Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-09
Og³oszenie nr 763448-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
¦wiadczenie us³ugi wydruku centralnego na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich w Bydgoszczy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 52 374 92 61
faks: 52 374 93 27
e-mail: przetargi@utp.edu.pl
www: www.utp.edu.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zamowienia.utp.edu.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: forma pisemna
Adres: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-796 Bydgoszcz, Al. prof. S. Kaliskiego 7 Kancelaria G³ówna bud. A (2.1), pokój 001 (parter)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: AZZP.243.094.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na umo¿liwieniu Zamawiaj±cemu wykonywania wydruków, kopii oraz skanowania dokumentów na 21 sztukach fabrycznie nowych urz±dzeñ wielofunkcyjnych (wyprodukowanych nie wcze¶niej ni¿ w 2019 roku), dostarczonych i zainstalowanych na czas ¶wiadczenia us³ugi, przez Wykonawcê, na zasadach okre¶lonych w SIWZ.
Us³uga wydruku obejmuje w szczególno¶ci:
a. dostarczenie przez Wykonawcê urz±dzeñ wielofunkcyjnych na w³asny koszt i ryzyko wraz z ich wniesieniem i zainstalowaniem w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego;
b. instalacjê oprogramowania umo¿liwiaj±cego Zamawiaj±cemu monitoring stanu liczników i materia³ów eksploatacyjnych;
c. przeprowadzenie instrukta¿y z obs³ugi urz±dzeñ;
d. przekazanie Zamawiaj±cemu do pracy urz±dzeñ wielofunkcyjnych na podstawie protoko³u; protokó³ sporz±dzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiaj±cemu.
e. ¶wiadczenie wsparcia technicznego oraz obs³ugi serwisowej i gwarancyjnej urz±dzeñ.
Miejsca ¶wiadczenia us³ug wydruku:
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
20 urz±dzeñ
Al. prof. S. Kaliskiego 7
85-796 Bydgoszcz
1 urz±dzenie
ul. Fordoñska 430
85-790 Bydgoszcz
Szczegó³owe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w za³±czniku nr 9 do SIWZ
II.5) G³ówny kod CPV: 79.80.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 14.02.2024
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owych wymagañ w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owych wymagañ w tym zakresie
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: warunek bêdzie spe³niony wówczas, gdy Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje, co najmniej jedno wdro¿enie us³ugi zapewniaj±cej drukowanie, kopiowanie i skanowanie dla co najmniej 11 urz±dzeñ wielofunkcyjnych i trwaj±ce co najmniej 12 miesiêcy;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
wykaz us³ug (wzór – za³±cznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100);
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a. pieni±dzu – wp³acone przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego prowadzony przez PEKAO S.A. II Oddzia³ w Bydgoszczy nr 33 1240 3493 1111 0000 4279 1269, z adnotacj± „wadium do postêpowania nr AZZP.243.094.2020”
IBAN: PL33 1240 3493 1111 0000 4279 1269
SWIFT: PKOPPLPW
b. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz musi byæ wa¿ne przez ca³y okres zwi±zania ofert±.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu za moment wniesienia uznaje siê moment uznania rachunku Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. Dowód wniesienia wadium powinien byæ za³±czony do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie ni¿ pieniê¿na Wykonawca powinien do³±czyæ do oferty kopiê dokumentu oraz orygina³ dokumentu w osobnej kopercie, nienumerowany i nieparafowany.
6. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, o której mowa w pkt. 2 lit. c. i d., zaleca siê aby dokument gwarancji zawiera³ miêdzy innymi nastêpuj±ce elementy:
a. nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich w Bydgoszczy, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz), gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu;
b. przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postêpowania, znak postêpowania nadanego przez Zamawiaj±cego;
c. kwotê gwarancji;
d. okres na jaki gwarancja zosta³a wystawiona (odpowiadaj±cy co najmniej terminowi zwi±zania ofert±);
e. zobowi±zanie gwaranta do nieodwo³alnego i bezwarunkowego zap³acenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawid³owy Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
8. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: brak danych
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
czas ukoñczenia interwencji serwisowej: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian:
a. zmiana wynagrodzenia, wy³±cznie w sytuacji, kiedy taka konieczno¶æ bêdzie wynika³a ze zmian w obowi±zuj±cym prawie, w szczególno¶ci, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i us³ug; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wy³±cznie w zakresie odpowiadaj±cym zmianie wysoko¶ci podatku VAT;
b. zmiana podwykonawcy, na zasadach okre¶lonych w SIWZ;
c. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach okre¶lonych w SIWZ;
d. zmiana terminu wykonania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku:
• przerw w trakcie prac instalacyjnych, powsta³ych z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego – wyd³u¿enie terminu na wdro¿enie o czas, w którym wdro¿enie nie mog³o byæ przeprowadzone;
• zaj¶cia si³y wy¿szej, w szczególno¶ci wyst±pienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia i zapobie¿enia, powsta³ych z przyczyn niezale¿nych od Stron umowy, które uniemo¿liwiaj± terminow± realizacjê zamówienia - wyd³u¿enie terminu na wdro¿enie o czas, w którym wdro¿enie nie mog³o byæ przeprowadzone;
e. zmiany, które nie maj± charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e;
f. zmiany na zasadach okre¶lonych w art. 144 ust.1 pkt 2–4 i 6;
g. zmiany przewidziane we wzorze umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzêtu gastronomicznego i sto³owego
- Aktualizacja oraz serwis techniczny systemów informatycznych
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych na wycenê nieruchomo¶ci, bêd±cych w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, po³o¿onych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 7 zadañ
- SZPiFP-36-24 Dostawa papieru toaletowego
- Dostawy sukcesywne ubrañ i obuwia BHP
- Dostawa i monta¿ dygestorium na potrzeby UKW
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie materia³ów promocyjnych wraz z dostaw± do siedziby Zamawiaj±cego".
- Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obs³ugi i dzier¿awy urz±dzeñ drukuj±cych
- Us³uga przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Us³uga druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- "Outsorcing druku"
wiêcej: Us³ugi drukowania i powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.