To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-05
Pleszew: Zakup wyprawki edukacyjnej dla uczestników Projektu Nowe perspektywy
Numer ogłoszenia: 7724 - 2013; data zamieszczenia: 05.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 460802 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy, Al. Wojska Polskiego 21, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7420602, faks 062 7420602.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa podległa Ministerstwu Pracy i Polityki Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyprawki edukacyjnej dla uczestników Projektu Nowe perspektywy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyprawki edukacyjnej w ramach realizacji Projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet I, działanie 1.3, poddziałanie 1.3.3. 2) Postępowanie i obejmuje dostawę: 10 książek / ćwiczeń do nauki języka polskiego na poziomie gimnazjum klasy I - III. Wartość tej pozycji ma stanowić 25% wartości oferty. Rok wydania nie wcześniej niż 2010. 10 książek / zbiór zadań do nauki matematyki na poziomie gimnazjum klasy I - III. Wartość tej pozycji ma stanowić 25% wartości oferty. Rok wydania nie wcześniej niż 2010. 20 kompletów przyborów min. (aktówki z rączką A4, długopisy (min. 2 kolory), ołówek, zakreślacz, notatnik w kratkę A4 50 kartkowy, cienkopis). wartość tej pozycji ma stanowić 50% wartości oferty. Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe (zdatne do użytku przez okres co najmniej 12 m-cy od daty dostawy) i pochodzić z bieżącej produkcji, oraz muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostarczone artykuły szkolne muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym staraniem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyprawki edukacyjnej w ramach realizacji Projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet I, działanie 1.3, poddziałanie 1.3.3.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup wyprawki edukacyjnej dla uczestników Projektu Nowe perspektywy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU DS-KOMP Damian Stępień, ul. Mieszka I 2/7, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1626,02
Oferta z najniższą ceną: 1626,02 / Oferta z najwyższą ceną: 1626,02
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa materiałów do sterylizacji (powtórzenie).
- Szkolenia -cz.I szkol. przygot. do egz. na pr. jazdy kat.C wraz z KWP do 12 os. bezrob. zarej w PUP w Pleszew, cz.II szkol. przygot.do egz. na pr.jazdy kat.CE do 2 os. bezrob. zarejes. w PUP Pleszew
- Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego.
- Budowa kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci wodociągowej w ulicy Zygmunta Starego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego w tym głównie sprzętu medycznego jednorazowego użytku (powtórzenie)
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur LUW
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.