eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › wykonanie raportu z oceny okresowej bezpieczeństwa jądrowego obiektów jądrowych ZUOP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28



Ogłoszenie nr 771804-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe:

wykonanie raportu z oceny okresowej bezpieczeństwa jądrowego obiektów jądrowych ZUOP

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe, krajowy numer identyfikacyjny 17471611000000, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 227 180 092
faks: 227 180 257
e-mail: zuop@zuop.pl
www: www.zuop.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - przedsiębiorstwo państwowe użyteczności publiczne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zuop.pl/zamowieniapubliczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zuop.pl/zamowieniapubliczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Oferty należy składać na adres Zamawiającego do dnia 07.01.2021 r. do godziny 12:00 w sekretariacie (pokój 215), budynek R1 Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych – Przedsiębiorstwo Państwowe 05-400 Otwock – Świerk, ul. Andrzeja Sołtana 7, opatrzone napisem jak wskazany w rozdziale 10 pkt. 12. Uwaga ! Siedziba Zamawiającego znajduje się na terenie zamkniętym, objętym ograniczonym dostępem, na którym znajduje się większa liczba instytucji. Przed wejściem na teren zamknięty biuro przepustek przeprowadza procedurę weryfikacji osób wchodzących. Uzyskanie możliwości wejścia na teren zamknięty nie jest równoznaczne z wejściem do siedziby Zamawiającego. Proszę mieć powyższe na uwadze w razie dostarczania ofert i przewidzieć odpowiedni czas na dotarcie z ofertą do sekretariatu (pokój 215) w budynku R 1.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie raportu z oceny okresowej bezpieczeństwa jądrowego obiektów jądrowych ZUOP

Numer referencyjny: DAP.260.8.2020 Znak sprawy: Przetarg 8/raport z oceny okresowej bezpieczeństwa jądrowego obiektów jądrowych ZUOP/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sporządzenia dokumentu pn.: Raport z oceny okresowej bezpieczeństwa jądrowego obiektów jądrowych ZUOP nr 19 i nr 19 a

II.5) Główny kod CPV: 98.11.31.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 10.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
A. wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia – min. 2 usługi o takim samym charakterze jak przedmiot zamówienia tj. ocenę okresową bezpieczeństwa jądrowego obiektu jądrowego, która została wykonana na podstawie polskiego prawodawstwa (ustawa z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011r. w sprawie oceny okresowej bezpieczeństwa jądrowego obiektu jądrowego), wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Uwaga !
Wykonawca może wskazać w celu wykazania doświadczenia wykonaną na użytek własny, własnymi siłami, ocenę okresową bezpieczeństwa jądrowego obiektu jądrowego ( w takiej sytuacji Wykonawca nie wypełnia w załączniku nr 4 kolumny: Odbiorca usługi)
B. dysponuje osobą, które będą skierowane do wykonania niniejszego zamówienia (personel kluczowy) tj. osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, która uczestniczyła samodzielnie lub w zespole przy opracowaniu przynajmniej jednego raportu z oceny okresowej bezpieczeństwa jądrowego obiektów jądrowych


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe: 1. Oprócz dysponowania w/w osobą, Wykonawca wskaże kierownika projektu, który będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację projektu i kontakt z Zamawiającym. Wykonawca wskaże jako kierownika projektu, osobę skierowaną do wykonania niniejszego zamówienia.
2. W trakcie realizacji zamówienia możliwe są zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w ramach personelu kluczowego. W przypadku konieczności dokonania zmian w personelu kluczowym, Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić Zamawiającego o przyczynie i planowanym terminie takiej zmiany oraz wskazać osobę, która ma zastąpić zmienianego członka personelu kluczowego, jak również dostarczyć oświadczenie umożliwiającą weryfikację kwalifikacji i doświadczenia takiej osoby. Osoba, która ma zastąpić zmienianego członka personelu kluczowego powinna spełniać warunki w lit. B. Zamawiający może wyrazić swój sprzeciw w formie pisemnej co do zmiany członka personelu kluczowego na osobę proponowaną przez Wykonawcę, a Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu kandydatury innej osoby zastępującej członka personelu kluczowego o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 oraz ust. 5 pkt. 1, 2, 4 Ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi
Załącznik do SIWZ,
b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
d) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia,
e) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku do siwz

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp określone w pkt 5 SIWZ - wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SIWZ,
2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego - wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SIWZ,
3) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego w zakresie, spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego,
4) wykaz zrealizowanych usług zgodnie z załącznikiem wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane - zgodnie ze wzorem - Załącznik do SIWZ
5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w celu potwierdzenia spełnienia warunków zgodnie ze wzorem - Załącznik do SIWZ)


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Zaangażowanie do realizacji zamówienia eksperta posiadającego uprawnienia operatora obiektu jądrowego:10,00
cena:50,00
Zaangażowanie do realizacji zamówienia eksperta posiadającego minimum rok doświadczenia w pracy na obiekcie jądrowym:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy z Wykonawcą w zakresie zmiany:
1) wynagrodzenia:
a) w wyniku zmiany ustawowej stawki VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację Umowy,
b) z przyczyn wcześniej nie możliwych do przewidzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
c) w przypadku konieczności rezygnacji z wykonania usług przewidzianych w zakresie przedmiotu umowy, konieczności wykonania usług dodatkowych lub zamiennych, których konieczności rezygnacji lub wykonania wcześniej nie można było przewidzieć,
d) w przypadku konieczności rozszerzenia zakresu przedmiotu umowy o dodatkowe prace analityczne i koncepcyjne mające na celu uszczegółowienie raportu przekazanego do PAA (w sytuacji nałożenia przez Państwową Agencję Atomistyki dodatkowych czynności do wykonania przez Zamawiającego (dodatkowych czynności do wykonania mogą zostać nałożone na etapie zatwierdzania przez PAA planu oceny okresowej oraz raportu z oceny okresowej bezpieczeństwa jądrowego przechowalników wypalonego paliwa jądrowego - obiekt 19 19 A).
Zamawiający dokona weryfikacji oferty Wykonawcy na dodatkowe prace analityczne i koncepcyjne mające na celu uszczegółowienie raportu przekazanego do PAA z uwzględnieniem wszystkich okoliczności sprawy (w szczególności wartości i zakresu prac objętych ofertą w stosunku do oferty pierwotnej, zaangażowania wielkości roboczogodzin eksperta do realizacji prac objętych ofertą i innych czynników)
2) sposobu wykonania przedmiotu umowy:
a) jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, a nie można było ich przewidzieć w czasie procedury wyboru Wykonawcy,
b) z powodu działań osób trzecich (lub czynników zewnętrznych), uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
3) terminu wykonania przedmiotu umowy:
a) z powodu działań osób trzecich (lub czynników zewnętrznych), uniemożliwiających wykonanie usług, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
b) w przypadku konieczności wykonania usług dodatkowych lub zamiennych oraz zaistnienia sytuacji skutkującej że rozpoczęcie lub kontynuowanie usług jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
c) w przypadku wykazania przez Wykonawcę, istnienia zakresu rzeczowego raportu wymagającego wykonania dodatkowych prac analitycznych i koncepcyjnych, które nie mogły zostać przewidziane w momencie ogłoszenia zamówienia publicznego dotyczącego przedmiotu umowy lub zawierania umowy,
d) w przypadku wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi działaniami przez Zamawiającego,
e) w przypadku gdy konieczność realizacji przedmiotu umowy wyniknie z decyzji organu nadzorujących działalność Zamawiającego,
4) zakresu przedmiotu umowy (zmniejszenia) w przypadku braku środków finansowych lub gdy wykonanie całości przedmiotu umowy napotyka istotne trudności (podstawą ustalenia wynagrodzenia jest wykonany zakres umowy potwierdzony protokołem odbioru, sporządzonym przez Strony, a jego wysokość określona zostanie w oparciu o kosztorys ofertowy - Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia związane z ograniczeniem zakresu realizacji umowy),
5) zmiany Podwykonawców, lub wprowadzenia innych Podwykonawców i/lub dalszych Podwykonawców,
6) zmiany podmiotu, na którego potencjalne opierał się Wykonawca składający ofertę (zmiana jest możliwa, pod warunkiem, że Wykonawca udokumentuje pisemnie Zamawiającemu spełnienie warunków udziału w postępowaniu w takim samym lub większym stopniu i zakresie co podmiot wskazany w ofercie).
2. Wystąpienie którejkolwiek z w/w okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Zmiana umowy musi być dokonana poprzez sporządzenie Aneksu do umowy.
3. W terminie 30 dni od daty wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zwrócenia Zamawiającemu wszystkich materiałów przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego w ramach Umowy oraz usunięcia ich kopii ze swoich zasobów.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 07.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.