eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Usługa ubezpieczenia Miasta Ruda Śląska, Powiatowego Urzędu Pracy, Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz Samorządowych Jednostek Kultury

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09



Ogłoszenie nr 764268-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.

Miasto Ruda Śląska:

Usługa ubezpieczenia Miasta Ruda Śląska, Powiatowego Urzędu Pracy, Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz Samorządowych Jednostek Kultury

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Miasto Ruda Śląska zostało wyznaczone w trybie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia wspólnego postępowania w imieniu i na rzecz:
68 jednostek oświatowych (ich nazwy i adresy zawierają karty stanowiące załącznik nr 1 do formularzy ofertowych dla części 1 i 2); Młodzieżowy Dom Kultury w Rudzie Śląskiej ul. Wincentego Janasa 28, 41-700 Ruda Śląska; Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Rudzie Śląskiej ul. Bolesława Chrobrego 6, 41-705 Ruda Śląska; Dom Kultury ul. Kokota 170, 41-711 Ruda Śląska; Dom Pomocy Społecznej „SENIOR” ul. Puszkina 7, 41-704 Ruda Śląska; Izba Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej ul. Tołstoja 11, 41-709 Ruda Śląska; Miejska Biblioteka Publiczna ul. Dąbrowskiego 18, 41-710 Ruda Śląska; Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Markowej 20, 41-709 Ruda Śląska; Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Gen. Hallera 14a, 41-709 Ruda Śląska; Muzeum Miejskie im. Maksymiliana Chroboka ul. Wolności 26, 41-709 Ruda Śląska; Powiatowy Urząd Pracy ul. Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska; Miejskie Centrum Kultury im. Henryka Bisty ul. Niedurnego 69, 41-709 Ruda Śląska; Ośrodek Pomocy Dzieciom i Rodzinie ul. Plebiscytowa 12, 41-717 Ruda Śląska; Placówka Wsparcia Dziennego ul. Bujoczka 12, 41-700 Ruda Śląska; Noclegownie Miejskie ul. Hallera 61A, 41-709 Ruda Śląska; Rodzinny Dom Dziecka ul. Lecha 10, 41-710 Ruda Śląska; Żłobek Miejski ul. 1 Maja 286, 41-710 Ruda Śląska; Żłobek Miejski Misiakowo ul. Kościelna 35, 41-700 Ruda Śląska; Ośrodek Adaptacyjny dla dzieci Niepełnosprawnych ul. Wita Stwosza 1, 41-705 Ruda Śląska; Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych ul. Plebiscytowa 12, 41-717 Ruda Śląska.


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, krajowy numer identyfikacyjny 00051584000000, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 032 2486281 do 9; 2449094
faks: 032 248 7348
e-mail: zamowienia@ruda-sl.pl
www: www.rudaslaska.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Miasto Ruda Śląska zostało wyznaczone w trybie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia wspólnego postępowania w imieniu i na rzecz:
68 jednostek oświatowych (ich nazwy i adresy zawierają karty stanowiące załącznik nr 1 do formularzy ofertowych dla części 1 i 2); Młodzieżowy Dom Kultury w Rudzie Śląskiej ul. Wincentego Janasa 28, 41-700 Ruda Śląska; Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Rudzie Śląskiej ul. Bolesława Chrobrego 6, 41-705 Ruda Śląska; Dom Kultury ul. Kokota 170, 41-711 Ruda Śląska; Dom Pomocy Społecznej „SENIOR” ul. Puszkina 7, 41-704 Ruda Śląska; Izba Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej ul. Tołstoja 11, 41-709 Ruda Śląska; Miejska Biblioteka Publiczna ul. Dąbrowskiego 18, 41-710 Ruda Śląska; Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Markowej 20, 41-709 Ruda Śląska; Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Gen. Hallera 14a, 41-709 Ruda Śląska; Muzeum Miejskie im. Maksymiliana Chroboka ul. Wolności 26, 41-709 Ruda Śląska; Powiatowy Urząd Pracy ul. Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska; Miejskie Centrum Kultury im. Henryka Bisty ul. Niedurnego 69, 41-709 Ruda Śląska; Ośrodek Pomocy Dzieciom i Rodzinie ul. Plebiscytowa 12, 41-717 Ruda Śląska; Placówka Wsparcia Dziennego ul. Bujoczka 12, 41-700 Ruda Śląska; Noclegownie Miejskie ul. Hallera 61A, 41-709 Ruda Śląska; Rodzinny Dom Dziecka ul. Lecha 10, 41-710 Ruda Śląska; Żłobek Miejski ul. 1 Maja 286, 41-710 Ruda Śląska; Żłobek Miejski Misiakowo ul. Kościelna 35, 41-700 Ruda Śląska; Ośrodek Adaptacyjny dla dzieci Niepełnosprawnych ul. Wita Stwosza 1, 41-705 Ruda Śląska; Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych ul. Plebiscytowa 12, 41-717 Ruda Śląska.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 1) W przypadku składania oferty w formie pisemnej - ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Ruda Śląska - w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze budynku Urzędu Miasta, za pośrednictwem operatora pocztowego (w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe), lub za pośrednictwem posłańca (kurierem) lub osobiście. 2) W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej - ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem: https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - zgodnie z instrukcją. Uwaga. Za datę i godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę złożenia oferty wyświetloną na koncie Zamawiającego

Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ubezpieczenia Miasta Ruda Śląska, Powiatowego Urzędu Pracy, Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz Samorządowych Jednostek Kultury

Numer referencyjny: AP.271.101.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są: „Usługa ubezpieczenia Miasta Ruda Śląska, Powiatowego Urzędu Pracy, Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz Samorządowych Jednostek Kultury”

Zakres zamówienia obejmuje 2 części, tj.:
Część pierwsza zamówienia obejmuje usługę ubezpieczenia Miasta Ruda Śląska, Powiatowego Urzędu Pracy, Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz Samorządowych Jednostek Kultury w zakresie:
a) ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
b) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
c) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w tym ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu zarządzania drogami.
Część druga zamówienia obejmuje usługę ubezpieczenia Miasta Ruda Śląska, Powiatowego Urzędu Pracy, Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz Samorządowych Jednostek Kultury w zakresie:
a) ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC, NNW, ASS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).


II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
2. Zakres przewidywanych usług do udzielenia: usługi polegające na dodatkowym ubezpieczeniu mienia lub odpowiedzialności cywilnej stanowiących nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego.
3. Warunki, na jakich zostaną udzielone ww. zamówienia:
- na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego niż zaoferowane przez Wykonawcę
w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie cen i warunków płatności) – sposób rozliczenia opisano w opisie przedmiotu zamówienia.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie dla części 1 będzie wykonywane przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia zawarcia umowy przy czym nie wcześniej niż od dnia 01.02.2021 r.
Zamówienie dla części 2 będzie wykonywane przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia zawarcia umowy przy czym nie wcześniej niż od dnia 01.02.2021 r. z zastrzeżeniem indywidualnych okresów ubezpieczenia poszczególnych pojazdów.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
zezwolenie lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem. Wykonawca winien posiadać zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 895 z późn.zm.) w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub jego częścią w przypadku złożenia oferty na daną część Zamówienia) lub w przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż przedmiotowe zezwolenie - inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub jego częścią (w przypadku złożenia oferty na daną część zamówienia).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1. – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a albo 2b oraz nr 3a albo 3b do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa:60,00
klauzule fakultatywne:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawiera załączony do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 5a, 5b).
1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5a, 5b do SIWZ.
1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Uwaga dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów:
1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 346 z późn. zm.),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
2. Do oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenia z art. 25 ustawy, które należy złożyć odpowiednio:
- w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem zgodne z załącznikiem nr 2a oraz 3a (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej)
lub
- w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z załącznikiem 2b oraz 3b (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej).
2) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1a albo 1b do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznej osoby/osób udzielającej/ych pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie pisemnej w postaci papierowej podpisany własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.
5) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
3. Strony umowy zgodnie ustalają, iż zastrzega się możliwość skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia maksymalnie do 10% wartości umowy. Zwiększenie do 10% może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości), a Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań ani praw w szczególności zapłaty czy odszkodowania. Ewentualne zrealizowanie prawa opcji nastąpi w przypadku konieczności doubezpieczenia dodatkowego mienia bądź pojazdów i po uprzednim zabezpieczeniu niezbędnych środków finansowych.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Usługa ubezpieczenia Miasta Ruda Śląska, Powiatowego Urzędu Pracy, Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz Samorządowych Jednostek Kultury w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część pierwsza zamówienia obejmuje usługę ubezpieczenia Miasta Ruda Śląska, Powiatowego Urzędu Pracy, Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz Samorządowych Jednostek Kultury w zakresie:
a) ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
b) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
c) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w tym ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu zarządzania drogami.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena ofertowa:60,00
klauzule fakultatywne:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamówienie dla części 1 będzie wykonywane przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia zawarcia umowy przy czym nie wcześniej niż od dnia 01.02.2021 r.
Część nr: 2
Nazwa: Usługa ubezpieczenia Miasta Ruda Śląska, Powiatowego Urzędu Pracy, Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz Samorządowych Jednostek Kultury w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC, NNW, ASS).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część druga zamówienia obejmuje usługę ubezpieczenia Miasta Ruda Śląska, Powiatowego Urzędu Pracy, Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz Samorządowych Jednostek Kultury w zakresie:
a) ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC, NNW, ASS).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena ofertowa:60,00
klauzule fakultatywne:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamówienie dla części 2 będzie wykonywane przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia zawarcia umowy przy czym nie wcześniej niż od dnia 01.02.2021 r. z zastrzeżeniem indywidualnych okresów ubezpieczenia poszczególnych pojazdów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.