eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Zadania ochronne w Wolińskim Parku Narodowym w roku 2021 - nieleśne ekosystemy lądowe i ochrona roślin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16



Ogłoszenie nr 767222-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.

Woliński Park Narodowy:

Zadania ochronne w Wolińskim Parku Narodowym w roku 2021 - nieleśne ekosystemy lądowe i ochrona roślin

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Woliński Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 32116947200000, ul. Niepodległości 3, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 91 3280727, 3280737
faks: 913 280 357
e-mail: wolinskipn@wolinpn.pl
www: http://www.wolinpn.pl/

adres profilu nabywcy: https://www.bip.wolinpn.nv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://www.bip.wolinpn.nv.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.bip.wolinpn.nv.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego. 1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Adres: Woliński Park Narodowy, 72-500 Międzyzdroje, Grodno 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadania ochronne w Wolińskim Parku Narodowym w roku 2021 - nieleśne ekosystemy lądowe i ochrona roślin

Numer referencyjny: 37-20-1/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące realizacji zadań ochronnych w nieleśnych ekosystemach lądowych oraz ochronie roślin w Wolińskim Parku Narodowym w roku 2021 – część I oraz wykonanie części zadań związanych z realizacją projektu pn: „Ochrona czynna siedlisk i gatunków zależnych od wody na terenie Wolińskiego Parku Narodowego” dofinansowanego ze środków wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie – część II.
Część I obejmuje realizację zadań ochronnych z zakresu ochrony ekosystemów nieleśnych i ochrony roślin w roku 2021 (ląd stały oraz teren bagienny, w tym wyspy WPN bez stałej przeprawy):
• Ręczne oraz mechaniczne wykaszanie roślinności runi muraw oraz łąk wraz z zgrabieniem w stosy lub balotowaniem i wywiezieniem pozyskanej biomasy poza teren WPN i pozbycia się jej zakresie Wykonawcy.
• Ręczne oraz mechaniczne wykaszanie roślinności runi łąkowej na terenach bagiennych (ląd stały oraz wyspy – bez stałej przeprawy) wraz z wywiezieniem pozyskanej biomasy poza teren WPN i pozbycia się jej zakresie Wykonawcy.
• Usuwanie gatunków obcych i inwazyjnych m.in: oliwnika, śnieguliczki, tarniny, róży fałdzistolistnej, czeremchy amerykańskiej, trzcinnika, rdestowca, poprzez ich wycinanie ręczne bądź mechaniczne (w zależności od wskazań Zamawiającego) lub wyrywanie. Zabieg obejmuje wywiezienie biomasy poza teren WPN i pozbycie się jej w zakresie Wykonawcy.
• Wycinanie samosiewów, odrośli i drzew, w szczególności osiki, sosny, buka, wierzby, olchy z pozostawieniem lub wyniesieniem ich poza działkę roboczą i pozbyciem się biomasy w zakresie Wykonawcy.
• Montaż wiosną i demontaż jesienią bariery ochronnej (grodzeń) wydm i klifów (z siatki leśnej oraz w konstrukcji lekkiej).
• Cięcia pielęgnujące drzew owocowych - odmładzające stare odmiany drzew owocowych, w celu pozyskania zrzezów lub okulantów do wegetatywnego rozmnażania.
Łączna pracochłonność w ręcznym wykaszaniu oraz zgrabianiu runi łąkowej, wycinaniu samosiewów, odrostów drzew oraz krzewów; montaż istniejących grodzeń ich bieżące utrzymanie oraz demontaż grodzeń jesienią, cięciach pielęgnujących drzewa owocowe 2 804,96 rg
Łączna zryczałtowana pracochłonność przy montażu grodzeń obejmująca także koszt materiałów 883,63 rg*r
Łączna ilość biomasy szacowana do pozyskana w wykaszaniu ręcznym, konieczna do wywiezienia poza granicę parku i pozbycia się biomasy na własny koszt 90,4 mp
Łączna ilość motogodzin przeznaczona do pracy z wykorzystaniem urządzeń do przewozu materiałów 45 mth
Powierzchnia koszeń mechanicznych do wykonania wraz z wywozem poza granicę parku i pozbycia się biomasy na własny koszt:
• Murawy 5,61 ha
• Łąki świeże 6,53 ha
• Łąki wilgotne 2,69 ha
• Turzycowiska 2,56 ha
• Łąki trzęślicowe 5,11 ha
Łączna ilość biomasy szacowana do pozyskania w wykaszaniu mechanicznym 192,95 mp
Tereny bagienne, w tym wyspy:
Powierzchnia koszeń mechanicznych do wykonania wraz z wywozem poza granicę parku i pozbycia się biomasy na własny koszt
• Słonorośla 99 ha
• Łąki trzęślicowe 8,8 ha
• Łączna szacowana ilość biomasy 1081,4 mp
Część II obejmuje wykonanie części zadań związanych z realizacją projektu pn: „Ochrona czynna siedlisk i gatunków zależnych od wody na terenie Wolińskiego Parku Narodowego” dofinansowanego ze środków wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie (prace na terenie ekosystemów nieleśnych – ląd stały):
• Ochrona czynna siedliska 7140 torfowiska przejściowe i trzęsawiska poprzez wycięcie krzewów wraz z wywiezieniem pozyskanej biomasy poza teren WPN i pozbyciem się jej we własnym zakresie oraz stabilizację poziomu wody poprzez wykonanie barier ziemno-drewnianych:
- wycięcie krzewów wraz z wywiezieniem pozyskanej biomasy poza teren WPN i pozbyciem się jej we własnym zakresie - 4,5 ha
- oraz stabilizację poziomu wody poprzez wykonanie barier ziemno-drewnianych - szt. 5
• Poprawa stanu biotopów płazów w godowiskach i miejscach przebywania w obwodzie ochronnym Warnowo poprzez wycięcie drzew i krzewów wraz z wywiezieniem pozyskanej biomasy poza teren WPN i pozbyciem się jej we własnym zakresie - 1,85 ha
• Ochrona płazów przekraczających jezdnię drogi nr 102 (Międzyzdroje – Wisełka) w miejscach migracji na godowiska i zimowiska poprzez montaż barier ochronnych, pułapek odłownych oraz przenoszenie płazów w bezpieczne miejsca - 1400 mb
• Ochrona płazów przekraczających jezdnię drogi nr 0003Z (Wisełka – Warnowo) w miejscach migracji na godowiska i zimowiska poprzez montaż barier ochronnych, pułapek odłownych oraz przenoszenie płazów w bezpieczne miejsca - 1200 mb
• Wykonanie 2 tablic informacyjno – edukacyjnych oraz montaż i demontaż 4 tablic informacyjno – edukacyjnych, informujących kierowców o prowadzonej akcji przenoszenia płazów.


II.5) Główny kod CPV: 90.72.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części I, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy PZP, w wysokości 13 495,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100).
2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części II, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy PZP, w wysokości 1 800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cz. 2 Wysokość kary umownej:40,00
Cz. 2 Cena:60,00
Cz. 1 Wysokość kary umownej:40,00
Cz. 1 Doświadczenie pracowników:10,00
Cz. 1 Cena:50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 29.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.