eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich w Rejonie Południe miasta Białegostoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-17



Ogłoszenie nr 765780-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.

Miasto Białystok:

Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich w Rejonie Południe miasta Białegostoku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny 05065864000000, Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 85 869 62 49,
faks: 85 869 62 65
e-mail: zzp@um.bialystok.pl,
www: www.bip.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.bialystok.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie w formie papierowej

Adres: Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich w Rejonie Południe miasta Białegostoku

Numer referencyjny: ZDM-IV.271.14.2020.PR

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich w rejonie Południe miasta Białegostoku.

2. Zakres prac obejmuje:
1) ułożenie chodnika z płyt betonowych nowych o wymiarach 35 x 35 x 5 cm na podsypce piaskowej
z wypełnieniem spoin piaskiem;
2) ułożenie chodnika z płyt betonowych z guzkami nowych o wymiarach 35 x 35 x 5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
3) ułożenie chodnika z płyt betonowych pochodzących z odzysku o wymiarach 35 x 35 x 5 cm
na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
4) rozebranie chodnika z płyt betonowych o wymiarach 35 x 35 x 5 cm;
5) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 12m2) chodnika z płyt betonowych
o wymiarach 35 x 35 x 5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
6) ułożenie chodnika z płyt betonowych nowych o wymiarach 50 x 50 x 7 cm na podsypce piaskowej
z wypełnieniem spoin piaskiem;
7) ułożenie chodnika z płyt betonowych pochodzących z odzysku o wymiarach 50 x 50 x 7 cm
na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
8) rozebranie chodnika z płyt betonowych o wymiarach 50 x 50 x 7 cm;
9) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 12m2) chodnika z płyt betonowych
o wymiarach 50 x 50 x 7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
10) ułożenie chodnika z płyt betonowych nowych o grubości 8 cm imitujących granit na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
11) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej nowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
12) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej nowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
13) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej nowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
14) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej nowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
15) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 6 cm;
16) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 5m2) nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
17) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 5m2) nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo-piaskową;
18) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej pochodzącej z odzysku typu polbruk grubości 6 cm,
na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
19) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej pochodzącej z odzysku typu polbruk grubości 6 cm,
na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
20) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej nowej typu polbruk grubości 8 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
21) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej nowej typu polbruk grubości 8 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
22) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej nowej typu polbruk grubości 8 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
23) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej nowej typu polbruk grubości 8 cm,
na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
24) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej nowej o grubości 8 cm, o wykończeniu górnej warstwy uzyskanej poprzez młotkowanie, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawa cementową;
25) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 8 cm;
26) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 5m2) nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 8 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
27) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 5m2) nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo-piaskową;
28) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej pochodzącej z odzysku typu polbruk grubości 8 cm,
na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
29) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej pochodzącej z odzysku typu polbruk grubości 8 cm,
na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
30) ustawienie krawężnika betonowego nowego o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu;
31) ustawienie krawężnika betonowego z odzysku o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu;
32) rozebranie krawężnika betonowego o wymiarach 15 x 30 cm wraz z rozebraniem ławy betonowej;
33) rozebranie krawężnika betonowego o wymiarach 15 x 30 cm ustawionego na podsypce cementowo
– piaskowej;
34) ustawienie krawężnika betonowego nowego o wymiarach 20 x 30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu;
35) ustawienie krawężnika betonowego z odzysku o wymiarach 20 x 30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu;
36) rozebranie krawężnika betonowego o wymiarach 20 x 30 cm wraz z rozebraniem ławy betonowej;
37) rozebranie krawężnika betonowego o wymiarach 20 x 30 cm ustawionego na podsypce cementowo
– piaskowej;
38) ustawienie krawężnika kamiennego nowego o wymiarach 20 x 30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu;
39) ustawienie krawężnika kamiennego z odzysku o wymiarach 20 x 30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu;
40) rozebranie krawężnika kamiennego o wymiarach 20 x 30 cm wraz z rozebraniem ławy betonowej;
41) rozebranie krawężnika kamiennego o wymiarach 20 x 30 cm ustawionego na podsypce cementowo
– piaskowej;
42) ustawienie obrzeża betonowego nowego o wymiarach 6 x 20 cm na podsypce piaskowej
z wykonaniem rowka;
43) ustawienie obrzeża betonowego z odzysku o wymiarach 6 x 20 cm na podsypce piaskowej
z wykonaniem rowka;
44) rozebranie obrzeża betonowego o wymiarach 6 x 20 cm;
45) ustawienie obrzeża betonowego nowego o wymiarach 8 x 30 cm na podsypce piaskowej
z wykonaniem rowka;
46) ustawienie obrzeża betonowego z odzysku o wymiarach 8 x 30 cm na podsypce piaskowej
z wykonaniem rowka;
47) rozebranie obrzeża betonowego o wymiarach 8 x 30 cm;
48) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych nowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 12 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
49) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych z odzysku sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości12 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
50) rozebranie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 12 cm;
51) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 5m2) nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 12 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
52) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych nowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 15 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
53) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych z odzysku sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 15 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
54) rozebranie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości
15 cm;
55) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 5m2) nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 15 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
56) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych nowych typu Jomb o grubości 10 cm
na podsypce piaskowej;
57) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych z odzysku typu Jomb;
58) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 5m2) nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych nowych typu Jomb o grubości 10 cm na podsypce piaskowej;
59) rozebranie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych nowych typu Jomb o grubości
10 cm na podsypce piaskowej;
60) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11 cm nowej, na podsypce cementowo
– piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
61) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11 cm z odzysku, na podsypce cementowo – paskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
62) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 5m2) nawierzchni z kostki kamiennej
o wymiarach 9 x 11 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
63) rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11cm, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
64) wykonanie spoinowania istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11cm zaprawą cementową z dodatkiem środka przyspieszającego wiązanie;
65) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm nowej, na podsypce cementowo
– piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
66) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm z odzysku, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
67) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 5m2) nawierzchni z kostki kamiennej
o wymiarach 7 x 9 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
68) rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
69) wykonanie spoinowania istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm zaprawą cementową z dodatkiem środka przyspieszającego wiązanie;
70) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm nowej, na podsypce cementowo
– piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
71) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm z odzysku, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
72) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 5m2) nawierzchni z kostki kamiennej
o wymiarach 4 x 6 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
73) rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
74) wykonanie spoinowania istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm zaprawą cementową z dodatkiem środka przyspieszającego wiązanie;
75) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 12m2) nawierzchni brukowcowej z kamienia o wysokości 13-17 cm;
76) remont cząstkowy (o powierzchni w jednym miejscu do 12m2) nawierzchni brukowcowej z kamienia o wysokości 16-20 cm;
77) rozebranie nawierzchni brukowcowej;
78) ułożenie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych (lotniskowych) z odzysku na podsypce piaskowej
z wypełnieniem spoin piaskiem;
79) rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych (lotniskowych);
80) ustawienie 1m ścieku z elementów prefabrykowanych na podsypce cementowo-piaskowej
81) ustawienie 1 m ścieku z elementów prefabrykowanych trójkątnych
82) rozebranie ścieków z elementów prefabrykowanych
83) rozebranie nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 4 cm;
84) wykonanie podbudowy z betonu klasy B-7,5;
85) wykonanie podbudowy z betonu klasy B-15;
86) rozebranie podbudowy betonowej o średniej grubości 10 cm;
87) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego – pospółki wraz z transportem pospółki do miejsca wbudowania;
88) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm (materiał Inwestora) wraz z transportem do miejsca wbudowania;
89) wykonanie podbudowy z destruktu betonowego 0-40 mm (materiał Inwestora) wraz z transportem do miejsca wbudowania;
90) wykonanie koryta (metodą ręczną, bądź przy użyciu sprzętu zmechanizowanego wraz z wywozem urobku) na głębokość 5 cm, pod nawierzchnię jezdni lub chodnika,
91) wykonanie koryta (metodą ręczną, bądź przy użyciu sprzętu zmechanizowanego wraz z wywozem urobku), pod nawierzchnię jezdni lub chodnika - dodatek za każdy dalszy 1 cm głębokości koryta;
92) wywóz i przywóz materiałów pochodzących z robót rozbiórkowych, transport na średnią odległość 10 km;
93) regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej lub deszczowej;
94) regulacja pionowa wpustów żeliwnych studzienek deszczowych;
95) regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych;
96) regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych;
97) prace o charakterze szczątkowym, związane z realizacją prac określonych zakresem zamówienia, rozliczane z zastosowaniem podanych stawek roboczogodziny, pracy sprzętu oraz składników cenotwórczych w oparciu Katalogi Nakładów Rzeczowych.

Za remont cząstkowy nawierzchni uważa się naprawę pojedynczych uszkodzeń o powierzchni
w jednym miejscu:
a) w przypadku nawierzchni z kostek brukowych betonowych, kostek kamiennych, płyt betonowych (trylinki), płyt betonowych wielootworowych – do 5 m2;
b) w przypadku nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych oraz nawierzchni z brukowca
– do 12 m2.
Do wykonania remontów cząstkowych należy użyć w maksymalnym zakresie materiał uzyskany
z rozbiórki nawierzchni. W przypadku konieczności uzupełnienia brakującego materiału należy użyć materiał z odzysku lub nowy, posiadany przez Zamawiającego. Wykorzystanie jako materiału uzupełniającego materiału nowego Wykonawcy należy traktować jako wykonanie nawierzchni
z materiałów nowych.
Prace należy wykonywać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania
i Odbioru Robót oraz zgodnie z asortymentem i ilościami robót określonymi w przedmiarze robót.
Za minimalną ilość rozliczeniową robót przyjmuje się 0,1 m2 i 0,1 m3. Ilości mniejsze należy przyjąć jako odpowiednio 0,1 m2 i 0,1 m3.
Wywóz i przywóz materiałów pochodzących z rozbiórek – transport materiałów z rozbiórki będzie się odbywać na średnią odległość 10 km. Miejsce składowania gruzu i materiałów z rozbiórki wskaże Zamawiający. Materiały sypkie takie jak destrukt betonowy czy kruszywo kamienne będą ładowane
na środki transportu wykonawcy nieodpłatnie. Załadunek i rozładunek materiałów brukarskich takich jak kostki betonowe, płyty chodnikowe, krawężniki itp. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie.

3. Postanowienia ogólne:
1) Wykonawca zobowiązuje się do ciągłej i pełnej gotowości do realizacji prac wynikających z zakresu umowy, gotowości do przystąpienia do wykonania robót zlecanych przez Zamawiającego w ciągu
3 dni od daty otrzymania protokołu konieczności.
2) Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni dyspozycyjność ludzi i sprzętu w ilościach potrzebnych do wykonania prac określonych umową oraz stały kontakt telefoniczny
z Zamawiającym w godzinach pracy.
3) Każdorazowy zakres prac, termin realizacji oraz powierzchnię przeznaczoną do remontu, określi protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. Zmiana terminu realizacji prac zlecanych protokołem konieczności może nastąpić jedynie za potwierdzoną zgodą Zamawiającego.
4) Protokół konieczności określa:
a) zakres robót;
b) ilość robót
c) wartość robót
obliczoną w oparciu o ilości i ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów robót zgodnie
z kosztorysem ofertowym Wykonawcy.
5) Zwiększenie powierzchni remontu może nastąpić w porozumieniu z Zamawiającym na podstawie nowego protokołu konieczności.
6) Wykonawca zapewnia projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U.2017.784.j.t.),
a w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian organizacji ruchu (objazdów) pokryje Zamawiający.
7) Oznakowanie terenu robót Wykonawca wykona we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawo o ruchu drogowym, wymaganiami „Instrukcji oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym”, a także z wymogami szczegółowych warunków technicznych dla znaków
i sygnałów drogowych, oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
8) W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, tj.: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniające w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.
9) Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Urządzenia zabezpieczające użyte do tych celów powinny być zgodne z warunkami określonymi w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków
i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311 j.t. zał.)
10) Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godziny 1000 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót
z określeniem dokładnej lokalizacji oraz kosztorys powykonawczy. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego,
w terminie 7 dni od daty dostarczenia obmiaru. Zamawiający dokona sprawdzenia zgodności wykonanych robót z:
a) zakresem prac określonych w protokole konieczności;
b) obmiarem robót;
c) dokumentacją techniczną (o ile została sporządzona);
d) wynikami badań laboratoryjnych.
11) Podstawą do wystawienia faktur będą kosztorysy powykonawcze i protokoły odbioru robót podpisane przez obie strony.
12) Zapadnięcia w nawierzchniach z materiałów brukarskich, wskazane przez inspektora jako zagrażające bezpieczeństwu ruchu, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje w ciągu 2 godzin od momentu przekazania mu informacji w godzinach pracy faxem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
13) Wykonawca zapewnia własny transport do objazdów celem: zlecenia prac, kontroli stanu urządzeń bezpieczeństwa ruchu, kontroli zleconych prac oraz ich odbioru.
14) Materiały zastosowane przy realizacji zamówienia winny posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, bądź aprobatę techniczną. Obowiązkiem tym nie są objęte materiały pochodzące z rozbiórek (z odzysku), wykorzystane do wykonania prac.
15) Wykonawca zapewni dostęp do zaplecza laboratoryjnego i na żądanie Zamawiającego będzie przedkładał wyniki badań laboratoryjnych (zgodnie z wymaganiami w SST) stanowiących przedmiot zamówienia.
W przypadku, jeżeli w ocenie Zamawiającego, wyniki badań laboratoryjnych nie odpowiadają jakości wbudowanych warstw, Zamawiający zleci wykonanie badań niezależnemu laboratorium. Koszty badań ponosi Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą tożsame z wynikami przedstawionymi przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszty zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca.
16) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie mógł pobierać z placu budowy próbki prefabrykatów betonowych i drogowych oraz próbki podbudowy do badań laboratoryjnych, celem sprawdzenia jakości elementów drogowych. Zakresem badań objęte będą również roboty ziemne. Koszt badań ponosi Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą odpowiadały deklaracji zgodności, certyfikatowi zgodności z Polską Normą, bądź aprobacie technicznej przedstawionej przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszt zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca.
17) Zamawiający ma prawo do zlecenia robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole konieczności.
18) Prace o charakterze szczątkowym, związane z realizacją prac określonych zakresem zamówienia, będą rozliczane z zastosowaniem podanej stawki roboczogodziny netto (bez VAT) oraz składników cenotwórczych netto (bez VAT) wskazanych w ofercie:
a) stawka roboczogodziny (r-g);
b) koszty ogólne Ko (R+S);
c) zysk Z;
d) jednostkowy koszt pracy sprzętu i środków transportowych S:
­ zagęszczarka (1 godz. pracy);
­ samochód ciężarowy od 5 do 10 ton (1 godz. pracy);
­ sprężarka (remonter) (1 godz. pracy);
­ piła do cięcia nawierzchni drogowych (1 godz. pracy);
­ koparka (1 godz. pracy).
19) Na czas obowiązywania umowy Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność
w stosunku do osób trzecich, za skutki i następstwa zdarzeń zależnych od nienależytego
i nieterminowego wykonania umowy.

Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach
(nie więcej niż 15% ilości określonych w ramach danego rodzaju) w ramach wynagrodzenia umownego. Zmiana nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy.
4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
5. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
6. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców i dalszych podwykonawców.
7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji j/n:
a) minimum 3-letniej na remonty nawierzchni wykonane z nowych materiałów Wykonawcy, licząc
od dnia odbioru zleconych robót,
b) minimum 3-letniej na remonty nawierzchni wykonane z materiałów z odzysku oraz materiałów nowych przekazanych przez Zamawiającego, licząc od dnia odbioru zleconych robót, z wyłączeniem odpowiedzialności Wykonawcy za jakość tych materiałów.

Uwaga: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie
z rozdz. XIX SIWZ „Kryteria i tryb oceny ofert”.

8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych
9. W przypadku, gdy w SST zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2
i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w SST.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SST, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.


II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.20


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp – zgodnie z Rozdz. III SIWZ.
Całkowita wartość zamówienia określonego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, nie może przekroczyć kwoty: 1 012 342,40 zł netto. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych
w projekcie umowy (załącznik nr 9 do SIWZ).


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 24

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Nie dotyczy

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Nie dotyczy

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać:
a) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3-ch robót budowlanych w zakresie robót brukarskich o wartości min. 300 tys. PLN brutto każda robota,

b) osobę, skierowaną do realizacji zamówienia publicznego (do kierowania robotami), posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót
w zakresie wykonywania lub utrzymania nawierzchni wykonanych z materiałów brukarskich.



2. ZASTRZEŻENIE:
1) Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej
lub zawodowej podane w walutach obcych, zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału
w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony powyżej zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum spełni postawiony warunek
w wymaganym zakresie (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca składa:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
(w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych).
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy pkt 2 stosuje się odpowiednio.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (na lub załącznika nr 5 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji
o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
– inne dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg załącznika nr 6 do SIWZ).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa:
1) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (załącznik
nr 2 do SIWZ) - składa każdy z wykonawców - do oferty,
2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ - składa każdy z wykonawców - na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej);
3) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdz. IX SIWZ - składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdz. V pkt 3) SIWZ
- na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej).

2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest:
1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym
na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu
i niepodlegania wykluczeniu – w załączniku nr 2 do SIWZ,
2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 2 do SIWZ,
3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 4 do SIWZ), które określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy - nie dotyczy tego postępowania.
4. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - każdy
z wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu – zał. nr 3 do SIWZ.
5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
doświadczenie osoby:10,00
gwarancja na remonty nawierzchni wykonane z materiałów z odzysku oraz materiałów nowych przekazanych przez Zamawiającego z wyłączeniem odpowiedzialności Wykonawcy za jakość tych materiałów:20,00
cena ofertowa:60,00
gwarancja na remonty nawierzchni wykonane z nowych materiałów Wykonawcy:10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
2. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie w przypadku zmiany:
1) stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym,
że cena netto nie może ulec podwyższeniu,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
 jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron umowy, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji. W przypadku złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia po wejściu w życie ww przepisów, zmiana wynagrodzenia będzie obowiązywała od dnia złożenia wniosku przez Stronę.
3. W razie zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, przez pojęcie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego wynikających
z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego albo minimalnej stawki godzinowej obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat.
4. W razie zmiany wskazanej w ust. 2 pkt 3, przez pojęcie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób.
5. W razie zamówień realizowanych wspólnie przez kilku wykonawców lub realizowanych przy pomocy podwykonawców przepisy ust. 2-4 stosuje się odpowiednio.
6. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy robót, innego podmiotu oraz osoby wskazanej w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych odpowiednio w § 9 i § 11 umowy.
7. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 - 6, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takiej zmiany.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 05.01.2021, godzina: 10:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.