Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Ogłoszenie nr 772512-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Dostawa emulsji asfaltowej oraz mieszanki mineralno-bitumicznej "na gorąco" do remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce na 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
telefon: 029 7694920,
faks: 29 7694928
e-mail: zdpo-ka@wp.pl,
www: www.zdp.ostroleka.pl
nie dotyczy
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zdp.ostroleka.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.zdp.ostroleka.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r- Prawo pocztowe ( Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce, ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka , pokój nr 102 (SEKRETARIAT)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DT.252.I.27.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa emulsji asfaltowej oraz mieszanki mineralno-asfaltowej „na gorąco” do remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej w 2021 r. z podziałem na dwie części:
Część I - Emulsja asfaltowa (K1-65) - 39 ton
Część II - Mieszanka mineralno-asfaltowa do stosowania „na gorąco” AC8S lub AC11S - 248 ton
2. Podane w pkt. 1 ilości materiałów stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie
zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które Wykonawcy mogą składać oferty.
4. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych, np. odszkodowania. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej w pkt 1 ilości łącznej materiałów (dotyczy każdej części).
5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV:
44.11.36.00- 1- Bitum i asfalt
OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Część Nr I zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej przeznaczonej do remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej oraz transport do siedziby Obwodów Drogowo – Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00
- Nazwa i kody CPV
44113600-1 bitum i asfalt
2.Wymagania techniczne: kationowa emulsja asfaltowa niemodyfikowana
szybkorozpadowa klasy K1-65;
- emulsja winna odpowiadać warunkom technicznym określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A-99 dla emulsji K-1 65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję lub normie europejskiej PN-EN 13808: 2013- 10E Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych;
- emulsja winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę
3. Ilość i termin realizacji
- maksymalnie 39 ton
- sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, maksymalny termin dostawy do 3 dni od zgłoszenia telefonicznego , faksem lub e- mailem zapotrzebowania, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2021 r.
- jednorazowa dostawa w ilości nie większej niż od 400 kg do 600 kg .
4. Cena jednostki obmiarowej
-Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony emulsji.
-Cena dostawy 1 tony emulsji obejmuje: wyprodukowanie emulsji oraz transport do siedziby Obwodów Drogowo – Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu wraz z przepompowaniem emulsji ze środka transportu do skrapiarek.
5. Gwarancja jakości
a) Wykonawca, którego oferta zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego,
dostarczy na każde wezwanie Zamawiającego krajową deklarację zgodności na podstawie ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.)
b) W przypadku, gdy emulsja asfaltowa nie będzie spełniała wymagań zawartych w SIWZ oraz umowie, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 3 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego, wymienić emulsje nieodpowiadającą wymaganiom i dostarczyć do siedziby Zamawiającego emulsje o właściwej jakości.
Część Nr II zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S lub AC11S do stosowania na gorąco przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej. Wytwórnia mas bitumicznych zlokalizowana powinna być w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Obwodów Drogowo – Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7: 00 do 14:00.
- Nazwa i kody CPV
44113600-1 bitum i asfalt
2. Wymagania techniczne i jakościowe:
-mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista wytwarzana i wbudowywana na
gorąco.
-mieszanka winna odpowiadać wymogom określonym w obowiązującej normie
PN-EN 13108- 1:2016-7
3. Ilość i termin realizacji
- maksymalna ilość 248 ton
- sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, maksymalny termin dostawy do 3 dni od zgłoszenia telefonicznego , faksem lub e- mailem zapotrzebowania, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2021 r.
- jednorazowa dostawa w ilości nie większej niż 800 kg.
4. Cena jednostki obmiarowej
Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony mieszanki na gorąco.
Cena dostawy 1 tony mieszanki obejmuje:
- wyprodukowanie oraz dostawa mieszanki .
5. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
6. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 44.11.36.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: n ie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa:
w rozdziale VII ust. 2 pkt. 1 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub
miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularza ofertowego zgodnie z treścią załącznika nr 1
2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z
postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią załącznika nr 3 i 3.1
3) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy)
4) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
nie dotyczy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców: nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin dostawy od zgłoszenia: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczba etapów): nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania: nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu: nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Tak
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w formie pisemnego aneksu i określa następujące warunki takich zmian :
1) zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego dotyczące określonych w umowie nazw, adresów; Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach,
2) zmiany osób reprezentujących strony; Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach,
3) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, np. ustawowego zwiększenia bądź zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT czy podatku akcyzowego jeszcze nie wykonano.
4) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy,
5) zmiany podwykonawców, którzy zostali wskazani w ofercie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Powody: nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAZULA INFORMACYJNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce z siedzibą przy ul. Lokalnej 2, 07-410 Ostrołęka (nr tel. (29) 760 -26 - 53) , adres e-mail: zdpo-ka@wp.pl;
• dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych, z którymi mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: zdpo-ka@wp.pl ;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa emulsji asfaltowej oraz mieszanki mineralno-asfaltowej do stosowania na gorąco dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce na 2021 r.”
znak DT.252.I.27.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Administrator informuje, iż ograniczenia w przetwarzaniu danych osobowych oraz w prawie dostępu do danych osobowych mogą wynikać z art. 8 ust. 2 i 4 oraz art. 97 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Dostawa emulsji asfaltowej przeznaczonej do remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej oraz transport do siedziby Obwodów Drogowo – Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej przeznaczonej do remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej oraz transport do siedziby Obwodów Drogowo – Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00
- Nazwa i kody CPV
44113600-1 bitum i asfalt
2.Wymagania techniczne: kationowa emulsja asfaltowa niemodyfikowana
szybkorozpadowa klasy K1-65;
- emulsja winna odpowiadać warunkom technicznym określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A-99 dla emulsji K-1 65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję lub normie europejskiej PN-EN 13808: 2013- 10E Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych;
- emulsja winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę
3. Ilość i termin realizacji
- maksymalnie 39 ton
- sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, maksymalny termin dostawy do 3 dni od zgłoszenia telefonicznego , faksem lub e- mailem zapotrzebowania, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2021 r.
- jednorazowa dostawa w ilości nie większej niż od 400 kg do 600 kg .
4. Cena jednostki obmiarowej
-Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony emulsji.
-Cena dostawy 1 tony emulsji obejmuje: wyprodukowanie emulsji oraz transport do siedziby Obwodów Drogowo – Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu wraz z przepompowaniem emulsji ze środka transportu do skrapiarek.
5. Gwarancja jakości
a) Wykonawca, którego oferta zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego,
dostarczy na każde wezwanie Zamawiającego krajową deklarację zgodności na podstawie ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.)
b) W przypadku, gdy emulsja asfaltowa nie będzie spełniała wymagań zawartych w SIWZ oraz umowie, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 3 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego, wymienić emulsje nieodpowiadającą wymaganiom i dostarczyć do siedziby Zamawiającego emulsje o właściwej jakości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113600-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy od zgłoszenia: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
nie dotyczy
Nazwa: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S lub AC11S do stosowania na gorąco przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej. Wytwórnia mas bitumicznych zlokalizowana powinna być w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Obwodów Drogowo – Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S lub AC11S do stosowania na gorąco przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej. Wytwórnia mas bitumicznych zlokalizowana powinna być w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Obwodów Drogowo – Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7: 00 do 14:00.
- Nazwa i kody CPV
44113600-1 bitum i asfalt
2. Wymagania techniczne i jakościowe:
-mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista wytwarzana i wbudowywana na
gorąco.
-mieszanka winna odpowiadać wymogom określonym w obowiązującej normie
PN-EN 13108- 1:2016-7
3. Ilość i termin realizacji
- maksymalna ilość 248 ton
- sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, maksymalny termin dostawy do 3 dni od zgłoszenia telefonicznego , faksem lub e- mailem zapotrzebowania, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2021 r.
- jednorazowa dostawa w ilości nie większej niż 800 kg.
4. Cena jednostki obmiarowej
Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony mieszanki na gorąco.
Cena dostawy 1 tony mieszanki obejmuje:
- wyprodukowanie i dostawa mieszanki.
5. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
6. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113600-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin dostawy od zgłoszenia: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Połączenie ulicy Natury z ulicą Gołasia poprzez przebudowę skrzyżowania ulicy Podróżników - Natury - Architektów wraz z przebudową odcinka ulicy Natury ze skrzyżowaniem z ulicą Skośną
- Dostawa i wymiana złoża filtracyjnego biofiltra oczyszczającego powietrze z kompostowni zlokalizowanej na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Opadów Komunalnych w Ostrołęce przy ul. Komunalnej 8
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrołęce
- Dostawa lodów, ryb, warzyw i owoców mrożonych
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Odtworzenie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej na drogach powiatowych Powiatu Ostrołęckiego
więcej: przetargi w Ostrołęce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.