Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Ogłoszenie nr 771337-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 013 4483410 w. 108
faks: 134 463 189
e-mail: inwestycje@powiat.jaslo.pl
www: https://www.powiat.jaslo.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://www.powiat.jaslo.pl/ogloszenia/559-zamowienia-publiczne/uslugi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.powiat.jaslo.pl/ogloszenia/559-zamowienia-publiczne/uslugi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Pisemnie
Adres: Starostwo Powiatowe w Jaśle; ul. Rynek 18; 38-200 Jasło, kancelaria ogólna pok. 34
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: IN-II.272.35.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno – kartograficznych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na IV części.
Część I
Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie pomiaru i sporządzenia dokumentacji geodezyjnej dotyczącej podziału:
- działki nr 507 obręb Krempna gm. Krempna na 3 nowe działki na powiększenie sąsiedniej nieruchomości składającej się z działek nr 45 i 46;
- działki nr 505/2 obręb Krempna gm. Krempna na 5 nowych działek na powiększenie sąsiednich nieruchomości składających się z działek nr 37/12 i 37/6;
- działki nr 512 obręb Krempna gm. Krempna na 4 nowe działki na powiększenie sąsiednich nieruchomości składających się z działek nr 360/1 i 356;
- działki nr 515 obręb Krempna gm. Krempna na 2 nowe działki na powiększenie sąsiedniej nieruchomości składającej się z działki nr 344;
Część II
Wykonanie drobnych prac geodezyjnych związanych z prowadzeniem przez Starostę operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie powiatu jasielskiego. Szczegółowa tabela zawarta w SIWZ.
Część III
Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie pomiaru z ustaleniem przebiegu granic drogi powiatowej Nr 1903R Skalnik – Desznica a mianowicie:
- działki nr 115/7 z działkami sąsiednimi nr 115/6, 222, 221/2, 256, 224, 229, 230/1, 230/2, 237, 255/2,255/1, 238,249,253/2 obręb Skalnik gm. Nowy Żmigród;
- działki nr 343 z działkami nr 48,59/3, 59/2, 59/1, 58, 60, 71, 72, 83, 70, 73, 82, 344/1, 344/2, 344/3, 342/2, 342/3 obręb Desznica gm. Nowy Żmigród
- działki nr 351 z działkami nr 84/2, 84/1, 89, 347/1, 354, 85/1, 88, 331, 87, 348, 86/3, 402 obręb Desznica gm. Nowy Żmigród.
Dokonanie pomiaru i opracowanie dokumentacji jest niezbędne w celu doprowadzenia do zgodności stanu ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków, z rzeczywistym stanem na gruncie.
Część IV
Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie pomiaru z ustaleniem przebiegu granic drogi powiatowej Nr 1905R Kąty – Desznica – Świątkowa Wielka – Świątkowa Mała a mianowicie:
- działki nr 409/2 z działkami sąsiednimi nr 411,412,401 obręb Desznica gm. Nowy Żmigród oraz z działką nr 19 obręb Hałbów gm. Nowy Żmigród;
- działki nr 2/3 z działkami nr 15/1,129,130 obręb Kotań gm. Nowy Żmigród oraz z działkami nr 431,432,433,437 obręb Świątkowa Wielka gm. Nowy Żmigród;
- działki nr 157 z działkami nr 404,406,437,435,155,407 obręb Świątkowa Wielka gm. Nowy Żmigród oraz z działkami nr 130,128 obręb Kotań gm. Nowy Żmigród;
Dokonanie pomiaru i opracowanie dokumentacji jest niezbędne w celu doprowadzenia do zgodności stanu ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków, z rzeczywistym stanem na gruncie.
II.5) Główny kod CPV: 71.35.50.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Część I – do 30.04.2021r.;
Część II – do 15.12.2021 r.;
Część III – do 30.04.2021r.;
Część IV – do 30.04.2021r.;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
3. Inne:
1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik –pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wwykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania.
Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin gwarancji jakości i rękojmi: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
a) o charakterze niezależnym od stron,
b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
d) którego nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.).
Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie pomiaru i sporządzenia dokumentacji geodezyjnej dotyczącej podziału działek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie pomiaru i sporządzenia dokumentacji geodezyjnej dotyczącej podziału działek:
- nr 507 obręb Krempna gm. Krempna na 3 nowe działki na powiększenie sąsiedniej nieruchomości składającej się z działek nr 45 i 46;
- nr 505/2 obręb Krempna gm. Krempna na 5 nowych działek na powiększenie sąsiednich nieruchomości składających się z działek nr 37/12 i 37/6;
- nr 512 obręb Krempna gm. Krempna na 4 nowe działki na powiększenie sąsiednich nieruchomości składających się z działek nr 360/1 i 356;
- nr 515 obręb Krempna gm. Krempna na 2 nowe działki na powiększenie sąsiedniej nieruchomości składającej się z działki nr 344;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin gwarancji jakości i rękojmi: | 40,00 |
Nazwa: Wykonanie drobnych prac geodezyjnych związanych z prowadzeniem przez Starostę operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie powiatu jasielskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie drobnych prac geodezyjnych związanych z prowadzeniem przez Starostę operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie powiatu jasielskiego.
Zakres zamówienia szczegółowo opisany w SIWZ.
Zamawiający zastrzega, że podane w formularzu cenowym przewidywane ilości działek stanowią jedynie element służący do określenia wartości przedmiotu umowy i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do realizacji w podanych ilościach.
Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania prac określonych przez Zamawiającego w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego zlecenia.
Inny termin wykonania prac dłuższy niż 30 dni oraz szczegółowy zakres poszczególnych zadań określony zostanie każdorazowo w odrębnym zleceniu Naczelnika Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Jaśle.
Wykonawcy przysługuje zapłata za prace faktycznie wykonane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin gwarancji jakości i rękojmi: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie pomiaru z ustaleniem przebiegu granic drogi powiatowej Nr 1903R Skalnik – Desznica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie pomiaru z ustaleniem przebiegu granic drogi powiatowej Nr 1903R Skalnik – Desznica a mianowicie:
- działki nr 115/7 z działkami sąsiednimi nr 115/6, 222, 221/2, 256, 224, 229, 230/1, 230/2, 237, 255/2,255/1, 238,249,253/2 obręb Skalnik gm. Nowy Żmigród;
- działki nr 343 z działkami nr 48,59/3, 59/2, 59/1, 58, 60, 71, 72, 83, 70, 73, 82, 344/1, 344/2, 344/3, 342/2, 342/3 obręb Desznica gm. Nowy Żmigród
- działki nr 351 z działkami nr 84/2, 84/1, 89, 347/1, 354, 85/1, 88, 331, 87, 348, 86/3, 402 obręb Desznica gm. Nowy Żmigród.
Dokonanie pomiaru i opracowanie dokumentacji jest niezbędne w celu doprowadzenia do zgodności stanu ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków, z rzeczywistym stanem na gruncie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin gwarancji jakości i rękojmi: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie pomiaru z ustaleniem przebiegu granic drogi powiatowej Nr 1905R Kąty – Desznica – Świątkowa Wielka – Świątkowa Mała
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie pomiaru z ustaleniem przebiegu granic drogi powiatowej Nr 1905R Kąty – Desznica – Świątkowa Wielka – Świątkowa Mała a mianowicie:
- działki nr 409/2 z działkami sąsiednimi nr 411,412,401 obręb Desznica gm. Nowy Żmigród oraz z działką nr 19 obręb Hałbów gm. Nowy Żmigród;
- działki nr 2/3 z działkami nr 15/1,129,130 obręb Kotań gm. Nowy Żmigród oraz z działkami nr 431,432,433,437 obręb Świątkowa Wielka gm. Nowy Żmigród;
- działki nr 157 z działkami nr 404,406,437,435,155,407 obręb Świątkowa Wielka gm. Nowy Żmigród oraz z działkami nr 130,128 obręb Kotań gm. Nowy Żmigród;
Dokonanie pomiaru i opracowanie dokumentacji jest niezbędne w celu doprowadzenia do zgodności stanu ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków, z rzeczywistym stanem na gruncie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin gwarancji jakości i rękojmi: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych Inspektoratów
- Kompleksowe utrzymanie zieleni na terenach miejskich położonych poza centrum Miasta Jasła w 2024 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.
- "Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki - PGR(4490)"
- "Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki(4378)"
- transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT II
- Rozbudowa biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości Leśna Jania i Lalkowy
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla dróg powiatowych
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.