eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Świadczenie usług komunikacyjnych polegających na wykonywaniu odpłatnych stałych przewozów uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Moszczenica w okresie styczeń - grudzień 2021 r., na podstawie zakupionych biletów miesięcznych (z wyłączeniem lipca i sierpnia), wraz z opieką (osoba inna niż kierowca).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11



Ogłoszenie nr 765800-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.

Gmina Moszczenica:

Świadczenie usług komunikacyjnych polegających na wykonywaniu odpłatnych stałych przewozów uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Moszczenica w okresie styczeń - grudzień 2021 r., na podstawie zakupionych biletów miesięcznych (z wyłączeniem lipca i sierpnia), wraz z opieką (osoba inna niż kierowca).

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Moszczenica, krajowy numer identyfikacyjny 59064794800000, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 446 169 570
faks: 446 169 625
e-mail: Tomasz.Mikulski@moszczenica.pl
www: www.moszczenica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.moszczenica.eu/groups/details/1192/uslugi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.moszczenica.eu/groups/details/1192/uslugi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Urząd Gminy w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, Pok nr 1 - BOM

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług komunikacyjnych polegających na wykonywaniu odpłatnych stałych przewozów uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Moszczenica w okresie styczeń - grudzień 2021 r., na podstawie zakupionych biletów miesięcznych (z wyłączeniem lipca i sierpnia), wraz z opieką (osoba inna niż kierowca).

Numer referencyjny: IOA.271.39.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:
świadczenie usług komunikacyjnych polegających na wykonywaniu odpłatnych stałych przewozów uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Moszczenica w okresie styczeń – grudzień 2021 r., na podstawie zakupionych biletów miesięcznych (z wyłączeniem lipca i sierpnia), wraz z opieką (osoba inna niż kierowca).
1. Każda trasa winna być dostosowana do dowozu dzieci do wszystkich szkół podstawowych, tj.:
1) Szkoła Podstawowa im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy, ul. Dworcowa 9,
2) Szkoła Podstawowa im. Margarethy Kamprad w Jarostach, ul. Leśna 14,
3) Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Gazomi, Gazomia Stara 29,
4) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Babach, ul. Piotrkowska 20,
5) Szkoła Podstawowa w Srocku, ul. Łódzka 5,
6) Szkoła Podstawowa w Rękoraju, Rękoraj 52.


2. Bilety obejmować będą następujące trasy dowozu i odwozu uczniów:
TRASA NR 1
Moszczenica – Pomyków – Baby – Kiełczówka – Raciborowice – Baby - Gościmowice Drugie – Moszczenica

Uczniowie dojeżdżający do: W okresie
styczeń – grudzień 2021
Szkoły Podstawowej w Moszczenicy 58
Szkoły Podstawowej w Babach 65
RAZEM 123


TRASA NR 2
Moszczenica – Kosów – Gajkowice – Rękoraj – Gazomia Stara – Psary – Gazomia Nowa – Moszczenica

Uczniowie dojeżdżający do: W okresie
styczeń – grudzień 2021
Szkoły Podstawowej w Moszczenicy 103
Szkoły Podstawowej w Gazomi 59
RAZEM 162


TRASA NR 3
Rękoraj – Sierosław – Srock – Gościmowice Pierwsze – Podolin – Srock
Uczniowie dojeżdżający do: W okresie
styczeń – grudzień 2021
Szkoły Podstawowej w Srocku 95
Szkoły Podstawowej w Rękoraju 26
RAZEM 121

TRASA NR 4
Piotrków Trybunalski – Raków – Michałów – Jarosty - Moszczenica

Uczniowie dojeżdżający do: W okresie
styczeń – grudzień 2021
Szkoły Podstawowej w Moszczenicy 81
Szkoły Podstawowej w Jarostach 145
RAZEM 226

UWAGA!!!
1) Na trasie nr 4 przewóz uczniów do szkoły (dowóz) musi być wykonywany przez co najmniej dwa pojazdy.
2) Na każdej trasie dowóz dzieci powinien rozpoczynać się najwcześniej o godzinie 7.00.
3) Planowaną liczbę dzieci dowożonych z poszczególnych miejscowości do szkół przedstawia załącznik nr 8 do SIWZ.



3. Harmonogram przewozu dzieci:
Wstępny harmonogram przewozu dzieci zawiera załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.
Wstępny harmonogram przewozu uczniów


Lp. Trasa Trasa dowozu/odwozu Planowane godziny dowozu * Planowane godziny odwozu* Liczba dzieci dojeżdżających na danej trasie w okresie styczeń – grudzień 2021
1 Trasa nr 1
Gajkowice k. p. Bernera (olszyny) ↔ Gościmowice Powęziny ↔ Gościmowice Drugie – OSP ↔ Gościmowice Drugie – kapliczka ↔ Baby – SP ↔ Raciborowice – przejazd PKP ↔ Raciborowice – sklep ↔ Raciborowice – kapliczka ↔ Kiełczówka – przystanek PKS – k. P. Godali ↔ Baby – SP ↔ Moszczenica 7.50 12.30 – 16.00 65
2 Moszczenica, ul. Cmentarna ↔ Baby, ul. Zielona ↔ Baby, ul. Polna ↔ Pomyków II – kapliczka ↔ Pomyków I – przystanek ↔ Moszczenica, ul. Cmentarna przy ul. Poduchownej ↔ Moszczenica – OSP ↔ Moszczenica – SP 7.50 12.30 – 16.00 58
3 Trasa nr 2 Moszczenica, ul. Proszeńska ↔ Gazomia Nowa – Gazomka – kapliczka ↔ Gazomia Nowa – przystanek – krzyżowka – k. P. Staniaszka ↔ Gazomia Nowa – OSP ↔ Gazomia Nowa – k. P. Staniaszka ↔ Psary Stare – OSP ↔ Psary Stare – początek ↔ Gazomia Stara – SP ↔ Moszczenica, ul. Gazomska ↔ Moszczenica – SP 7.50 12.30 – 16.00 59

4 Gajkowice – k. P. Bernera ↔ Gajkowice – przystanek ↔ Rękoraj ↔ Kosów – Korea ↔ Kosów – ubojnia ↔ Kosów, ul. Główna ↔ Kosów – GOPS ↔ Kosów, ul. Leśna – k. P. Żerka ↔ Kosów, ul. Leśna – k. P. Mirowskiego ↔ Kosów – Batorówka ↔ Moszczenica, ul. Nowy Świat ↔ Moszczenica – SP 7.50 12.30 – 16.00 103
5 Trasa nr 3 Podolin „Górka” Kolonia ↔ Podolin nr 98A – k. P. Olejnika ↔ Podolin nr 62A – k. P. Kuchty ↔ Budy Szynczyckie – skręt ↔ Podolin nr 68 – zielony przystanek ↔ Gościmowice Pierwsze nr 49 ↔ Gościmowice Pierwsze nr 16 – k. P. Kiśla ↔ Gościmowice Pierwsze nr 35 ↔ Srock, ul. Wschodnia 9 ↔ Srock, ul. Południowa 12 ↔ Srock, ul. Południowa 42 ↔ Srock, ul. Południowa 62 ↔ Dąbrówka – kapliczka ↔ Dąbrówka nr 15 ↔ Rękoraj 7.50 12.30 – 16.00 95
6 Rękoraj Dobra ↔ Rękoraj nr 15 ↔ Rękoraj nr 34 ↔ Sierosław – kapliczka I ↔ Sierosław OSP ↔ Sierosław – kapliczka II ↔ Rękoraj – SP ↔ Srock – szkoła 7.50 12.30 – 16.00 26

7 Trasa nr 4 Raków, ul. Główna – kapliczka ↔ Michałów, ul. Południowa ↔ Michałów, ul. Południowa – sklep ↔ Jarosty – k. przedszkola – stara SP ↔ Jarosty – OSP ↔ Karlin – ogrody ↔ Karlin – Pieńki Karlińskie, ul. Leśna – betoniarnia ↔ Karlin – Doły Brzeskie – k. cmentarza ↔ Kafar 8b ↔ Jarosty – SP 7.45 12.30 – 16.00 76
8 Piotrków Trybunalski, ul. Gęsia ↔ Piotrków Trybunalski, ul. Nowowiejska przy ul. Łódzkiej ↔ Piotrków Trybunalski, ul. Nowowiejska – pętla – wiadukt ↔ Daszówka, ul. Polna 75 ↔ Piotrków Trybunalski, ul. Cała 35 ↔ Piotrków Trybunalski, ul. Cała/ul. Turystyczna – kapliczka ↔ Jarosty – wiadukt – ul. Żeńców ↔ Jarosty – SP ↔ Jarosty – k. przedszkola – stara SP ↔ Michałów – cegielnia ↔ Michałów, ul. Południowa ↔ Raków, ul. Główna – kapliczka ↔ Raków, ul. Piotrkowska ↔ Moszczenica, ul. Rolna ↔ Moszczenica, ul. Piotrkowska – DINO ↔ Moszczenica, ul. Piotrkowska przy ul. Robotniczej ↔ Moszczenica – Szkoła Podstawowa 7.45 12.30 – 16.00 69





Ostateczna ilość i kolejność przystanków, rzeczywiste godziny odjazdów, liczba dzieci oraz liczba odwozów zostaną ustalone przez Wykonawcę z dyrektorami szkół. Harmonogram może ulegać zmianie w czasie wykonywania umowy, w szczególności w przypadku zmian w organizacji placówek oświatowych, zmian planu zajęć oraz zmiany wyznaczonych przystanków.

4. Uwagi ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach jest liczbą prognozowaną i może zmieniać się w trakcie realizacji zamówienia.
2) Dowożenie uczniów do szkół podstawowych odbywać się będzie w godzinach 7.00 – 8.05, odwóz w godzinach 12.30 – 16.00, z tym, że odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy powinien być realizowany w poniedziałki, wtorki, środy i czwartki o godzinach 13:00, 15:00 oraz 16:00, a w piątki o godzinach 13:00 i 15:00 z zastrzeżeniem, że odwóz
o godz. 15.00 będzie realizowany w następującej kolejności: Gajkowice – k. P. Bernera ↔ Gajkowice – przystanek ↔ Rękoraj ↔ Rękoraj 15 ↔ Kosów – Korea ↔ Kosów – ubojnia ↔ Kosów, ul. Główna ↔ Kosów – GOPS ↔ Kosów, ul. Leśna – k. P. Żerka ↔ Kosów, ul. Leśna – k. P. Mirowskiego ↔ Kosów – Batorówka ↔ Moszczenica, ul. Nowy Świat ↔ Moszczenica – SP, a odwozy o godz. 13.00, 15:00 i 16:00 według trasy zawartej we wstępnym harmonogramie przewozu uczniów.
3) Na niektórych trasach wystąpi dwukrotny odwóz uczniów.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo, tj. poza kierowcą, opiekuna.
6) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej, cywilnej za działanie lub zaniechanie
w związku ze sprawowaną opieką.
7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią ilością autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.
8) Szczegółowa, imienna lista uczniów, dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół lub osoby przez nich upoważnione przed rozpoczęciem każdego miesiąca.
9) Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku 2021 może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów – Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
10) Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).
11) Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NNW oraz aktualne badania techniczne.
12) Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia, tj. ważne prawo jazdy kat. D, ważne badania lekarskie i psychologiczne, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby.
13) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym i na podstawie zestawienia miesięcznych biletów imiennych.
14) Pozostałe warunki, jakim ma odpowiadać wykonany przedmiot zamówienia, zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
15) Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, rekolekcji, uroczystości szkolnych (choinka, dzień dziecka itp.), dowozu w niektóre soboty przy odpracowywaniu dni wolnych, dowozu na zawody sportowe oraz konkursy organizowane przez szkoły prowadzone przez Gminę Moszczenica, czy działania siły wyższej. Klauzula „siły wyższej” zdarzeń takich jak: pożar, powódź, trzęsienie ziemi, huragan, atak terrorystyczny, klęski żywiołowe, pandemie, epidemie, itp.
16) Przewozy mogą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem osób.
17) Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić
w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu – każdy dowożony uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące.
18) Ze względu na różne kierunki dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz).
19) Przewiduje się, że ok. 15% uczniów będzie korzystać z przewozu tylko w jedną stronę (dowóz lub odwóz) wtedy cena biletu miesięcznego wyniesie 50% wartości biletu miesięcznego dwustronnego.

6. Obowiązki osoby pełniącej funkcję opiekuna:
1) zapewnienie bezpieczeństwa uczniów w trakcie wsiadania lub wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu,
2) współpracowanie z kierowcą pojazdu w zakresie bezpieczeństwa przewozu, a mianowicie opiekun:
a) w trakcie realizacji przewozu przebywa wewnątrz środka transportu,
b) w trakcie wsiadania uczniów, po zatrzymaniu się pojazdu, otwiera przednie drzwi
i wychodzi na zewnątrz,
c) sprawdza, czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia dla wsiadających,
d) nadzoruje wsiadanie uczniów służąc w razie potrzeby pomocą przestrzegając zasady, że w pierwszej kolejności wsiadają uczniowie młodsi,
e) sprawdza po wejściu wszystkich uczniów do pojazdu, czy uczniowie zajęli miejsca siedzące,
f) sprawdza po zamknięciu drzwi pojazdu, czy zamknięte są drzwi tylne – awaryjne,
a następnie przekazuje sygnał kierowcy do kontynuowania jazdy,
g) kontroluje na bieżąco w trakcie przejazdu stan ładu i bezpieczeństwa w pojeździe podejmując skuteczną interwencję w razie jego naruszenia. W razie konieczności, w celu zapewnienia bezpieczeństwa, opiekun ma prawo do podjęcia decyzji o zatrzymaniu pojazdu w celu przywrócenia bezpiecznych warunków jazdy. W takim przypadku kierowca zobowiązany jest do zatrzymania pojazdu w najbliższym miejscu niezagrażającym bezpieczeństwu na drodze,
h) w trakcie wysiadania uczniów, po zatrzymaniu się pojazdu opiekun otwiera drzwi pojazdu i wychodząc na zewnątrz sprawdza, czy zachowane są warunki bezpiecznego wysiadania, a w szczególności czy poruszające się po drodze pojazdy nie stanowią zagrożenia dla wysiadających oraz służy pomocą uczniom w razie potrzeby,
i) po wyjściu uczniów opiekun zajmuje miejsce w pojeździe i daje sygnał kierowcy
w celu dalszej jazdy,
j) odpowiedzialność i podjęcie obowiązków opiekuna rozpoczyna się z chwilą zatrzymania się środka transportu w pierwszym miejscu zatrzymania rozpoczynającym dowóz uczniów, a kończy się z chwilą opuszczenia pojazdu przez ostatniego ucznia
w miejscu zatrzymania kończącym odwóz,
k) po opuszczeniu środka transportu przez uczniów, opiekun dokonuje przeglądu wnętrza pojazdu i w przypadku stwierdzenia pozostawienia przez uczniów przedmiotów (np. torba, odzież itp.) przekazuje znalezione przedmioty kierowcy pojazdu,
l) w przypadku stwierdzenia istotnego naruszenia przez ucznia/-ów zasad bezpieczeństwa w trakcie przewozu oraz pomimo podjęcia interwencji w celu przywrócenia bezpieczeństwa – nie przyniosła ona oczekiwanych skutków, opiekun powiadamia o tym fakcie dyrektora szkoły, do której uczeń jest dowożony. Opiekun powinien sporządzić notatkę z podaniem imienia i nazwiska ucznia, nazwy szkoły i klasy, do której uczeń uczęszcza, opisać zdarzenie (zachowanie), opisać podjęte przez opiekuna działania i czynności w stosunku do zaistniałej sytuacji. Notatka winna być przekazana do Referatu Edukacji Urzędu Gminy w Moszczenicy,
m) w przypadkach szczególnych powiadamia o zaistniałym zdarzeniu policję, wcześniej informuje o tym fakcie dyrektora danej szkoły oraz pracownika merytorycznego w Referacie Edukacji Urzędu Gminy w Moszczenicy,
n) w przypadku przewidywanej możliwości opóźnienia przyjazdu autobusu (np.
z powodu trudnych warunków drogowych), a także w razie zaistnienia sytuacji nieprzewidzianej mogącej spowodować opóźnienie, opiekun lub kierowca autobusu zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania o tym dyrektora szkoły, z zastrzeżeniem lit. o,
o) w przypadku awarii lub wypadku opiekun zobowiązany jest podejmować wspólnie
z kierowcą autobusu działania zmierzające w pierwszej kolejności do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom.

Wykonawca zobowiązany jest zapoznać opiekuna z ww. obowiązkami.

6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę kierowców oraz opiekunów w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040) w całym okresie realizacji zamówienia, kiedy takie czynności będą wykonywane. Obowiązek ten dotyczy także zmiany lub zastępstwa osób wykonujących wymienione wyżej czynności.

7. Zamawiający wymaga, aby w ciągu 7 dni od rozpoczęcia realizacji umowy Wykonawca przedłożył Zamawiającemu oświadczenie o spełnianiu wymogu zatrudnienia wyżej wymienionych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczeniem powinno być aktualizowane każdorazowo w przypadku zmian. Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego powinno zawierać w szczególności:
1) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie;
2) datę złożenia oświadczenia;
3) wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu;
4) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy.
8. Zamawiający wymaga, aby każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia przedłożył:
1) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę.
10. Za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej na podstawie umowy o pracę Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne, określone we wzorze umowy załączonym do SIWZ (załącznik nr 7).
11. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
13. Wskazane powyżej obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę dotyczą odpowiednio także Podwykonawców.
14. Zamawiający żąda, aby w umowie z Podwykonawcą Wykonawca zawarł odpowiednie postanowienia dotyczące zobowiązania Podwykonawcy do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej i umożliwiające Zamawiającemu kontrolę realizacji tego obowiązku przez Podwykonawcę.
15. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie do przedstawienia:
- kopii polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia i ważnej na cały okres obowiązywania umowy na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia objęte ww. ubezpieczeniem. Zamawiający dopuszcza przedłożenie kopii polisy ubezpieczeniowej, której okres obowiązywania jest krótszy niż okres obowiązywania umowy pod warunkiem, że Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu kopie kolejnych polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł, tak by Wykonawca był objęty tym ubezpieczeniem przez cały okres obowiązywania umowy z Zamawiającym.


II.5) Główny kod CPV: 34.98.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną równą co najmniej 150 000,00 PLN.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca:
a) Wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi o wartości minimum 50.000 zł brutto każda podobne do niniejszego przedmiotu zamówienia, tj. usługi polegające na przewożeniu co najmniej 200 dzieci przez okres co najmniej 5 miesięcy z częstotliwością co najmniej 3 razy w tygodniu wraz z zapewnieniem opieki przez osobę inną niż kierowca, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.

b) Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
- co najmniej 5 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania przewozu pasażerskiego osób w krajowym transporcie drogowym określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy zamawiający będzie weryfikował Wykonawcę na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700).W takim przypadku Wykonawca w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) powinien wskazać Zamawiającemu, gdzie może uzyskać w/w dokument. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów wymienionych w ppkt. 1-3.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140).
- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną równą co najmniej 150 000,00 PLN.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w ust. 4, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy.
1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;

Jeżeli wykazy budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy – wg. Załącznika nr 1 do SIWZ;
2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału - w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu;
3) Dokumenty, z których wynika upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji wykonawcy, w szczególności pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: z jednym wykonawcą

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Posiadanie pasów bezpieczeństwa przez pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia:10,00
Standard emisji spalin przez pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia:10,00
Termin płatności faktury:5,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego:15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w przypadku m. in. zaistnienia następujących okoliczności:
1) w zakresie wynagrodzenia brutto w przypadku zaistnienia następującej okoliczności – w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy i wynikającej z tego tytułu zmiany kwoty podatku VAT wskazanej w umowie, co nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia netto;
2) w zakresie zmiany tras dowozu i odwozu uczniów wskazanych w SIWZ w przypadku prowadzenia robót budowlanych drogowych na dotychczasowych trasach, uniemożliwiających wykonywanie dowozu lub odwozu na tych trasach, na okres prowadzenia tych robót;
3) w zakresie zmiany ilości uczniów na poszczególnych trasach,
4) zmiany częstotliwości kursów, liczby przewozów, terminów wykonywania usługi –w przypadku gdy jest to podyktowane obiektywnymi czynnikami niemożliwymi do przewidzenia (np. rezygnacja dziecka z dowozu);
Strony zgodnie postanawiają, że nie są odpowiedzialne za skutki wynikające z działania siły wyższej. Klauzula „siły wyższej” dotyczy zdarzeń niezależnych od stron umowy, których nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych w szczególności dotyczy to zdarzeń takich jak: pożar, powódź, trzęsienie ziemi, huragan, atak terrorystyczny, klęski żywiołowe, pandemie, epidemie, itp. i zwalnia obie strony z odpowiedzialności za niewykonanie swojej części umowy z zastrzeżeniem brzmienia § 14.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Zmiany dokonywane będą na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zawierający uzasadnienie do ich wprowadzenia.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.