eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Poprawa efektywności energetycznej obiektów szpitalnych Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Sp. z o. o. - postępowanie II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14



Ogłoszenie nr 766551-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.

Śląskie Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

Poprawa efektywności energetycznej obiektów szpitalnych Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Sp. z o. o. - postępowanie II

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 24369379100000, Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 338 542 640,
faks: 33 854 35 99
e-mail: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl,
www: www.reumatologiczny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip-slaskie.pl/ssrrus/zamowienia

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip-slaskie.pl/ssrrus/zamowienia

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://epuap.gov.pl/wps/portal/CentrumReumatologii/SkrytkaESP

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: forma pisemna

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa efektywności energetycznej obiektów szpitalnych Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Sp. z o. o. - postępowanie II

Numer referencyjny: 14/ZP/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj modernizacji energetycznej obiektów szpitalnych, na który składają się następujące zadania:

Zadanie I
a. Budowa źródła ciepła i energii elektrycznej w oparciu o agregaty mikro kogeneracji (3 szt.) o łącznej mocy cieplnej 116,0 kWt (przy pracy bez odzysku ciepła kondensacji) i 126 kWt (przy pracy z odzyskiem ciepła kondensacji) dla parametrów pracy instalacji grzewczej 80/60°C (80/40°C kondensacja) dla potrzeb podgrzewu c.w.u., c.o. i c.t. oraz wydajności energii elektrycznej 60 kW wraz z układem automatyki, systemem wizualizacji i zarządzania wytworzoną energią cieplną i elektryczną, zabudowa urządzeń oraz instalacji przyłącza do sieci elektroenergetycznej, budowa linii kablowej i pól w rozdzielnicy, wymiana lub rozbudowa urządzeń wynikających z wymagań warunków technicznych i warunków przyłączenia. Roboty instalacyjne, budowlane i elektryczne związane z wykonaniem zadania.
b. Budowa źródła ciepła w oparciu o kotły gazowe kondensacyjne niskotemperaturowe o mocy łącznej min. 1300 kW pracujące na potrzeby podgrzewu c.o., c.w.u. i c.t. (kaskada 3 lub 4 kotłów gwarantująca kondensację), zabudowa zbiorników buforowych c.o., demontaż istniejących kotłów gazowych. Roboty instalacyjne, budowlane i elektryczne związane z wykonaniem zadania.
c. Modernizacja pośrednich węzłów cieplnych (7 szt.) w układach technologii, automatyki i sterowania. Zakres modernizacji obejmuje wymianę pomp obiegowych (na pompy klasy AA), wymianę układów automatyki i sterowania oraz instalacji elektrycznych. Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej poprzez montaż cyrkulacyjnych zaworów termostatycznych w zakresie c.w.u.
d. Instalacja, na dachu budynku fizjoterapii, płaskich cieczowych kolektorów słonecznych o powierzchni czynnej min. 101 m2 (50 szt.), sprawność zerowa min. 81%, wspomagająca wytwarzanie c.w.u. i c.t. (woda basenowa) wraz z zabudową zbiorników buforowych c.o. i c.w.u., armatury, automatyki, przystosowanej do współpracy z kotłownią gazową.
e. Montaż dachowej instalacji fotowoltaicznej złożonej z paneli monokrystalicznych lub polikrystalicznych o mocy min. 40,20 kW i minimalnej rocznej sprawności 18% wraz z automatyka, instalacją elektryczną, konstrukcją mocującą, instalacją odgromową oraz z podłączeniem instalacji do wewnętrznej sieci energetycznej.
f. Zabudowa, uruchomienie i optymalizacja pracy systemu BMS, uwzględniającego zastosowanie urządzeń do monitorowania i zarządzania energią we wszystkich budynkach Szpitala, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania energii cieplnej i elektrycznej.
g. Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej dla zadań określonych w pkt a do f.

Zadanie II:
a) Termomodernizacja budynku techniczno-administracyjnego polegająca na ociepleniu stropodachu przez położenie na istniejącej konstrukcji warstwy styropapy o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż λ = 0,033 W/(m K)) o grubości 20 cm wraz z obróbkami, ociepleniu ścian zewnętrznych przy gruncie styropianem ekstrudowanym, powyżej szarym (o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,031 W/(m*K)), o grubości 14 cm, metodą lekką mokrą, wykończenie tynkiem, wymiana okien i drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła Uokna = 0,9 W/m2K, Udrzwi = 1,3 W/m2K. wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w technice umożliwiającej eliminacje liniowych mostków termicznych, modernizacja instalacji grzewczej poprzez: wymianę grzejników na płytowe o przepływie szeregowym energooszczędne, przystosowanie obliczeniowych parametrów technicznych instalacji c.o. w zakresie wymaganym do dalszej współpracy ze zmodernizowanym źródłem ciepła dla tej instalacji, montaż zaworów termostatycznych, z ogranicznikiem i blokowaniem nastaw, wymiana przewodów rurowych stalowych na instalację stalową / PCV wykonaną w systemie rur i kształtek KAN-therm Steel / PE-RT/Al/PE-RT lub równoważną, montaż zaworów podpionowych, montaż automatycznych odpowietrzników.
b) Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej dla zadanie określonego w pkt a.


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.09.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Zadanie jest współfinansowane w ramach umowy nr 550/2019/Wn-12/OA-TR-KU/D zawartej z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże że:
Dla Zadania I:
(i) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub modernizacji układu ciepłowniczego lub sieci ciepłowniczej lub kotłowni gazowych i/lub układów kogeneracyjnych i/lub wymienników ciepła o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto każda.
(ii) skieruje do realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowaną osobę/osoby posiadającą/ce uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz osobę posiadającą certyfikat instalatora OZE – w przypadku większej liczby osób Wykonawca wskaże, która z tych osób będzie pełniła funkcję kierownika robót - posiadającą doświadczenie w kierowaniu minimum jedną robotą w zakresie budowy lub modernizacji układu ciepłowniczego lub sieci ciepłowniczej lub kotłowni gazowych i/lub układów kogeneracyjnych i/lub wymienników ciepła o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.
Dla Zadania II:
i. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku wraz z modernizacją instalacji grzewczych, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto.
ii. skieruje do realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowaną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ciepłowniczych – min. 1 osoba – do pełnienia funkcji kierownika robót.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ., z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
b. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia wskazane w Rozdziale VIII, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wykazem zrealizowanych robót z załączeniem dowodów oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
karty katalogowe lub dokumentacja DTR dla podstawowych urządzeń, które będą wykorzystane w realizacji projektu. Wymóg dotyczy następujących urządzeń: kocioł gazowy, jednostka kogeneracyjna, moduły fotowoltaiczne, inwertery, panele kolektorów słonecznych.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
dla Zadania nr I należy wnieść wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiattysięcyzłotych)
dla Zadania nr II należy wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięćtysiecyzłotych

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiany zostały zawarte w paragrafie 22 wzorów umów - załącznik nr 7 do SIWZ

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zadanie I

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a. Budowa źródła ciepła i energii elektrycznej w oparciu o agregaty mikro kogeneracji (3 szt.) o łącznej mocy cieplnej 116,0 kWt (przy pracy bez odzysku ciepła kondensacji) i 126 kWt (przy pracy z odzyskiem ciepła kondensacji) dla parametrów pracy instalacji grzewczej 80/60°C (80/40°C kondensacja) dla potrzeb podgrzewu c.w.u., c.o. i c.t. oraz wydajności energii elektrycznej 60 kW wraz z układem automatyki, systemem wizualizacji i zarządzania wytworzoną energią cieplną i elektryczną, zabudowa urządzeń oraz instalacji przyłącza do sieci elektroenergetycznej, budowa linii kablowej i pól w rozdzielnicy, wymiana lub rozbudowa urządzeń wynikających z wymagań warunków technicznych i warunków przyłączenia. Roboty instalacyjne, budowlane i elektryczne związane z wykonaniem zadania.
b. Budowa źródła ciepła w oparciu o kotły gazowe kondensacyjne niskotemperaturowe o mocy łącznej min. 1300 kW pracujące na potrzeby podgrzewu c.o., c.w.u. i c.t. (kaskada 3 lub 4 kotłów gwarantująca kondensację), zabudowa zbiorników buforowych c.o., demontaż istniejących kotłów gazowych. Roboty instalacyjne, budowlane i elektryczne związane z wykonaniem zadania.
c. Modernizacja pośrednich węzłów cieplnych (7 szt.) w układach technologii, automatyki i sterowania. Zakres modernizacji obejmuje wymianę pomp obiegowych (na pompy klasy AA), wymianę układów automatyki i sterowania oraz instalacji elektrycznych. Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej poprzez montaż cyrkulacyjnych zaworów termostatycznych w zakresie c.w.u.
d. Instalacja, na dachu budynku fizjoterapii, płaskich cieczowych kolektorów słonecznych o powierzchni czynnej min. 101 m2 (50 szt.), sprawność zerowa min. 81%, wspomagająca wytwarzanie c.w.u. i c.t. (woda basenowa) wraz z zabudową zbiorników buforowych c.o. i c.w.u., armatury, automatyki, przystosowanej do współpracy z kotłownią gazową.
e. Montaż dachowej instalacji fotowoltaicznej złożonej z paneli monokrystalicznych lub polikrystalicznych o mocy min. 40,20 kW i minimalnej rocznej sprawności 18% wraz z automatyka, instalacją elektryczną, konstrukcją mocującą, instalacją odgromową oraz z podłączeniem instalacji do wewnętrznej sieci energetycznej.
f. Zabudowa, uruchomienie i optymalizacja pracy systemu BMS, uwzględniającego zastosowanie urządzeń do monitorowania i zarządzania energią we wszystkich budynkach Szpitala, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania energii cieplnej i elektrycznej.
g. Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej dla zadań określonych w pkt a do f.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
efektywność energetyczna urządzeń:35,00
warunki gwarancji:5,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie II

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) Termomodernizacja budynku techniczno-administracyjnego polegająca na ociepleniu stropodachu przez położenie na istniejącej konstrukcji warstwy styropapy o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż λ = 0,033 W/(m K)) o grubości 20 cm wraz z obróbkami, ociepleniu ścian zewnętrznych przy gruncie styropianem ekstrudowanym, powyżej szarym (o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,031 W/(m*K)), o grubości 14 cm, metodą lekką mokrą, wykończenie tynkiem, wymiana okien i drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła Uokna = 0,9 W/m2K, Udrzwi = 1,3 W/m2K. wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w technice umożliwiającej eliminacje liniowych mostków termicznych, modernizacja instalacji grzewczej poprzez: wymianę grzejników na płytowe o przepływie szeregowym energooszczędne, przystosowanie obliczeniowych parametrów technicznych instalacji c.o. w zakresie wymaganym do dalszej współpracy ze zmodernizowanym źródłem ciepła dla tej instalacji, montaż zaworów termostatycznych, z ogranicznikiem i blokowaniem nastaw, wymiana przewodów rurowych stalowych na instalację stalową / PCV wykonaną w systemie rur i kształtek KAN-therm Steel / PE-RT/Al/PE-RT lub równoważną, montaż zaworów podpionowych, montaż automatycznych odpowietrzników.
b) Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej dla zadanie określonego w pkt a.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
warunki gwarancji:10,00
cena:90,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.