eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ód¼ › Konserwacja i pogotowie d¼wigowe oraz naprawa d¼wigów Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi przy ul. Pomorskiej 251.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-31



Og³oszenie nr 770911-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w £odzi:

Konserwacja i pogotowie d¼wigowe oraz naprawa d¼wigów Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi przy ul. Pomorskiej 251.

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w £odzi, krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000, ul. Pomorska 251, 92-213 £ód¼, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska

telefon: 42 675 75 00
faks: 42 678 92 68
e-mail: zam.publ@csk.umed.pl
www: www.csk.umed.pl

adres profilu nabywcy: www.csk.umed.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Zamawiaj±cy udzielaj±cy zamówieñ sektorowych - SP ZOZ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.csk.umed.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.csk.umed.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: j.w

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Konserwacja i pogotowie d¼wigowe oraz naprawa d¼wigów Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi przy ul. Pomorskiej 251.

Numer referencyjny: ZP/89/2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: wszystkich czê¶ci


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji, pogotowia d¼wigowego oraz napraw urz±dzeñ d¼wigowych w budynkach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi przy ul. Pomorskiej 251. – pakiet nr 1. w budynkach A-1, A-2 i C-8 Centrum Kliniczno-Dydaktycznego przy ul. Pomorskiej 251 – pakiet nr 2. Uniwersyteckie Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej, ul. Sporna 36/50 – pakiet nr 3. ul. Czechos³owacka 8/10 bud. B-1 i ul. Pomorska 251 bud. A-3 - pakiet nr 4. Szpital ginekologiczno - po³o¿niczy im. L. Rydygiera ul. Sterlinga 13
Szczegó³owy opis, zakres i wymagania przedmiotu zamówienia okre¶laj± za³±czniki nr 2do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).


II.5) G³ówny kod CPV: 50.75.00.00

Dodatkowe kody CPV:
50.53.14.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia uzupe³niaj±cego zg. z art. 67 ust. 1 pkt. 6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia zg. z art. 67 ust. 1 pkt. 6 w wysoko¶ci do 20% warto¶ci zamówienia, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy us³ug, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug. Takie zamówienie by³o przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci. Okre¶lenie przedmiotu – przedmiot tych zamówieñ wykracza poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ na zamówienie podstawowe. Polegaæ bêdzie powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnie z jego wycen±. Oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia: Poprzez wykorzystanie danych (cen roboczo/godziny) bêd±cych podstaw± do wyliczenia ceny oferty wykonawcy zamówienia podstawowego. Wykonawca przed³o¿y wycenê ofertow± zam. tzw. „uzupe³niaj±cych”. Wycena bêdzie opracowana metod± kalkulacji szczegó³owej. Wysoko¶æ wynagrodzenia zostanie ustalona na identycznych zasadach jak w odniesieniu do wynagrodzenia zamówienia podstawowego.

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesi±cach: 24

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: 24 m-ce, planowany do 31.01.2023 r.
-w budynkach A-1, A-2 i C-8 Centrum Kliniczno-Dydaktycznego przy ul. Pomorskiej 251,
-Uniwersyteckie Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej, ul. Sporna 36/50,
-ul. Czechos³owacka 8/10 bud. B-1 i ul. Pomorska 251 bud. A-3.
Termin realizacji zamówienia: 18 m-cy, od 01.07.2021 r. do 31.01.2023 r.
- Szpital ginekologiczno - po³o¿niczy im. L. Rydygiera ul. Sterlinga 13

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: 9. Zamawiaj±cy uzna wymóg posiadania uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej je¶li Wykonawca przedstawi Za¶wiadczenie Kwalifikacyjne Urzêdu Dozoru Technicznego do konserwacji urz±dzeñ transportu d¼wigowego z napêdem elektrycznym i hydraulicznym. – za³±cznik nr 9;

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna wymóg dot. za³±cznika nr 10 za spe³niony, je¶li Wykonawca przedstawi, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 100 000,00 z³.

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie wymogu dot. za³±cznika nr 11, je¶li Wykonawca przedstawi, i¿ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. minimum 2 osobami wykonuj±cymi konserwacje oraz naprawy urz±dzeñ d¼wigowych - dla ka¿dego pakietu;
W przypadku sk³adania oferty na 2 pakiety minimum 4 w/w pracownikami, w przypadku sk³adania oferty na 3 i wiêcej pakietów minimum 6 w/w pracownikami.

Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie wymogu dot. za³±cznika nr 12, je¶li Wykonawca przedstawi minimum jedn± us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem (us³uga konserwacji i napraw urz±dzeñ d¼wigowych) us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia i warto¶ci zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 25.000,00 PLN dla jednego pakietu; w przypadku sk³adania ofert na dwa pakiety na kwotê nie mniejsz± ni¿ 50.000,00 PLN; w przypadku sk³adania ofert na trzy i wiêcej pakietów na kwotê nie mniejsz± ni¿ 75.000,00 PLN.
Us³ugi mog± siê sumowaæ tzn. np. w przypadku sk³adania ofert na dwa pakiety wykonawca przedstawi ró¿ne us³ugi na kwotê nie mniejsz± ni¿ 25.000,00 PLN ka¿da, które dadz± ³±cznie kwotê nie mniejsz± ni¿ 50.000,00 PLN. W przypadku sk³adania ofert na trzy i wiêcej pakietów wykonawca przedstawi ró¿ne us³ugi na kwotê nie mniejsz± ni¿ 25.000,00 PLN ka¿da, które dadz± ³±cznie kwotê nie mniejsz± ni¿ 75.000,00 PLN.


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
13. O¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek
na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; O¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; -za³±czniki 13;
14. Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; - za³±czniki 13; 14. Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; - za³±czniki 14; 15. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; – za³±cznik nr 15;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzeni a okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej zamawiaj±cy ¿±da dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie takich kompetencji lub uprawnieñ, o ile obowi±zek ich posiadani a wynika z odrêbnych przepisów.– za³±cznik nr 9; Potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. – za³±cznik nr 10; Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 11; Wykazu dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; - za³±cznik nr 12;

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. „FORMULARZ OFERTOWY” - za³±cznik nr 1. 2. „Formularz ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH” – w za³±czniku nr 2. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu oraz braku nie podlegaj± wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1,2,3,4,5,6,8. 3. O¶wiadczenie Wykonawcy, sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w art. 22 ust. 1b Ustawy - za³±cznik nr 3; 4. O¶wiadczenie Wykonawcy, sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej jako: ustawa Pzp) dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania art. 24 ust. 1 i 5Ustawy - za³±cznik nr 4; 5. Zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów)– za³±cznik nr 5 6. Potwierdzenie wniesienia wadium - za³±cznik nr 6. 7. Ewentualne pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcê (imienne upowa¿nienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, je¿eli osoba podpisuj±ca nie zosta³a wskazana do reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, równie¿ w przypadku wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie) - za³±cznik nr 7. 8. O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 2015, poz. 2164 z pó¼n. zm.) w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.– za³±cznik nr 8; 9.Protokó³ z odbycia wizji lokalnej w budynku.– za³±cznik nr 16.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin p³atno¶ci:10,00
cena us³ugi:60,00
Czas uwolnienia osób z unieruchomionej windy:30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki umowy wymagane od Wykonawców stanowi „ Projekt umowy”. Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej Umowy nastêpuj±cych aneksów o których mowa w par. 7 umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy): Oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia i za¶wiadczenia sk³adane w trakcie postêpowania s± jawne, z wyj±tkiem informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca sk³adaj±c ofertê zastrze¿e, ¿e nie mog± byæ one udostêpnione innym uczestnikom postêpowania. W takim przypadku informacje te musz± byæ przygotowane i przekazane przez Wykonawcê w formie odrêbnego za³±cznika do oferty i opatrzone napisem „tajemnica przedsiêbiorstwa”. Wykonawcom oraz innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia dozna³ lub mo¿e doznaæ uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów Ustawy przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej przewidziane w Ustawie Prawo zamówieñ publicznych z dn. 29.01 2004 r. w Dziale VI, art. 179-198 (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986.),

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym: 1/ j.w. 2/ Ponadto Wykonawca w formularzu ofertowym zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.) zastrzega, i¿ okre¶lone dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê nie mog± byæ udostêpnione innym uczestnikom postêpowania. 3/ Zamawiaj±cy wype³nia Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4/W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu, wymaga siê od Wykonawcy z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia (Za³±cznik nr 1 do oferty) o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 5/¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia o zamówieniu oraz SIWZ przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 154 pkt. 5 uPzp.

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 13:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: PL

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIKI

Czê¶æ nr: 123
Nazwa: pakiet nr 1,2,3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji, pogotowia d¼wigowego oraz napraw urz±dzeñ d¼wigowych w budynkach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi przy ul. Pomorskiej 251.

– pakiet nr 1.
w budynkach A-1, A-2 i C-8 Centrum Kliniczno-Dydaktycznego przy ul. Pomorskiej 251

– pakiet nr 2.
Uniwersyteckie Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej, ul. Sporna 36/50

– pakiet nr 3.
ul. Czechos³owacka 8/10 bud. B-1 i ul. Pomorska 251 bud. A-3


2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50531400-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin p³atno¶ci:10,00
cena:60,00
Czas uwolnienia osób z unieruchomionej windy:30,00
Czê¶æ nr: 4
Nazwa: pakiet nr 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji, pogotowia d¼wigowego oraz napraw urz±dzeñ d¼wigowych w budynkach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi przy ul. Pomorskiej 251.

- pakiet nr 4.
Szpital ginekologiczno - po³o¿niczy im. L. Rydygiera ul. Sterlinga 13


2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50531400-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 18

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin p³atno¶ci:10,00
cena:60,00
Czas uwolnienia osób z unieruchomionej windy:30,00

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.