzeni pasażerskiej z możliwością szybkiego demontażu
37) najazdy szynowe aluminiowe rozsuwane do wprowadzenia wózka inwalidzkiego do pojazdu,
38) podsufitka tapicerowana;
39) tapicerka foteli w pojeździe materiałowa w ciemnym kolorze
40) podłoga antypoślizgowa, łatwo zmywalna, na całej długości pojazdu,
41) oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych.
42) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS lub równoważny),
43) system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania (ASR lub równoważny)
44) system stabilizacji tory jazdy (ESP lub równoważny,)
45) system wspomagania hamowania ( BAS lub równoważny)
46) system podziału siły hamowania ( EBD lub równoważny)
47) system ułatwiający ruszanie pod górę (HSA lub równoważny)
48) tempomat
49) wyposażenie dodatkowe: dedykowany podnośnik samochodowy, klucz do kół, gaśnica, trójką ostrzegawczy, apteczka pierwszej pomocy.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
1) pełna gwarancja mechaniczna bez względu na ilość przejechanych kilometrów - minimum 24 miesiące,
2) gwarancja na perforację blach - minimum 10 lat,
3) gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 36 miesięcy,
4) assistance - minimum 12 miesięcy,
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Urzędu Miasta i Gminy w Margoninie, ul. Kościuszki 13 64-830 Margonin
Łącznie z przedmiotem zamówienia Wykonawca wyda Zamawiającemu wszystkie wymagane prawem dokumenty konieczne do zarejestrowania i prawidłowej eksploatacji pojazdu.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu i wyposażenia o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że sprzęt i urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej.
Termin płatności za dostawę przedmiotu zamówienia minimum 14 dni.
II.5) Główny kod CPV: 34.11.40.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 60
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub dostawyi, których wskazane zdolności dotyczą
3) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. VII.3. ppkt. 1 w odniesieniu do podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
okres gwarancji: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI MARGONIN
więcej: przetargi MARGONIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ssąco-płuczącego do ciśnieniowego czyszczenia i udrażniania sieci wodno-kanalizacyjnej
- Zakup średniego samochodu strażackiego dla OSP Wierzbno
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - IV postępowanie.
- Dostawa nowego samochodu z zabudową specjalistyczną przeznaczonego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku.
- Zakup jednego pojazdu specjalistycznego terenowego służącego do działań kontrolnych
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.