Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-31
Og³oszenie nr 770911-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Konserwacja i pogotowie d¼wigowe oraz naprawa d¼wigów Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi przy ul. Pomorskiej 251.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 42 675 75 00
faks: 42 678 92 68
e-mail: zam.publ@csk.umed.pl
www: www.csk.umed.pl
adres profilu nabywcy: www.csk.umed.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.csk.umed.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.csk.umed.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: j.w
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/89/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji, pogotowia d¼wigowego oraz napraw urz±dzeñ d¼wigowych w budynkach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi przy ul. Pomorskiej 251. – pakiet nr 1. w budynkach A-1, A-2 i C-8 Centrum Kliniczno-Dydaktycznego przy ul. Pomorskiej 251 – pakiet nr 2. Uniwersyteckie Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej, ul. Sporna 36/50 – pakiet nr 3. ul. Czechos³owacka 8/10 bud. B-1 i ul. Pomorska 251 bud. A-3 - pakiet nr 4. Szpital ginekologiczno - po³o¿niczy im. L. Rydygiera ul. Sterlinga 13
Szczegó³owy opis, zakres i wymagania przedmiotu zamówienia okre¶laj± za³±czniki nr 2do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.5) G³ówny kod CPV: 50.75.00.00
Dodatkowe kody CPV:
50.53.14.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia uzupe³niaj±cego zg. z art. 67 ust. 1 pkt. 6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia zg. z art. 67 ust. 1 pkt. 6 w wysoko¶ci do 20% warto¶ci zamówienia, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy us³ug, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug. Takie zamówienie by³o przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci. Okre¶lenie przedmiotu – przedmiot tych zamówieñ wykracza poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ na zamówienie podstawowe. Polegaæ bêdzie powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnie z jego wycen±. Oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia: Poprzez wykorzystanie danych (cen roboczo/godziny) bêd±cych podstaw± do wyliczenia ceny oferty wykonawcy zamówienia podstawowego. Wykonawca przed³o¿y wycenê ofertow± zam. tzw. „uzupe³niaj±cych”. Wycena bêdzie opracowana metod± kalkulacji szczegó³owej. Wysoko¶æ wynagrodzenia zostanie ustalona na identycznych zasadach jak w odniesieniu do wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesi±cach: 24
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: 24 m-ce, planowany do 31.01.2023 r.
-w budynkach A-1, A-2 i C-8 Centrum Kliniczno-Dydaktycznego przy ul. Pomorskiej 251,
-Uniwersyteckie Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej, ul. Sporna 36/50,
-ul. Czechos³owacka 8/10 bud. B-1 i ul. Pomorska 251 bud. A-3.
Termin realizacji zamówienia: 18 m-cy, od 01.07.2021 r. do 31.01.2023 r.
- Szpital ginekologiczno - po³o¿niczy im. L. Rydygiera ul. Sterlinga 13
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: 9. Zamawiaj±cy uzna wymóg posiadania uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej je¶li Wykonawca przedstawi Za¶wiadczenie Kwalifikacyjne Urzêdu Dozoru Technicznego do konserwacji urz±dzeñ transportu d¼wigowego z napêdem elektrycznym i hydraulicznym. – za³±cznik nr 9;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna wymóg dot. za³±cznika nr 10 za spe³niony, je¶li Wykonawca przedstawi, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 100 000,00 z³.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie wymogu dot. za³±cznika nr 11, je¶li Wykonawca przedstawi, i¿ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. minimum 2 osobami wykonuj±cymi konserwacje oraz naprawy urz±dzeñ d¼wigowych - dla ka¿dego pakietu;
W przypadku sk³adania oferty na 2 pakiety minimum 4 w/w pracownikami, w przypadku sk³adania oferty na 3 i wiêcej pakietów minimum 6 w/w pracownikami.
Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie wymogu dot. za³±cznika nr 12, je¶li Wykonawca przedstawi minimum jedn± us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem (us³uga konserwacji i napraw urz±dzeñ d¼wigowych) us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia i warto¶ci zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 25.000,00 PLN dla jednego pakietu; w przypadku sk³adania ofert na dwa pakiety na kwotê nie mniejsz± ni¿ 50.000,00 PLN; w przypadku sk³adania ofert na trzy i wiêcej pakietów na kwotê nie mniejsz± ni¿ 75.000,00 PLN.
Us³ugi mog± siê sumowaæ tzn. np. w przypadku sk³adania ofert na dwa pakiety wykonawca przedstawi ró¿ne us³ugi na kwotê nie mniejsz± ni¿ 25.000,00 PLN ka¿da, które dadz± ³±cznie kwotê nie mniejsz± ni¿ 50.000,00 PLN. W przypadku sk³adania ofert na trzy i wiêcej pakietów wykonawca przedstawi ró¿ne us³ugi na kwotê nie mniejsz± ni¿ 25.000,00 PLN ka¿da, które dadz± ³±cznie kwotê nie mniejsz± ni¿ 75.000,00 PLN.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; O¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; -za³±czniki 13;
14. Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; - za³±czniki 13; 14. Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; - za³±czniki 14; 15. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; – za³±cznik nr 15;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzeni a okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej zamawiaj±cy ¿±da dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie takich kompetencji lub uprawnieñ, o ile obowi±zek ich posiadani a wynika z odrêbnych przepisów.– za³±cznik nr 9; Potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. – za³±cznik nr 10; Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 11; Wykazu dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; - za³±cznik nr 12;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin p³atno¶ci: | 10,00 |
cena us³ugi: | 60,00 |
Czas uwolnienia osób z unieruchomionej windy: | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki umowy wymagane od Wykonawców stanowi „ Projekt umowy”. Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej Umowy nastêpuj±cych aneksów o których mowa w par. 7 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy): Oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia i za¶wiadczenia sk³adane w trakcie postêpowania s± jawne, z wyj±tkiem informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca sk³adaj±c ofertê zastrze¿e, ¿e nie mog± byæ one udostêpnione innym uczestnikom postêpowania. W takim przypadku informacje te musz± byæ przygotowane i przekazane przez Wykonawcê w formie odrêbnego za³±cznika do oferty i opatrzone napisem „tajemnica przedsiêbiorstwa”. Wykonawcom oraz innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia dozna³ lub mo¿e doznaæ uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów Ustawy przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej przewidziane w Ustawie Prawo zamówieñ publicznych z dn. 29.01 2004 r. w Dziale VI, art. 179-198 (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986.),
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym: 1/ j.w. 2/ Ponadto Wykonawca w formularzu ofertowym zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.) zastrzega, i¿ okre¶lone dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê nie mog± byæ udostêpnione innym uczestnikom postêpowania. 3/ Zamawiaj±cy wype³nia Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4/W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu, wymaga siê od Wykonawcy z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia (Za³±cznik nr 1 do oferty) o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 5/¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia o zamówieniu oraz SIWZ przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 154 pkt. 5 uPzp.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 13:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIKI
Nazwa: pakiet nr 1,2,3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji, pogotowia d¼wigowego oraz napraw urz±dzeñ d¼wigowych w budynkach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi przy ul. Pomorskiej 251.
– pakiet nr 1.
w budynkach A-1, A-2 i C-8 Centrum Kliniczno-Dydaktycznego przy ul. Pomorskiej 251
– pakiet nr 2.
Uniwersyteckie Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej, ul. Sporna 36/50
– pakiet nr 3.
ul. Czechos³owacka 8/10 bud. B-1 i ul. Pomorska 251 bud. A-3
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50531400-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin p³atno¶ci: | 10,00 |
cena: | 60,00 |
Czas uwolnienia osób z unieruchomionej windy: | 30,00 |
Nazwa: pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji, pogotowia d¼wigowego oraz napraw urz±dzeñ d¼wigowych w budynkach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi przy ul. Pomorskiej 251.
- pakiet nr 4.
Szpital ginekologiczno - po³o¿niczy im. L. Rydygiera ul. Sterlinga 13
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50531400-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin p³atno¶ci: | 10,00 |
cena: | 60,00 |
Czas uwolnienia osób z unieruchomionej windy: | 30,00 |
INNE PRZETARGI Z £ODZI
- Remont sanitariatów w budynku Szko³y Podstawowej nr 61 w £odzi
- Sukcesywna dostawa w³ókna poliestrowego ciêtego dwusk³adnikowego
- Zakup wraz z dostaw± 6 szt. rêbaków w podziale na 5 zadañ
- Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji po¿aru (SSP) w Pawilonie D Wojewódzkiego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób P³uc i Rehabilitacji w £odzi
- Dostawa sprzêtu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu £ódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urz±dzeñ do ochrony i monitorowania sieci.
wiêcej: przetargi w £odzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obs³uga techniczna, eksploatacyjna oraz konserwacja urz±dzeñ i instalacji znajduj±cych siê w nieruchomo¶ci S±dów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
- Wymiana d¼wigu osobowego w budynku MOSiR przy ul. Warchalskiego 3 w Ostrowi Mazowieckiej
- Wykonanie us³ugi w zakresie konserwacji - serwisu i usuwania powsta³ych awarii w urz±dzeniach d¼wigowych zainstalowanych w budynkach Urzêdu Miejskiego Wroc³awia
- Us³uga konserwacji d¼wigów (7 szt.) zainstalowanych w Gmachu G³ównym, Budynku Biurowym i Sto³ówce Centralnej PW oraz mycie d¼wigu panoramicznego
- "Konserwacja wind w Zespole Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej (Czê¶æ 1 - DS RIVIERA, Czê¶æ 2 - DS Babilon, DS ¯aczek, DS Akademik, DS Mikrus)"
- "Naprawy bie¿±ce urz±dzeñ d¼wigowych marki Hiab i urz±dzeñ samo-za³adowczych marki Multilift"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.