eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › ¦wiadczenie us³ugi wydruku centralnego na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich w Bydgoszczy

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-09



Og³oszenie nr 763448-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.

Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich:

¦wiadczenie us³ugi wydruku centralnego na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich w Bydgoszczy

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich, krajowy numer identyfikacyjny 00000168900000, al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, pañstwo Polska

telefon: 52 374 92 61
faks: 52 374 93 27
e-mail: przetargi@utp.edu.pl
www: www.utp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny - Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zamowienia.utp.edu.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: forma pisemna

Adres: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-796 Bydgoszcz, Al. prof. S. Kaliskiego 7 Kancelaria G³ówna bud. A (2.1), pokój 001 (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi wydruku centralnego na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich w Bydgoszczy

Numer referencyjny: AZZP.243.094.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na umo¿liwieniu Zamawiaj±cemu wykonywania wydruków, kopii oraz skanowania dokumentów na 21 sztukach fabrycznie nowych urz±dzeñ wielofunkcyjnych (wyprodukowanych nie wcze¶niej ni¿ w 2019 roku), dostarczonych i zainstalowanych na czas ¶wiadczenia us³ugi, przez Wykonawcê, na zasadach okre¶lonych w SIWZ.
Us³uga wydruku obejmuje w szczególno¶ci:
a. dostarczenie przez Wykonawcê urz±dzeñ wielofunkcyjnych na w³asny koszt i ryzyko wraz z ich wniesieniem i zainstalowaniem w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego;
b. instalacjê oprogramowania umo¿liwiaj±cego Zamawiaj±cemu monitoring stanu liczników i materia³ów eksploatacyjnych;
c. przeprowadzenie instrukta¿y z obs³ugi urz±dzeñ;
d. przekazanie Zamawiaj±cemu do pracy urz±dzeñ wielofunkcyjnych na podstawie protoko³u; protokó³ sporz±dzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiaj±cemu.
e. ¶wiadczenie wsparcia technicznego oraz obs³ugi serwisowej i gwarancyjnej urz±dzeñ.
Miejsca ¶wiadczenia us³ug wydruku:
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
20 urz±dzeñ
Al. prof. S. Kaliskiego 7
85-796 Bydgoszcz
1 urz±dzenie
ul. Fordoñska 430
85-790 Bydgoszcz
Szczegó³owe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w za³±czniku nr 9 do SIWZ


II.5) G³ówny kod CPV: 79.80.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 14.02.2024

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owych wymagañ w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owych wymagañ w tym zakresie

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: warunek bêdzie spe³niony wówczas, gdy Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje, co najmniej jedno wdro¿enie us³ugi zapewniaj±cej drukowanie, kopiowanie i skanowanie dla co najmniej 11 urz±dzeñ wielofunkcyjnych i trwaj±ce co najmniej 12 miesiêcy;

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
wykaz us³ug (wzór – za³±cznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Je¿eli dotyczy: 1) pe³nomocnictwo, je¿eli ofertê podpisuje pe³nomocnik (orygina³ lub odpis notarialnie po¶wiadczony); 2) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (orygina³ lub odpis notarialnie po¶wiadczony; 3) WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mog± siê ubiegaæ wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej powinien spe³niaæ jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. W tym celu nale¿y z³o¿yæ jedno, wspólne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wzór o¶wiadczenia – za³±cznik nr 3). Jednocze¶nie ¿aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. W zwi±zku z powy¿szym, o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór – za³±cznik nr 2) oraz o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej (wzór – za³±cznik nr 5) sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie; 4) o¶wiadczenie wskazuj±ce zakres zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy/podwykonawcom; 5) informacje dotycz±ce podstaw do dysponowania niezbêdnymi zasobami innych podmiotów i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia podwykonawców innych podmiotów 6) WYKONAWCA ZAGRANICZNY Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 3 lit a niniejszego rozdzia³u, sk³ada dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym sk³adane s± wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100);
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a. pieni±dzu – wp³acone przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego prowadzony przez PEKAO S.A. II Oddzia³ w Bydgoszczy nr 33 1240 3493 1111 0000 4279 1269, z adnotacj± „wadium do postêpowania nr AZZP.243.094.2020”
IBAN: PL33 1240 3493 1111 0000 4279 1269
SWIFT: PKOPPLPW
b. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz musi byæ wa¿ne przez ca³y okres zwi±zania ofert±.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu za moment wniesienia uznaje siê moment uznania rachunku Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. Dowód wniesienia wadium powinien byæ za³±czony do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie ni¿ pieniê¿na Wykonawca powinien do³±czyæ do oferty kopiê dokumentu oraz orygina³ dokumentu w osobnej kopercie, nienumerowany i nieparafowany.
6. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, o której mowa w pkt. 2 lit. c. i d., zaleca siê aby dokument gwarancji zawiera³ miêdzy innymi nastêpuj±ce elementy:
a. nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich w Bydgoszczy, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz), gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu;
b. przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postêpowania, znak postêpowania nadanego przez Zamawiaj±cego;
c. kwotê gwarancji;
d. okres na jaki gwarancja zosta³a wystawiona (odpowiadaj±cy co najmniej terminowi zwi±zania ofert±);
e. zobowi±zanie gwaranta do nieodwo³alnego i bezwarunkowego zap³acenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawid³owy Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
8. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa Pzp.

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: brak danych

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
czas ukoñczenia interwencji serwisowej:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian:
a. zmiana wynagrodzenia, wy³±cznie w sytuacji, kiedy taka konieczno¶æ bêdzie wynika³a ze zmian w obowi±zuj±cym prawie, w szczególno¶ci, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i us³ug; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wy³±cznie w zakresie odpowiadaj±cym zmianie wysoko¶ci podatku VAT;
b. zmiana podwykonawcy, na zasadach okre¶lonych w SIWZ;
c. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach okre¶lonych w SIWZ;
d. zmiana terminu wykonania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku:
• przerw w trakcie prac instalacyjnych, powsta³ych z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego – wyd³u¿enie terminu na wdro¿enie o czas, w którym wdro¿enie nie mog³o byæ przeprowadzone;
• zaj¶cia si³y wy¿szej, w szczególno¶ci wyst±pienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia i zapobie¿enia, powsta³ych z przyczyn niezale¿nych od Stron umowy, które uniemo¿liwiaj± terminow± realizacjê zamówienia - wyd³u¿enie terminu na wdro¿enie o czas, w którym wdro¿enie nie mog³o byæ przeprowadzone;
e. zmiany, które nie maj± charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e;
f. zmiany na zasadach okre¶lonych w art. 144 ust.1 pkt 2–4 i 6;
g. zmiany przewidziane we wzorze umowy


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: jêzyk polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.