eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gruta › "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla jednostek Gminy Gruta"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23



Ogłoszenie nr 771687-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.

Gmina Gruta:

"Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla jednostek Gminy Gruta"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gruta, krajowy numer identyfikacyjny 53429100000000, Gruta 244, 86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 564 683 121
faks: 564 683 188
e-mail: przetargi@gruta.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.bip.gruta.akcessnet.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://www.bip.gruta.akcessnet.net/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla jednostek Gminy Gruta"

Numer referencyjny: RIR.271.87.2020.CC

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie pn.:
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla jednostek Gminy Gruta”

3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do:
1) Szkoła Podstawowa im. płk. Floriana Laskowskiego w Grucie, Gruta 70, 86-330 Mełno
2) Przedszkola Samorządowego w Mełnie, Mełno 5, 86-330 Mełno
3) Żłobek w Nicwałdzie, Nicwałd 60, 86-330 Mełno
4) Urząd Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Mełno
Każda jednostka, zawrze indywidualną umowę z wybranymi Wykonawcami na dostawy poszczególnych asortymentów zamówienia.
3.2 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 części. Wykonawcy składają oferty na jedną i wszystkie części tj.:
Część 1
Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze
Część 2
Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce
Część 3
Nazwa zamówienia: Nabiał, wyroby mleczarskie
Część 4
Nazwa zamówienia: Pieczywo
Część 5
Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny
Część 6
Nazwa zamówienia: Mrożonki
Część 7
Nazwa zamówienia: Wody mineralne

Zamawiający w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowym Wykazie Jednostkowym Przedmiotu Zamówienia, dla wszystkich części zamówienia – obowiązkowym do złożenia wraz z formularzem ofertowym przedstawił szczegółowy wykaz asortymentów zaplanowanych dostaw dla każdej jednostki. Zamawiający, w opisie produktów stosowanych w żywieniu dzieci wpisał nazwy produktów stosowanych w aktualnych jadłospisach. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na równoważne produkty żywnościowe o parametrach jakościowych nie niższych niż przedstawionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ produktów.
Zamawiający tj. dana jednostka zawrze umowę z Wykonawcą który złoży najkorzystniejszą ofertę na realizację dostaw.
3.3. Formularze asortymentowo-cenowe stanowiące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
3.4. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+/ 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczone przedmioty zamówienia.
3.5. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach porannych od 6.00 do 8.00 wskazanych przez poszczególnych odbiorców w terminie 2 dni od złożenia zamówienia.
1) Szkoła Podstawowa im. płk. Floriana Laskowskiego w Grucie, Gruta 70, 86-330 Mełno
Dostawy pieczywa codziennie w godz. 6.30 - 7.30
Dostawy artykułów suchych, wędlin, mięs, warzyw, owoców, nabiału, mrożonek 3 razy w tygodniu w godz. 6.30 - 7.30
2) Przedszkola Samorządowego w Mełnie, Mełno 5, 86-330 Mełno
dostawy pieczywa codziennie w godz. 6.30 - 7.30, dostawy artykułów suchych, wędlin, mięs, warzyw, owoców, nabiału, mrożonek 3 razy w tygodniu w godz. 6.30 - 7.30. Dostawy będą dokonywane partiami w związku z bieżącymi potrzebami Przedszkola Samorządowego w Mełnie. Dostawy wody mineralnej CISOWIANKA - wody o tych samych parametrach jakościowych tj. równoważnych raz w tygodniu.

3) Żłobek w Nicwałdzie, Nicwałd 60, 86-330 Mełno
Dostawy pieczywa, masła, wędlin, nabiału, mięsa, jogurtów naturalnych bądź owocowych - CODZIENNIE W godz. 7.00-7.30
Dostawa produktów suchych - dekadowo czyli co 10 dni
Dostawa warzyw - 1 raz w tygodniu
Mleko - dekadowo czyli co 10 dni
Mrożonki (owoce, ryba) - 1 raz w tygodniu
Woda - 1 raz w tygodniu
Dostawy będą dokonywane partiami w związku z bieżącymi potrzebami Przedszkola Samorządowego w Mełnie
Szczególny nacisk jest na owoc i warzywa, gdyż w placówce przygotowywane są naturalne soki owocowe lub warzywne, powidła śliwkowe, dżemy owocowe, marmolady i kompoty do codziennego picia.
Z diety dzieci wykluczone są produkty przetworzone i zawierające syrop fruktozowo-glukozowy lub olej palmowy.

4) Urząd Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Mełno


/Każda jednostka Zamawiającego tj. strona umowy, indywidualnie prowadzi własny magazyn/
Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej. Wykonawca będzie wystawiał dokument (typu magazyn wydał/magazyn przyjął lub równoważny) na podstawie, którego będą uznawane dokumenty finansowe płatne w terminie do 30 dni od dnia ich dostarczenia do siedziby
UWAGA !!!
- Zamawiający, zastrzega prawo nie realizowania zamówień w przypadku prowadzenia przez jednostkę zajęć zdalnych, co jest równoznaczne z zawieszeniem pracy stołówki tj. wydawaniem posiłków.
- Zamawiający zastrzega zmniejszenie złożonego zamówienia w dniu dostawy w przypadku nałożenia na daną jednostkę reżimu sanitarnego tj. kwarantanny na uczestników zajęć, co jest równoznaczne ze zmniejszeniem ilości wydawanych posiłków. Zamawiający w takim przypadku zrealizuje zamówienie tylko w ilości niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania jednostki.

3.6. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. Każda partia dostarczonego towaru powinien spełniać wszystkie aktualnie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa i wymagania Zamawiającego.
Wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.08.2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 poz.1154) lub aktów prawa zmieniających to rozporządzenie.
3.7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
3.9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.10 Wykonawca zrealizuje dostawy owoców i warzyw oraz ich przetworów, produktów do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych.
Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością).

Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu składają oferty na jedną cześć i wszystkie z siedmiu zadań.


II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: nie dotyczy

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: nie dotyczy

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca udokumentuje doświadczenie w realizacji min. dwóch dostaw zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich 5 lat lub okresie prowadzenia działalności gospodarczej jeżeli był krótszy.
Wykonawca wykaże, że wykonał i usługi realizacji dostaw poszczególnych asortymentów w kwotach brutto:
Część 1
Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze – 50.000,00 zł
Część 2
Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce – 50.000,00 zł
Część 3
Nazwa zamówienia: Nabiał, wyroby mleczarskie – 20.000,00 zł
Część 4
Nazwa zamówienia: Pieczywo – 3.000,00 zł
Część 5
Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny – 70.000,00 zł
Część 6
Nazwa zamówienia: Produkty mrożone – 35.000,00 zł
Część 7
Nazwa zamówienia: Wody mineralne – 2.500,00 zł


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty potwierdzające, realizację dwóch dostaw lub usług dla każdej z części zadania, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą załącznik nr 6:
Część 1
Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze
Część 2
Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce
Część 3
Nazwa zamówienia: Nabiał, wyroby mleczarskie
Część 4
Nazwa zamówienia: Pieczywo
Część 5
Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny
Część 6
Nazwa zamówienia: Produkty mrożone
Część 7
Nazwa zamówienia: Wody mineralne

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykonawca wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SIWZ) składa załącznik nr 1 oraz niżej podane oświadczenia aktualne na dzień składania ofert (informacje zwarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu):
1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ,
2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do SIWZ,
3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ,
4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ,
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 4.
2. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert:
2.1. oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia/grupa kapitałowa – załącznik nr 5 do SIWZ


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty potwierdzające, realizację dwóch dostaw lub usług dla każdej z części zadania, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą załącznik nr 6:
Część 1
Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze
Część 2
Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce
Część 3
Nazwa zamówienia: Nabiał, wyroby mleczarskie
Część 4
Nazwa zamówienia: Pieczywo
Część 5
Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny
Część 6
Nazwa zamówienia: Produkty mrożone
Część 7
Nazwa zamówienia: Wody mineralne

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z opisem zawartym w rozdziale 3.1 z uwzględnieniem obowiązujących aktów prawnych.
2. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie uregulowań zawartych w art. 144 ust. 1. ustawy Pzp.
3. Warunki umożliwiające zmianę treści umowy oraz dopuszczalny zakres zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego zawierają zapisy zamieszczone w rozdziale 3.1.
4. Zamawiający załączył do SIWZ projekt umowy – załącznik nr 7.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 05.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1
Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze
szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem:40,00
Cena brutto:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 2
Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem:40,00
Cena brutto:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Nabiał, wyroby mleczarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 3
Nazwa zamówienia: Nabiał, wyroby mleczarskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SIWZ


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem:40,00
Cena brutto:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Pieczywo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 4
Nazwa zamówienia: Pieczywo - szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem:40,00
Cena brutto:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Mięso, drób i wędliny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 5
Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny - szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem:40,00
Cena brutto:60,00
Część nr: 6
Nazwa: Produkty mrożone

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 6
Nazwa zamówienia: Produkty mrożone - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena brutto:60,00
termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem:40,00
Część nr: 7
Nazwa: Nazwa zamówienia: Wody mineralne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 7
Nazwa zamówienia: Wody mineralne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem:40,00
Cena brutto:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.