eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont zabytkowego pałacu oraz wymiana eternitowego pokrycia dachu na budynku obory w miejscowości Boguszyce gmina Oleśnica, powiat oleśnicki dz. 404/95

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-18



Ogłoszenie nr 768627-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu:

Remont zabytkowego pałacu oraz wymiana eternitowego pokrycia dachu na budynku obory w miejscowości Boguszyce gmina Oleśnica, powiat oleśnicki dz. 404/95

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800177, Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: (71) 356-39-19,
e-mail: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl,
www: http://bip.kowr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://kowr.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://kowr.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności

Adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabytkowego pałacu oraz wymiana eternitowego pokrycia dachu na budynku obory w miejscowości Boguszyce gmina Oleśnica, powiat oleśnicki dz. 404/95

Numer referencyjny: WRO.WOP.260.57.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Boguszyce, dz. 404/95, gmina Oleśnica, powiat oleśnicki – remont zabytkowego pałacu oraz wymiana eternitowego pokrycia dachu na budynku obory

Pałac Randowshof

STAN ISTNIEJĄCY
Pałac w Boguszycach został wzniesiony w połowie XIX w i kilkukrotnie przebudowywany. Obiekt składa się z dwóch części : neogotyckiej i klasycystycznej. Część neogotycka znajduje się od zachodu i jest złożona z dwóch brył na planie prostokąta. Północna bryła jest najniższa w całym budynku. Ta część budynku jest niepodpiwniczona i zawiera sień z wejściem od północy, niesymetrycznie umieszczoną szeroką klatkę schodową oraz drobne pomieszczenia. Pierwszy bieg schodów prowadzi z sieni na poziom parteru części południowej. Kolejne biegi dochodzą do wyższych kondygnacji obu części kończąc się wyjściem na poddasze części północnej. Poddasze przykryte jest dwuspadowym dachem o konstrukcji krokwiowo-płatwiowej z czterema ścianami stolcowymi. Dach kryty papą i otoczony attyką w formie krenelażu. Odprowadzenie wody wykonane przez przepusty w północnej attyce. Narożniki podkreślone sześciokątnymi wieżyczkami z krenelażem. Obecnie północno-wschodni narożnik jest całkowicie zawalony. Narożnik północno-zachodni również uległ zawaleniu, jednak został odbudowany (prawdopodobnie na początku XXIw).
Południowa bryła swoim korpusem dorównuje wysokością części klasycystycznej. Jednak nad całym budynkiem góruje jej dwiema wieżami w południowych narożnikach. Wieże są usytuowane skośnie
(pod kątem 45O) w stosunku do korpusu. Na elewacji południowej, między wieżami, znajduje się balkon. Podparcie balkonu stanowią cztery ozdobne, kamienne wsporniki. Pod balkonem jest wyjście prowadzące na niski taras i dalej do parku. Na piętrze tej części znajduje się reprezentacyjna „Sala Rycerska” zajmująca całą kondygnację. Sala przykryta była dwuspadowym, płaskim dachem o konstrukcji jętkowo-wieszakowej z dwoma wieszakami. Do wieszaków podwieszone były belki ozdobnego stropu kasetonowego. Końce belek oparte były na wysokich, przyściennych słupach, stojących na kamiennych wspornikach. Wsporniki są wmurowane w podłużne ściany na poziomie podłogi piętra. Przestrzeń wewnątrz więźby dostępna była przez drzwi z dachu południowej części oraz przejście w ścianie oddzielającej od poddasza części klasycystycznej. Podobnie jak w części północnej dach był kryty papą i otoczony attyką w formie krenelażu. Odprowadzenie wody wykonane było przez przepusty w północnej attyce na dach niższej części. Tą drogą również była odprowadzana woda deszczowa z wież, wcześniej sprowadzana rurami spustowymi. Obecnie większość konstrukcji dachu nad Salą Rycerską jest zawalona. Pozostało jedynie kilka skrajnych wiązarów na południowym i północnym końcu. Spadająca konstrukcja zniszczyła również drewniany strop nad parterem.
Konstrukcja zewnętrznych ścian obu korpusów jak i wież wykazuje ślady silnej korozji mrozowej.
Na elewacji zachodniej ubytki przekraczają połowę grubości muru (ponad 1,5 cegły). Również korozja mrozowa była najprawdopodobniej przyczyną zawalenia narożników korpusu północnego.
UWAGA : Oględziny wykazały, że silna korozja występuje również w częściach muru wciąż pokrytego tynkiem. Jest to prawdopodobnie spowodowane stosunkowo dużą wytrzymałością wyprawy oraz sposobem zalewania ścian przez niesprawne odwodnienie dachów. Klasycystyczna część pałacu znajduje po wschodniej stronie i tworzy prostopadłościenną bryłę na planie litery „L”. Dochodząc krótszym skrzydłem prostopadle do części neogotyckiej tworzy niewielki dziedziniec – studnię. Na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem 2 piętra, biegnie wzdłuż krótszego skrzydła główny korytarz. Korytarze mają swoje przedłużenie w części neogotyckiej. Pierwotnie korytarz przebiegał przy zewnętrznej ścianie od strony studni. W czasie późniejszym zabudowano
część studni tworząc dodatkowe pomieszczenia. W skrzydle dłuższym od strony północnej znajduje się klatka schodowa dochodząca do korytarza i łącząca wszystkie kondygnacje skrzydła : od piwnicy do poddasza. Skrzydło dłuższe, od korytarza do ściany szczytowej, jest dwupiętrowe. Piętra tego skrzydła zajmują drobne pomieszczenia o wysokości ok. 2,5m. Skrzydło krótsze jest jednopiętrowe, jednak pomieszczenia na jego pietrze mają większą wysokość (ok. 4m). Wspólne poddasze nad oboma skrzydłami ma z tego powodu dwa poziomy z różnicą nieco ponad metr. Wyjście z klatki schodowej prowadzi na poziom wyższy. Całość poddasza przekryta jest dwuspadowym płaskim dachem z dużymi okapami oraz narożem i koszem w miejscu styku obu skrzydeł. Dach pokryty jest papą na pełnym deskowaniu. Konstrukcja dachu płatwiowo-krokwiowa z czterem ścianami stolcowymi opiera się na belkach stropów pod poddaszem. W późniejszym okresie stropy zostały wzmocnione przez podwieszenie belek do dwóch ram wieszakowych ustawionych na poddaszu wzdłuż obu skrzydeł. Ramy zostały wykonane prawdopodobnie w I połowie XX wieku. Obecnie główny korytarz uległ zawaleniu powyżej parteru ograniczając dostęp do klatki schodowej i wyższych kondygnacji. Zawaleniu uległy wewnętrzne ściany konstrukcyjne, stanowiące wschodnią i południową ścianę korytarza na poziomie pietra i powyżej. Stropy pod poddaszem i konstrukcja dachu utrzymały się jedynie dzięki ramom wieszakowym. Prawdopodobną przyczyną zawalenia była korozja ścian ze szczególnym nasileniem w obrębie trzonów kominowych.
Całość budynku wymurowano z cegły z zastosowaniem nielicznych elementów kamiennych (głównie
wsporniki balkonów i pod słupami w Sali Rycerskiej). Nad piwnicami i na klatkach schodowych oraz
w północnej części neogotyckiego przyziemia wykonano murowane sklepienia. Pozostałe stropy
wykonano jako drewniane.
DANE LICZBOWE
- Powierzchnia zabudowy 600 m2
- Wysokość 19,0 m
- Kubatura 7100 m3
- Ilość kondygnacji nadziemnych 4
- Ilość kondygnacji podziemnych 1
OCHRONA KONSERWATORSKA
Budynek pałacu Randowshof został wpisany do rejestru zabytków decyzją nr A/3523/469/W z dnia 29 listopada 1980 roku. Wszelkie prace prowadzone przy tym budynku wymagają uzyskania pozwolenia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNE
Przy wykonywaniu napraw konstrukcji dachu należy stosować drewno iglaste klasy minimum C27.
Elementy wymieniane wykonywać na wzór istniejących. Elementy wymagające ociosania wzmocnić
obustronnie nadbitkami na ociosanej długości. Przekrój nadbitek winien być nie mniejszy od ubytku
przekroju wzmacnianego elementu. Do uzupełniania ścian należy stosować cegłę pełną klasy min. 20 o wymiarach takich jak oryginalnie zastosowana (28x14x7cm).
ZAKRES ROBÓT I ROZWIĄZANIA TECHNICZNO-MATERIAŁOWE
PRACE ZABEZPIECZAJĄCE
Teren wokół budynku jest ogrodzony, wymaga jednak oznakowania, wykoszenia krzewów i uprzątnięcia. Z budynku (i terenu przed budynkiem) należy usunąć gruz z zawalonego narożnika i wewnętrznego korytarza oraz pozostałości zawalonej konstrukcji dachu. Przy usuwaniu pozostałości konstrukcji dachu należy zwrócić szczególną uwagę na wszelkie elementy zdobione. Wszystkie takie elementy (belki, listwy, okładziny, płyciny, sztukaterie, itp.) należy oczyścić i złożyć w bezpiecznym, suchym i przewiewnym miejscu. Usuwając gruz z pomieszczeń w przyziemiu północnej części należ zachować ostrożność by nie uszkodzić posadzki z płytek terakotowych. Po uprzątnięciu gruzu, posadzkę należy zabezpieczyć przykrywając folią i płytami OSB minimum 10mm. Prowadząc prace porządkowe i demontaż pozostałości konstrukcji w Sali Rycerskiej należy zwrócić szczególna uwagę na pozostałości tynków z zachowanymi powłokami malarskimi oraz detale sztukatorskie. Większość detali mocowana jest do elementów konstrukcji sufitu. Sztukaterię należy
demontować tylko jeżeli mogłaby zostać uszkodzona przy demontażu elementów konstrukcji dachu. Inwentaryzację zachowanych tynków i sztukaterii w Sali Rycerskiej przedstawiono na rys. 13-15 oraz na fotografiach 1-8.
ROZBIÓRKI I DEMONTAŻE
W budynku należy rozebrać pokrycie dachu wraz z deskowaniem. Przekrycia wież należy rozebrać w całości. Na wszystkich poddaszach, z wyjątkiem Sali Rycerskiej, należy rozebrać podłogi wraz z wypełnieniem stropów oraz ich podsufitki na niższej kondygnacji. Po demontażach powinny być całkowicie odsłonięte konstrukcje dachu i stropów pod nimi.
Uszkodzone drewniane stropy na niższych kondygnacjach należy odsłonić w sposób analogiczny jak
stropy pod poddaszem oraz usunąć belki stopowe połamane, skorodowane lub pozbawione właściwego podparcia. Uszkodzone stropy do rozebrania oznaczono na rzutach kolorem czerwonym.
NAPRAWA ŚCIAN
Ściany budynku uległy znacznym uszkodzeniom na skutek zalewania wodami opadowymi i korozji
mrozowej. Uszkodzenia dotyczą nie tylko murów obwodowych, ale również ścian wewnątrz budynku. Zaobserwowane obszary korozji mrozowej na ścianach zewnętrznych pokazano na rysunkach elewacji. Wewnątrz korozja dotknęła głównie ścian z trzonami kominowymi, silnie zalewanymi przez nieszczelności w pokryciu dachu. Dotyczy ścian we wschodnim skrzydle przylegających do głównego korytarza od strony południowej i wschodniej. Powyżej parteru doszło na zawalenia tych ścian w miejscu ich połączenia. Ściany wymagają wymiany uszkodzonych cegieł, uzupełnienia braków oraz odbudowy zawalonych fragmentów w korytarzu oraz w północno-wschodnim narożniku części neogotyckiej. Ściany uszkodzone i wymagające przemurowania lub odbudowy oznaczono na rzutach kolorem zielonym. Silne uszkodzenia ścian zewnętrznych, przekraczające 1/2 cegły, oznaczono na rysunkach elewacji dodatkowym, czerwonym szrafem. Braki w ścianach (w tym zawalone ściany), wymagające odbudowy, oznaczono na elewacjach kolorem czerwonym (ciemniejszym).
Przed przystąpieniem do prac należy dokonać dokładnych oględzin ścian i usunąć odspojone tynki,
zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne. Nie należy usuwać tynków, pod którymi nie stwierdzono
ubytków podłoża lub ich całkowitego odspojenia od podłoża.
Cegły zlasowane, kuszące się oraz uszkodzone na głębokość powyżej 10mm należy wykuć i wymienić.
Na obszarach głębszych uszkodzeń (powyżej 1/2 cegły) należy przemurować co najmniej całą
zewnętrzną warstwę muru. Zawalone fragmenty ścian odbudować z cegły pełnej na zaprawie
murarskiej łącząc je z zachowanymi częściami na strzępia. Odtwarzając północno-wschodni narożni
części neogotyckiej należy wzorować się na sąsiednim, północno-zachodnim narożniku. Narożnik
należy odtworzyć z zachowaniem wszystkich detali (wieżyczka, blendy, gzymsy, nadproża, ościeża
okien, attyka). Do prac należy stosować cegłę o wymiarach odpowiadających oryginalnie stosowanej (28x14x7cm).
Po wykonaniu napraw wszystkie ściany zewnętrzne oraz naprawiane ściany wewnątrz należy wzmocnić przez nasączenie głębokopenetrującym środkiem chemicznym na bazie estrów kwasu ortokrzemowego.
Impregnat należy nakładać na mury z obu stron, metodą „mokre na mokre”, do pełnego nasycenia.
Prace należy wykonać min. 4 tygodnie po zakończeniu prac murarskich i powtórzyć po kolejnych 4
tygodniach. Przy prowadzeniu impregnacji w Sali Rycerskiej nie należy nakładać impregnatu na
zachowane malowania tynków. Zachowane tynki należy chronić przed dalszym uszkodzeniem czy
zabrudzeniem. Prowadzenie jakichkolwiek prac przy tych elementach musi odbywać się w oparciu o
opracowany przez konserwatora dzieł sztuki i uzgodniony z DWKZ programu prac.
ZABEZPIECZENIE DREWNIANEJ KONSTRUKCJI
W trakcie oględzin stwierdzono porażenie elementów konstrukcji korozją biologiczną – zarówno przez owady (techniczne szkodniki drewna) jak i grzyba domowego. Korozja dotyczy głównie elementów stykających się z murami (murłaty, końcówki krokwi, końce belek stropowych) oraz zalewanych wodami opadowymi w miejscach nieszczelności pokrycia (przy kominach, przy attykach, krokwie szczytowe, itp.). Na rzutach oznaczono kolorem czerwonym elementy, których konieczność wymiany stwierdzono w trakcie oględzin. Ze względu na utrudniony dostęp, lub jego całkowity brak nie przeprowadzono badań całej konstrukcji. Zatem należy się liczyć z ujawnieniem kolejnych elementów w trakcie prowadzenia robót. Po zdjęciu pokrycia oraz rozebraniu podłóg należy dokonać dokładnych oględzin elementów drewnianej konstrukcji dachu i stropów. Za porażone należy uznać elementy z widocznymi otworami wylotowymi, które wydają głuchy dźwięk przy ostukiwaniu albo posiadają owocniki lub wykwity grzyba domowego. Elementy dotknięte korozją biologiczną należy oczyścić mechanicznie do zdrowego drewna przez struganie. Elementy porażone w III stopniu (na głębokość ponad 3cm) należy wymienić w całości. Na elementach porażonych w mniejszym stopniu należy po oczyszczeniu wykonać wzmocnienia z desek. W przypadku częściowego porażenia elementu, tylko na pewnym odcinku (np. krokwie czy belki) dopuszczalne jest sztukowanie elementów. Łączenia elementów sztukowanych można dokonywać wyłącznie na podporach (w miejscach podparcia na płatwiach czy słupach).
UWAGA: Nie dopuszcza się ze względów estetycznych sztukowania elementów stropu i dachu nad
Salą Rycerską widocznych z pomieszczenia.
Zniszczone wiązary dachu nad Salą Rycerską należy odtworzyć wzorując się na zachowanych
skrajnych wiązarach. Brakujące elementy konstrukcji dachu przy zawalonym narożniku należy
uzupełnić wzorując się na sąsiednim (północno-zachodnim) narożniku. Konstrukcje wiązarów nad
poszczególnymi dachami budynku pokazano na przekrojach A, B i C.
Na wieżach należy wykonać nowe konstrukcje przekrycia
Wszystkie miejsca styku konstrukcji drewnianych z murami (murłaty, słupy przylegające do ścian,
końcówki krokwi przechodzące przez podmurówki, gniazda belek stropowych, oparcie przypustnic i
krokwi na murze, itp.) należy zaizolować stosując papę podkładową SBS.
Po oczyszczeniu i wykonaniu niezbędnych wzmocnień, uzupełnień oraz wymianie zniszczonych
elementów, całą drewnianą konstrukcję budynku należy zaimpregnować środkami przeciw owadom i grzybom domowym oraz zabezpieczającymi do I stopnia zapalności (NRO). Przy impregnacji należy stosować środki bezbarwne.

POKRYCIE DACHU
Przed ułożeniem nowego pokrycia należy w skrzydle wschodnim zamocować na końcach krokwi haki do mocowania rynien. W murach pod attykami sali rycerskiej należy wykonać przepusty dla rur spustowych w sposób analogiczny jak istniejące przepusty na wieżach. Lokalizacje odpływów i rur spustowych pokazano na rzucie dachu Następnie na wszystkich dachach wykonać pełne
deskowanie i dwuwarstwowe pokrycie z papy SBS termozgrzewalnej w kolorze czarnym. Deskowania powinny zapewniać właściwe spadki Pokrycie skrzydła wschodniego wykończyć na okapach i krawędziach szczytowych obróbkami z blachy cynkowo-tytanowej. Przy attyce i kominach wywinąć na ścianę na wysokość min. 20cm i zabezpieczyć listwą ochronną. Pokrycia dachów skrzydła zachodniego wywinąć na pełną wysokość attyk (ok. 40cm). W odpływach stosować systemowe kołnierze wpustowe do pokryć papowych wykonane z gumy EPDM. W otworach odpływowych w attykach zamocować sztucery do rur spustowych. Na koniec na wcześniej przygotowanych wspornikach zamocować rynny z blachy cynkowo-tytanowej oraz wymienić i uzupełnić rury spustowe. Szczegóły pokrycia dachowego pokazano na

Obora -wymiana pokrycia dachu
CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU
STAN ISTNIEJĄCY
Obora została wzniesiona na przełomie XIX i XX wieku jako budynek gospodarczy na potrzeby
miejscowego folwarku. Budynek jest obiektem parterowym z poddaszem na rzucie prostokątnym z
dwuspadowym dachem o konstrukcji drewnianej. Ściany nośne o konstrukcji murowanej z cegły pełnej. Strop nad przyziemiem w postaci sklepień opartych na ścianach oraz granitowych kolumnach. Konstrukcja dachu płatwiowo-kleszczowa z czterema ścianami stolcowymi oparta za pomocą podwalin na stropie i ścianach. Pokrycie dachu z płyt falistych cemnetowo-azbestowych (eternit).
DANE LICZBOWE
- Powierzchnia zabudowy 760 m2
- Wysokość 11 m
- Kubatura 6000 m3
SZCZEGÓŁOWY OPIS ROBÓT
Projektowany zakres robót obejmuje wymianę pokrycia dachu wykonanego z eternitu na pokrycie z gładkiej blachy ocynkowanej. Z uwagi na konstrukcję dachu wykonaną z elementów o małych
przekrojach nie jest możliwe zastosowanie cięższego pokrycia. W związku z powyższym zdecydowano o zastąpieniu eternity (zawierającego azbest) pokryciem z blachy na pełnym deskowaniu. Wszystkie te prace nie spowodują zmiany wielkości ani układu konstrukcyjnego obiektu.
PRACE ZABEZPIECZAJĄCE
Na czas prowadzenia robót należy wygrodzić i oznakować teren przy budynku.
WYMIAN POKRYCIA
Istniejące pokrycie z falistych płyt cementowo-azbestowych należy rozebrać wraz z obłaceniem. Płyty, z uwagi na zawartość azbestu, należy demontować w całości unikając ich cięcia, łamania czy kruszenia. Przed ułożeniem nowego pokrycia należy wymienić na końcach krokwi haki do mocowania rynien i wykonać pełne deskowanie grubości 25mm. Deskowanie należy wykonać z drewna iglastego impregnowanego środkami przeciw owadom, pleśniom i grzybom domowym oraz zabezpieczającymi do I stopnia zapalności (NRO). Preparat użyty do impregnacji nie powinien powodować korozji blachy (należy unikać preparatów na bazie soli metali).
Pokrycie dachu należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej grubości 0,6mm formowanej w panele na profilarkach rolkowych i mocowanych haftkami do deskowania. Panele należy układać prostopadle do okapu i łączyć ze sobą na podwójny rąbek stojący. Obróbki przy okapach należy łączyć na podwójny rąbek leżący. Do wykonywania pokrycia należy stosować wyłącznie łączniki ze stali ocynkowanej. Niedopuszczalne jest stosowanie elementów miedzianych lub z czarnej stali.
Po ułożeniu pokrycia dachu należy na wcześniej przygotowanych wspornikach zamocować rynny z blachy ocynkowanej i rury spustowe. Na kalenicy, przy okapach i krawędziach szczytowych zamocować nowe wsporniki instalacji odgromowej i przewody odgromowe. Przewody z naroży sprowadzić po ścianie i podłączyć do istniejących złączy kontrolnych. W przypadku ich braku lub niesprawności wykonać nowe uziomy szpilkowe. Układ instalacji odgromowej pokazano na rzucie
Po zmontowaniu instalacji odgromowej należy przeprowadzić jej kontrolę i badania rezystancji uziomów.

Informacje o odpadach
Zgodnie z Art. 3, pkt. 32 Ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797) wykonawca prac budowlanych i rozbiórkowych jest wytwórcą odpadów powstałych przy wykonywanej działalności i zgodnie z art. 279 ust. 2 Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2020 poz. 1219) ponosić będzie wszystkie obciążenia związane z korzystaniem ze środowiska. W trakcie prowadzonych na terenie obiektu prac wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia powstających odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach. W wyniku prowadzonych robót powstanie głównie gruz ceramiczny, drewno odpadowe oraz odpady kwalifikowane jako niebezpieczne (płyty cementowoazbestowe).
Do zakresu obowiązków wykonawcy należeć będzie między innymi:
- wykonanie robót budowlanych,
- odbiór odpadów własnym transportem z załadunkiem wytworzonych odpadów, wywóz odpadów na bieżąco po zgromadzeniu odpowiedniej partii wysyłkowej, tak aby transport był ekonomicznie uzasadniony,
- przyjęcie odpowiedzialności za wykonanie czynności związanych z gospodarowaniem odpadami, w tym: odbiorem, transportem,

Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
Wspólny Słownik Zamówień: według CPV
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne

4.1 Informacje dodatkowe.
1) Realizowane prace powinny spełniać wymagania obowiązujących przepisów, norm oraz być zgodne z zasadami sztuki budowlanej
2) W przypadku wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w dokumentacji technicznej, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych.
3) Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja w terenie i w razie wątpliwości lub braków w dokumentacji, złożenie pisemnego zapytania.
4) Wykonawca we własnym zakresie utrzyma należyte oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy.
5) Wykonawca zobowiąże się w podpisanej przez strony umowie, do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres udzielonej gwarancji minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej rękojmi minimum 36 miesięcy.
6) W przypadku stwierdzenia przez wykonawców podczas wizji lokalnej konieczności wykonania prac niewymienionych w dokumentacji technicznej, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty zobowiązuje się oferenta przed złożeniem oferty do pisemnego zapytania złożonego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy PZP.
7) Z uwagi na zagrożenie dla środowiska naturalnego, z wyrobami z azbestu należy postępować oraz wszystkie czynności wykonać zgodnie z:
 Ustawą z dn. 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. 2020 poz. 797)
 Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierajęce azbest (Dz.U. 2011 nr 8 poz. 31)
 Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2010 nr 162 poz. 1089.)
 Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. 2005 nr 216 poz. 1824).
 Innymi obowiązującymi przepisami, niewymienionymi wyżej w zakresie objętym zamówieniem

4.2 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:
1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, a Wykonawca będzie zobowiązany przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020. 1320), we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- roboty budowlane (ciesielskie, dekarskie)
2) W celu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności wymienione w ust. 1 z określeniem okresu ich zatrudniania oraz wymiaru czasu pracy, ustalonych w umowie o pracę, zarówno z Wykonawcą jak i z podwykonawcą. Wykaz zostanie złożony w terminie do 7 dni od daty podpisania z Zamawiającym umowy nie później niż w dniu wydania placu budowy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie osób, które będą wykonywały przy realizacji zamówienia czynności wymienione w ust. 1 na podstawie umowy o pracę.
3) W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego do wykonania na podstawie umowy o pracę, Wykonawca ma obowiązek w terminie 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie każdą zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności które będą Oni wykonywać.
4) Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w ust. 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób.
5) Niespełnienie wymagań, o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych oraz będzie stanowiło podstawę rozwiązania umowy zgodnie z zapisami projektu umowy.


II.5) Główny kod CPV: 45.26.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 2542627,26
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej
1.1 Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryterium "CENA", „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”, „GWARANCJA- RĘKOJMIA”,
1.2 Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SIWZ wyliczonych zgodnie ze wzorem:
S (suma ilości punktów przyznanych badanej ofercie) = C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) + T (uzyskana ilość punktów w kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”)+ G (uzyskana ilość punktów w kryterium „GWARANCJA-REKOJMIA”)
kryterium „CENA” – waga 60%
kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” – waga 16%
kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” – waga 24%
1.3 W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt
1.4 W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt:
Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób .
Termin realizacji zamówienia – 10 miesięcy i krócej – 16 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 11 miesięcy – 8 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy – 0 pkt.
Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (12 miesięcy) podany w Części I pkt 5 niniejszej SIWZ, będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 12 miesięcy.
Zamawiający zastrzega, iż za wykonanie przedmiotu umowy w terminie dłuższym niż zaoferowany zostaną naliczone kary umowne.

1.5 W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pkt
Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt
Przykład
Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt.
Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt.
Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.
Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy)
będą podlegały odrzuceniu jako niezgodnie z SIWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie, w zakresie, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków wpisanych do rejestru zabytków lub odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów dachów na obiektach wpisanych do rejestru zabytków na kwotę (brutto) przynajmniej 500 tys. złotych każda. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.
2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj:
a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wskazana osoba winna wykazać się co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zapisami § 24 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych
b) Zgodnie z zapisami § 13 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków – kierować robotami budowlanymi oraz wykonywać nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków mogą osoby, które odbyły co najmniej 18 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków – Zamawiający będzie weryfikował doświadczenie zawodowe kierownika robót na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2019r., poz. 577),


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp., Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1 i 2 wzór określony w załączniku nr Nr 2 i 3 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3 Dokumenty na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej
3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, tj:
1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków wpisanych do rejestru zabytków lub budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy remontów dachów na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków na kwotę (brutto) przynajmniej 500 tys. złotych każda, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.
a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wskazana osoba winna wykazać się co najmniej 18 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zapisami § 13 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków
b) Zamawiający będzie weryfikował doświadczenie kierownika budowy na podstawie wypełnionego wykazu opisującego doświadczenie kierownika budowy.
3.2 Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3.1, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot trzeci albo wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca -odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:16,00
GWARANCJA-RĘKOJMIA:24,00
CENA:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.