Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Ogłoszenie nr 769834-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Zagospodarowanie parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi w Mszczonowie - II etap.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 468 582 840,
faks: 468 582 843
e-mail: zamowienia.publiczne@mszczonow.pl,
www: http://www.bip.mszczonow.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.bip.mszczonow.pl i https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Zamawiający umożliwia składanie ofert pisemnie albo za pośrednictwem Platformy zakupowej (w zależności od decyzji Wykonawcy). Ofertę w formie pisemnej należy przekazać na adres: Gmina Mszczonów, Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów. Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RG.271.2.14.2020.SG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia:
„Zagospodarowanie parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi w Mszczonowie – II etap”
Zakres etapu II zagospodarowania parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi obejmuje realizację części robót budowlanych wskazanych w dokumentacji przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, STWiORB), stanowiącej Załącznik nr 9
Etap II zagospodarowania parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi obejmuje:
1. Budowa placu zabaw w tym placu zabaw naturalistycznego
Zadanie obejmuje m.in:
1) plac zabaw z nawierzchnia poliuretanową,
a) wykonanie nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej na placu zabaw
b) dostawa i montaż urządzeń zabawowych zgodnie z dokumentacją projektową.
2) plac zabaw naturalistyczny
a) wykonanie nawierzchni sensorycznej na placu zabaw naturalistycznym
b) wykonanie tunelu z wikliny
c) wykonanie gry w klasy
d) wykonanie toru przeszkód
c) dostawa i montaż urządzeń zabawowych i innych elementów zgodnie z dokumentacja projektową
2. Budowa siłowni zewnętrznej wraz ze strefą relaksu
Zadanie obejmuje m.in:
a) wykonanie nawierzchni trawiastej
b) dostawa i montaż urządzeń siłowych zgodnie z dokumentacja projektową
c) dostawa i montaż elementów małej architektury do strefy relaksu (hamak, leżak)
3. Budowa fontanny dyszowej
4. Budowa pumptracku
5. Dostawa i montaż gotowej modułowej toalety publicznej wraz z przyłączami.
6. Budowa altany dużej
7. Zagospodarowanie zieleni
8. Dostawa i montaż elementów małej architektury itp.:
tablice regulaminowe
ławki z oparciem
kosze na śmieci
stojaki na rowery
mostek
ogrodzenie obiektu
9. Wykonanie oświetlenia terenu oraz oświetlenia wieży kościoła
10. Wykonanie monitoringu terenu wraz z włączeniem go do istniejącej infrastruktury wykonanej w I etapie
11. Wykonanie chodników i drogi serwisowej
12. Wykonanie parkingu wraz z odwodnieniem.
- dodatkowe informacje zostały zawarte w załączniku nr 12 do SIWZ-– uszczegółowienie do Opisu Przedmiotu Zamówienia
II.5) Główny kod CPV: 45.11.12.91
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.04.2022
II.9) Informacje dodatkowe: Dodatkowe informacje o okresie realizowania zamówienia określa SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca musi wykazać, że:
1 posiada środki własne lub zdolność kredytową w wysokości minimum: 1.000.000,00 zł(miliona złotych)
2 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum: 3.000.000,00 zł (trzech milionów złotych )
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Szczegóły określa SIWZ
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazać, że:
1 nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:
1) co najmniej jedną robotę budowlana polegająca na budowie placu zabaw (wraz z robotami towarzyszącymi )o wartości min 800.000,00 zł(osiemset tysięcy złotych ) brutto, w skład której wchodziło co najmniej:
a) wykonanie nawierzchni poliuretanowej na pow. min. 1000,00 m2,
b) montaż co najmniej 10 urządzeń zabawowych, w tym co najmniej 2 zestawów zabawowych:
- jednego zestawu zabawowego o wartości min. 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych ) brutto.
- jednego zestawu zabawowego o wartości min. 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto.
c) montaż elementów małej architektury miejskiej.
2) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie siłowni zewnętrznej o wartości min. 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych)brutto, w skład której wchodził montaż co najmniej 3 podwójnych urządzeń siłowych.
3) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie toru rowerowego/pumptracku o nawierzchni asfaltowej lub skateparku z elementami toru rowerowego o nawierzchni asfaltowej, długości nie mniejszej niż 150 mb.
4) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie fontanny posadzkowej o wartości co najmniej 500.000,00 złotych(pięćset tysięcy złotych) brutto.
2 dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.
1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 do kierowania robotami budowlanymi (Kierownik budowy) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą doświadczenie, w kierowaniu robotą budowlaną(jako kierownik budowy) polegającą na:
- budowie lub przebudowie placu zabaw o wartości min 800.000,00 zł (osiemset tysięcy złotych)
2) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 do kierowania robotami budowlanymi (Kierownik robót)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą doświadczenie, w kierowaniu robotą budowlaną(jako kierownik budowy lub kierownik robót) polegającą na:
- budowie minimum 1 fontanny.
3) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 do kierowania robotami budowlanymi (Kierownik robót)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 do kierowania robotami budowlanymi (Kierownik robót)w specjalności inżynieryjnej drogowej
5) ogrodnikiem posiadającym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji zagospodarowania terenów zieleni
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz.U. z 2019 r. nr 1186) oraz ustawy z dnia 22 lipca 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Szczegóły określa SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
d) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) szczegółowy opis elementów wyposażenia placu zabaw i siłowni plenerowej,
b) karty techniczne lub karty produktu dla:
-urządzeń zabawowych na placu zabaw
-urządzeń siłowni zewnętrznej
-urządzeń strefy relaksu
-nawierzchni bezpiecznej
-elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice z regulaminami)
-ławek z przewijakiem dla niemowląt
Karty mają potwierdzać parametry techniczne oferowanych urządzeń(karta winna zawierać informację na temat: technologii wykonania, wielkości, funkcjonalności, wykaz elementów składowych, wizualizacje oraz zwymiarowane rzuty urządzeń, potwierdzające wymagania Zamawiającego, wskazane w dokumentacji projektowej),
c) certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 (lub normami równoważnymi) wszystkich urządzeń zabawowych przewidzianych do montażu wydane przez niezależną jednostkę oceniającą lub dokumenty równoważne w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskie dokumenty równoważne. W przypadku zestawów zabawek certyfikat winien być wystawiony dla całego zestawu zabawowego, a nie poszczególnych jego elementów
d) certyfikaty zgodności z normą PN-EN 16630 (lub normami równoważnymi) wszystkich urządzeń do siłowni zewnętrznych przewidzianych do montażu wydane przez niezależną jednostkę oceniającą lub dokumenty równoważne w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskie dokumenty równoważne.
e) certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1177 (lub normami równoważnymi) wszystkich użytych nawierzchni bezpiecznych wydane przez niezależną jednostkę oceniającą lub dokumenty równoważne w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskie dokumenty równoważne.
f) atest higieniczny PZH lub dokument równoważny dla wszystkich użytych nawierzchni bezpiecznych.
g) deklaracje zgodności lub inne dokumenty równoważne dla małej architektury tj. koszy, ławek, tablic z regulaminami.
Certyfikaty powinny odwoływać się do nazw i kart katalogowych urządzeń, które Wykonawca zamierza zamontować w ramach niniejszego zamówienia
Wymienione powyższej dokumenty powinny być wydane w języku polskim, ich okres ważności nie powinien upływać przed dniem planowanego odbioru przedmiotu zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, ma złożyć wykonawca potwierdzający odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym ten wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust 1 (załącznik nr 2 do SIWZ).
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w ust 1
6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – proponowany wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
8. Zgodnie z §9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
9. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać:
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1.
2) Oświadczenia z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą
5) Pełnomocnictwo:
– W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
– Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
6) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów– proponowany wzór zobowiązania z stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
7) Wskazanie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców -w załączniku nr 1 do SIWZ
8) Informacje czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
9) Informacja o rozwiązaniach równoważnych, o których mowa załączniku nr 10 do SIWZ(jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych)
2. Wadium może być wnoszone w formie:
a) pieniężnej na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank: PKO Bank Polski S.A.,
Nr rachunku: 08 1020 1042 0000 8502 0349 0448
b) poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
c) gwarancji bankowej;
d) gwarancji ubezpieczeniowej;
e) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości(t.j. Dz.U. 2020 poz.299).;
Szczegółowe informacje dotyczące wznoszenia wadium określa SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres konserwacji i serwisowania urządzeń oraz sprzętu (S): | 16,00 |
Cena wykonania zamówienia (C): | 60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji jakości (G: | 20,00 |
Okres pielęgnacji zieleni(P): | 4,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych określone są szczegółowo we wzorze umowy, która stanowi integralną część SIWZ, tym samym Zamawiający spełnia wymóg określenia w SIWZ przyszłych zmian umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.01.2021, godzina: 11:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wszelkie dodatkowe i szczegółowe informacje określa SIWZ
INNE PRZETARGI MSZCZONÓW
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mszczonowie o klatkę schodową z windą - w celu dostosowania placówki oświatowej dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności"
więcej: przetargi MSZCZONÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- Rewitalizacja centrum Orchowa
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- "Budowa infrastruktury sportowo-kulturalnej na terenie Gminy Świnna"
- Budowa PSZOK wraz z modernizacją infrastruktury społecznej i wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.