eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa jednorazowych pieluchomajtek dla doros³ych i pieluch dla dzieci dla SPWSZ w Szczecinie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-31



Og³oszenie nr 772497-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie:

Dostawa jednorazowych pieluchomajtek dla doros³ych i pieluch dla dzieci dla SPWSZ w Szczecinie

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 29027400000000, Arkoñska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska

telefon: 91 813 9076,
faks: 918 139 079
e-mail: przetargi@spwsz.szczecin.pl,
www: www.spwsz.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.spwsz.szczecin.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.spwsz.szczecin.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Sk³adanie ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://portal.smartpzp.pl/spwsz lub za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobi¶cie lub za po¶redctwem pos³añca

Adres: Kancelaria SPWSZ w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 2, 71-460 Szczecin pok. 311, II piêtro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa jednorazowych pieluchomajtek dla doros³ych i pieluch dla dzieci dla SPWSZ w Szczecinie

Numer referencyjny: EP/220/101/2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê jednorazowych pieluchomajtek dla doros³ych
i pieluch dla dzieci dla SPWSZ w Szczecinie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik 4 do SIWZ, w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ, w wymaganych parametrach granicznych, stanowi±cych Za³±cznik nr 1A do SIWZ oraz w parametrach podlegaj±cych ocenie jako¶ci, stanowi±cych Za³±cznik nr 1B do SIWZ.


II.5) G³ówny kod CPV: 33.77.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesi±cach: 24

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu warunku

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu warunku

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu warunku

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy
przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do
z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych
o¶wiadczeñ i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego
nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez
zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a
oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ
z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 1) dokumenty opisuj±ce oferowane dostawy (strony
katalogowe lub foldery, ulotki informacyjne itp.) – w j. polskim dla oferowanych wyrobów, pozwalaj±ce
na potwierdzenie ich zgodno¶ci z SIWZ w zakresie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w
za³±czniku nr 1A do SIWZ. 2) dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - wpis do Rejestru
Wyrobów Medycznych lub zg³oszenie lub powiadomienie do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z
ustaw± z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych. UWAGA! Je¿eli Zamawiaj±cy bêdzie ju¿ w
posiadaniu dokumentów, o których mowa w pkt 1) z uwagi na to, ¿e dokumenty z³o¿one wraz z ofert±
potwierdza³y równie¿ zgodno¶æ oferowanych wyrobów z SIWZ (a nie jedynie o¶wiadczenia Wykonawcy
co do spe³niania parametrów jako¶ciowych) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego
wystosowane w trybie art. 26 ust. 1 PZP, w zakresie dokumentów o których mowa w pkt 1), mo¿ewskazaæ, ¿e Zamawiaj±cy jest ju¿ w posiadaniu tych dokumentów lub z³o¿yæ te same lub nowe
dokumenty, potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanych wyrobów z wymaganiami Zamawiaj±cego
okre¶lonymi w SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty (sporz±dzonej wed³ug wzoru stanowi±cego
za³±czniki nr 2 i 2A do SIWZ): 1) o¶wiadczenie, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do
SIWZ, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu, 2) o¶wiadczenie,
zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3A do SIWZ, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e
wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, 3) odpowiednie pe³nomocnictwa lub dokumenty
(np. odpisy z rejestru) wykazuj±ce umocowanie osoby podpisuj±cej ofertê do reprezentowania
Wykonawcy (je¿eli dotyczy). 4) wype³nione Wymagane parametry graniczne, wg wzoru stanowi±cego
za³±cznik nr 1A do SIWZ. 5) wype³nione Parametry podlegaj±ce ocenie jako¶ci, wg wzoru stanowi±cego
za³±cznik nr 1B do SIWZ. 6) dokumenty opisuj±ce oferowane dostawy (strony katalogowe lub foldery,
ulotki informacyjne itp.) – w j. polskim dla oferowanych wyrobów, pozwalaj±ce na potwierdzenie ich
zgodno¶ci z SIWZ w zakresie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 1B do SIWZ.
*UWAGA! Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 4), 5) i 6) powy¿ej, sk³adane s± wraz z ofert±,
stanowi±c czê¶æ oferty. W przypadku niez³o¿enia lub z³o¿enia niekompletnego dokumentu, o którym
mowa w pkt 1 ppkt 4 i 5) oferta podlegaæ bêdzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
W przypadku niez³o¿enia lub z³o¿enia niekompletnego dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 6),
wykonawcy nie zostan± przyznane punkty w kryterium oceny ofert, na potrzeby którego dokument jest
sk³adany. 7) próbki (wzory) po 2 sztuki z ka¿dego asortymentu, niepodlegaj±ce zwrotowi. *UWAGA!
Próbki, o których mowa w ppkt 7 nale¿y dostarczyæ do Kancelarii Zamawiaj±cego przy ul. Broniewskiego
2 osobi¶cie lub przez pe³nomocnika lub pos³añca lub przes³aæ przesy³k± pocztow± rejestrowan± lub
kuriersk± na ten adres przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dat± z³o¿enia próbek bêdzie dzieñ i
godzina dorêczenia próbek do siedziby Zamawiaj±cego. Próbki, stanowi± cze¶æ oferty i nie podlegaj±
uzupe³nieniu. Niez³o¿enie próbek, o których mowa w ppkt 7 powy¿ej lub z³o¿enie próbek niekompletnych
skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
parametry jako¶ciowe:30,00
termin dostawy:10,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z paragrafem nr 6 projektu Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIKI

Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Pieluchomajtki dla doros³ych i pieluchy dla dzieci

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 i za³±cznik nr 1A do SIWZ. Zadanie sk³ada siê z 10 pozycji.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33770000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:10,00
parametry jako¶ciowe:30,00
cena:60,00

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.