Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Ogłoszenie nr 767403-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Remont i konserwacja urządzeń melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Barlinek
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 957 466 526
faks: 957 466 543
e-mail: barlinek@szczecin.lasy.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie https://portal.smartpzp.pl/nadbarlinek oraz https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_barlinek/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://portal.smartpzp.pl/nadbarlinek oraz https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_barlinek/zamowienia_publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://portal.smartpzp.pl/nadbarlinek - Ofertę w postaci elektronicznej składać należy na platformie Portal e-Usług SMARTPZP
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Wykonawca składa ofertę w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: SA.270.36.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest (zadanie podzielono na części):
Część nr 1: Remont zastawki wodnej w leśnictwie Moczkowo – oddz. 46 c – w zakresie zamówienia należy wykonać demontaż ścianek szczelnych drewnianych, demontaż grodzi ziemnych o wysokości do 1,5m, wykonać wykopy w gruncie, zasypać wykopy liniowe, zagęścić nasypy ubijakami mechanicznymi, wbić ścianki szczelne – ścianki z belek dębowych o gr. 80mm, wykonać i założyć sztandory o gr. do 71mm, wykonać konstrukcje drewnianą z wyrębami z krawędziaków oraz wykonać narzut kamienny.
Cały zakres prac w ramach remontu zastawki został wyszczególniony w przedmiarze robót będącym załącznikiem nr 12 do SIWZ.
Część nr 2: Remont zastawki wodnej w leśnictwie Moczkowo – oddz. 46 g – w zakresie zamówienia należy wykonać demontaż grodzi ziemnych o wys. do 1,5 m, zdemontować przepust rurowy o dł. 6m i śr. 60 cm, wykonać umocnienia betonowe w postaci ścian oporowych, wykonać i założyć sztandory o gr. 59mm, zagęścić nasypy ubijakami mechanicznymi, wykonać nawierzchnie z tłucznia skalnego ze skały litej – dolna warstwa o gr. po zagęszczeniu 10 cm, wykonać nawierzchnie z tłucznia skalnego – górna warstwa o gr. po zagęszczeniu 8 cm, wykonać nawierzchnie z płyt drogowych (jumbo) o gr. 12 cm.
Cały zakres prac w ramach remontu zastawki został wyszczególniony w przedmiarze robót będącym załącznikiem nr 13 do SIWZ
Część nr 3: Remont zastawki piętrzącej w leśnictwie Niesporowice – oddz. 819 – w zakresie zamówienia należy wykonać wykopy w gruncie, zdemontować konstrukcje piętrzącą, wykonać podbudowę betonową, wykonać przepust rurowy o śr. do 120 cm i dł. 1m jako przedłużenie istniejącego przepustu, wykonać ścianę oporową z prowadnicami na sztandory, zasypać wykopy, wykonać i założyć sztandory o gr. 59 mm, wykonać nawierzchnie z tłucznia skalnego – dolna warstwa o gr. 10 cm, wykonać nawierzchnie z tłucznia kamiennego – górna warstwa o gr. 8 cm.
Cały zakres prac w ramach remontu zastawki został wyszczególniony w przedmiarze robót będącym załącznikiem nr 14 do SIWZ
Część nr 4: Remont zastawki piętrzącej w leśnictwie Moczydło – oddz. 555 – w zakresie zamówienia należy wykonać wykopy w gruncie, zdemontować konstrukcję piętrzącą, wykonać podbudowę betonową pod przepust i studnię, zdemontować przepust rurowy o śr. 60 cm i dł. 8 m, wykonać studnię melioracyjną z kręgów betonowych o śr. 1200 mm i gł. 2,5m, zamontować przepust rurowy o śr. 60 cm i dł. 8m – rura karbowana z tworzywa SN8 lub betonowa, wykonać umocnienie betonowe przy przepustach w postaci ścian oporowych, zasypać wykopy wraz z zagęszczeniem, oczyścić rowy z namułu o gr. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu.
Cały zakres prac w ramach remontu studni melioracyjnej został wyszczególniony w przedmiarze robót będącym załącznikiem nr 15 do SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 45.23.00.00
Dodatkowe kody CPV:
45.24.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu:
Dla części 1,2,3 oraz 4 zamówienia:
1) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
a) wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane, której przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont urządzeń wodnych lub urządzeń melioracji wodnych o wartości minimum 10 000 zł brutto. Poprzez określenie „urządzenia wodne” rozumie się urządzenia lub budowle w rozumieniu art. 16 pkt 65 lit. a) – j) ustawy Prawo Wodne (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 2268, z 2019r. poz. 125, 534). Poprzez określenie „urządzenia melioracji wodnych” rozumie się urządzenia lub budowle w rozumieniu art. 197.1 ustawy Prawo Wodne (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 2268, z 2019r. poz. 125, 534
b) W zakresie zdolności zawodowej Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje w celi realizacji zamówienia przynajmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) oraz 21) ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
2) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – załącznik nr 10,
3) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- załącznik nr 11,
4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni przedłożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące dokumenty i oświadczenia:
1) wykaz robót budowlanych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie:
Dla części nr 1: Remont zastawki wodnej w leśnictwie Moczkowo – oddz. 46 c
– 500 zł
Dla części nr 2: Remont zastawki wodnej w leśnictwie Moczkowo – oddz. 46 g
– 400 zł
Dla części nr 3: Remont zastawki piętrzącej w leśnictwie Niesporowice – oddz. 819 – 400 zł
Dla części nr 4: Remont zastawki piętrzącej w leśnictwie Moczydło – oddz. 555 – 500 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP: 77 1020 1967 0000 8302 0003 7051. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Dokument należy złożyć w oryginale.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą:
1) w oryginale (dotyczy oferty składanej w formie pisemnej),
2) w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (dotyczy oferty składanej w formie elektronicznej).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Długość okresu gwarancji jakości: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przesłanki, na podstawie których możliwa jest istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Remont zastawki wodnej w leśnictwie Moczkowo – oddz. 46 c
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Remont zastawki wodnej w leśnictwie Moczkowo – oddz. 46 c – w zakresie zamówienia należy wykonać demontaż ścianek szczelnych drewnianych, demontaż grodzi ziemnych o wysokości do 1,5m, wykonać wykopy w gruncie, zasypać wykopy liniowe, zagęścić nasypy ubijakami mechanicznymi, wbić ścianki szczelne – ścianki z belek dębowych o gr. 80mm, wykonać i założyć sztandory o gr. do 71mm, wykonać konstrukcje drewnianą z wyrębami z krawędziaków oraz wykonać narzut kamienny.
Cały zakres prac w ramach remontu zastawki został wyszczególniony w przedmiarze robót będącym załącznikiem nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Długość okresu gwarancji jakości: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Remont zastawki wodnej w leśnictwie Moczkowo – oddz. 46 g
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Remont zastawki wodnej w leśnictwie Moczkowo – oddz. 46 g – w zakresie zamówienia należy wykonać demontaż grodzi ziemnych o wys. do 1,5 m, zdemontować przepust rurowy o dł. 6m i śr. 60 cm, wykonać umocnienia betonowe w postaci ścian oporowych, wykonać i założyć sztandory o gr. 59mm, zagęścić nasypy ubijakami mechanicznymi, wykonać nawierzchnie z tłucznia skalnego ze skały litej – dolna warstwa o gr. po zagęszczeniu 10 cm, wykonać nawierzchnie z tłucznia skalnego – górna warstwa o gr. po zagęszczeniu 8 cm, wykonać nawierzchnie z płyt drogowych (jumbo) o gr. 12 cm.
Cały zakres prac w ramach remontu zastawki został wyszczególniony w przedmiarze robót będącym załącznikiem nr 13 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Długość okresu gwarancji jakości: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Remont zastawki piętrzącej w leśnictwie Niesporowice – oddz. 819
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Remont zastawki piętrzącej w leśnictwie Niesporowice – oddz. 819 – w zakresie zamówienia należy wykonać wykopy w gruncie, zdemontować konstrukcje piętrzącą, wykonać podbudowę betonową, wykonać przepust rurowy o śr. do 120 cm i dł. 1m jako przedłużenie istniejącego przepustu, wykonać ścianę oporową z prowadnicami na sztandory, zasypać wykopy, wykonać i założyć sztandory o gr. 59 mm, wykonać nawierzchnie z tłucznia skalnego – dolna warstwa o gr. 10 cm, wykonać nawierzchnie z tłucznia kamiennego – górna warstwa o gr. 8 cm.
Cały zakres prac w ramach remontu zastawki został wyszczególniony w przedmiarze robót będącym załącznikiem nr 14 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Długość okresu gwarancji jakości: | 40,00 |
Nazwa: Remont zastawki piętrzącej w leśnictwie Moczydło – oddz. 555
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Remont zastawki piętrzącej w leśnictwie Moczydło – oddz. 555 – w zakresie zamówienia należy wykonać wykopy w gruncie, zdemontować konstrukcję piętrzącą, wykonać podbudowę betonową pod przepust i studnię, zdemontować przepust rurowy o śr. 60 cm i dł. 8 m, wykonać studnię melioracyjną z kręgów betonowych o śr. 1200 mm i gł. 2,5m, zamontować przepust rurowy o śr. 60 cm i dł. 8m – rura karbowana z tworzywa SN8 lub betonowa, wykonać umocnienie betonowe przy przepustach w postaci ścian oporowych, zasypać wykopy wraz z zagęszczeniem, oczyścić rowy z namułu o gr. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu.
Cały zakres prac w ramach remontu studni melioracyjnej został wyszczególniony w przedmiarze robót będącym załącznikiem nr 15 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Długość okresu gwarancji jakości: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Budowa ul. Źródlanej w Moczkowie
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Okrętowej
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Jejkowice
- "Budowa drogi gminnej w m. Górka",
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2024 r. Etap I
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Budowa drogi gminnej w Godzieszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.