eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Nadzór inwestorski na zadaniu pn: Podkarpacki Park Biznesowy - budowa budynku biurowo-usługowego w Jasionce wraz z instalacjami, przyłączami, zewnętrzną instalacją oświetleniową, miejscami postojowymi oraz przełożeniem przyłącza kanalizacji deszczowej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28



Ogłoszenie nr 768828-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.:

Nadzór inwestorski na zadaniu pn: Podkarpacki Park Biznesowy - budowa budynku biurowo-usługowego w Jasionce wraz z instalacjami, przyłączami, zewnętrzną instalacją oświetleniową, miejscami postojowymi oraz przełożeniem przyłącza kanalizacji deszczowej.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Usługi objęte są dofinansowaniem w ramach Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa: I ,,Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka’’, działanie: 1.3 ,,Promowanie przedsiębiorczości’’, typ projektu: ,,Parki biznesowe’’ (edycja I - numer naboru: RPPK.01.03.00-IZ.00-18-010/19). Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa: I ,,Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka’’, działanie: 1.3 ,,Promowanie przedsiębiorczości’’, typ projektu: ,,Parki biznesowe’’ (edycja I - numer naboru: RPPK.01.03.00-IZ.00-18-010/19).
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny 69026033085969, ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239,
faks: 178 520 611
e-mail: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.rarr.rzeszow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, pokój nr 317 - sekretariat lub portiernia przy wejściu do budynku.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski na zadaniu pn: Podkarpacki Park Biznesowy - budowa budynku biurowo-usługowego w Jasionce wraz z instalacjami, przyłączami, zewnętrzną instalacją oświetleniową, miejscami postojowymi oraz przełożeniem przyłącza kanalizacji deszczowej.

Numer referencyjny: ZP 52/2020/PPNT

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A.
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski dla zadania, którego zakresem jest budowa budynku biurowo-usługowego wraz z instalacjami wewnętrznymi (wodociągową, kanalizacyjną, gazową, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, elektryczną, teletechniczną) oraz przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazu, energii elektrycznej, instalacji teletechnicznej, zewnętrzną instalacją oświetleniową i miejscami postojowymi oraz przełożeniem przyłącza kanalizacji deszczowej w Jasionce.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego.
3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.
Inwestycja, która będzie objęta nadzorem, polegać będzie na budowie budynku biurowo-usługowego, czterokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego o konstrukcji szkieletowej – żelbetowej, o powierzchni całkowitej około 2.700,00 m2. Ściany zewnętrzne i kolankowe – murowane. Stropy o konstrukcji płytowej, żelbetowej. Termoizolacja budynku (ściany zewnętrzne i stropodach) wykonana będzie z wełny mineralnej. Budynek wyposażony będzie w windę osobową.

B. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
1) Załącznik nr 1 do siwz – Wzór umowy,
2) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia w tym Projekt budowlany i Projekt wykonawczy.

C. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.06.2022

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia - Przewidywany termin realizacji zamówienia nie wcześniej niż od 15 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2022 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej.
Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami:
a) inspektor nadzoru inwestorskiego (koordynator) branży konstrukcyjno-budowlanej: co najmniej 1 (słownie: jedna) osoba o następujących kwalifikacjach (łącznie):
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).
- doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru wykonanych robót budowlanych tj. co najmniej 1 (słownie: jedna) robota budowlana o wartości nadzorowanych robót co najmniej 4.000.000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych brutto) zrealizowana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wymóg doświadczenia dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego od początku do końca inwestycji.
b) inspektor nadzoru inwestorskiego – branża sanitarna: co najmniej 1 (słownie: jedna) osoba o następujących kwalifikacjach (łącznie):
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).
- doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru wykonanych robót budowlanych tj. co najmniej 1 (słownie: jedna) robota budowlana o wartości nadzorowanych robót co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wymóg doświadczenia dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego od początku do końca inwestycji.
c) inspektor nadzoru inwestorskiego – branża elektryczna i energetyczna: co najmniej 1 (słownie: jedna) osoba o następujących kwalifikacjach (łącznie):
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).
- doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru wykonanych robót budowlanych tj. co najmniej 1 (słownie: jedna) robota budowlana o wartości nadzorowanych robót co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto), zrealizowana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wymóg doświadczenia dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego od początku do końca inwestycji,
d) inspektor nadzoru inwestorskiego – drogowiec: co najmniej 1 (słownie: jedna) osoba o następujących kwalifikacjach (łącznie):
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).
- doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru w wykonanych robót budowlanych - co najmniej 1 (słownie: jedna) robota budowlana o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) zrealizowana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wymóg doświadczenia dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego od początku do końca inwestycji,
UWAGA:
- Zamawiający nie dopuszcza sprawowanie przez jedną osobę więcej niż jednej z funkcji wymienionych ppkt od a do d.
- Wymienione w ppkt od a do d osoby fizyczne muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający żąda następujących dokumentów:

1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
1) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument na wezwanie zamawiającego z art. 26 ust. 2 Pzp.

2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA! Oświadczenie lub dowody wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

3. Informacje o sposobie przygotowania oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 1 i 2:
3.1. Oświadczenia wymienione w pkt 1 i 2 składa się w oryginale.
3.2. Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 Pzp wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp i które jest dołączane do oferty.
3.3. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca za zasadach określonych w art. 22a oraz dotyczące podwykonawców ustawy Pzp składa się w oryginale.
3.4. Dokumenty inne niż ww. oświadczenia składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
3.5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio: wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
3.6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów o których mowa w Rozporządzeniu ws. dokumentów innych niż oświadczenia wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
3.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty nie przetłumaczone na język polski nie będą brane pod uwagę.
3.8. Jeżeli dany dokument składa się z więcej niż jednej strony, dla swej ważności powinien być złożony w całości.

4. art. 22a Pzp – Zasoby innych podmiotów.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Pzp.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 Pzp.

5. Oferta wspólna:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Każdy z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia.
Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6. Spółka cywilna:
Przedsiębiorcy prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, na gruncie ustawy Prawo zamówień publicznych traktowani są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Obowiązkiem wspólników spółki cywilnej wynikającym z art. 23 ust. 2 Pzp. jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt udzielenia pełnomocnictwa nie musi wynikać z dokumentu o nazwie pełnomocnictwo. Takie umocowanie może być zawarte również w innym dokumencie np. w umowie spółki cywilnej.
Ubieganie się o udzielenie zamówienia przez wspólników spółki cywilnej skutkuje obowiązkiem składania następujących dokumentów:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - składają wspólnie przedsiębiorcy (wspólnicy spółki cywilnej),
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - składa oddzielnie każdy ze wspólników,
- oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - składa oddzielnie każdy ze wspólników,
W/w oświadczenia muszą być złożone, przez wszystkich wspólników spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:55,00
Doświadczenie osób wykonujących czynności inspektora nadzoru inwestorskiego:45,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy na zasadach określonych w SIWZ – wg wzoru stanowiącego: Załącznik nr 2 do siwz.
2. Zmiany umowy: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy jak w zakresie określonym w § 17 Wzoru umowy (Załącznik nr 1 do siwz).
3. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
4. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Treść § 17 Wzoru umowy:
§ 17
Zmiany w umowie -

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy niezależnie od zmian przewidzianych w Pzp, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności:
1) Konieczność zastąpienia osób wyznaczonych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynatora nowymi osobami; warunkiem wprowadzenia zmian, jest posiadanie przez nową osobę kwalifikacji nie niższych niż wymienione w SIWZ i zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.
2) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób pełniących funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego; warunkiem wprowadzenia zmian jest posiadanie przez nową osobę kwalifikacji nie niższych niż w SIWZ i ofercie Wykonawcy
3) Zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku zmiany terminu robót nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski: zmiana ta zostanie wprowadzona w przypadku wyznaczenia nowego terminu rozpoczęcia, zakończenia robót budowlanych. Nadzór nad robotami budowlanymi musi trwać do czasu zakończenia robót i uzyskania przez ich wykonawcę protokołu odbioru końcowego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez druga stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, Strony dokonają zmian w niniejszej umowie w zakresie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
A. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
B. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
C. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
D. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
E. Oferta musi zawierać następujące elementy:
1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, Załącznik nr 3 do siwz - w tym:
- wynagrodzenie brutto za wykonanie zamówienia w całości. Wynagrodzenie brutto za poszczególne części zamówienia zgodnie z tabelami podanymi w formularzu ofertowym. Wynagrodzenie podać w PLN – pkt 5 formularza ofertowego;
- doświadczenie osób wykonujących czynności inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z tabelami podanymi w formularzu ofertowym. Osoby podane w pkt 6 formularza ofertowego to muszą być te same osoby, które zostaną podane w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, który został określony w Rozdziale V punkt V.3 siwz.
Nie dopuszcza się możliwości nanoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek zmian merytorycznych na uprzednio przygotowaną treść Formularza ofertowego.
2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, (Załącznik nr 4 do siwz);
3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, (Załącznik nr 5 do siwz);
4) Jeżeli jest to konieczne - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy złożyć albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem;
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - odpowiedni dokument ustanawiający pełnomocnika (art. 23 Pzp);
7) Zobowiązania podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy;
8) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym, (Załącznik nr 5 do siwz);
9) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
10) Zamawiający prosi by w formularzu ofertowym wykonawca podał informację czy wykonawca jest mikro, małym, średnim lub dużym przedsiębiorstwem. Należy zaznaczyć odpowiednio. Brak takiej informacji nie będzie podstawą do odrzucenia oferty.
F. Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokument (opłacona polisa OC) potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych).
G. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Kryteria oceny ofert oparte są na systemie punktowym.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska w sumie najwięcej punktów.
Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą według kryteriów opisanych niżej:
1) Cena – znaczenie w ocenie 55 %.
2) Doświadczenie osób wykonujących czynności inspektora nadzoru inwestorskiego - znaczenie w ocenie 45%.

Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 55%
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
(Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu : Cena badanej oferty brutto) X 55 % x 100 = …… pkt.

Ad 2) Kryterium: Doświadczenie osób wykonujących czynności inspektora nadzoru inwestorskiego - znaczenie w ocenie 45%.
Punkty za kryterium Doświadczenie osób wykonujących czynności inspektora nadzoru inwestorskiego - znaczenie w ocenie 45% zostaną przyznane w skali punktowej do 45 pkt, na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym.
UWAGA:
- Zamawiający nie dopuszcza sprawowanie przez jedną osobę więcej niż jednej z funkcji wymienionych ppkt od a do d.
- Wymienione w ppkt od a do d osoby fizyczne muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).

2.a)
Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej:
wymagane jest posiadanie przez 1 osobę:
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).
- doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru wykonanych robót budowlanych tj. co najmniej 1 (słownie: jedna) robota budowlana o wartości nadzorowanych robót co najmniej 4.000.000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych brutto) zrealizowana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wymóg doświadczenia dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego od początku do końca inwestycji.
Punkty będą przyznane w następujący sposób:
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 1 roboty budowlanej o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 0 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 2 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 4 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 3 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 8 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 4 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 12 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 5 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 16 pkt.

2.b)
Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacji sanitarnych:
wymagane jest posiadanie przez 1 osobę:
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).
- doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru wykonanych robót budowlanych tj. co najmniej 1 (słownie: jedna) robota budowlana o wartości nadzorowanych robót co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wymóg doświadczenia dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego od początku do końca inwestycji.
Punkty będą przyznane w następujący sposób:
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 1 robotą budowlaną o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 0 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 2 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 3 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 3 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 6 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 4 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 9 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 5 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 12 pkt.

2.c)
Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:
wymagane jest posiadanie przez 1 osobę:
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).
- doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru wykonanych robót budowlanych tj. co najmniej 1 (słownie: jedna) robota budowlana o wartości nadzorowanych robót co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) zrealizowana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wymóg doświadczenia dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego od początku do końca inwestycji,
Punkty będą przyznane w następujący sposób:
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 1 robotą budowlaną o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 0 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 2 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 3 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 3 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 5 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 4 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 7 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 5 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – oferta otrzyma 9 pkt.

2.d)
Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności drogowej:
wymagane jest posiadanie przez 1 osobę:
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).
- doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru w wykonanych robót budowlanych - co najmniej 1 (słownie: jedna) robota budowlana o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) zrealizowana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wymóg doświadczenia dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego od początku do końca inwestycji,
Punkty będą przyznane w następujący sposób:
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 1 robotą budowlaną o zakresie i wartości j.w. – otrzyma 0 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 2 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – otrzyma 2 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 3 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – otrzyma 4 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 4 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – otrzyma 6 pkt,
- sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 5 robót budowlanych o zakresie i wartości j.w. – otrzyma 8 pkt.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.