eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Lesko w 2021 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 770408-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach:

Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Lesko w 2021 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach, krajowy numer identyfikacyjny 37001444900000, Łączki 8, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: +48134696460
e-mail: lesko@krosno.lasy.gov.pl
www: http://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Skarb Państwa - PGL LP
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego

Adres: Nadleśnictwo Lesko, Łączki 8, 38-600 Lesko

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Lesko w 2021 r.

Numer referencyjny: S.270.1.5.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:
Część nr 1.
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz toreb leśnych dla pracowników Nadleśnictwa Lesko w 2021 roku.

Elementy umundurowania powinny odpowiadać wzorcom określonym w:
a) Rozporządzeniu Ministra z dnia19 grudnia 2017 roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2017 r., poz. 2466);
b) Zarządzeniu nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych;
c) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika;
d) Zarządzeniu nr 44 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika;
e) Zarządzeniu nr 54 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno –technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika;
f) Zarządzeniu nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 62 DGLP z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
Szczegółowy opis przedmiotu dostawy sortów mundurowych leśnika zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy opis zamówienia , tj. dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów ww. dostępne są na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu, :

Dokumentacja techniczno-technologiczna:

http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VI1v_isXuLV

Dokumentacja fotograficzna:

http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna -dokumentacja-sortów mundurowych
Część nr 2.
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego
(bhp) dla pracowników Nadleśnictwa Lesko w 2021 roku.

Odzież BHP i środki ochrony indywidualnej muszą być zgodne z:
a) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej:
b) Protokół dodatkowy nr 24 zawarty w dniu 25 listopada 2014 r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 styczeń 1998r., zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014 r;
c) Ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (DZ. U. z
2019 r. poz.155);
d) wzorami określonymi w Polskich Normach tj. m. in. Odzież ochronna i robocza dostarczona dla pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczone symbolem (CE) zgodnie z przepisami.
Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika.
Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, rozmiarze, przepisach dotyczących konserwacji, prania i czyszczenia oraz nazwę i adres producenta.
Szczegółowy opis środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) dla pracowników Nadleśnictwa, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 18.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Dostawy elementów umundurowania, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, będą realizowane (na koszt Wykonawcy), według wskazań Zamawiającego: do siedziby Zamawiającego – Nadleśnictwa Lesko po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu, ilości, rozmiarów i rodzaju, lub w punkcie sprzedaży (magazynie) należącym do Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego, utworzenia punktu sprzedaży (magazynu), w którym będzie możliwa przymiarka oraz odbiór poszczególnych sortów. Punkt sprzedaży (magazyn) powinien być czynny co najmniej w godzinach od 800 do 1400. Punkt sprzedaży (magazyn) powinien znajdować się w odległości nie większej niż 100 kilometrów (licząc po drogach publicznych) od siedziby Zamawiającego. Spełnienie powyższego wymogu przez Wykonawcę nie jest obligatoryjne na etapie badania ofert. Utworzenie punktu sprzedaży (magazynu) może nastąpić po wyborze oferty przed podpisaniem umowy, a najdalej w terminie do 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
Na formularzu ofertowym Wykonawca wskaże adres ww. punktu wydawania z potwierdzeniem dni i godzin otwarcia ww. punktu lub zamieści informację o braku dysponowania punktem sprzedaży, o którym mowa w pkt 3.4.
W punkcie sprzedaży (magazynie) wykonawca wyda sorty mundurowe pracownikom Nadleśnictwa upoważnionym na podstawie wykazu sporządzonego przez Zamawiającego , stanowiącym załącznik do umowy.
Wykonawca zapewni co najmniej 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania, torby z tkaniny poliestrowej, środki ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego na warunkach określonych w umowie.
Zamawiający zastrzega możliwość redukcji lub zwiększenia wielkości zamówieni in plus lub in minus o 20% w stosunku do całkowitej ceny brutto podanej w ofercie wykonawcy. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu przy uwzględnieniu stawek jednostkowych wymienionych w ofercie Wykonawcy. Ograniczenie przedmiotu umowy na zasadach wyżej określonych nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie jest w związku z tym podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego
Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilościowe poszczególnych elementów umundurowania i bhp, a wiążąca dla Zamawiającego i Wykonawcy jest ilość dostarczonych sortów w ramach wartości przedmiotu zamówienia.
Wyszczególnione ilości poszczególnych sortów mundurowych i sortów bhp stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie ilości poszczególnych sortów mundurowych i sortów bhp przy zastosowaniu zapłaty za ich dostawę po zaoferowanych cenach jednostkowych odpowiadających poszczególnym elementom (sortom) umundurowania i bhp. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega, że zapłata należności będzie dokonywana tylko za rzeczywiście odebrane artykuły, a realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie.
Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania dla osób o sylwetce nietypowej.
Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: sytuacji ekonomicznej;
- posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł;
sytuacji finansowej - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

Część nr 1.
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował, co najmniej 1 dostawę (na podstawie jednej umowy) sortów mundurowych dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnej lub innych służb mundurowych o wartości nie mniejszej 70.000 zł brutto – potwierdzoną dowodami, czy zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ.

Część nr 2.
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował, co najmniej 1 dostawę (na podstawie jednej umowy) odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto – potwierdzoną dowodami, czy zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

Informacje dodatkowe: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa. Każdy z wykonawców z osobna musi spełnić warunek dotyczący braku podstaw wykluczenia z postępowania.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca złoży następujące dokumenty:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SIWZ);
- informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
-odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy .

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

b) dokument ubezpieczenia, a w przypadku jego braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z przepisem art. 24 ust. 11 Pzp - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp,
przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykładowy wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Wydłużenie terminu płatności:20,00
Zmniejszenie kary umownej dla Zamawiającego:10,00
Zwiększenie kary umownej dla Wykonawcy:10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach.
1. Konieczność zmiany terminu realizacji umowy spowodowanego:
a) okolicznościami których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich,
a) okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego;
2. Zmiany wynagrodzenia w przypadku stawek podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów.
3. Zwiększenia wynagrodzenia umownego w przypadku zwiększenia zakresu przedmiotowego umowy w granicach do 20 %ceny podanej w ofercie Wykonawcy.
4. Przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujących niemożnością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.
5. Potrzeby wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności na skutek zmian w przepisach dotyczących wzorców umundurowania.
6. Ponadto zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/ protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.
7. Wszystkie zmiany wprowadzone do umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 30.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców o wynikach postępowania zgodnie z art. 92 ustawy PZP.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z treścią art. 92 ustawy PZP. Osoby podpisujące umowę powinny posiadać ze sobą dokument potwierdzający ich umocowanie do podpisania umowy. W przypadku gdy wykonawca jest osobą fizyczną, musi przedłożyć dowód osobisty.
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie:
a) nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób
b) Zamawiający będzie mógł zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których wyżej mowa w przypadku gdy złożono tylko jedną ofertę.

W celu zawarcia (podpisania) umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w odniesieniu do każdego środka ochrony indywidualnej „deklaracje zgodności CE”, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi)

1. W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), stosownie do wymogów wynikających z art. 13 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Lesko z siedzibą 38-600 Lesko, Łączki 8. Przedstawicielem administratora są: Nadleśniczy – Zbigniew Pawłowski.
2. Z administratorem można skontaktować się: osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Lesko, telefonicznie pod numerem 13 46 01 470 , za pomocą poczty elektronicznej e-mail pod adresem: lesko@krosno.lasy.gov.pl Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dokonywane w celu prawidłowej realizacji obowiązków ustawowych tj. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnej art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.

4. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do do organów państwowych (np. Policja, prokuratura) prowadzących postępowania (np. karne, o wykroczenia). Dane mogą być również przekazywane kancelarii prawnej prowadzącej obsługę prawną Nadleśnictwa, jak również do jednostek nadrzędnych Lasów Państwowych w szczególności do RDLP w Krośnie oraz DGLP. Ponadto dane osobowe będą udostępniane łącznie z dokumentacją dotyczącą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadkach składania wniosków o udostępnienie informacji publicznej.

5. Państwa dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz elektronicznie za pomocą Systemu Informatycznego Lasów Państwowych. Dane osobowe są i będą przetwarzane przez okres czasu wyznaczony przepisami o rachunkowości – nie dłużej niż 6 lat licząc od wystawienia ostatniej faktury, jak również wyznaczony przepisami kodeksu cywilnego o przedawnieniu roszczeń – podstawowy termin 6 lat od wymagalności roszczenia.

6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
- przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.

7. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.


8. Stosownie do wymogów wynikających z przepisu art. 8a ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający informuje o ograniczeniach dotyczących uprawnień w zakresie danych osobowych, o których mowa w przepisach art. 8a ust. 2 i 4 oraz art. 97 ust. 1a ustawy Pzp:
a) zgodnie z przepisem art. 8a ust. 2 ustawy Pzp: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 (RODO), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
b) zgodnie z przepisem art. 8a ust. 4 ustawy Pzp: wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
c) zgodnie z przepisem art. 97 ust. 1a ustawy Pzp: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz toreb leśnych dla pracowników Nadleśnictwa Lesko w 2021 roku.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Elementy umundurowania powinny odpowiadać wzorcom określonym w:
a) Rozporządzeniu Ministra z dnia19 grudnia 2017 roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2017 r., poz. 2466);
b) Zarządzeniu nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych;
c) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika;
d) Zarządzeniu nr 44 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika;
e) Zarządzeniu nr 54 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno –technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika;
f) Zarządzeniu nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 62 DGLP z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.


Szczegółowy opis przedmiotu dostawy sortów mundurowych leśnika zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

Szczegółowy opis zamówienia , tj. dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów ww. dostępne są na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu, :

Dokumentacja techniczno-technologiczna:

http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VI1v_isXuLV

Dokumentacja fotograficzna:

http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna -dokumentacja-sortów mundurowych



Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania przedstawia tabela poniżej:

Lp. Nazwa
Ilość jednostek

1 2 3
I Mundur wyjściowy
leśnika -
1 Mundur wyjściowy
męski -
Marynarka
gabardyna 2
Marynarka gabardyna z wyk. oleofobowym 3

Spodnie gabardyna 7
Spodnie gabardyna z wyk. oleofobowym 19
2 Mundur wyjściowy
damski
Marynarka gabardyna 3
Marynarka gabardyna z wyk. oleofobowym 3
Spódnica gabardyna 5
Spódnica gabardyna z wyk. oleofobowym 4
Spodnie gabardyna 3
Spodnie gabardyna z wyk. oleofobowym 5
3 Koszula biała męska z długim rękawem 13
4 Koszula biała męska z długim rękawem – bawełna 100% 12
5 Koszula biała męska z krótkim rękawem 8
6 Koszula biała męska z krótkim rękawem - bawełna 100% 9
7 Bluzka biała damska z długim rękawem 3
8 Bluzka biała damska z długim rękawem – bawełna 100% 11
9 Bluzka biała damska z krótkim rękawem 2
10 Bluzka biała damska z krótkim rękawem – bawełna 100% 10
11 Krawat 11
12 Płaszcz wiosenno- jesienny damski 1
13 Płaszcz wiosenno – jesienny damski 1
14 Kapelusz do płaszcza - damski 1

15 Kapelusz do płaszcza - męski 8
16 Kurtka zimowa damska 1
17 Kurtka zimowa męska 2
18 Czapka mundurowa 10
II Mundur codzienny leśnika
1 Koszula męska z długim rękawem 13
2 Koszula męska z długim rękawem – bawełna 100% 35
3 Koszula męska z krótkim rękawem 9
4 Koszula męska z krótkim rękawem - bawełna 100% 18
5 Bluzka damska z długim rękawem 1
6 Bluzka damska z długim rękawem – bawełna 100% 10
7 Bluzka damska z krótkim rękawem 1
8 Bluzka damska z krótkim rękawem – bawełna 100% 4
9 Spodnie męskie 20
10 Spódnica 1
11 Sweter 35
12 Kamizelka 6
13 Bluza z polaru 21
14 Kurtka męska codzienna 12
15 Kurtka damska codzienna 1
16 Czapka zimowa 10
17 Skarpety letnie termoaktywne 30
18 Skarpety przejściowe termoaktywne 25
19 Skarpety zimowe termoaktywne 15
III. Mundur terenowy leśnika -
1. Ubranie letnie (bluza, spodnie, kamizelka) -
Bluza + kamizelka z wzorem panterki (Rip-stop) 2
Spodnie z wzorem panterki (Rip-stop) 20
Czapka letnia z wzorem panterki (Rip-stop) 4
2 Ubranie terenowe zimowe -
Kurtka z wzorem panterki (Rip-stop) 1
Spodnie z wzorem panterki (Rip-stop) 1
Czapka z wzorem panterki (Rip-stop) 1
IV. Przedmioty uzupełniające do munduru wyjściowego -
1. Szalik 1
2. Rękawice damskie i męskie w kolorze brązowym 7
3. Półbuty damskie (wyjściowe) 6
4. Półbuty męskie (wyjściowe) 21
V. Przedmioty uzupełniające do munduru codziennego -
1. Peleryna 14
2. Rękawice w kolorze czarnym 1
3. Półbuty codzienne męskie 19
4. Trzewiki terenowe typu „Sympatex” 19
5. Trzewiki terenowe typu „Sympatex” z ociepleniem typu „Thinsulate” 6
6. Trzewiki terenowe typu „Goretex” niskie 9
7. Trzewiki terenowe typu „Goretex” wysokie 6
8. Trzewiki typu „Goretex” wysokie z ociepleniem typu „Thinsulate” 4
VI. Oznaki -
1. Stylizowany wizerunek orła 1
2. Stylizowana gałązka modrzewia 1
3. Oznaki identyfikacyjne 1
4. Oznaki służbowe 15

3.1.2 Dostawa toreb leśnych.

Lp. Torba leśna Ilość jednostek

1 2 3
1. Torba leśna 48




2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
zmniejszenie kary umownej dla Zamawiającego:10,00
Cena:60,00
wydłużenie termin płatności:20,00
zwiększenie kary umownej dla Wykonawcy:10,00
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) dla pracowników Nadleśnictwa Lesko w 2021 roku.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odzież BHP i środki ochrony indywidualnej muszą być zgodne z:
a) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej:
b) Protokół dodatkowy nr 24 zawarty w dniu 25 listopada 2014 r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 styczeń 1998r., zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014 r;
c) Ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (DZ. U. z
2019 r. poz.155);
d) wzorami określonymi w Polskich Normach tj. m. in. Odzież ochronna i robocza dostarczona dla pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczone symbolem (CE) zgodnie z przepisami.
Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika.
Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, rozmiarze, przepisach dotyczących konserwacji, prania i czyszczenia oraz nazwę i adres producenta.
Szczegółowy opis środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) dla pracowników Nadleśnictwa, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego przedstawia tabela poniżej

Lp. Nazwa środka ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego pracowników nadleśnictwa Ilość jednostek

1 2 3
1. Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni) 30

2. Ubranie ocieplane 20

3. Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe 18

4. Koszula robocza, długi rękaw – flanela robocza 40

5. Koszulka krótki rękaw/t-shirt 40

6. Bielizna Koszulka termoaktywna, krótki rękaw 40
7. Koszulka termoaktywna, długi rękaw 40
8. Kalesony męskie, Leginsy damskie termoaktywne 40
9. Buty terenowe, z membraną oddychającą 20
10. Buty (gumowe) wodoodporne 20
11. Buty gumowe wodoodporne i ciepłochronne 8
12. Skarpety letnie, termoaktywne 84
13. Skarpety zimowe, termoaktywne 84
14. Czapka letnia 30
15. Czapka ocieplana 30
16. Hełm ochronny 15
17. Okulary ochronne 40
18. Okulary przeciwsłoneczne 40
19. Kamizelka ostrzegawcza 5
20. Rękawice ocieplone 40
21. Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą 1
22. Kamizelka ciepłochronna 1
23. Ubranie letnie (kurtka + spodnie) 1
24. Fartuch ochronny 1
25. Maska przeciwpyłowa 20
26. Fartuch roboczy 2
27. Kamizelka ostrzegawcza Służba Leśna 25

28. Rękawice robocze 10


3.1.4 Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) dla uczniów Technikum Leśnego które powinny odpowiadać wymogom określonym w pkt. 3.1.2 .


Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego przedstawia tabela poniżej

Lp. Nazwa środka ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego dla uczniów Technikum Leśnego Ilość jednostek

1 2 3
1. Ubranie całoroczne + czapka 40
2. Rękawice robocze 81
3. Rękawice wampirki 200
4. Buty filcowo-gumowe 21
5. Kamizelka odblaskowa 81
6. Kask ochronny 40


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
zmniejszenie kary umownej dla Zamawiającego:10,00
Cena:60,00
zwiększenie kary umownej dla Wykonawcy:10,00
wydłużenie termin płatności:20,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.