eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa energii cieplnej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. do budynku przy ul. Zagłoby 17

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14



Ogłoszenie nr 765328-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus:

Dostawa energii cieplnej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. do budynku przy ul. Zagłoby 17

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, krajowy numer identyfikacyjny 01525966001220, Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 443 60 00,
faks: 22 443 60 11
e-mail: imagdziarz@um.warszawa.pl, ursus.wzp@um.warszawa.pl
www: www.ursus.warszawa.pl; https://zamowienia.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.ursus.warszawa.pl; https://zamowienia.um.warszawa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.ursus.warszawa.pl; https://zamowienia.um.warszawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://zamowienia.um.warszawa.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: W formie papierowej na adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursus, Plac Czerwca 1976 r. nr 1, 01-495 Warszawa

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii cieplnej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. do budynku przy ul. Zagłoby 17

Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.48.2020.JSA

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. do budynku przy ul. Zagłoby 17, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym
załącznik nr 1 do SIWZ, oraz Istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 09.30.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Umowa zostanie zawarta na okres: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. lub do wcześniejszego wykorzystania wartości umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Określenie warunków: Warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, posiadają: 1) Aktualnie
obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub aktualnie obowiązującą koncesję w
zakresie wytwarzania energii cieplnej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2) Aktualną koncesję na wykonanie działalności gospodarczej, polegającej na przesyłaniu i
dystrybucji ciepła, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ( w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub oświadczenie o posiadaniu
aktualnej umowy podpisanej z dystrybutorem sieci na świadczenie usług dystrybucji ciepła na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia ciepła tj. do obiektów Zamawiającego i
obowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej). W przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany przez zamawiającego, za spełniony jeżeli spełni go samodzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, na którym ciążyć będzie obowiązek realizacji części zamówienia objętej posiadaniem koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu
zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w postepowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na
wezwanie zamawiającego.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w wyznaczonym nie
krótszym jednak niż 5 dni terminie do złożenia, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP; 1)
Aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu
energią cieplną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub aktualnie obowiązującą
koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki; 2) Aktualną koncesję na wykonanie działalności gospodarczej, polegającej na
przesyłaniu i dystrybucji ciepła, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku
Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub oświadczenie o posiadaniu
aktualnej umowy podpisanej z dystrybutorem sieci na świadczenie usług dystrybucji ciepła na
obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia ciepła tj. do obiektów Zamawiającego i
obowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia ( w przypadku Wykonawców
nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz „Oferta”, sporządzona według wzoru formularza – stanowiący załącznik nr 6 do
S.I.W.Z.; 2) Formularz „Cenowy”, sporządzony według wzoru – stanowiący załącznik nr 7 do
S.I.W.Z.; 3) Zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby realizacji zamówienia, na zdolnościach lub sytuacji, którego wykonawca będzie
polegał lub innych dokumentów lub oświadczeń w przypadku realizacji zamówienia lub części
zamówienia przy użyciu innych podmiotów. Na podstawie zobowiązania (oryginał) lub innych
dokumentów lub oświadczeń, zamawiający dokona oceny, czy wykonawca będzie dysponował
tymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia publicznego oraz
oceni, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich
zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych
wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez
wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego
podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których
wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizują usługi, których wskazane
zdolności dotyczą IV. Informacje o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; 1.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby,
warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu
własnym wykonawcy, o którym mowa w części IV.I pkt. 1-2 S.I.W.Z. 2. Wykonawca może w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując
zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,
pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz
bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.
1 pkt 13-22 ustawy PZP. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów,
jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca,
który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z
podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez
zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie
zasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna
lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z., nie potwierdzają spełniania
przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów
podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez
zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub, 2) zobowiązał się
do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub
zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z. V.
Udział w realizacji i zmiana podwykonawców; 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w
oświadczeniu wykonawcy, o którym mowa w części IV.I. S.I.W.Z. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja
z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach
określonych w art. 22a ust.1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub
wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego
zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli
powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego
realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie o którym mowa w art.
25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego
podwykonawcy. 4. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą
podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub
zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6. Zamawiający
zastosuje przepisy art. 36ba. ust. 1 i 2 wobec dalszych podwykonawców, 6. Powierzenie wykonania
części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte
wykonanie tego zamówienia. VII. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia; 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie, których oferta spełnia
wymagania określone w niniejszej S.I.W.Z. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się
odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają; 1) Oświadczenie własne wykonawcy,
wymienione w części; - IV pkt.I.1a S.I.W.Z., składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Oświadczenie własne wykonawcy, - IV pkt.I.1b S.I.W.Z., składa, ten z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie, którego spełnianie warunków dotyczy. 2) Dokumenty wymienione
w części IV pkt II S.I.W.Z, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego, muszą przedłożyć tak, aby potwierdzić spełnienie warunków. 3. Wykonawcy
występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie
poświadczona kopia pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty i w szczególności zawierać
wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu i
siedziby, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, d) dokument
pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania
oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. VII.
Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) Jeżeli wykonawca, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku braku dokumentów wymienionych w
część IV.II S.I.W.Z. wg rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 października 2018 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o
udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 r., poz. 1282), zamiast tych dokumentów składa dokument
lub dokumenty inne równoważne wystawione w kraju, w którym podmiot, ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania. 2) Jeżeli wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
na zasadach określonych w art. 22a, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w
część IV.II S.I.W.Z. wg rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 października 2018 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty dla tych
podmiotów wystawione w kraju, w którym podmiot, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) W
przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który polega na zdolnościach
lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zamawiający może zwrócić się
do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych
informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4) Pozostałe dokumenty i oświadczenia
wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
składa zgodnie z wytycznymi w S.I.W.Z. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej - stanowiącego załącznik nr 8 do S.I.W.Z., w
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z
oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, składa oświadczenie w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86
ust. 5 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu jego instalacji (T):10,00
Termin płatności dla faktury VAT (F):10,00
Cena oferty brutto (C):60,00
Długość dodatkowego terminu płatności wyznaczonego przez Wykonawcę w przypadku zwłoki Zamawiającego w płatności wynagrodzenia za energię cieplną, przekraczającej jeden miesiąc (P):5,00
Obsługa klienta (helpdesk, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą) (O):5,00
Długość okresu wypowiedzenia umowy w przypadku jednostronnego rozwiązania umowy przez Wykonawcę w przypadku zwłoki Zamawiającego w płatności za energię cieplną, przekraczającej jeden miesiąc (W):5,00
Długość terminu do dokonania korekty obliczenia należności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego na skutek pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego (K):5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zawarte są w paragrafie 5 ust. 3 Istotnych postanowień umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 22.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (NA
PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA) Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł
Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Kto administruje moimi danymi? • Administratorem
Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st.
Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i
zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor
Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane są przetwarzane? • Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj.
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej
wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych,
ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie
do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach
sprawowania władzy publicznej. • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania
się o udzielenie zamówienia publicznego. • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest
obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy . Jak
długo będą przechowywane moje dane? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas
wymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówień
publicznych, tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez
okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Potem,
zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego. Kto może mieć dostęp do moich
danych? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty, którym Administrator
powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności: • podmioty świadczące na rzecz Urzędu
m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe; • każdy zainteresowany odbiorca - informacje o
Wykonawcach, którzy uczestniczyli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne
na podstawie ustawy Pzp oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej. • podmioty upoważnione na
podstawie przepisów prawa; b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni
dane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich
danych? • Ma Pani/Pan prawo do: 1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych
danych; 2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych; 3. żądania usunięcia danych
osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: • dane nie są już niezbędne do
celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane; • nie ma podstawy prawnej do
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; • wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie
występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; • Pani/Pana dane przetwarzane są
niezgodnie z prawem; • Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku
wynikającego z przepisów prawa. 4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 5.
sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące
przesłanki: • zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją; • dane przetwarzane są w
celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy
publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże
istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych
wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; 6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w
przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy
Pani/Pana danych osobowych. • Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych. 1.
Otwarcie ofert jest jawne. 2. Zamawiający rozpocznie sesję otwierania ofert złożonych w systemie, w
dniu 22.12.2020r. o godzinie 10:30 3. W celu obejrzenia sesji otwarcia wykonawca musi w karcie
postępowania (dostępnej w strefie publicznej systemu https://zamowienia.um.warszawa.pl lub po
zalogowaniu do systemu) uruchomić podgląd sesji poprzez przycisk „Obejrzyj Publiczną Sesję
Otwarcia Ofert”. Po uruchomieniu przycisku wykonawca musi postępować zgodnie z komunikatami
pojawiającymi się na ekranie. 4. Z uwagi na zagrożenie epidemiczne zamawiający zapewni jawność
sesji otwarcia ofert za pośrednictwem transmisji online pod linkiem: https://www.youtube.com
/channel/UCgunI_xCL9djbij3BHmyghg/featured 5. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający
zamieści na platformie zakupowej https://zamowienia.um.warszawa.pl zamawiającego oraz na stronie
internetowej zamawiającego www.ursus.warszawa.pl informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty
w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności
zawartych w ofertach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.