eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Usługa całodobowej ochrony mienia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Będzińskiego położonych w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, Krasickiego 17, ul. Sieleckiej 11 oraz w Czeladzi przy ul. Niwa 11 wraz z usługą transportu wartości pieniężnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Będzin: Usługa całodobowej ochrony mienia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Będzińskiego położonych w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, Krasickiego 17, ul. Sieleckiej 11 oraz w Czeladzi przy ul. Niwa 11 wraz z usługą transportu wartości pieniężnych.
Numer ogłoszenia: 77042 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38418 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński, ul. Sączewskiego 6, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 368 07 00, faks 32 267 79 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej ochrony mienia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Będzińskiego położonych w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, Krasickiego 17, ul. Sieleckiej 11 oraz w Czeladzi przy ul. Niwa 11 wraz z usługą transportu wartości pieniężnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługa ochrony fizycznej osób i mienia stanowiącego własność Powiatu Będzińskiego tj.: - budynku Starostwa Powiatowego w Będzinie przy ul. Sączewskiego 6, pow. 1648 m2 - posterunek nr 1 - budynku Starostwa Powiatowego w Będzinie przy ul. Krasickiego 17, pow. 3515 m2 - posterunek nr 2 - nieruchomości usytuowanej w Będzinie przy ul. Sieleckiej 11 zabudowanej budynkami Będzińskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, - posterunek nr 3 Nieruchomość zabudowana 1 kondygnacyjnym budynkiem biurowym, budynkiem transformatora, 3 halami magazynowymi o łącznej powierzchni 6282 m2, ogrodzona, ozn. nr działek: 141/1, 141/2, 141/3,139/6, 139/4 km. 38. - terenu parkingu położonego w Czeladzi przy ul. Niwa 11 - posterunek nr 4 Zamawiający wymaga całodobowej (dni wolne i robocze) jednoosobowej obsady każdego z w/w posterunków. 2. Podejmowanie w uzasadnionych przypadkach działań interwencyjnych także poprzez wykorzystanie zmotoryzowanej grupy interwencyjnej, przy czym czas dojazdu grupy interwencyjnej od wezwania do poszczególnych posterunków nie może być dłuższy niż 15 minut. 3. Zainstalowanie przycisku napadowego na posterunku Nr 1, Nr 2 oraz Nr 3. 4. Obsługa monitoringu, który będzie instalowany u Zamawiającego w późniejszym terminie na posterunku Nr 1, Nr 2 i Nr 3. 5. Usługa ochrony fizycznej pojazdów znajdujących się na terenie parkingu położonego w Czeladzi przy ul. Niwa 11. Do obowiązków pracowników ochrony osób i mienia należy: 1) podejmowanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony; 2) zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej w chronionym obiekcie oraz ochrona jego mienia, 3) współdziałanie z jednostkami straży pożarnej i policji w przypadkach bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, 4) sprawdzanie stanu wszelkich zabezpieczeń, zamknięć, plomb. Obsługa i właściwe reagowanie na umieszczone na stanowisku pracy urządzenia alarmowe w tym wykrywające pożar i dym. 5) przeciwdziałanie blokowaniu dróg komunikacyjnych i pożarowych, 6) utrzymywanie stałej, bezprzewodowej i bezpośredniej łączności (np. radiotelefony, krótkofalówki) pomiędzy pracownikami ochrony i centralą Wykonawcy, 7) zapewnienie stałej i natychmiastowej łączności z Komendą Powiatową Policji, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym oraz przedstawicielami zamawiającego, 8) dokumentowanie wszelkich czynności związanych z ochroną obiektu, 9) monitorowanie obiektu oraz podejmowanie interwencji w przypadkach naruszenia porządku, usiłowań kradzieży, dewastacji oraz innych zagrożeń, 10) bezzwłoczne informowanie przedstawicieli Zamawiającego o przestępstwach i wykroczeniach zaistniałych na terenie ochranianym oraz zabezpieczenia miejsca zdarzenia, 11) realizacja innych zadań zleconych przez Zamawiającego, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia, 12) prowadzenie rejestru pojazdów przyjmowanych na parking w Czeladzi przy ul. Niwa 11, 13) przyjmowanie pojazdów usuniętych z dróg na podstawie dyspozycji oraz późniejsze ich wydanie właścicielowi po okazaniu przez niego zezwolenia do odbioru pojazdu wystawionego przez właściwy organ w myśl art. 130 a Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym- dot. parkingu w Czeladzi przy ul. Niwa 11, 14) zapewnienia pracownikom jednolitych ubiorów, oznaczenia pracowników w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, 15) stosowanie się do zarządzeń i regulaminów obowiązujących w obiektach chronionych. 6. Transport wartości pieniężnych a) z siedziby Starostwa przy ul. Krasickiego 17 do banku znajdującego się na terenie miasta Będzina - około 0,04 do 0,08 jednostki obliczeniowej; przewidywana częstotliwość wykonywania usługi transportu od 20 do 23 razy w miesiącu; przewidywany czas trwania 1 transportu wynosi ok. 1 godz; długość trasy transportu ok. 2 km. b) w razie potrzeby z siedziby Starostwa przy ul. Sączewskiego 6 do siedziby Starostwa przy ul. Krasickiego 17 - około 0,03 jednostki obliczeniowej; przewidywana częstotliwość wykonywania usługi transportu maksymalnie 1 raz w miesiącu; przewidywany czas trwania 1 transportu wynosi ok. 1 godz; długość trasy transportu ok. 2 km..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Usługowo - Handlowe NOWA Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej, ul. Teatralna 9/416, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 447154,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 438076,80

  • Oferta z najniższą ceną: 427440,96 / Oferta z najwyższą ceną: 761670,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.