Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Ogłoszenie nr 768890-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Termomodernizacja dwóch budynków w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wisznice"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 833 782 102
faks: 833 782 039
e-mail: kwierzchowski@wisznice.pl
www: www.wisznice.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie ugwisznice.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13 SIWZ
Adres: Gmina Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice (sekretariat - pok. nr 102)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: IBMG-IV.271.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zamówienie składa się z dwóch części (zadań), a jego przedmiotem jest Termomodernizacja
dwóch budynków w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej budynków
użyteczności publicznej na terenie Gminy Wisznice” polegające na realizacji niżej wymienionych
zadań:
Część 1: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Wisznicach.
Część 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Horodyszczu.
2. Część 1 – Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Wisznicach.
2.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje:
45 00 00 00-7 Roboty budowlane
45 33 00 00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45 31 00 00-3 Roboty instalacyjne elektryczne
31 52 40 00-5 Oprawy oświetleniowe sufitowe i ścienne
2.2. Zakres rzeczowy zamówienia:
Zakres prac obejmuje montaż pompy ciepła o mocy 80kW wraz z wykonaniem szesnastu
odwiertów, montaż instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła oraz klimatyzacji,
wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED.
3. Część 2 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Horodyszczu.
3.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje:
45 00 00 00-7 Roboty budowlane
45 45 30 00-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45 32 10 00-3 Izolacja cieplna
45 44 30 00-4 Roboty elewacyjne
45 42 11 00-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45 33 11 00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45 31 00 00-3 Roboty instalacyjne elektryczne
31 52 40 00-5 Oprawy oświetleniowe sufitowe i ścienne
09 33 12 00-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
3.2. Zakres rzeczowy zamówienia:
Zakres prac obejmuje docieplenie ścian w technologii lekkiej mokrej, docieplenie stropu wełną,
wymianę okien i drzwi zewnętrznych, modernizację instalacji grzewczej, wymianę grzejników,
wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy
7,68 kWp.
4. Szczegółowe zakresy robót dla Części 1 jak i Części 2 opisane są w przedmiarach robót,
specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacjach projektowych,
stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
5. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót), przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności:
a) europejskie aprobaty techniczne;
b) wspólne specyfikacje techniczne;
c) normy międzynarodowe;
d) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne.
W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw
członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz w/w aprobat,
specyfikacji, norm i systemów, uwzględnia się w kolejności:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne.
6. Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub aprobatami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane.
7. Jeśli w SIWZ lub załącznikach wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się rozwiązania i wyroby równoważne zgodne ze standardami jakościowymi, danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Za rozwiązanie równoważne tj. zgodne z w/w standardami jakościowymi, danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji rozumie się rozwiązanie takie same lub wyższe niż opisane w w/w dokumentacji.
8. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2, ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót), przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz warunkami określonymi w projekcie umowy.
9. Okres gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
10. Okres rękojmi za wady na wykonany cały przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 60
miesięcy.
11. Wymagania dotyczące umów z podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu oraz informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, zawarte są we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 8a i 8b do SIWZ.
12. Szczegółowe zasady i zakres świadczonych usług, robót budowlanych i dostaw objętych przedmiotem zamówienia określają wzory umów, stanowiących Załączniki nr 8a i 8b do SIWZ, które są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
13. Zamawiający informuje, że do projektów budowlanych na obydwa budynki posiada:
1) decyzję o pozwoleniu na budowę nr BP/444/19 z dnia 26 lipca 2019 r. – budynek UG
Wisznice,
2) zgłoszenie robót budowlanych z dnia 28 marca 2019 r. – budynek SP w Horodyszczu.
14. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE, w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 oraz budżetu państwa.
15. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Osobą
odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji ze strony Zamawiającego jest Pan/Pani Tomasz Gębka.
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia została zakończona w następujących terminach:
1. Część 1 – Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Wisznicach do dnia 15.02.2022 r.
2. Część 2 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Horodyszczu
do dnia 30.09.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawcy:
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy dla Części 1 zamówienia:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się doświadczeniem, w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji grzewczej w postaci pompy ciepła, z pionowymi odwiertami, o mocy minimum 40 kW oraz minimum jedną robotą polegającą na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej nawiweno-wywiewnej o wydajności min. 1500 m3/h.
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy dla Części 2 zamówienia:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się doświadczeniem, w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotą budowlaną w zakresie termomodernizacji obiektów kubaturowych o wartości brutto co najmniej 400 000,00 PLN.
Uwaga:
Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania.
2. Osób:
Minimalne warunki dotyczące osób biorących udział w wykonaniu Części 1 zamówienia:
1) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika
budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
2) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika
robót, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi
zamówienia.
Minimalne warunki dotyczące osób biorących udział w wykonaniu Części 2 zamówienia:
1) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika
budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym
przedmiotowi zamówienia,
2) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika
robót, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie odpowiadającym
przedmiotowi zamówienia,
3) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika
robót, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
Uwaga:
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku nr 5 niniejszej SIWZ.
Uwaga:
W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej to oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej może załączyć do ofert wykreślając w treści oświadczenie pkt 1 i 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Ustala się wadium w wysokości:
1.1. Dla Części 1 zmówienia – 16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych).
1.2. Dla Części 2 zmówienia – 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku
następujących formach:
1) w pieniądzu, na rachunek Urzędu Gminy w Wisznicach prowadzony przez Bank
Spółdzielczy w Wisznicach nr r-ku 20 8055 0006 0000 1355 2000 0012, (w tytule przelewu
należy wpisać „Wadium – Znak sprawy: IBMG-IV. 271.10.2020 Część 1” lub
„Wadium – Znak sprawy: IBMG-IV. 271.10.2020 Część 2”.
2) w poręczeniach bankowych;
3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
4) gwarancjach bankowych;
5) gwarancjach ubezpieczeniowych;
6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240).
Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się
termin uznania na rachunku zamawiającego.
Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne
żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami
przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
3. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie
akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w
szczególności: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez
Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych i okres ważności
gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
4. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem,
że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych a w szczególności: poręczenie będzie
zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i
5 Prawa zamówień publicznych oraz określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy
niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art.
6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień
publicznych, a w szczególności: poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty
wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych oraz
określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Zwrot wadium – zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4.
7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami,
w przypadku gdy:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
3) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) prowadzącej do zmiany ceny. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie robót wykonanych po dacie podpisania aneksu;
4) zaistnienia przesłanek o których mowa w § 5 ust. 3 niniejszej umowy;
5) Wystąpienia ewentualnych robót zaniechanych zgodnie z § 2 ust. 4 niniejszej umowy;
3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w § 8 ust. 5,6 niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie Zamawiającego z wyprzedzeniem umożliwiającym aneksowanie Umowy w trybie niewywołującym opóźnienia w planowanych terminach dostawy, nie później jednak niż 7 dni przed planowaną zmianą
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego sala konferencyjna w
dniu 28.01.2021 r. o godz. 11:15
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.