eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Systematyczne - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy dostawy szwów chirurgicznych- wg zadań 1 - 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29



Ogłoszenie nr 772377-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej:

Systematyczne - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy dostawy szwów chirurgicznych- wg zadań 1 - 24

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 26007645000000, ul. Gimnazjalna, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 413 902 314
faks: 413 902 319
e-mail: szpital@zoz.konskie.pl
www: www.zoz.konskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie http://zoz-konskie.bip.org.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://zoz-konskie.bip.org.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie , adres: http://zoz-konskie.bip.org.pl/ - po otwarciu-formularz cenowy

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: pisemnie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Gimnazjalna 41 b 26-200 Końskie - sekretariat - pisemnie

Adres: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Gimnazjalna 41 b 26-200 Końskie - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczne - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy dostawy szwów chirurgicznych- wg zadań 1 - 24

Numer referencyjny: DSUiZP 252/AD/30/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy ; - Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, nylonowy. -15 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy; -Szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony, nylonowy - 10 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy;. -Szew syntetyczny ,pleciony, poliestrowy, powlekany silikonem lub polibutylatem 3- pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy ; -Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany, okres podtrzymywania tkanek 3-4 tygodnie, okres wchłaniania masy szwu do 70 dni ( powleczenie to mieszanka poliglaktyny 370 i stearynianu wapnia 1:1 lub mieszanka kopolimeru kaprolaktonu , glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego ) - 45 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy;- Szew syntetyczny, polipropylenowy, niewchłanialny, jednowłóknowy, z kontrolowanym rozciąganiem i plastycznym odkształceniem węzła Igła o zwiększonej stabilności w imadle . wykonany ze stopu stal odpornej na odkształcenie 20 - pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy; - Szew syntetyczny monofilamentowy wchłanialny , polimer glikolidu i kaprolaktonu , podtrzymywanie tkanek 21 dni okres wchłaniania 90-120 dni - 3 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy ; -Szew syntetyczny, wchłanialny, wielowłóknowy, powlekany, okres podtrzymywania tkanek ok. 10-14 dni, okres wchłaniania do 42 dni (dwuskładnikowy - kopolimer kwasu glikolowego i mlekowego) – 7 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy;- Szew wchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, okres podtrzymywania tkanek ok. 60-90 dni, okres wchłaniania 180-210 dni - 6 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy; - Szew niewchłanialny , naturalny , jedwabny, pleciony , powlekany - 5 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy; - Materiał hemostatyczny z oksydowaną regenerowaną celulozą pH 3 i udokumentowanym działaniu bakteriobójczym (szczepy oporne MRSA, MRSE,VRE) okres wchłaniania 7-14 dni - 3 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2)
2.11 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy ; -Wosk kostny.- 1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.12 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy; - Siatki wchłanialne na narządy - 2 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.13 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 13 dotyczy;. -Taśma na szyjkę macicy poliester pleciony , syntetyczny niewchłanialny -1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.14 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 14 dotyczy; - Siatki do naprawy przepuklin brzusznych ) - 3 pozycje ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2
2.15 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 15 dotyczy ;-Powlekany szew antybakteryjny, pleciony, wchłanialny - poliglantyna 910, czas wchłaniania od 50 do 70 dni. -10 pozycji -( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2)
2.16 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 16 dotyczy; - Antybakteryjny szew chirurgiczny (poliglekapron 25) monofilamentowy, wchłanialny, podtrzymywanie tkanek 21-28 dni, okres wchłaniania 90-120 dni -5 pozycji -( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.17 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 17 dotyczy;. Antybakteryjny szew chirurgiczny (polidioksanon) monofilantowy, wchłanialny, podtrzymywanie tkanek 90 dni, okres wchłaniania od 180 do 240 dni -2 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.18 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 18 dotyczy; -Taśma wchłanialna z kwasu poliglikolowego do szycia narządów miąższowych (typu Safil Parenchyma Set) -1 pozycja ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2.
2.19 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 19 dotyczy ; - Szew odbarczający typu Ventrofil.- 1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.20 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 20 dotyczy; -Taśmy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu, siatki do naprawy/plastyki dna miednicy mniejszej - 2 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.21 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 21 dotyczy;. Siatka polipropylenowa monofilamenta (przepuklinowa) - 13 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.22 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 22 dotyczy;. Siatka do naprawy przepuklin brzusznych 2 - pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.23 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 23 dotyczy;. Szew jednowłóknowy niewchłaniany, poliamidowy o zmniejszonej hydrofilności pakowany na mokro. Igły o zwiększonej stabilności w imadle, wykonanej ze stopu ze stali odpornej na odkształcenie. - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
2.24 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 24 dotyczy;. – szwy onkologiczne wg pakietów A,B,C,D,E - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )


II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.21


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 800116,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 24

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Nie

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zawiera- Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zawiera- Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SIWZ

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zawiera- Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 3 do SIWZ

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Tak

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
cena:60,00
termin realizacji:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
b) - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku i wprowadzenia ulepszonego wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie.
c) - zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy d) - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron.
e) - w razie zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku od towarów i usług, strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w celu dostosowania jej treści do wprowadzonych zmian tj. cena jednostkowa brutto dostarczonego asortymentu oraz wartość umowy brutto podlega automatycznej waloryzacji, uwzględniającej zmianę wielkości podatku od towarów i usług – VAT. Powyższa zmiana obowiązuje od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT i nie wymaga zachowania formy pisemnej – aneksu
f)- przedłużenia terminu obowiązywania umowy
g) - w przypadku zmiany ; wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania dostaw przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza zmiany zapisów umowy po negocjacjach stron w formie aneksu. Waloryzacja wartości brutto umowy może nastąpić po upływie 30 dni od dnia obowiązywania powyższych zasad
3 Po okresie 12-tu miesięcy od daty zawarcia umowy ceny jednostkowe produktów przedmiotu umowy mogą ulec zmianie (wzrost lub zmniejszenie) raz w roku. Zmiana wg wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego w obwieszczeniu Prezesa GUS w/g tabel wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych, przy zmianie wskaźnika przekraczającego 1% za poprzedni rok
4. Zmiany cen w/g ustępu 3 następować mogą po okresie 12- tu miesięcy od daty zawarcia umowy, po negocjacjach stron umowy, na podstawie przedłożonych na piśmie dokumentów, złożonych na 14 dni przed wprowadzeniem nowych cen. Nowe ceny umowne będą obowiązywały po podpisaniu stosownego aneksu.
5. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym -po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie- w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową,
b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu,
c) numeru katalogowego produktu,
d) nazwy handlowej produktu
e) zmiana producenta
f) w sytuacji gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodując wycofanie dotychczasowego, lub nastąpi przerwa w produkcji albo wycofanie produktu z rynku.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.02.2021, godzina: 10:45

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zad nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, nylonowy. -15 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:20,00
termin płatności:20,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Zad nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy; -Szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony, nylonowy - 10 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
cena:60,00
termin dostawy:20,00
Część nr: 3
Nazwa: Zad nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy;. -Szew syntetyczny ,pleciony, poliestrowy, powlekany silikonem lub polibutylatem 3- pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:20,00
termin płatności:20,00
cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Zad nr 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy ; -Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany, okres podtrzymywania tkanek 3-4 tygodnie, okres wchłaniania masy szwu do 70 dni ( powleczenie to mieszanka poliglaktyny 370 i stearynianu wapnia 1:1 lub mieszanka kopolimeru kaprolaktonu , glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego ) - 45 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:20,00
termin platności:20,00
cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Zad nr 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy;- Szew syntetyczny, polipropylenowy, niewchłanialny, jednowłóknowy, z kontrolowanym rozciąganiem i plastycznym odkształceniem węzła Igła o zwiększonej stabilności w imadle . wykonany ze stopu stal odpornej na odkształcenie 20 - pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
cena:60,00
termin dostawy:20,00
Część nr: 6
Nazwa: Zad 6

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy; - Szew syntetyczny monofilamentowy wchłanialny , polimer glikolidu i kaprolaktonu , podtrzymywanie tkanek 21 dni okres wchłaniania 90-120 dni - 3 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
Część nr: 7
Nazwa: Zad nr 7

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy ; -Szew syntetyczny, wchłanialny, wielowłóknowy, powlekany, okres podtrzymywania tkanek ok. 10-14 dni, okres wchłaniania do 42 dni (dwuskładnikowy - kopolimer kwasu glikolowego i mlekowego) – 7 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatnosci:20,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
Część nr: 8
Nazwa: Zad nr 8

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy;- Szew wchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, okres podtrzymywania tkanek ok. 60-90 dni, okres wchłaniania 180-210 dni - 6 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
Część nr: 9
Nazwa: Zad nr 9

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy; - Szew niewchłanialny , naturalny , jedwabny, pleciony , powlekany - 5 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
cena:60,00
termin dostawy:20,00
Część nr: 10
Nazwa: Zad nr 10

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy; - Materiał hemostatyczny z oksydowaną regenerowaną celulozą pH 3 i udokumentowanym działaniu bakteriobójczym (szczepy oporne MRSA, MRSE,VRE) okres wchłaniania 7-14 dni - 3 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2)

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
cena:60,00
termin dostawy:20,00
Część nr: 11
Nazwa: Zad nr 11

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy ; -Wosk kostny.- 1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:20,00
termin płatnosci:20,00
cena:60,00
Część nr: 12
Nazwa: Zad nr 12

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy; - Siatki wchłanialne na narządy - 2 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
Część nr: 13
Nazwa: Zad nr 13

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 13 dotyczy;. -Taśma na szyjkę macicy poliester pleciony , syntetyczny niewchłanialny -1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
Część nr: 14
Nazwa: Zad nr 14

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 14 dotyczy; - Siatki do naprawy przepuklin brzusznych ) - 3 pozycje ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:20,00
termin płatności:20,00
Część nr: 15
Nazwa: Zad nr 15

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 15 dotyczy ;-Powlekany szew antybakteryjny, pleciony, wchłanialny - poliglantyna 910, czas wchłaniania od 50 do 70 dni. -10 pozycji -( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2)

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
cena:60,00
termin dostawy:20,00
Część nr: 16
Nazwa: Zad nr 16

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 16 dotyczy; - Antybakteryjny szew chirurgiczny (poliglekapron 25) monofilamentowy, wchłanialny, podtrzymywanie tkanek 21-28 dni, okres wchłaniania 90-120 dni -5 pozycji -( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:20,00
termin płatności:20,00
Część nr: 17
Nazwa: Zad nr 17

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 17 dotyczy;. Antybakteryjny szew chirurgiczny (polidioksanon) monofilantowy, wchłanialny, podtrzymywanie tkanek 90 dni, okres wchłaniania od 180 do 240 dni -2 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:20,00
termin płatności:20,00
cena:60,00
Część nr: 18
Nazwa: Zad nr 18

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 18 dotyczy; -Taśma wchłanialna z kwasu poliglikolowego do szycia narządów miąższowych (typu Safil Parenchyma Set) -1 pozycja ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:20,00
cena:60,00
termin płatnosci:20,00
Część nr: 19
Nazwa: Zad nr 19

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 19 dotyczy ; - Szew odbarczający typu Ventrofil.- 1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
Część nr: 20
Nazwa: Zad nr 20

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 20 dotyczy; -Taśmy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu, siatki do naprawy/plastyki dna miednicy mniejszej - 2 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatnosci:20,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
Część nr: 21
Nazwa: Zad nr 21

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 21 dotyczy;. Siatka polipropylenowa monofilamenta (przepuklinowa) - 13 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:20,00
cena:60,00
termin płatnosci:20,00
Część nr: 22
Nazwa: Zad nr 22

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 22 dotyczy;. Siatka do naprawy przepuklin brzusznych 2 - pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
Część nr: 23
Nazwa: Zad nr 23

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 23 dotyczy;. Szew jednowłóknowy niewchłaniany, poliamidowy o zmniejszonej hydrofilności pakowany na mokro. Igły o zwiększonej stabilności w imadle, wykonanej ze stopu ze stali odpornej na odkształcenie. - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
Część nr: 24
Nazwa: Zad nr 24

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 24 dotyczy;. – szwy onkologiczne wg pakietów A,B,C,D,E - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin płatności:20,00
termin dostawy:20,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.